Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2004, 16:27
el-salvador
el-salvador is offline
doe je wel eens aan anale sex?

zoja, lekker of nee waarom niet.

vertel alles
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 16:33
Verwijderd
Nee, maar ooit wil ik het wel proberen.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 16:37
unpopular
unpopular is offline
het is lekker, overiges vind niet iedereen dat natuurlijk, als je het maar rustig opbouwd dus niet in een keer 2 vingers er in en alles voldoende nat maakt.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 16:45
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Nee en het lijkt me ook niet leuk eigenlijk. Ik ben 'daar' niet gevoelig en ik heb geen zin in zo'n 'ding' in m'n anus.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 17:12
scalle
Avatar van scalle
scalle is offline
Citaat:
el-salvador schreef op 14-06-2004 @ 17:27 :
doe je wel eens aan anale sex?

zoja, lekker of nee waarom niet.

vertel alles
ooit wel es gedaan, best wel spannend maar niet voor elke dag/week/maand, alles vertellen? tja dan zou het niet leuk meer zijn eh,
gewoon heel voorzichtig te werk gaan en veel vocht...
__________________
Dont eat me.I'm a mighty pirate!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 17:39
the_only_fieke
Avatar van the_only_fieke
the_only_fieke is offline
Heb het wel al eens gedaan, maar zie er ook niet echt het plezier in, ik deed het omdak wel eens wou weten hoe het voelde, we hebben da eerst rustig opgebouwd, en mja dan een tijdje laten liggen omdat ik het toch niet zo leuk vond, maar nu willen we dat nog wel eens proberen, we zullen wel zien zeker !!

Maar idd langzaam opbouwen !!
__________________
Just me ....
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 18:24
Verwijderd
Wel geprobeerd, maar dat ding is zo gigantisch!
Dus dat deed pijn.. Dus toen gingen we weer verder in het andere gaatje..
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 18:27
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 14-06-2004 @ 18:24 :
Wel geprobeerd, maar dat ding is zo gigantisch!
Dus dat deed pijn.. Dus toen gingen we weer verder in het andere gaatje..
idem


auwie idd
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 18:29
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Misschien als ik ECHT alles heb gezien...maar voorlopig iig niet, lijkt me veel te krap
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 18:36
Isil
Isil is offline
ehm, reactie van iemand met een heel verse eerste ervaring

van het weekend voor het eerst geprobeerd, en nouja, ik had eigenlijk helemaal nergens last van , qua pijn in ieder geval. in ieder geval voorzichtig opbouwen, zorgen dat je goed ontspannen bent en ook zelf je spieren kunt aan- en ontspannen, dan zal het vast wel gaan. en als je bang bent voor die pijn, tja, dan houd je je waarschijnlijk sowieso al een beetje verkrampt, waardoor t niks wordt..

succes en veel plezier ( dat lukt vast wel)
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 14-06-2004 @ 19:27 :
idem


auwie idd
Quotert
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 18:38
Timmert
Avatar van Timmert
Timmert is offline
Citaat:
Isil schreef op 14-06-2004 @ 19:36 :
ehm, reactie van iemand met een heel verse eerste ervaring

van het weekend voor het eerst geprobeerd, en nouja, ik had eigenlijk helemaal nergens last van , qua pijn in ieder geval. in ieder geval voorzichtig opbouwen, zorgen dat je goed ontspannen bent en ook zelf je spieren kunt aan- en ontspannen, dan zal het vast wel gaan. en als je bang bent voor die pijn, tja, dan houd je je waarschijnlijk sowieso al een beetje verkrampt, waardoor t niks wordt..

succes en veel plezier ( dat lukt vast wel)
Vond je het lekker?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 18:40
Verwijderd
wel een paar x geprobeert jah..
zeker wel leuk/lekker.. mits je het voorzichitg opbouwt..

