Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2004, 11:03
Verwijderd
Ik heb nergens gezegd dat ze dan maar blind voor een operatie moet gaan, dus dat hoeft ook niet sarcastisch duidelijk gemaakt te worden.
Ik zeg alleen dat ze beide opties open moet houden, werkt het een niet dan toch maar de (drastische) andere maatregel.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 13:34
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Milk schreef op 25-06-2004 @ 12:03 :
Ik heb nergens gezegd dat ze dan maar blind voor een operatie moet gaan, dus dat hoeft ook niet sarcastisch duidelijk gemaakt te worden.
Ik zeg alleen dat ze beide opties open moet houden, werkt het een niet dan toch maar de (drastische) andere maatregel.
Dat was ook niet direct op jou gericht, maar op de hele meute...
Daarnaast heeft Apezzzz ongeveer het belangrijkste punt naar voren gehaald...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 13:54
Think Again
Avatar van Think Again
Think Again is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 25-06-2004 @ 11:49 :
Hm, vraag me af waarom ze niet meer reageert...
Nou, echt een interessant topic is het voor haar ook niet meer als zo ongeveer iedereen haar verwijt dat ze niet naar een psycholoog is geweest. Als je daar niet in gelooft, schiet het weinig op om er dan wel heen te gaan, lijkt mij.
Probeer jij btw maar eens staand bij jezelf een luier/inlegger te verschonen als die vol zit met urine en ontlasting. Dat gaat je echt niet lukken zonder dat je de boel vies maakt. En ja, dat zeg ik uit ervaring.

Het kán zijn dat het verhaal verzonnen is, maar het kan ook net zo goed wel waar zijn, dus waarom dan die rare reacties? Ik kan me voorstellen dat ze daar niet op zit te wachten. Misschien is het voor haar nooit een heel groot probleem geweest, en is ze door dit topic pas echt goed na gaan denken over andere mogelijkheden. En als ze het dus blijkbaar al lang had geaccepteerd, waarom dan nog al die doktoren afgaan? Ik snap haar best, het lijkt me moeilijk om telkens maar weer het verhaal te moeten vertellen, zeker als je er al niet graag over praat.

Anyways, ze moet het uiteindelijk toch allemaal zelf beslissen en in plaats van haar te bekritiseren, kunnen we haar ook steunen in wat ze doet/wil gaan doen. (*amen* )

@ Linda, ik vind het knap van je dat je er zo goed mee omgaat en het (grotendeels) geaccepteerd hebt. Veel succes met alles!
__________________
Ain't no sunshine when she's gone.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 12:24
*sieske*
*sieske* is offline
Citaat:
Think Again schreef op 25-06-2004 @ 14:54 :
Nou, echt een interessant topic is het voor haar ook niet meer als zo ongeveer iedereen haar verwijt dat ze niet naar een psycholoog is geweest. Als je daar niet in gelooft, schiet het weinig op om er dan wel heen te gaan, lijkt mij.
Probeer jij btw maar eens staand bij jezelf een luier/inlegger te verschonen als die vol zit met urine en ontlasting. Dat gaat je echt niet lukken zonder dat je de boel vies maakt. En ja, dat zeg ik uit ervaring.

Het kán zijn dat het verhaal verzonnen is, maar het kan ook net zo goed wel waar zijn, dus waarom dan die rare reacties? Ik kan me voorstellen dat ze daar niet op zit te wachten. Misschien is het voor haar nooit een heel groot probleem geweest, en is ze door dit topic pas echt goed na gaan denken over andere mogelijkheden. En als ze het dus blijkbaar al lang had geaccepteerd, waarom dan nog al die doktoren afgaan? Ik snap haar best, het lijkt me moeilijk om telkens maar weer het verhaal te moeten vertellen, zeker als je er al niet graag over praat.

Anyways, ze moet het uiteindelijk toch allemaal zelf beslissen en in plaats van haar te bekritiseren, kunnen we haar ook steunen in wat ze doet/wil gaan doen. (*amen* )

