Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2006, 08:30
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
hij was zomaar vol
en ik spamde niet eens!!

de ouwe weer hier

en de nieuwe hieronder

en strooit nog even rond met knuffels
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Oud 26-09-2006, 08:45
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Het is allemaal een beetje verwarrend.

Wat is liefde waard, als het eigenlijk..niets waard is? Als je het idee krijgt dat, ondanks alle mooie woorden, jij niet geaccepteerd wordt. Als ik maar dit, of als ik maar dat... dan is het goed. Dan ben ik het waard om zijn vriendin te zijn. Maar als we het er dan over hebben, lijkt het altijd weer alsof ik het verkeerd zie. Alsof ik dingen te persoonlijk opvat en natuurlijk deins ik dan weer achteruit, geef ik hem gelijk, voel ik me "zeurderig" en teveel "vrouw".

En als je het er dan met iemand over hebt, lijkt het net alsof ik toch gelijk had.

Zoveel kleine dingetjes, zo onbeduidend. Het voelt raar, vervelend...maar nooit raar of vervelend genoeg om er echt grote gesprekken over te houden of om echt boos te worden. Alsof het altijd toch wel aan mij zal liggen.

Wat betreft eten ben ik gisteren aan een nieuwe poging begonnen, nadat ik hier gelezen had dat je met 1500 kcal 2 kilo in de maand zult afvallen. Ik vind het moeilijk, want het maakt dat ik wel weer kcal moet gaan tellen..tegelijkertijd maakt het dat ik meer vrijheid heb om nog wat extra te eten. Gisteren heb ik een american cookie gehad, zo'n grote! . En het was allemaal nog binnen de 1500 kcal. Het is wel zo dat alles wat ik niet weet, ik naar boven afrond.. dus het is eigenlijk een beetje koffiedik kijken...

Tja. We kloten er maar weer mee aan of zo
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 26-09-2006, 08:45
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Heb ik eindelijk een knoop door gehakt, waar ik waarschijnlijk een stuk gelukkig van wordt.... .... moet ik het wel aan iedereen durven vertellen.

Het is echt super ingewikkeld, maar ik zie nu eindelijk eens een oplossing. Hopelijk vinden anderen dat ook.
__________________
Oud 26-09-2006, 08:50
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
Miracle schreef op 26-09-2006 @ 09:45 :
Heb ik eindelijk een knoop door gehakt, waar ik waarschijnlijk een stuk gelukkig van wordt.... .... moet ik het wel aan iedereen durven vertellen.

Het is echt super ingewikkeld, maar ik zie nu eindelijk eens een oplossing. Hopelijk vinden anderen dat ook.
Als jij er gelukkig mee bent, hoeven anderen het in feite helemaal niet net zo te zien. (Maar ik snap dat het wel een stuk makkelijker zou zijn..)

Succes!
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 26-09-2006, 08:57
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
vandaag moet ik de knoop doorhakken. ik moet het hem zeggen. maar.. hoe
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 26-09-2006, 09:10
Verwijderd
Citaat:
Laura [/pl]:

****zooi
ik weet gewoon dat mn verleden alles gaat verpesten bij iedereen, kan ik niet alles uitwissen en vergeten? weg ermee
Nee hoor, dat dacht je
Oud 26-09-2006, 09:22
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
pff ik ben kapot. Training was achterlijk zwaar en ik was al zo moe van het leren, naar college lopen en terug. Nu doen m'n voeten weer pijn en ik kon niet vroeg opstaan om te leren. Ik ben zo bang dat ik hjet niet haal, terwijl het nergens op zou moeten slaan. Het is zoveel, ben bang dat ik er niet genoeg aan kan doen. Was ik maar niet meer zo onzeker en zo bang dat ik alles niet goed genoeg kan doen. Ga onderdoor aan m'n eigen eisen en verwachtingen...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 26-09-2006, 10:16
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Miracle schreef op 26-09-2006 @ 09:45 :
Heb ik eindelijk een knoop door gehakt, waar ik waarschijnlijk een stuk gelukkig van wordt.... .... moet ik het wel aan iedereen durven vertellen.

