Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2003, 14:44
Mo6
Avatar van Mo6
Mo6 is offline
Zetten jullie ook weer al je aantekeningen in je grafische rekenmachine of vinden jullie dat een te groot risico?? ik zet mijn rekenmachine wel lekker vol en als er niemand kijkt maak ik daar ook gebruik van! maar als ik teveel op mijn vingers gekeken zou worden, zou ik dat niet doen hoor!
__________________
Brakke toestanden zijn echt brak
Advertentie
Oud 21-05-2003, 14:52
LacunaCoil
LacunaCoil is offline
Citaat:
Mo6 schreef op 21-05-2003 @ 15:44:
Zetten jullie ook weer al je aantekeningen in je grafische rekenmachine of vinden jullie dat een te groot risico?? ik zet mijn rekenmachine wel lekker vol en als er niemand kijkt maak ik daar ook gebruik van! maar als ik teveel op mijn vingers gekeken zou worden, zou ik dat niet doen hoor!
Zeker weten Bij Wis hadden we een formulekaart gekregen, dus veel hoefde je niet in je GR te zetten, maar bij Na en Sk ga ik dat zeker doen, ze controleren toch niet.

(die avatar van jou, ieee )
Oud 21-05-2003, 14:53
Muad'dib
Muad'dib is offline
volgens mij moet je je reken machine wissen voor dat je begint(en je moet laten zien dat je het hebt gedaan) zo ging dat bij ons tijdens school examens.
__________________
vini vidi vichi
Oud 21-05-2003, 15:00
Mo6
Avatar van Mo6
Mo6 is offline
ow, ik gebruik een andere grafische rekenmachine dan de anderen bij mij op school dus weet niemand hoe die van mij gereset moet worden behalve ikzelf. en ik heb nu een manier gevonden dat hij uitgaat met een piep en een aantal functies gereset worden, zodat het lijkt alsof de hele rekenmachine weer leeg is. maar eigenlijk zit alles er dan nog wel in

dus dat ze em leeg willen gooien heeft weinig nut bij mij
__________________
Brakke toestanden zijn echt brak
Oud 21-05-2003, 15:38
Missy_shy
Missy_shy is offline
Citaat:
Mo6 schreef op 21-05-2003 @ 16:00:
ow, ik gebruik een andere grafische rekenmachine dan de anderen bij mij op school dus weet niemand hoe die van mij gereset moet worden behalve ikzelf. en ik heb nu een manier gevonden dat hij uitgaat met een piep en een aantal functies gereset worden, zodat het lijkt alsof de hele rekenmachine weer leeg is. maar eigenlijk zit alles er dan nog wel in

dus dat ze em leeg willen gooien heeft weinig nut bij mij
Wat raar dat jullie dat allemaal niet mogen!?

ik heb die "spiekbrief" samen met mijn leraar gemaakt!? En van de examinatoren mag het gewoon?!

Staat ook dat je zelf programma's erin mag zetten in examen eisen?!
__________________
Al heel vroeg in me leven was het te laat
Oud 21-05-2003, 16:29
brynn
brynn is offline
bij ons werd er met scheikunde niet gecontroleerd en de natuurkunde en wiskunde leraar zei dat we nog eens goed konden kijken hoe we programmaatjes moeten maken. maar daar was ik al best wel vaardig in. had hem voor scheikunde helemaal vol staan, maar heb niets gebruikt, voor wiskunde morgen schrijf ik hem weer vol en hoop dat ik het niet hoef te gebruiken maar anders is het wel handig.
Oud 21-05-2003, 16:37
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline
bij ons werd er gemeld dat je het geheugen NIET hoefte te wissen voor alle examens waar je je GR bij mag gebruiken. Dus spiekbrief mag wel, al maak ik er geen gebruik van omdat ik alleen wiskunde A met gr maak en daar is het niet nodig
Oud 21-05-2003, 17:20
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
hmm heb alleen wiskunde maar heb een formule kaart waar toch wel alle belangrijke dingen instaan.. ga dus niets erin brouwen zo
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Oud 21-05-2003, 17:29
Timboektoe
Avatar van Timboektoe
Timboektoe is offline
Je kan wel het risico nemen om bepaalde dingen niet te leren en ze in je GR te stoppen, maar zodra het gewist moet worden ben je dan toch de lul. Kan je net zo goed die paar extra dingen effe leren toch? En inderdaad staat de meeste shit wel op je f-kaart.
Oud 21-05-2003, 17:50
Photodynamic
Photodynamic is offline
Citaat:
Timboektoe schreef op 21-05-2003 @ 18:29:
Je kan wel het risico nemen om bepaalde dingen niet te leren en ze in je GR te stoppen, maar zodra het gewist moet worden ben je dan toch de lul. Kan je net zo goed die paar extra dingen effe leren toch? En inderdaad staat de meeste shit wel op je f-kaart.
het wordt niet gewist, want het is toegestaan
Oud 21-05-2003, 17:55
ikleef
ikleef is offline
Precies. Je mag gebruik maken van het geheugen van je GR, OOK voor spiekbriefjes. Als ze bij bij jou op school zeggen dat het niet mag liegen ze. Dus het is geen risico om het te doen, 't juist stom als je het niet doet
Oud 21-05-2003, 19:06
Earwen
Earwen is offline
ik zet hem ook vol. Doe ik zowieso al met mijn tentamens dus waarom nu niet. Een paar definities erin is altijd handig
__________________
one day i fly away
Oud 21-05-2003, 20:20
Dr. Oetker
Avatar van Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
ik zet het erin
maar uiteindelijk kijk ik er niet naar
__________________
De man die bakt
Oud 21-05-2003, 20:37
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
2 dingen:

* Binas
* Formulekaart
__________________
Wie het laatst lacht, heeft de grap niet begrepen..
Oud 21-05-2003, 20:38
joekeldoekel
joekeldoekel is offline
Ik heb het nooit gewist, dus er staan samenvattingen in van de afgelopen twee jaar. Dacht dat het misschien handig kon zijn voor de examens en bij scheikunde heb ik wel het een en ander gebruikt.
Oud 21-05-2003, 20:39
Zoetje01
Zoetje01 is offline
Het mag zeker. Wij hebben het gevraagd aan onze rector en die zei dat het niet gecontroleerd zou worden en dat we dus vooral onze gang moeten gaan. Hij zegt, wij doen!
__________________
groetje van zoetje
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:26.