@ Linda, ik vind het knap van je dat je er zo goed mee omgaat en het (grotendeels) geaccepteerd hebt. Veel succes met alles!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 18:40
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Think Again schreef op 25-06-2004 @ 14:54 :
*verhaal*
Dan vraag ik me toch af waarom ze zich niet verweert en geen antwoord geeft op waarom ze niet naar een psycholoog gaat e.d want men is er hier wel benieuwd naar. Ik vind het ook raar en zou wel willen weten waaróm ze dat niet doet.
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 13:10
Achazia
Achazia is offline
Tjonge, meis, wat ben jij moedig! Echt knap van je dat je dit durft te vertellen. Veel succes.
s up en hou ons op de hoogte!
__________________
Journalistiek: alles wat er morgen niet meer toe doet.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 13:55
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Think Again schreef op 25-06-2004 @ 14:54 :
Probeer jij btw maar eens staand bij jezelf een luier/inlegger te verschonen als die vol zit met urine en ontlasting. Dat gaat je echt niet lukken zonder dat je de boel vies maakt. En ja, dat zeg ik uit ervaring.
Als je een broekje hebt, hoef je echt niet te gaan liggen. Ik weet dat er zowel broekjes als van die luiers met plakkertjes (die er ook voor baby's zijn) bestaan, maar het lijkt me dat je toch een soort broekje neemt (lijkt me het makkelijkste). En die is makkelijk aan te doen in een gewone wc (vergelijk het met onderbroek verwisselen ofzo, of wat lastiger: lange broek verwisselen).
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 15:45
Think Again
Avatar van Think Again
Think Again is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 26-06-2004 @ 19:40 :
Dan vraag ik me toch af waarom ze zich niet verweert en geen antwoord geeft op waarom ze niet naar een psycholoog gaat e.d want men is er hier wel benieuwd naar. Ik vind het ook raar en zou wel willen weten waaróm ze dat niet doet.
Dat weet ik niet, maar dat wil niet meteen zeggen dat het hele verhaal verzonnen is. Er zal vast een reden voor zijn, maar als zij die niet wil vertellen/er niet op wil reageren dan hoeft ze dat ook niet te doen alleen omdat men hier het zo graag wil.
al ben ik stiekem ook wel benieuwd, maargoed
__________________
Ain't no sunshine when she's gone.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 15:48
Think Again
Avatar van Think Again
Think Again is offline
Citaat:
ekki schreef op 27-06-2004 @ 14:55 :
Als je een broekje hebt, hoef je echt niet te gaan liggen. Ik weet dat er zowel broekjes als van die luiers met plakkertjes (die er ook voor baby's zijn) bestaan, maar het lijkt me dat je toch een soort broekje neemt (lijkt me het makkelijkste). En die is makkelijk aan te doen in een gewone wc (vergelijk het met onderbroek verwisselen ofzo, of wat lastiger: lange broek verwisselen).
Met broekjes zou het idd nog moeten lukken, maar stel dat je er eentje met plakkers hebt en je hebt toevallig diarree. Dan haal je het ene plakkertje los, gaat de luier scheef hangen en loopt de poep langs je been omlaag je broek in. Dit beeld was zo ongeveer het eerste dat in me op kwam toen iemand het hier had over staand je luier verwisselen, maar dat zegt meer over mij dan over de manier van verwisselen.
__________________
Ain't no sunshine when she's gone.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 17:28
Ui
Avatar van Ui
Ui is offline
maar hoe wilde je jezelf dan liggend verschonen? dan kan je juist nergens bij en zie je niks
__________________
the only obstacle to happiness is reality
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 17:50
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
Ui schreef op 28-06-2004 @ 18:28 :
maar hoe wilde je jezelf dan liggend verschonen? dan kan je juist nergens bij en zie je niks
dat kan best makkelijk lijkt me. Heupen optillen, luier naar beneden, benen iets omhoog. Probeer maar liggend op bed met onderbroek/slip/string . Zo moeilijk is dat niet.
En je krijgt er wel handigheid in lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 18:59
Gruppie
Gruppie is offline
Citaat:
water willowglo schreef op 28-06-2004 @ 18:50 :
dat kan best makkelijk lijkt me. Heupen optillen, luier naar beneden, benen iets omhoog. Probeer maar liggend op bed met onderbroek/slip/string . Zo moeilijk is dat niet.
En je krijgt er wel handigheid in lijkt me.
Net als op de camping (als je je moet omkleden in een tent van +/- 1,5 m hoog)
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 08:50
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ja inderdaad, eerlijk gezegd zit ik ook op haar reactie daarop te wachten... Maar ze reageert dus niet meer...