Het is echt super ingewikkeld, maar ik zie nu eindelijk eens een oplossing. Hopelijk vinden anderen dat ook.
*dikke knuffel voor jou*

Ben erg benieuwd naar wat je uiteindelijk besloten hebt, ik spreek je wel even van de week Ik weet zeker dat jij op een goede manier een keuze gemaakt hebt dus wees niet bang voor de reacties van anderen Zet hem op meis, het gaat om jou en om jouw toekomst en daar kan jij nog altijd het beste zelf over beslissen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-09-2006, 10:56
Redhair
Redhair is offline
IcedEarth, bedankt.

Weer eens niet uit mijn bed kunnen komen, ga straks nog wel even naar school voor een workshop.

Toen ik net wakker was voelde ik me leeg. Helemaal leeg. Ik wilde leven in me brengen. Goed hoor, twee nieuwe brandwonden, heel goed. Ga die oude weg maar weer in. Een paar weken geleden en nu weer. Grote meid.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 26-09-2006, 11:22
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Yana schreef op 26-09-2006 @ 09:50 :
Als jij er gelukkig mee bent, hoeven anderen het in feite helemaal niet net zo te zien. (Maar ik snap dat het wel een stuk makkelijker zou zijn..)

Succes!
Ze proberen al een tijdje me van het tegendeel te overtuigen, maar nu heb ik besloten om toch te doen wat ik al die tijd al in mijn achterhoofd had. Het is lastig om iemand iets te vertellen wat diegene helemaal niet wil horen. Maar inderdaad, het gaat om mij en mijn welzijn.

@ Dana: ik spreek je wel op msn.
__________________
Oud 26-09-2006, 11:48
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Zo, mijn diploma-aanvraag is gedaan, mijn aanvraag restitutie collegegeld is gedaan, mijn collegekaart is ingeleverd. Dat ruimt lekker op . Nu nog alle administratieve zooi van de IB-groep, en dan maar hopen dat ze het gaan snappen.
En toen ik terugkwam ging ik even een cadeautje kopen voor Vriendje, die is jarig vandaag en we zouden niet aan cadeautjes doen dit jaar omdat we allebei binnen 2 weken na elkaar jarig zijn en net verhuisd zijn en ons geld dus beter aan ons appartement kunnen besteden, maar ik kon het toch niet laten om iets (nuttigs) te kopen. En uitgerekend dan is Vriendje 10 minuten later weg dan hij had gezegd, waardoor hij dus precies heeft kunnen zien dat ik met een plastic tasje met iets met inpakpapier liep... Hopelijk was hij met zijn hoofd bij zijn presentatie die hij dadelijk moet houden, dan heeft hij het niet gezien.

Nu nog leren voor mijn deficientietoets Nederlands van vanavond. Het is echt rotstof die ik al lang niet meer heb gezien...
Oud 26-09-2006, 11:52
Abajo
Avatar van Abajo
Abajo is offline
Ik heb een undercover aangemaakt om mijn verhaal op Seksualiteit te zetten... Toch blij dat ik dat heb gedaan...
Oud 26-09-2006, 11:56
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
ik was pas om 12.30 uur wakker en vorige week sliep ik op vrijde dagen ook tot 13 uur of zo.. en de donderdag (toen ik late dienst had en om 13.45 uur in hardenberg zou zijn, werd ik om 13.30 uur wakker.. en hardenberg is vanuit hier een uur rijden ) omg ik slaap vet veel what's up?! zo maar eens lekker douchen!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 26-09-2006, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Abajo schreef op 26-09-2006 @ 12:52 :
Ik heb een undercover aangemaakt om mijn verhaal op Seksualiteit te zetten... Toch blij dat ik dat heb gedaan...
Ik vind het goed van je dat je die post gedaan hebt op seksualiteit, maar ik weet niet zo goed hoe ik er op moet reageren. Veel succes ermee. (K)
Oud 26-09-2006, 13:07
Verwijderd
Ik voelde me zo naar toen ik vanmorgen wakker werd. Kon echt m'n bed niet uitkomen, ben 2 uur langer blijven liggen dan gepland.
Heb het gevoel dat ik me nu als een zombie voortbeweeg, doe alleen wat ik écht moet van mezelf en baal enorm van mezelf...