deed jammer genoeg nogsteeds teveel pijn bij dr om ut lang te doen, en je moet ut ntulek wel allebei leuk vinden he

maar zeker nog eens het herhalen waard
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 18:53
Isil
Isil is offline
Citaat:
Timmert schreef op 14-06-2004 @ 19:38 :
Vond je het lekker?
ja, ik vond het zeker niet vervelend, wel voor herhaling vatbaar, en vriendlief geloof ik ook, dus dat komt er nog wel een keer van
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 19:16
sinsere
Avatar van sinsere
sinsere is offline
Ja. Heel rustig opgebouwd en het is erg lekker.
__________________
You look into her angel eyes
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 20:25
Marilyn
Marilyn is offline
Hmm, dit is iets wat ik (denk ik) nooooit zal doen. Het idee staat me totaal niet aan...Vind het gewoon niet echt fris (maarja, sex is vaak niet fris en ik hou er toch ontzettend veel van..dus..). Ik heb het er wel eens met mijn (toenmalige) vriend over gehad, ik vroeg hem of hij het wel eens gedaan had. En dat had hij met zijn ex. Hij vertelde dat ze het heerlijk vond en dat hij het zelf verder niet zo bijzonder had gevonden. Tja, en ik had hem net gepijpt dus toen ik na begon te denken: my god, die lekkere lul van hem heeft gewoon in iemands kont gezeten en ik heb hem net gepijpt! Ieuw! Misschien een beetje idioot van me om zo te reageren, maar toch...Nee dus..anale sex spreekt me niet aan.
__________________
Je spiegelbeeld? Ach - het is maar hoe je er tegenover staat...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 20:40
saturday
saturday is offline
Nee, lijkt me vies.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 20:40
saturday
saturday is offline
Citaat:
Marilyn schreef op 14-06-2004 @ 21:25 :
Hmm, dit is iets wat ik (denk ik) nooooit zal doen. Het idee staat me totaal niet aan...Vind het gewoon niet echt fris (maarja, sex is vaak niet fris en ik hou er toch ontzettend veel van..dus..). Ik heb het er wel eens met mijn (toenmalige) vriend over gehad, ik vroeg hem of hij het wel eens gedaan had. En dat had hij met zijn ex. Hij vertelde dat ze het heerlijk vond en dat hij het zelf verder niet zo bijzonder had gevonden. Tja, en ik had hem net gepijpt dus toen ik na begon te denken: my god, die lekkere lul van hem heeft gewoon in iemands kont gezeten en ik heb hem net gepijpt! Ieuw! Misschien een beetje idioot van me om zo te reageren, maar toch...Nee dus..anale sex spreekt me niet aan.
Ja, bah.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 20:46
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
Citaat:
Marilyn schreef op 14-06-2004 @ 21:25 :
Hmm, dit is iets wat ik (denk ik) nooooit zal doen. Het idee staat me totaal niet aan...Vind het gewoon niet echt fris (maarja, sex is vaak niet fris en ik hou er toch ontzettend veel van..dus..). Ik heb het er wel eens met mijn (toenmalige) vriend over gehad, ik vroeg hem of hij het wel eens gedaan had. En dat had hij met zijn ex. Hij vertelde dat ze het heerlijk vond en dat hij het zelf verder niet zo bijzonder had gevonden. Tja, en ik had hem net gepijpt dus toen ik na begon te denken: my god, die lekkere lul van hem heeft gewoon in iemands kont gezeten en ik heb hem net gepijpt! Ieuw! Misschien een beetje idioot van me om zo te reageren, maar toch...Nee dus..anale sex spreekt me niet aan.
wat een onzin...of doucht je vriend zich nooit? die stront is na een tijdje echt wel van zijn lul af, mits het er al aanzat natuurlijk...enmisschien heeft ie wel een condoom gebruikt?
en hij zit wellicht ook met zijn piemel in jouw doos en dat is ongeveer net zo smerig hoor! of was jij je ook binnenin?
Tis wat anders als ie je eerst anaal heeft genomen en dat je em daarna gaat pijpen, dat vind ik wel wat aan de gore kant eigenlijk....
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 20:48
saturday
saturday is offline
Citaat:
3rd Rock schreef op 14-06-2004 @ 21:46 :
wat een onzin...of doucht je vriend zich nooit? die stront is na een tijdje echt wel van zijn lul af, mits het er al aanzat natuurlijk...enmisschien heeft ie wel een condoom gebruikt?
en hij zit wellicht ook met zijn piemel in jouw doos en dat is ongeveer net zo smerig hoor! of was jij je ook binnenin?
Tis wat anders als ie je eerst anaal heeft genomen en dat je em daarna gaat pijpen, dat vind ik wel wat aan de gore kant eigenlijk....
Ik denk wel dat ze door had dat er geen poep aan zat. Maar het gaat om het idee. Deze piemel heeft in een poepgat gezeten. Dat idee is gewoon vies. Vooral als je die piemel net hebt gepijpt.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 20:51
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
nog nooit gedaan...maar mn vriend had het laatst over de "shock" die hij wilde proberen, dus binnenkort maar eens wat experimenteren. Het lijkt me een beetje pijnlijk eigenlijk.
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 20:51
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
nja, had m'n vriendin geen last van, al moet ik toegeven dat er wel een condoom omheen zat...maar goed
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 21:18
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
3rd Rock schreef op 14-06-2004 @ 21:51 :
nja, had m'n vriendin geen last van, al moet ik toegeven dat er wel een condoom omheen zat...maar goed
Flink wat glijmiddel doet idd wonderen ja
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 21:40
Isil
Isil is offline
Citaat:
3rd Rock schreef op 14-06-2004 @ 21:51 :
nja, had m'n vriendin geen last van, al moet ik toegeven dat er wel een condoom omheen zat...maar goed
nee, ik vind dat inderdaad niet echt vies, het is net zo goed een onderdeel van je lichaam als een piemel dat is, dus waar maak je je druk om.
Ik hoef inderdaad ook niet zo'n staaf bacterien daarna aan de andere kant naar binnen, maar dat lijkt me uit hygienisch oogpunt wel logisch...
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 07:29
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Isil schreef op 14-06-2004 @ 22:40 :
nee, ik vind dat inderdaad niet echt vies, het is net zo goed een onderdeel van je lichaam als een piemel dat is, dus waar maak je je druk om.
Ik hoef inderdaad ook niet zo'n staaf bacterien daarna aan de andere kant naar binnen, maar dat lijkt me uit hygienisch oogpunt wel logisch...
Daarom moet je het ook altijd als laatste doen
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 07:36
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
nee... maar wilk wel nog een keer voorstellen *is benieuwd*
maar kheb er zelf ook niet echt behoefte aan, meer dak wil weten hoe hij er nu over denkt
__________________
ChIcHiNg!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 08:22
Hagel
Hagel is offline
wel gedaan maar ik vind er weinig aan.
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 08:38
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Hagel schreef op 15-06-2004 @ 09:22 :
wel gedaan maar ik vind er weinig aan.
dat rijmt
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 08:52
Verwijderd
nee hoor, gaat ook niet voorkomen. ik moet niet een piemel in mn bips hoor. lijkt me 6 keer niets.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 14:00
Pallas
Avatar van Pallas
Pallas is offline
Ja, op het randje van nog net niet te veel pijn vind ik het het lekkerst. Een grote lul is dus wel een voorwaarde.
__________________
I want to hurt you just to hear you screaming my name.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 17:33
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 14-06-2004 @ 18:36 :
Quotert
ik was het wederom met je eens Zeg dan geen dingen die ik ook vind
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 19:05
Marilyn
Marilyn is offline
Citaat:
3rd Rock schreef op 14-06-2004 @ 21:46 :
wat een onzin...of doucht je vriend zich nooit? die stront is na een tijdje echt wel van zijn lul af, mits het er al aanzat natuurlijk...enmisschien heeft ie wel een condoom gebruikt?
en hij zit wellicht ook met zijn piemel in jouw doos en dat is ongeveer net zo smerig hoor! of was jij je ook binnenin?
Tis wat anders als ie je eerst anaal heeft genomen en dat je em daarna gaat pijpen, dat vind ik wel wat aan de gore kant eigenlijk....
Wie ben jij, mannetje, om mijn 'doos' smerig te noemen? Een beetje respect graag! En suggereer je nu serieus dat een vagina smerig is als ze niet vanbinnen gewassen wordt? Wat ben jij nou voor vent.. Bovendien zei ik zelf al dat het misschien een beetje een idiote reactie van me is geweest en enkel het idee wat ik op dat moment had was niet zo prettig. Verder zat ik er ook echt niet over in, hoor...Wat ik vind is bovendien nooit onzin.
__________________
Je spiegelbeeld? Ach - het is maar hoe je er tegenover staat...

