Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2005, 15:14
Lelle_*
Avatar van Lelle_*
Lelle_* is offline
Naar aanleiding van die poll's over waar je als man of vrouw op valt qua lichaamsdelen bij iemand van het andere geslacht, bedacht ik me opeens dat ik wel erg benieuwd ben naar waar jongens en meisjes op vallen bij iemand van het andere geslacht qua figuur.

Houdt je ervan als je vriend(in) dun is, slank, iets voller dan slank, mollig of dikkig.
Moet een meisje rondingen hebben of zie je haar het liefst smal. En moet een jongen een strakke buik hebben, of is een beetje een buikje ook wel mooi?

Ik ben erg benieuwd naar jullie mening.
__________________
Van sommige mensen kun je niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 15:23
Verwijderd
Ik kan vanalles mooi vinden, als het met elkaar klopt
Het mooist vind ik 't als een jongen niet heel lang is, ook niet klein, iets meer dan 1.75 meter, en wel dikker dan slank, maar niet dik; een beetje een buikje mag, hoeft niet, een holle buik of een vetpens vind ik niet mooi. Verder vind ik 't mooi als-ie wel enigszins gespierd is, maar dan dus wel met een normaal laagje vet erover zodat de spieren meer voor een ondergrond voor z'n figuur zorgen dan dat ze echt zichtbaar zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 15:50
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Dat is nou precies wat ik ook wilde zeggen!
__________________
"I would like to help the world, but killing is still not allowed."
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 15:50
Timmert
Avatar van Timmert
Timmert is offline
Als het allemaal maar in proportie is en de juiste vormen heeft.. Geen strijkplank of bowlingbal dus. Ik heb een aantal mollige vriendinnetjes gehad, maar ook wel een paar écht slanke... Ik vond ze stuk voor stuk bloedmooi, dus wat mij betreft gaat het meer om de verhoudingen en de juiste uitstraling van het 'geheel' dan om de slankheid of molligheid opzich
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 16:12
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik vind zowel een strakke buik als een beetje buikje leuk, maar het moet niet te erg worden. Allebei de kanten op niet, maar vooral niet te dik.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 16:17
bench140
Avatar van bench140
bench140 is offline
Citaat:
Sarah schreef op 13-04-2005 @ 16:23 :
Ik kan vanalles mooi vinden, als het met elkaar klopt
Het mooist vind ik 't als een jongen niet heel lang is, ook niet klein, iets meer dan 1.75 meter, en wel dikker dan slank, maar niet dik; een beetje een buikje mag, hoeft niet, een holle buik of een vetpens vind ik niet mooi. Verder vind ik 't mooi als-ie wel enigszins gespierd is, maar dan dus wel met een normaal laagje vet erover zodat de spieren meer voor een ondergrond voor z'n figuur zorgen dan dat ze echt zichtbaar zijn.
Ja sorrie, ik heb al een vriendin...
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 16:20
Mariekje*
Mariekje* is offline
Er zijn veel dingen die ik mooi kan vinden, maar over het algemeen zijn de jongens waar ik op val toch minimaal wel 1.80, beetje een buikje of juist gespierd maar ook weer niet TE. Ik vind het erg persoonsafhankelijk, dingen die ik bij de 1 geweldig vind, misstaat de ander, er is geen pijl op te trekken dus. Zolang de verhoudingen maar goed zijn in iedergeval
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 16:23
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ik heb natuurlijk het liefst een jonge god, maar als hij lief is kan het me erg weinig schelen.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 16:24
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Ik val toch wel op wat steviger. En een buikje graag, helemaal strak vind ik verschrikkelijk lelijk.
Maar nou ja, mocht een geweldige partner zich aandienen en broodmager zijn, zal ik m niet de deur wijzen..
(En ok, die zou dus ideaal zijn qua karakter dan, en dan wat minder qua figuur).
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 16:37
Gammaray
Avatar van Gammaray
Gammaray is offline
Citaat:
Sarah schreef op 13-04-2005 @ 16:23 :
Ik kan vanalles mooi vinden, als het met elkaar klopt
Het mooist vind ik 't als een jongen niet heel lang is, ook niet klein, iets meer dan 1.75 meter, en wel dikker dan slank, maar niet dik; een beetje een buikje mag, hoeft niet, een holle buik of een vetpens vind ik niet mooi. Verder vind ik 't mooi als-ie wel enigszins gespierd is, maar dan dus wel met een normaal laagje vet erover zodat de spieren meer voor een ondergrond voor z'n figuur zorgen dan dat ze echt zichtbaar zijn.
__________________
Spelfouten inbegrepen
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 16:57
KNEIS
Avatar van KNEIS
KNEIS is offline
Moeilijk te zeggen. Ik kan echt alles mooi vinden ook al komt het niet overeen met het schoonheidsideaal. Maar er zijn ook wel vrouwen van alle typen die ik niet aantrekkelijk vind, dus het blijft een gokje.