Oud 26-09-2006, 15:49
Saarah
Saarah is offline
Ik ben bang. Echt bang.
M'n oma heeft kanker, al een hele tijd. Eerst borstkanker, toen moest ze een borst laten amputeren, toen was die kanker "weg" en kreeg ze leverkanker. Maar die kunnen ze niet wegnemen, omdat hij op een te gevaarlijke plaats zit. Ze krijgt dus al een hele tijd chemo enzo.
Maar zondag is ze plots erg ziek geworden. Ze heeft van zondag tot nu alleen maar in bed gelegen. Daarnet is de dokter weer langsgeweest, hij heeft bloed genomen enzo, en ze gaan onderzoeken of het ziek zijn van de chemo komt, of dat het door iets anders veroorzaakt wordt. Haar polsslag is ook veel te hoog enzo.
Ze is nog helemaal niet zo oud (60 jaar) en nog super actief! (In normale omstandigheden dan). Ze doet echt keiveel, samen met haar vriend, ze werkt nog in een café enzo. Ik wil niet dat ze doodgaat. Echt niet.
Plus dat ze bij ons wonen (m'n ouders zijn gescheiden), dus is ze eigenlijk een tweede moeder voor mij. Ze mag niet doodgaan!!
Misschien overdrijf ik het wel, ik weet het niet. Maar ik weet wel dat ze heel erg ziek is. En dat ze kanker heeft. En ik geloof nooit dat dat een goede combinatie is.
Oud 26-09-2006, 15:55
Verwijderd
Stemmingswisselingen de gexte!!! Hoeveel op een dag? Honderd?
Oud 26-09-2006, 16:02
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ja hoor we zijn weer helemaal terug bij af. Ik heb verschrikkelijk slecht geslapen vannacht, werd doodmoe wakker. Naar therapie gegaan en dit was sinds een hele lange tijd een sessie dit voor mijn gevoel niet goed ging. Ik kon het niet vertellen, ik kon niet meer praten. Ik heb het geprobeerd maar ik blokkeerde. Dus dat heeft me niet geholpen, met als gevolg dat ik me zo mogelijk nog slechter voelde toen ik er vandaan kwam. Dus heb ik de hele dag met een superchagerijnige kop rondgelopen, iedereen afgezeken. En alle bezorgde docenten van dien, maar de belangrijkste weet het niet.. M'n toets ging slecht, mijn huiswerk niet gemaakt en niet ingelevert. En nu kan ik me weer niet concentreren, ik kan weer m'n hoofd er niet bijhouden. Ik heb nergens zin in, wil alleen maar huilen of slapen. Vanavond nog naar yoga hoop maar dat ik daar een beetje rust kan vinden..

En godverdomme waar ben ik nu weer mee bezig, waarom kan ik nooit eens normaal eten. Waarom sla ik altijd door naar bijna niets of veel te veel? En ik maar 30 km fietsen vandaag, maar eten ho maar. Trut doe toch eens normaal. Hoezo ik probeer mezelf niet meer te beschadigen? Tering.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Ads door Google
Oud 26-09-2006, 16:10
Verwijderd
het is GVD gewoon WEER gebeurd!!
waarom moet ie mij altijd hebben?!?!

