Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2009, 21:23
daisy500
daisy500 is offline
Hallo allemaal

ik ben nieuw hier dus ik weet niet of ik hem goed neerzet of dat er al zoiets bestaat?
maar ik heb 2 maanden seroksat geslikt (anti depresiva) omdat het niet werkte bij mij en me depressie eigenlijk alleen maar erger werd, mogt ik er mee stoppen van me arts na 2 maanden.
ik slikte eerst 20 mg en ben toen op 30 mg overgegaan.
deze heb ik ook nog een maand geslikt..
omdat meestal bij anti depresiva pillen je niet meteen mag stoppen en eerst moet afbouwen dacht ik, dat ik dat ook moest, maar omdat mijn dosering te laat was mogt ik meteen stoppen van mijn dokter.

ik heb de dagen erna ontzettend duizeligheid in mijn hoofd en ben ook iedere dag misselijk .. ik kan bijna niet meer op me benen staan en lig ook iedere dag beroerd in bed.
of het nou door het stoppen van die pillen komt.. of door het feit dat ik al paar weekjes erg verkouden ben en keelpijn had wat eigenlijk nu 2 dagen over is..
weet ik niet of het nou door me verkoudheid komt of door het stoppen van die pillen
want dit is super vervelend en afentoe kan ik er wel omhuilen.
want heb morgen mijn eerste rijles en ben dus al bang om in een auto te zitten als ik me zo raar in me hoofd voel, afentoe heb ik ook vlagen en voel ik een soort extra druk in mijn hoofd... ook als ik loop of opsta ben ik ontzettend duizelig in me hoofd en voelt het alsof er eenstrakke band omheen zit.

iemand die iets weet?
dit is geen hyperventilatie want dat herken ik , en dat slaat niet op duizeligheid in je hoofd namelijk.

bedankt!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2009, 21:32
Verwijderd
Hoeveel dagen geleden ben je gestopt? Als je stopt zonder afbouwen kun je daar inderdaad duizelig en misselijk van worden, en het kan ook dat daardoor angsten uitvergroot worden, dus misschien ben je daarom ook zo bang voor de rijles. Meestal duurt dat niet langer dan een paar weken, dus het gaat wel vanzelf over . Misschien kun je die rijles dus een week of twee uitstellen, want zoiets is toch al spannend en dan is het niet fijn als je je niet lekker voelt. Als je de rijschool belt en uitlegt dat je niet lekker bent, vinden ze het vast geen probleem.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2009, 21:42
daisy500
daisy500 is offline
ik snap zelf gewoon niet waarom me huisarts me er meteen mee liet stoppen
want ik voel me hierdoor zo kut!
hij heb zelf gezegd toen ik begon met die pillen dat ik niet zomaar mogt stoppen
en omdat ik er nu mee moest stoppen omdat het veder geen verschil maakte bij me,
moest ik meteen dezelfde dag nog stoppen.. heb het nog 1 keer nagevraagd omdat ik wist dat het niet zomaar mocht..
dus daarom snap ik niet dat hij het zegt dan... ja omdat ik een lage dosering had dus kon ik wel meteen stoppen!
lekker kut nu, ben niet heel bang hoor voor het lessen meer zenuachtig maar dat hoort erbij, me angsten zijn hierdoor niet vergroot.. alleen ontzettend misselijk en duizelig in me hoofd.. lekker met rijden pff
Met citaat reageren
Oud 11-05-2009, 09:44
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Omdat je ook zegt dat je verkouden bent, zou het ook best kunnen dat je evenwichtsorgaan verkouden is (om het maar even heel jip-en-janneke te zeggen). Dat geeft ook heftige duizeligheid en misselijkheid.

Ik zou iig even je rijschool bellen, want die duizelig is waarschijnlijk sowieso niet zo snel over.

Oh en als je zeker wilt weten wat de oorzaak is van je duizeligheid moet je even terug naar je huisarts.

beterschap iig!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 11-05-2009, 22:27
daisy500
daisy500 is offline
hoihoi


ik heb vandaag toch me rijles gehad
en sochtends heb ik er nooit zn last van..
maar loop er nu al een week mee en de duizeligheid in me hoofd en vlagen worden met de dag erger.
vandaag ook me huisarts gebeld en die zegt dat het door het stoppen van de medicijnen komt en het nog wel een weekje kan duren.
echt lekker dit weer..
de pijn in me hoofd is afentoe niet te harden, nu ook...wou optijd slapen maar dat ging niet door vanwege de pijn ... en de misselijkheid die savonds ook alltijd erger word.
mn verkoudheid neemt nu aff.... dus denk dat het echt aan het stoppen van de medicijnen ligt.. maar waarom mijn arts dan zegt stop maar meteen... ik vraag het me af ?


bedankt voor alle reacties inigvv.


x
Met citaat reageren
Oud 13-05-2009, 09:46
daisy500
daisy500 is offline
nou vandaag eindelijk naar de dokter geweest..
volgens haar ligt het niet aan het stoppen van de medicijnen
omdat mijn dossering daar gewoon te laag voor was..
mijn bloeddruk gemeten die perfect was..
me ogen stonden wel wat raar... en waarschijnlijk komt het door een griepje dat ik dit dus heb...
was vorige week beroerd... nu alleen nog verkouden en afentoe wat hoesten maar meer ook niet.
ook achter me ogen is het wat dikker en verklaart dus ook de pijn op me ogen, door de verkoudheid.
ze zei dat het lag aan een evenwichts stoornis bij me oren..
dus ben opgelucht dat het niet door die stomme medicijnen komt..
maar hoelang dit nog gaat duren weet ik niet,
volgens me dokter moet ik iedere dag goed in beweging blijven want ik bed liggen en slapen daarmee duurt het alleen maar langer voordat het over is.

er waren ook medicijnen voor maar zei vond die niet nodig,
omdat de werking daarvan ook niet helemaal betrouwbaar is.


Groetjes,,
Met citaat reageren
Oud 19-05-2009, 20:22
bartje161
bartje161 is offline
beterschap
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Licht in het hoofd, angst, stress.
OnderkofferMe
5 06-10-2013 17:03
Lichaam & Gezondheid Duizeligheid na roken
Joshp
21 27-08-2011 10:39
Psychologie Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa
e-hazeleger
12 18-05-2011 17:09
Lichaam & Gezondheid Duizellig,
Deezey
8 22-11-2008 22:42
Lichaam & Gezondheid hoofdpijn, misselijk, duizelig.
Da Girl
15 31-01-2007 13:35
Psychologie Ritalin uitproberen en onderzoek in de (poli) kliniek te Assen...
Dreamerfly
18 31-08-2003 20:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:27.