Een vriend van mij heeft een vriendin die volgens de normen gewoon wat te dik is en een vette ass heeft, maar haar rondingen zijn echt heerlijk om te zien, kan er weinig aan doen

Mijn vriendin is juist weer heel slank en klaagt soms dat haar borsten te klein zijn... Nou, zonder kleren is slank en kleine borsten vaak juist weer heel mooi vind ik, geen rollen en niks dat makkelijk gaat hangen...

Dus ja, er is voor elk lichaamstype wel wat te zeggen, en er tegen. Uiteindelijk blijft seksuele aantrekkingskracht een emotionele, hele basale Neanderthaler-achtige invloed, die zich niet gemakkelijk laat voorspellen wat mij betreft.

Ik zou er niet teveel aandacht aan besteden, het is pas een echte turnoff als je constant negatief praat of denkt over jezelf, en een turn on als je lekker in je vel zit en dat ook durft te laten zien Wat precies je getallen dan ook zijn. Wie boeit het, mij niet!
__________________
LEEEO. LEE-E-E-O. Iedereen komt als je LEO roept!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 17:15
Verwijderd
Ik heb alleen nog maar gezoend met meisjes die een lengte hadden tussen de 1m60 en 1m65, dus dat zal wel iets zeggen. Ook houd ik niet van te slanke vrouwen, een beetje reet mag wel.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 18:30
Baka²
Avatar van Baka²
Baka² is offline
iets voller dan slank. Ik wil niet dat m'n vriendin er helemaal vermagerd uitziet. Een strak buikje mag wel, zolang het niet te mager is. Ze moet ook vooral rondingen hebben en korter zijn dan ik ben (niet te kort, 1,65 - 1,75 is bijvoorbeeld perfect, ik ben 1 meter 83).

Ik heb geluk met m'n vriendin
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 18:39
Brasco
Avatar van Brasco
Brasco is offline
ik val op dunne meisjes.. borsten of kont maakt me niet uit zolang ze maar niet te groot zijn.. ik zou nooit op een meisje met bijvoorbeeld cup D vallen.. Vraag me niet waarom, maar ik vind het helemaal niks.. waar ik absoluut gek op ben zijn buikjes.. een mooi buikje met een mooie navel laat me smelten.. een zandloper figuur en het liefst lang (boven 1,70). Het zandloperfiguur is ideaal maar niet dat dat echt een eis is ofzow..
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 18:48
edinora
Avatar van edinora
edinora is offline
ik val op jongens met een atletische bouw (maar niet supersupergespierd) en een beetje een ronding in plaats van een wasbord.
ik val op meisjes van alle soorten en maten, maar vindt meisjes met rondingen toch meestal wel wat mooier dan sprietjes.
__________________
mmm skyscraper i love you
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 18:53
Verwijderd
wederom #care
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 19:08
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Het leukste is als hij wat langer is dan ik, niet zo'n iel kereltje, ik wil er stevig mee kunnen knuffelen (among other things), ik hou wel van donker haar en donkere ogen. En zoals Sarah al heel terecht zei, het moet in verhouding zijn. Het liefst niet ontzettend dik in verhouding
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 19:29
Freestyler*
Freestyler* is offline
1.80+
en dun
maar niet mager
klein beetje spieren mag wel
buik strakker dan de mijne
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 19:32
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Mijn lengte en het liefst een beetje gezonde hollandse meid .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 19:57
Verwijderd
Lang, min 1.80m. Mijn nieuwe scharrel is 1.90, dus ik pas precies in zn armen als ik t naast m loop. Niet dik, maar dun, passen mn korte armen tenminste om m heen. Lange benen, lang alles .