Laatst gewijzigd op 15-06-2004 om 19:18.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 19:43
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Pallas schreef op 15-06-2004 @ 15:00 :
Ja, op het randje van nog net niet te veel pijn vind ik het het lekkerst. Een grote lul is dus wel een voorwaarde.
Is dat niet eigenlijk altijd wel een voorwaarde?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 23:32
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Marilyn schreef op 15-06-2004 @ 20:05 :
Wie ben jij, mannetje, om mijn 'doos' smerig te noemen? Een beetje respect graag! En suggereer je nu serieus dat een vagina smerig is als ze niet vanbinnen gewassen wordt? Wat ben jij nou voor vent.. Bovendien zei ik zelf al dat het misschien een beetje een idiote reactie van me is geweest en enkel het idee wat ik op dat moment had was niet zo prettig. Verder zat ik er ook echt niet over in, hoor...Wat ik vind is bovendien nooit onzin.
Teveel koffie op?
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Marilyn schreef op 15-06-2004 @ 20:05 :
Wie ben jij, mannetje, om mijn 'doos' smerig te noemen? Een beetje respect graag! En suggereer je nu serieus dat een vagina smerig is als ze niet vanbinnen gewassen wordt? Wat ben jij nou voor vent.. Bovendien zei ik zelf al dat het misschien een beetje een idiote reactie van me is geweest en enkel het idee wat ik op dat moment had was niet zo prettig. Verder zat ik er ook echt niet over in, hoor...Wat ik vind is bovendien nooit onzin.
*hap hap hap*