@him:: ik haat je ik haat je ik haat je ik haat je ik haat je
LAAT ME MET RUST!!!
Oud 26-09-2006, 16:13
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ Saarah: *dikke knuffel* Hoop dat het gauw beter gaat met je oma. Zestig is echt nog niet oud, iig te jong om te sterven. Het percentage mensen dat overlijdt aan kanker wordt steeds lager en lager maar ik wil je ook niet teveel valse hoop geven want echt goed klinkt het niet, maar je weet nooit, ik ben ook geen dokter Vertrouw erop dat er goed voor haar gezorgd wordt en goed op haar gelet wordt. Heel veel sterkte ermee
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-09-2006, 16:34
laura
Avatar van laura
laura is offline
Citaat:
Zao schreef op 26-09-2006 @ 10:10 :
Nee hoor, dat dacht je
nu nog.
__________________
..ja..
Oud 26-09-2006, 16:51
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Jeetje.. het regent hard hier, niet normaal! We hebben onkruid problemen in de tuin. Die zullen morgen wel 10x erger zijn ben ik bang
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 26-09-2006, 17:10
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
door een paar woorden komen herinneringen weer naar boven
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 26-09-2006, 17:32
Redhair
Redhair is offline
Hihihi na school hebben d. en ik een fles martini in 20 minuten opgedrpnken. Nu ben ik dronken en ga naar een vriendin toe hihihi wat is e wereld toch mooi as je dronken bent.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 26-09-2006, 18:56
Saarah
Saarah is offline
@ Daantje_0705: dankje.

Met m'n oma gaat het nog steeds niet beter...

Ik ben net opgebeld door een jongen waar ik al superlang niks meer van gehoord heb. Ik heb hem nooit echt goed gekend ofzo, maar wel een paar avonden veel plezier mee gehad. Hij vroeg of ik niet eens naar zijn stamcafé kwam, maar aangezien ik daar nooit kom en daar niemand ken durf ik niet. Dus heb ik maar gezegd dat hij eens naar míjn stamcafé moet komen. Daar heb ik hem trouwens leren kennen.
Maar ik weet niet zo goed wat ik met hem aanmoet. Nuja, we zullen wel zien, als hij nog es zou komen.
Advertentie
Oud 26-09-2006, 19:02
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Nobody knows..

Zo denk ik erover en zo gaat het ook.
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 26-09-2006, 19:18
Verwijderd
Was wel leuk op stage, ik moest moijn pauzes nemen zeiden ze omdak meestal na 5 tot tien min weer ga werken.... ze bedoelen het goed Maar ja als ik niks doe dwalen mij gedachten weer af... naar M, het verleden en zo...........

tja.....zoals ik eerder al eens zei we kwakkelen maar voort in de groote wereld van het onbekende.. die stillaan bekend wordt........*zucht*....*kijkt verloren naar het plafon en schud hoofd* Het is net een film een..die wacht op het einde van de tijd........
Oud 26-09-2006, 19:42
moon
Avatar van moon
moon is offline
Instorting. GENOEG, GENOEG, GENOEG! pfff stressssss. Heb gehuild om de stage die ik niet zie zitten, om de presenatie over mezelf van morgen, om het kamp over een paar weken. Wat een berg! Ik kan 'm nooit beklimmen. Vraag ik niet teveel van mezelf? waar ben ik nou mee bezig? alles gaat zo snel! Mijn leven gaat er met mij vandoor, ik wordt in een golf mee gespoelt naar plaatsen waar ik niet heen wil, maar terug zwemmen gaat niet meer...de stroming is te sterk.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 26-09-2006, 19:52
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Wat een ongelooflijke kutdag.

Het ging echt goed weet je. 1500 kcal zorgde er misschien voor dat ik weer erg ging tellen, maar het gaf ook wel wat rust. Ruimte voor wat lekkers, als het binnen die 1500 viel. Het ging echt goed, maar toen vroegen ze of ik mee ging naar de reunie van de introductie, het zou toch niet lang duren. En ik wilde wel mee. Vrienden maken, met mensen praten, het gezellig hebben. Er zou ook eten zijn, brood met salade zeiden ze. Dat leek me een perfecte avondmaaltijd, zodat ik eens niet in een veel te dure AH to Go mn sandwich hoefde te kopen. Maar toen kwamen we daar, en ik zag geen brood en salade. Ik zag appeltaart, luikse wafels, brownies, paprikachips, tortillachips, koekjes en nog zoveel meer. Het was etenstijd, ik moest gevoed worden maar ik wilde niet. Niet dát. Het brood zou komen, daarna. Maar ik wilde niet te laat weg, want ik moest nog zolang met de trein. En ik wilde niet, maar ik dacht.. "ach, die hele mini kleine stukjes appeltaart, daar kan ik er wel ééntje van nemen en toch binnen de 1500 blijven". En toen ging het mis, verdomme. Zoveel honger, zoveel emoties, zoveel leegte die gevuld moest worden. En wéér die balans die zoek is, en nu weer dat kutgevoel. Ik ben weggegaan voordat het brood gekomen was. In de trein kon ik aan niets anders denken dan aan alle calorieën die ik gegeten heb. Ik wilde zo graag iemand smsen, maar ik deed het niet. En ik hoopte dat mn vriend of..iemand tenminste..online zou zijn, maar mn vader zat op de computer en ik moest maar wachten en wachten en wachten. En toen kwam ik online.. en was er niemand. Gewoon weer niemand die me kan helpen relativeren.

