Oud 03-01-2005, 12:37
Verwijderd
Een paar maanden geleden heb ik mijn lichtbruine haar donkerbruin geverfd. Nu ben ik dat wel weer een beetje beu en wil ik een tintje lichter. Nu heb ik dat geprobeerd met Henna-verf, maar het lukte niet! Geen enkele kleurverandering..

Iemand tips?
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 13:06
Verwijderd
Wel relaxt dat die kleur zo lang bleef zitten, dat wil ik ook!
Wil je me vertellen waar je het hebt laten kleuren, of met welke haarverf?
Maarja, voor jou is het dus niet relaxt.. je wilt je haar weer lichter. Met henna gebeurt dat niet. Ik neem aan dat je het zelf hebt gekocht? Je kunt het met henna eigenlijk alleen donkerder maken, of er gewoon een mooie glans aan geven, maar niet lichter maken.

Je kunt denk ik het beste naar de kapper gaan.. als je zelf haarverf gaat kopen lukt het denk ik niet om het lichter te krijgen, of je moet aan de blondeerdingen gaan, maar als het dan mislukt ben je ook niet blij.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 13:19
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Toevallig net mijn haar een kleurtje gegeven (niet met Henna) met Lóreal Performance.
Ik heb donkerbruin haar, maar als ik het een tint lichter wilde hebben dan moest ik het eerst met Super blonde van L'oréal ontkleuren.
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 03-01-2005 @ 13:06 :
Wel relaxt dat die kleur zo lang bleef zitten, dat wil ik ook!
Wil je me vertellen waar je het hebt laten kleuren, of met welke haarverf?
Maarja, voor jou is het dus niet relaxt.. je wilt je haar weer lichter. Met henna gebeurt dat niet. Ik neem aan dat je het zelf hebt gekocht? Je kunt het met henna eigenlijk alleen donkerder maken, of er gewoon een mooie glans aan geven, maar niet lichter maken.

Je kunt denk ik het beste naar de kapper gaan.. als je zelf haarverf gaat kopen lukt het denk ik niet om het lichter te krijgen, of je moet aan de blondeerdingen gaan, maar als het dan mislukt ben je ook niet blij.
Joh, welke haarverf is een goede vraag.. Ik zou het niet weten maar het is gewoon een standaardverpakking van 12 euro van een drogisterij. Het was permanente verf, en bijna mijn eigen haarkleur dus zie je de uitgroei niet zo.

Ik heb trouwens m'n haar niet proberen te verven met henna, maar met een verf van het merk Henna-plus ofzo. Maar dan moet ik inderdaad maar eens een ander merk proberen of naar de kapper gaan
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 14:40
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 03-01-2005 @ 13:06 :
Wel relaxt dat die kleur zo lang bleef zitten, dat wil ik ook!
verf blijft toch altijd zo lang zitten?
dat moet er uit groeien..
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 16:15
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
Balance schreef op 03-01-2005 @ 14:40 :
verf blijft toch altijd zo lang zitten?
dat moet er uit groeien..
klopt, maar bij veel mensen wordt de kleur lichter na verloop van tijd. De echte 'intense' kleur van het pas geverfde is er dan uit. Hoewel je je eigen haarkleur niet meer krijgt omdat het idd. permanent is, verf.
Gelukkig blijft mij haarkleur wel vaak hetzelfde Mijn moeder daarentegen (hoewel ze hetzelfde merk verf heeft) wordt na een paar keer wassen iets lichter van kleur.

Maar op de vraag van CL terug te komen;
lastig, vaak niet met verf op te lossen omdat de kleur donker is. Probeer eens shampoo van zomerblond (loreál)...je haar verbleekt behoorlijk hierdoor. Of anti-roos shampoo.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 16:17
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Balance schreef op 03-01-2005 @ 14:40 :
verf blijft toch altijd zo lang zitten?
dat moet er uit groeien..
Nu hoor, verf vervaagt ontzettend snel door douchen/ zwemmen in chloor en zonlicht.. Ikzelf heb a la fluoriserend roodhaar en dien het elke 10/ a 14 dagen te verven omdat het anders ojanje-achtig wordt.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 22:21
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
CL schreef op 03-01-2005 @ 12:37 :
Een paar maanden geleden heb ik mijn lichtbruine haar donkerbruin geverfd. Nu ben ik dat wel weer een beetje beu en wil ik een tintje lichter. Nu heb ik dat geprobeerd met Henna-verf, maar het lukte niet! Geen enkele kleurverandering..