Lang en dun dus een beetje. Beetje t tegenovergestelde van mij.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 20:08
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Lilith schreef op 13-04-2005 @ 20:57 :
Lang, min 1.80m. Mijn nieuwe scharrel is 1.90, dus ik pas precies in zn armen als ik t naast m loop. Niet dik, maar dun, passen mn korte armen tenminste om m heen. Lange benen, lang alles .

Lang en dun dus een beetje. Beetje t tegenovergestelde van mij.
*kijkt in het fotoboek* Ja, want jij bent echt dik he.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 20:10
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
grl schreef op 13-04-2005 @ 20:08 :
*kijkt in het fotoboek* Ja, want jij bent echt dik he.
ach iedereen (nou ja, niet íedereen) met een goed figuur zeurt dat ze dik zijn *zucht*
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 20:12
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 13-04-2005 @ 18:15 :
Ik heb alleen nog maar gezoend met meisjes die een lengte hadden tussen de 1m60 en 1m65, dus dat zal wel iets zeggen. Ook houd ik niet van te slanke vrouwen, een beetje reet mag wel.
Zegt dat dan iets over de leeftijd, of over het lichaam?

Bij mij verschild het heel erg, heb stevigere vriendinnetjes gehad, maar mijn huidige vriendin is heel erg slank, wat ik ook wel weer heel erg mooi vind, maar het moet niet nog slanker.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 20:26
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
een jongen moet SPEK hebben. Niet teveel natuurlijk, en niet in z'n gezicht. Daarnaast is een brede rug en gespierde armen zeerrrr....lekerrrrrrrrr...

Maar een dun iemand: nee, daar voel ik me zelf onzeker bij. En daarnaast is het net of je met een meisje vrijt.

Een spierbundel: nee dat zijn meestal van die selfkickers, geen zin in.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 23:35
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
mooi dun natuurlijk wel een beetje figuur, maar heel veel hoeft niet.
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 00:52
Verwijderd
Zeker niet te mager, en de grens 'te fors' ligt bij mij hoger dan gemiddeld. Niet veel maar wel wat. Dus er moet wel wat (baby)vet aan zitten. Zowel mannen als vrouwen.

Het Optima 'niet in zn gezicht' klinkt eigenlijk ook wel herkenbaar ja.
De lengte doet me niet zoveel, zolang het maar niet kleiner is (jajaja, shush).
Voor de rest heb ik weinig eisen
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 09:20
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Liefst slank, maar wel met wat spieren in de armen.
Bij meisjes vind ik het ook wel mooi als ze wat voller zijn (niet dik natuurlijk). Ben trouwens wel hetero.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 12:07
Th0masz
Avatar van Th0masz
Th0masz is offline
Citaat:
Lelle_* schreef op 13-04-2005 @ 16:14 :
Naar aanleiding van die poll's over waar je als man of vrouw op valt qua lichaamsdelen bij iemand van het andere geslacht, bedacht ik me opeens dat ik wel erg benieuwd ben naar waar jongens en meisjes op vallen bij iemand van het andere geslacht qua figuur.

Houdt je ervan als je vriend(in) dun is, slank, iets voller dan slank, mollig of dikkig.
Moet een meisje rondingen hebben of zie je haar het liefst smal. En moet een jongen een strakke buik hebben, of is een beetje een buikje ook wel mooi?

