Oud 29-01-2010, 18:56
Ad Fundum
Ad Fundum is offline
Hallo,

Ik moet morgen om 10u00 een volledig bloedonderzoek laten afnemen, en de dokter heeft me verteld dat ik nuchter moest zijn. Hij zei erbij dat ik bij het opstaan niets mocht eten/drinken, enkel water.

Nu is het zo dat ik voor vanavond een fuif had gepland. Mag ik daar alcohol drinken? En zoja, tot hoelaat? Ik heb al op veel sites gelezen dat het mag tot 22uur, andere zeggen tot 02u00, enz...
Let wel: Het gaat dan over 1 tot 3 pintjes, verspreid van 21u00 tot 02u00 (max).

Alvast bedankt voor uw tijd!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2010, 18:59
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als je verder geen medicijnen oid slikt waar je lever mee bezig is om te verwerken duurt het ongeveer anderhalf uur voor een alcoholisch drankje uit je lichaam is. Als je nuchter moet zijn dan mag je na 0.00 uur niets meer eten of drinken. Die alcohol zal morgenochtend wel uit je lichaam zijn als je het bij 1-3 biertjes laat maar houd er rekening mee dat alcohol zwaarder valt op een lege maag als je niets meer mag eten of drinken. Ook kan je niet even water drinken 's nachts ofzo als je met een droge strot wakker wordt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 29-01-2010, 19:21
Ad Fundum
Ad Fundum is offline
Oke, bedankt voor de info
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Bloed prikken
Neiu
27 04-01-2006 19:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26.