Iemand tips?
tsja zoals degene hier onder zegt (hoewel het in de zomer makkelijker is dan in de winter): veel douchen, zwemmen, en (fel) zonlicht op je haar wil goed helpen.

ik had zelf mijn haar een tint donkerder geverfd vlak voordat ik op vakantie ging, toen ik terug kwam was m'n geverfde haar lichter dan mijn eigen haarkleur.

Als die dingen niet helpen zal je het waarschijnlijk toch eerst moeten ontkleuren.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 11:22
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
CL schreef op 03-01-2005 @ 12:37 :
Een paar maanden geleden heb ik mijn lichtbruine haar donkerbruin geverfd. Nu ben ik dat wel weer een beetje beu en wil ik een tintje lichter. Nu heb ik dat geprobeerd met Henna-verf, maar het lukte niet! Geen enkele kleurverandering..

Iemand tips?

Ik heb donkerbruin haar van mezelf, en ik verf het regelmatig een andere kleur. Je moet gewoon ff naar de etos ofzo, en daar kijken voor een pakje verf, dan bij resultaten kijken en zien wat dat opleverd bij jouw kleur haar. Doe ik ook and it never fails (bij mij dan)
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 03-01-2005 @ 14:40 :
verf blijft toch altijd zo lang zitten?
dat moet er uit groeien..
Ow bij mij blijft het niet lang zitten hoor. Het slijt er snel uit, het vervaagt gewoon.. nou is het niet zo dat het helemaal verdwijnt en ik m'n oude kleur daarna weer terug heb, je blijft wel de uitgroei zien. Maar het is dan niet meer zoals de kleur waarin ik het geverfd had.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 12:53
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 04-01-2005 @ 11:49 :
Ow bij mij blijft het niet lang zitten hoor. Het slijt er snel uit, het vervaagt gewoon.. nou is het niet zo dat het helemaal verdwijnt en ik m'n oude kleur daarna weer terug heb, je blijft wel de uitgroei zien. Maar het is dan niet meer zoals de kleur waarin ik het geverfd had.
oh . Ik ken alleen het verkooppraatje van wat het verschil is tussen haarverf en haarkleuring, dus ik ging ervanuit dat het ook waar is wat ik altijd vertel

Maar is haarkleuring dan niet een idee voor jou? Ook daar vervaagt de kleur, maar dan heb je tenminste niet zo veel uitgroei.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 04-01-2005 @ 12:53 :

Maar is haarkleuring dan niet een idee voor jou? Ook daar vervaagt de kleur, maar dan heb je tenminste niet zo veel uitgroei.
Wat bedoel je met haarkleuring, een kleurspoeling?
Ik heb m'n haar inmiddels trouwens met Henna laten doen, dat vervaagt alleen nog sneller.. maar tis beter voor m'n haar en de rode glans blijft, vooral in combinatie met de shampoo die ik nu heb. Dus ik hou het maar zo.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 18:27
-(L)-
Het kan natuurlijk aan de Henna-verf liggen, maar was je toevallig ongesteld toen je je haar probeerde over te verven? Ik heb namelijk eens gelezen dat verf tijdens je menstruatie minder goed pakt ('t zelfde geldt voor permanent)
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Jongens hun haar verven?
benmeneerjamin
31 13-12-2015 17:08
Lifestyle het grote HAAR en KAPSEL topic
innogen
500 02-08-2010 03:35
Lichaam & Gezondheid Haarverf vraagjes (zwart)
Konijn
32 18-07-2007 22:43
Lichaam & Gezondheid haar geverfd en is mislukt!
meisje_0110
9 25-12-2006 22:59
Lifestyle Algemeen dreadstopic deel 11 alweer!
Verwijderd
495 30-09-2004 22:02
Lifestyle Haar oplichten
Missy_X
9 07-04-2003 15:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:54.