Ik ben erg benieuwd naar jullie mening.
Ik vind een meisje die iets voller dan slank is wel mooi.. en ze moet niet een "plank" zijn zeg maar.. rondingen moeten zeker wel aanwezig zijn

Waar val jij eigenlijk op ?
__________________
Hoi!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 12:43
freggeltjuh
Avatar van freggeltjuh
freggeltjuh is offline
ik val niet op een bepaald type mannen, mja een paar dingen zouden leuk zijn

ik houd wel van slank, iets dikker mag maar het moet neit te worden. een strakke buik is leuk, maar van mij mag ie ook best een beetje een buikje hebben, vind ik ook niet erg..

kan vanalles zijn dus mja als het er allemaal leuk uit ziet is het goed!
__________________
Voor alle helden: sokken hier inleveren!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 13-04-2005 @ 19:53 :
wederom #care
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 14:00
George
Avatar van George
George is offline
Mannen. ongeveer mijn lengte, iets langer, of juist flink lang. Niet te mager, gespierd is mooi, en het voelt wel veilig om weg te zakken in een stel gespierde armen. (L) Al vind ik een beetje mollig ook wel wat hebben, lekker zacht en knuffelbaar.
En kleine meisjes/vrouwen zijn cute, slanke taille maar wel de juiste rondingen vind ik perfect.
__________________
I am Jack's wasted life.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 14:51
Verwijderd
Vriendinnetje is slank, heb ook wel stevigere vriendinnetjes gehad, vind ik ook prima . Als verhoudingen kloppen ben ik al gauw tevreden. Alleen 't liefst niet al te grote borsten, dat steekt zo af bij die van mij en ik vind 't gewoon niet zo mooi... Tot cup C zeg maar . Lengte maakt me ook niet heel veel uit, tussen de 1.65 en 1.80 vind ik allemaal wel prima.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 14:57
Verwijderd
Ik heb meer een 'minimum' en 'maximum' waartussen een jongen moet zitten. Dun tot normaal vind ik mooi, en licht gespierd - maar dan de spieren die je krijgt van een sport die je leuk vindt of werk dat je regelmatig doet, niet spieren die je gaat bouwen met fitness of gewichtheffen Bah. Spieren moeten niet meer dan een beetje zichtbaar zijn. Net zoals de ribben, trouwens. Maar buiken moeten ook zeker niet over broeken hangen.
Alles moet hoe dan ook in verhouding zijn - schouders breder dan heupen, smalle billen, lange benen, dat idee.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 13-04-2005 @ 21:10 :
ach iedereen (nou ja, niet íedereen) met een goed figuur zeurt dat ze dik zijn *zucht*
En iedereen met een slecht figuur ook, ergo, iedereen zeurt dat ze te dik zijn
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 15:51
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 13-04-2005 @ 21:08 :
*kijkt in het fotoboek* Ja, want jij bent echt dik he.
Oude foto
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 16:10
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Sinds ik een vriendin heb die Zuid-Koreaans is val ik meer op Aziaten.
Vreemd maar waar.
En die zijn op zich toch wat kleiner en smaller.
__________________
Into The Eyes Of The Jackyl I Say Kaa-Boooom
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 16:14
Lelle_*
Avatar van Lelle_*
Lelle_* is offline
Citaat:
Th0masz schreef op 14-04-2005 @ 13:07 :
Ik vind een meisje die iets voller dan slank is wel mooi.. en ze moet niet een "plank" zijn zeg maar.. rondingen moeten zeker wel aanwezig zijn

Waar val jij eigenlijk op ?
Nou ja, ik val niet op hele iele jongens, dus een beetje vlees mag er wel aan zitten. Ik vind het niet zo lekker als ik meteen op het bot zit als ik em aan hett aaien ben
Tja, licht gespierd (of ietsje meer ) vind ik ook wel erg mooi. En de billen.. een jongen moet wel billen hebben. Dat vind ik ook mooi!