koddige reply
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 00:29
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 15-06-2004 @ 18:33 :
ik was het wederom met je eens Zeg dan geen dingen die ik ook vind
Geef mij maar weer de schuld!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 11:21
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Mijn vriend wil wel anaal, ik liever niet. Praat er weleens met een goeie vriend van mij over, die t wel erg lekker vindt. Vingers erin weleens geprobeerd, vandeweek een klein stukje lul maar deed zwaar veel pijn. Mede omdat we geen glijmiddel ofso hadden gebruikt en zijn lul alleen een beetje nat was omdat ie eerst in mijn vagina had gezeten...
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 16:54
Marilyn
Marilyn is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 16-06-2004 @ 01:05 :
*hap hap hap*

koddige reply
*HAP* zal ik jouw voorbeeld volgen en zelf ook een totaal zinloze reply geven? Hmm..een forum is een discussiepunt, and that's all I did honey.. Koddig he
__________________
Je spiegelbeeld? Ach - het is maar hoe je er tegenover staat...
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 17:00
Basje83
Basje83 is offline
Citaat:
3rd Rock schreef op 14-06-2004 @ 21:46 :
wat een onzin...of doucht je vriend zich nooit? die stront is na een tijdje echt wel van zijn lul af, mits het er al aanzat natuurlijk...enmisschien heeft ie wel een condoom gebruikt?
en hij zit wellicht ook met zijn piemel in jouw doos en dat is ongeveer net zo smerig hoor! of was jij je ook binnenin?
Tis wat anders als ie je eerst anaal heeft genomen en dat je em daarna gaat pijpen, dat vind ik wel wat aan de gore kant eigenlijk....

Een vagina is toch niet vies hoe kun je dat nou zeggen, is net super lekker.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 17:19
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 14-06-2004 @ 19:24 :
Wel geprobeerd, maar dat ding is zo gigantisch!
Dus dat deed pijn.. Dus toen gingen we weer verder in het andere gaatje..
idem