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 21:28.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 19:39
vinbo15
vinbo15 is offline
Citaat:
linda_bakker schreef op 14-06-2004 @ 11:45 :
Hebben meer meisjes/jongens dit???
Tot voor kort 's nachts in verband met bedplassen maar daar ben ik (door psych) nu van af. Het lijkt me een ontieglijk rotgevoel als je dat dag en nacht moet. Als ik zo'n slip (noem het liever geen luier) ook overdag aan moest zou ik toch bang zijn dat iedereen het zag en me liever laten opereren.
Ik weet trouwens niet helemaal wat ik er van moet denken dat je er zo erg open over schrijft....
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 12:43
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
misschien is ze wel op vakantie, haloow waarom zou het niet waar zijn , idd ik was allang depri gweest, ik vind het ookraar dat ze er zo open over praat.

ik zou ook eerst naar een psycholoog gaan, dat doe ik liever dan mn hele leven met een zakje aan mn lichaam lopen.
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 18:33
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
het schijnt normaler te zijn dan je denkt hoor, dat mensen tot hun 12e luiers dragen.. Niemand heeft het er alleen over nee
Ik heb daarover wel ns iets gelezen, was onder de indruk van die cijfers.

aan TS: ik zou het niet durfen, zo zelfverzekerd te leven met een luier, echt knap.Toch denk ik dat de alternatieven ook het overwegen waard zijn, ik zou zeggen: ga op onderzoek uit, bel de stoma stichting, informeer bij je huisarts over het nut van psygische aanpak. Enz. Op een gegevenmoment wen je aan je gebreken, maar ik denk dat het leven veel leuker wordt als je dr echt vanaf kan komen! Niet?
__________________
*engeltjuh* fliefd!

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 21:28.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2012, 18:56
meisjeantwerpen
Avatar van meisjeantwerpen
meisjeantwerpen is offline
Het lijkt me raar dat jij dubbel incontinent bent en niet weet hoe dat komt Van nature uit word iedereen zindelijk tenzij je een handicap hebt ,
Ik twijfel ten sterkte aan wat je hier verteld want als je echt inco moest zijn zou je er niet zo te koop mee lopen ,
Mischien eens een kijkje nemen op ABDL site want ik vind deze post spottelijk tegenover mensen die echt inco zijn
Met citaat reageren
Oud 28-06-2012, 18:58
meisjeantwerpen
Avatar van meisjeantwerpen
meisjeantwerpen is offline
Citaat:
Nou, echt een interessant topic is het voor haar ook niet meer als zo ongeveer iedereen haar verwijt dat ze niet naar een psycholoog is geweest. Als je daar niet in gelooft, schiet het weinig op om er dan wel heen te gaan, lijkt mij.
Probeer jij btw maar eens staand bij jezelf een luier/inlegger te verschonen als die vol zit met urine en ontlasting. Dat gaat je echt niet lukken zonder dat je de boel vies maakt. En ja, dat zeg ik uit ervaring.

Het kán zijn dat het verhaal verzonnen is, maar het kan ook net zo goed wel waar zijn, dus waarom dan die rare reacties? Ik kan me voorstellen dat ze daar niet op zit te wachten. Misschien is het voor haar nooit een heel groot probleem geweest, en is ze door dit topic pas echt goed na gaan denken over andere mogelijkheden. En als ze het dus blijkbaar al lang had geaccepteerd, waarom dan nog al die doktoren afgaan? Ik snap haar best, het lijkt me moeilijk om telkens maar weer het verhaal te moeten vertellen, zeker als je er al niet graag over praat.

Anyways, ze moet het uiteindelijk toch allemaal zelf beslissen en in plaats van haar te bekritiseren, kunnen we haar ook steunen in wat ze doet/wil gaan doen. (*amen* )

@ Linda, ik vind het knap van je dat je er zo goed mee omgaat en het (grotendeels) geaccepteerd hebt. Veel succes met alles!
Omdat het een gewone HNG is horny net guy die kickt op luiers
Met citaat reageren
Oud 28-06-2012, 19:00
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
meisjeantwerpen, dit topic komt uit 2004 dus ik ben bang dat de gebruikers niet meer op je gaan reageren.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Mastruberen in luier
Juliaxoxo
7 30-11-2016 08:02
Liefde & Relatie Hoe reageren meisjes op incontinentie ?
Marijn-S
25 14-10-2016 20:38
Lichaam & Gezondheid Luier gedragen
Jongen14 Y/O
3 28-08-2016 21:05
Lichaam & Gezondheid Plas nog in m'n bed
Marijn-S
83 26-07-2016 16:04
Psychologie *Schaam* (sexy = anders)
linda_bakker
1 14-06-2004 12:06
Seksualiteit luiers
Diaperboy
23 16-06-2003 19:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:52.