Gewoon, een mooie slanke jongen en een beetje gespierd

Goed antwoord?
__________________
Van sommige mensen kun je niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Timmert schreef op 13-04-2005 @ 16:50 :
Als het allemaal maar in proportie is en de juiste vormen heeft.. Geen strijkplank of bowlingbal dus. Ik heb een aantal mollige vriendinnetjes gehad, maar ook wel een paar écht slanke... Ik vond ze stuk voor stuk bloedmooi, dus wat mij betreft gaat het meer om de verhoudingen en de juiste uitstraling van het 'geheel' dan om de slankheid of molligheid opzich
niks meer aan toe te voegen..
heb ze ook in alle soorten en maten voorbij zien komen.. en vond ze allemaal even prachtig..
Uitstraling en verhoudingen zijn ook veel belangrijker..
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 17:11
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
Morgan schreef op 14-04-2005 @ 15:57 :
Ik heb meer een 'minimum' en 'maximum' waartussen een jongen moet zitten. Dun tot normaal vind ik mooi, en licht gespierd - maar dan de spieren die je krijgt van een sport die je leuk vindt of werk dat je regelmatig doet, niet spieren die je gaat bouwen met fitness of gewichtheffen Bah. Spieren moeten niet meer dan een beetje zichtbaar zijn. Net zoals de ribben, trouwens. Maar buiken moeten ook zeker niet over broeken hangen.
Alles moet hoe dan ook in verhouding zijn - schouders breder dan heupen, smalle billen, lange benen, dat idee.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 18:14
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 14-04-2005 @ 15:03 :
En iedereen met een slecht figuur ook, ergo, iedereen zeurt dat ze te dik zijn
Ja maar die met een goed figuur hebben geen recht van spreken, dus
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 18:23
Emoboy
Avatar van Emoboy
Emoboy is offline
ik val op sproetjes!
__________________
hoempapa
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 18:26
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 13-04-2005 @ 21:08 :
*kijkt in het fotoboek* Ja, want jij bent echt dik he.
Inderdaad Quirine, stel je niet zo aan!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 19:12
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Morgan schreef op 14-04-2005 @ 16:03 :
En iedereen met een slecht figuur ook, ergo, iedereen zeurt dat ze te dik zijn
Ik niet.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 19:37
watermuis
watermuis is offline
dun! en in ieder geval groter dan ik (1,63)
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 21:34
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
ik val vaak op magere lange jongens. ja ik kan er niks aan doen, ik geloof best dat ik ooit op een wat dikkere jongen zal vallen. maar ik vind dat magere gespierde lat idee gewoon sexy.
en ik hou van armspieren, maar die heeft elke jongen zowat, dus dat is geen probleem
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 21:35
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
slank en aardig.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 21:47
Verwijderd
Citaat:
watermuis schreef op 14-04-2005 @ 20:37 :
dun! en in ieder geval groter dan ik (1,63)
volgens mij heb ik jou al een paar keer rond zijn lopen op deltion VAVO in zwolle


en tja, mijn voorkeuren voor dames:

niet langer dan ik (mag wel, maar niet te )
slank (val ik nou eenmaal op), leuk koppie, proportioneel in orde.

that's all.
ik hoef geen superfotomodel, qua uiterlijk ben ik blij met een leuk figuurtje + leuk koppie.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 22:09
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik heb vroeger altijd gezegt; 'Ik wil nooit een dunne jongen, heb ik liever een dikke'

en wat heb ik nu? een dunne vriend het gaat er niet echt om of hij dun of dik is, maar of ik me tot hem aangetrokken voelt. zo vind ik zijn kontje wel lekker en zijn koppie! maar bij iemand anders kan weer wat anders leuk zijn!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 22:51
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Als iemand zelf tevreden is met zijn/haar figuur straalt hij/zij dat ook uit, die uitstraling zorgt er denk ik ook voor of iemand aantrekkelijk is of niet...
Mij maakt het niet zoveel uit, heb wel liever wat voller. Dat je gewoon wat hebt om vast te pakken
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 06:54
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Emoboy schreef op 14-04-2005 @ 19:23 :
ik val op sproetjes!
hoi

nee ik val op jongens waren je wat houvast hebt, ook al heb ik soms wel wat met dunne jongens.. meeste vriendjes waren dun eigenlijk.
Maar als er een buikje is of iets anders vind ik dat leuker eigenlijk, dan een perfect lichaam
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje
Pioneer3006
39 22-11-2002 17:34
Liefde & Relatie Vakantie met je vriend
xxx_anouk_xxx
10 05-05-2002 13:49
Liefde & Relatie Help, wat moet k doen :S
Freaked Reality
49 11-04-2002 18:07
Liefde & Relatie Ik ben er ziek van!
PFP
47 11-04-2002 17:38
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14
Liefde & Relatie What should I do
mysteryyy
22 15-02-2002 16:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:00.