Ik vecht tegen mijn tranen, omdat ik niet wil dat ze het hier merken. Dadelijk naar bed.. misschien durf ik het dan nog even toe te laten. Ik haat dit. Iedere keer weer haat ik dit gevoel het meest van alles. Liever heb ik honger, liever voel ik me slap, alles liever dan dit gevoel van vies-vet-vadsig zijn, en de eenzaamheid die het met zich meebrengt als je het aan niemand kwijt kan.


I walk a thin line. I'd just wish there was someone to hold my hand.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 26-09-2006, 20:00
Verwijderd
hahaha
word ik uiteindelijk toch dakloos hea.
o ik ben 19

och aan jeugdzorg ook nooit iets gehad so whatever
ik stop maar met alle medicijnen
Oud 26-09-2006, 20:02
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 26-09-2006, 20:18
Verwijderd
He just did it again...

K haat hem zo!!
Oud 26-09-2006, 20:26
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Jezus, ik voel me klote en er is niemand om er naar te vragen. Althans, niemand die het echt lijkt te interesseren. *jankbui*
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 26-09-2006, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 26-09-2006 @ 21:26 :
Jezus, ik voel me klote en er is niemand om er naar te vragen. Althans, niemand die het echt lijkt te interesseren. *jankbui*
*knuffeltje*

wat is er meid?
Oud 26-09-2006, 20:32
Verwijderd
@ Roosje pm me maar ofzo, of voeg me toe op msn..
sterkte..
Oud 26-09-2006, 20:34
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Morgen m'n eerste tentamen wiskunde en ik ben zo bang dat ik het niet ga kunnen en alles vergeet en door elkaar haal.
Ads door Google
Oud 26-09-2006, 20:43
Verwijderd
Voel me weer even wat beter. Morgenochtend een afspraak waar ik heel zenuwachtig voor ben, maar heb besloten toch te gaan.
Weet niet waar ik moet beginnen, maar morgen daarheen gaan zou een begin kunnen zijn?
Oud 26-09-2006, 20:46
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Vandaag was leuk, mijn ouders stonden om half 7 al bij mijn bed te zingen net als vroeger weer. En ik ben zó ontzettend moe dat ik niet snap hoe ik nu nog wakker ben. En mijn tentamens gingen echt goed! Ik heb zin in mijn feestje zondag ^_^. Hoera.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 26-09-2006, 20:48
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
voel me niet zo fijn.. erg chagrijnig ook heb ook weer teveel gegeten vandaag bah waarom doe ik dat niks is goed vandaag
Oud 26-09-2006, 21:24
Verwijderd
Net een foto tegen gekomen van 4 augustus 2003.........twas die dag erg warm in het Belgische Antwerpen toch was het ook wel leuk die dag:$....twas in de Zoo *bekijkt foto* 3 meisjes uit Belgie... lol
Oud 26-09-2006, 21:24
Verwijderd
Mn grootmoeder ligt in het ziekenhuis en wordt morgen geopereerd. Als het maar niet weer kanker is

Vandaag wel iets te veel geld uitgegeven aan te leuke kleding.
Oud 26-09-2006, 21:25
Verwijderd
Waarom? T ene moment lijkt t goed te gaan, t ander moment heb k niks om aan vast te houden. Enige waar ik me aan kan vasthouden is een dag. Maar die is zelf nog onzeker wat eruit komt.
Oud 26-09-2006, 21:25
kroot
kroot is offline
@ indigo: feli