mjah, ooit maar weer eens proberen dus.
__________________
■■ fuzzy logic
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 17:50
Verwijderd
Nee. Nooit. Zal nooit gebeuren ook...
1 gat is goed genoeg, de ander is er niet voor
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 21:32
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
Citaat:
Marilyn schreef op 15-06-2004 @ 20:05 :
Wie ben jij, mannetje, om mijn 'doos' smerig te noemen? Een beetje respect graag! En suggereer je nu serieus dat een vagina smerig is als ze niet vanbinnen gewassen wordt? Wat ben jij nou voor vent.. Bovendien zei ik zelf al dat het misschien een beetje een idiote reactie van me is geweest en enkel het idee wat ik op dat moment had was niet zo prettig. Verder zat ik er ook echt niet over in, hoor...Wat ik vind is bovendien nooit onzin.
en wie ben jij om te beweren dat je vriendjes ex-vriendins kont smerig is? misschien neemt ie iedere dag wel een anale douche.
Maak je toch niet zo druk joh, ik vond je reactie wat overtrokken en dat vond je gelukkig zelf ook al.
en nee wat jij vindt is geen onzin, maar ik vind het wel onzin.
maar goed, laten we het weer over anale sex hebben en aangezien ik daar verder niks meer over te melden heb geef ik het woord weer aan anderen!

ciao!
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 21:56
sanguine
Avatar van sanguine
sanguine is offline
als je na gaat denken over waar de desbetreffende piemel allemaal is geweest is seks nooit lekker. dat moet je dus gewoon niet doen.. Als ik eraan denk dat de piemel van de jongen waar ik seks mee heb ook in de kut van een ander meisje is geweest (dat ik bijvoorbeeld ken) vind ik het ook geen fijn idee. maar die jongen heeft zich inmiddels al zo vaak gewassen dat het toch duidelijk meer het idee is dat vies is dan de werkelijkheid..
Je moet er gewoon niet zo uitgebreid over na gaan denken.

Zelf heb ik wel eens anale seks gehad. Ik vond het met mijn eerste vriendje altijd wel leuk maar met mijn tweede vriendje niet zo want die had zo'n grote dat het gelijk al echt pijn deed of na een tijdje pijn ging doen.. en nu heb ik er echt niet meer zo'n behoefte aan: ik weet al hoe het is en sinds dat tweede vriendje is een vinger al pijnlijk (nog steeds!)
__________________
guilty as charged
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 00:15
Verwijderd
Citaat:
Marilyn schreef op 16-06-2004 @ 17:54 :
*HAP* zal ik jouw voorbeeld volgen en zelf ook een totaal zinloze reply geven? Hmm..een forum is een discussiepunt, and that's all I did honey.. Koddig he
hahaha doe je het weer




oh sorry ik ook
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 10:17
Marilyn
Marilyn is offline
Citaat:
3rd Rock schreef op 16-06-2004 @ 22:32 :
en wie ben jij om te beweren dat je vriendjes ex-vriendins kont smerig is? misschien neemt ie iedere dag wel een anale douche.
Maak je toch niet zo druk joh, ik vond je reactie wat overtrokken en dat vond je gelukkig zelf ook al.
en nee wat jij vindt is geen onzin, maar ik vind het wel onzin.
maar goed, laten we het weer over anale sex hebben en aangezien ik daar verder niks meer over te melden heb geef ik het woord weer aan anderen!

ciao!
Hmm, ik moest toch nog even reageren...Ik zeg niet dat ik de kont van de exvriendin van mijn exvriend smerig vind! Anale sex vind ik gewoon niet echt het toppunt van wat je noemt 'schoon' (al heb ik meestal niet eens problemen met vies en kan ik me voorstellen dat mensen die van anale sex houden, anale sex helemaal niet vies vinden), ik bedoel: je gaat met je penis in het poepgaatje van het meisje, waar zich zoals men weet een bruine, stinkende, ontlasting bevindt. Maar als het aan beide kanten als prettig wordt ervaren: prima! Maar ik lees hier wel wat anders: een meisje krijgt eerst een paar vingers in haar anus, nog wat extra klodders glijmiddel en als er genoeg gewroet en gewrikt is moet er nog een grote stijve lul in. Dat KAN gewoon niet gelijk als de hemel voelen, sterker nog: ik denk dat sommige meisjes HELSE pijnen doorstaan om hun vriendje te plezieren. En de man? Tja...die heeft verder nergens last van..
__________________
Je spiegelbeeld? Ach - het is maar hoe je er tegenover staat...
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 10:26
Ehbo spiegellab
Ehbo spiegellab is offline
Citaat:
een meisje krijgt eerst een paar vingers in haar anus, nog wat extra klodders glijmiddel en als er genoeg gewroet en gewrikt is moet er nog een grote stijve lul in. Dat KAN gewoon niet gelijk als de hemel voelen, sterker nog: ik denk dat sommige meisjes HELSE pijnen doorstaan om hun vriendje te plezieren. En de man? Tja...die heeft verder nergens last van..
lijkt me een stom wijf als ze haar bek dicht houdt, als ik een meisje was en ik werd anaal genomen en het doet pijn dan zeg je "doe niet, het doet pijn", maarja... mijn vriendin vindt het wel lekker, moet je ook wel tegelijk haar clit stimuleren, anders vinden ze het wel kut ja...
__________________
Koters zijn de toekomst
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 11:35
Pallas
Avatar van Pallas
Pallas is offline
Citaat:
juno schreef op 15-06-2004 @ 20:43 :
Is dat niet eigenlijk altijd wel een voorwaarde?
Eigenlijk wel ja.

Maar de meeste meiden hier zullen blij zijn als ze anaal ontmaagd door hun vriendje-met-pinkie-piemeltje. Right?
__________________
I want to hurt you just to hear you screaming my name.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 11:49
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Pallas schreef op 17-06-2004 @ 12:35 :
Eigenlijk wel ja.

Maar de meeste meiden hier zullen blij zijn als ze anaal ontmaagd door hun vriendje-met-pinkie-piemeltje. Right?
Ik doorstond helse pijnen door een eh, bovenmaatse, en het is nooit meer zo waanzinnig geweest als die eerste keer. Het had iets, zeg maar. Iets extra's.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 17:31
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
Citaat:
Marilyn schreef op 17-06-2004 @ 11:17 :
Hmm, ik moest toch nog even reageren...Ik zeg niet dat ik de kont van de exvriendin van mijn exvriend smerig vind! Anale sex vind ik gewoon niet echt het toppunt van wat je noemt 'schoon' (al heb ik meestal niet eens problemen met vies en kan ik me voorstellen dat mensen die van anale sex houden, anale sex helemaal niet vies vinden), ik bedoel: je gaat met je penis in het poepgaatje van het meisje, waar zich zoals men weet een bruine, stinkende, ontlasting bevindt. Maar als het aan beide kanten als prettig wordt ervaren: prima! Maar ik lees hier wel wat anders: een meisje krijgt eerst een paar vingers in haar anus, nog wat extra klodders glijmiddel en als er genoeg gewroet en gewrikt is moet er nog een grote stijve lul in. Dat KAN gewoon niet gelijk als de hemel voelen, sterker nog: ik denk dat sommige meisjes HELSE pijnen doorstaan om hun vriendje te plezieren. En de man? Tja...die heeft verder nergens last van..
nja, onze "ruzie" is wat mij betreft bijgelegd.
en t wordt hier af en toe wat plastisch omschreven.
eerst hoor je een meisje opgewonden te maken, dan streel je het gebied rond de anus, je maakt dat gebied ook een beetje nat met speeksel of glijmiddel oid. daarna voorzichtig 1 vinger erin, beetje bewegen, beetje strelen. daarna probeer je een 2e vinger en evt later ook nog een 3e en daarna kun je proberen de opgesteven penis, evt met glijmiddel, de anus in te bewegen.
volgens mij kan in deze situatie het meisje op ieder moment zeggen/schreeuwen: HEE! DOE DAT EENS NIET! en je bent dan als man een enorme eikel als je toch gewoon doorgaat......ow, en ontspanning is natuurlijk erg belangrijk
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 17:44
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Weleens gedaan ja. Voelde heel lekker, maar toch anders... Het lijkt alsof je heel nodig naar de wc moet en dat maakt het minder spannend.

Denk dat ik gewone 'seks' toch leuker vind.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit pijn bij anale sex
Jo Bonten
7 13-03-2012 17:52
Seksualiteit Een vraag over anale sex...
Easygirl
21 20-09-2004 17:18
Seksualiteit tips voor anale sex..
M*Licious
6 03-02-2003 20:45
Seksualiteit Anale sex
Little me
27 23-11-2002 15:35
Seksualiteit anale sex
bloodhound gang
9 17-04-2002 22:35
Seksualiteit vraagje aan de jongens! anale sex!??
hot girl!
41 08-03-2002 23:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:24.