Ik word altijd zo strontchagerijnig van die wekelijkse huisvergadering!
Wha en mijn vader belde net, of ik meega naar Duitsland. Ja hallo ik ben zeker gek. Heb net weer een beetje contact. Maar ik wil gewoon ook nog niet meer dan nu zo oppervlakkig.
Oud 26-09-2006, 21:43
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
unfaiithful schreef op 26-09-2006 @ 21:29 :
*knuffeltje*

wat is er meid?
Dankjewel. Ik heb het zaterdag uitgemaakt met mijn vriendje, na tien maanden, en ik heb het er verdomd moeilijk mee. Vind je het goed dat ik je wat later toevoeg? Ik ben niet zo goed in praten op MSN met mensen die ik niet ken. Maar ik vind het wel heel lief van je.

Nja, het gaat nou wel weer. En dan gaan we zo gezèllig slapen en morgen leuk acht uur op school zitten. Waarvan twee uur gym. Oh, ja joh, dat houd ik vol zeg. Sarcasme is lief.

Fuck it, fuck alles, ik wil slapen en dromen en terug.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 26-09-2006, 21:48
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
@ sonho sterkte!!

het is raar... wil uit gewoonte naar hem sms en, maar.. hij is niet meer van mij...

(het gefvoel dat ik niet meer kon sms en deed me niet zo veel maar op het moment dat ik schreef dat ie niet meer van mij was.. dat deed pijn )
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 26-09-2006, 21:59
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Morgen zijn mijn ouders 21 jaar getrouwd... jeej..
Net opgepast, wat waren de kindjes lief, alleen jammer dat mijn oom zo vroeg thuis kwam, maar daar is ook niets aan te doen denk ik, behalve me ertegen verzetten.

Mijn mentrix zou me nog bellen voordat ze met havo 5 naar londen zou gaan, nou vandaag geen telefoontje gehad en het lijkt me niet dat ze me morgen om 7 uur sochtends gaat bellen... nee daar heb je wat aan, dat had ik nou niet verwacht van haar, ik hoop maar dat ze een goede reden heeft.
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 26-09-2006, 22:17
Redhair
Redhair is offline
Oeps, het bleek dat we gingen oppassen. Het stomme wijf van een vriendin van me had helemaal niet door dat ik zat was.
Nu weer nuchter, dat is altijd raar, 's middags dronken zijn en je langzaam nuchter gaan voelen. Maar oh, wat voelde het goed om dronken te zijn, dat was lang geleden. Ook slecht, vanmorgen am, vanmiddag dronken, oude tijden herleven.

Vuile junk, gebruik je geen pep, ga je weer bijna dagelijks blowen. Blow je een dagje niet, zuip je in no time een fles drank leeg.

Wat is het leven toch mooi met drugs en verrot zonder.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 26-09-2006, 22:22
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
thoughtful thnx

hoop voor jou dat het bij jou wel goed blijft gaan

het zat er hier al wel aant te komen hoor!
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 26-09-2006, 22:38
Verwijderd
At first when I see you cry,
yeah it makes me smile, yeah it makes my smile
At worst I feel bad for a while,
but then I just smile I go ahead and smile


Pompiedom *vrolijk meezingt*

I feeel good
Oud 26-09-2006, 23:00
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik ben gebroken..
echt helemaal gesloopt..
voel me rot, verdrietig en alleen goh das nieuw..

vandaag was mn moeder jarig.. hele dag best druk geweest.. ff gesport en kon gelijk door mn opa weg brengen *zucht*

bij mijn vader werden vandaag de hechtingen er uit gehaald (van de huidkanker plekjes die weggehaald zijn) en alles was goed..
toen hebben we gegeten met mn opa, broer, schoonzus en twee jongens er bij (dus met 9)
werd er gebeld door de arts.. dat het toch NIET goed was.. weer niet diep genoeg gesneden (hij is twee keer aan zelfde plekje geholpen.. tweede keer dieper en met een stukje huidtransplantaat) nu gaan ze het nog een keer doen en anders wordt t bestralen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50.