Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2012, 12:06
cloeii
cloeii is offline
waar of niet waar?

Een echte schipper vaar door de rodee zee??
voor de wat minder slimme mensen:
(De jongen gaat er gewoon in als het meisje ongesteld is)
Met citaat reageren
Oud 20-01-2012, 12:15
Verwijderd
Dat hangt van de jongen en het meisje af.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2012, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Dat hangt van de jongen en het meisje af.
Vooral van het meisje. Ken d'r eigenlijk geen één die het wilt doen als ze ongesteld is.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2012, 17:22
Max^.^
Avatar van Max^.^
Max^.^ is offline
ik heb het 1 keer gedaan met me vriendin we waren toevalig in een hotel en ze wou well graag, dus we hebben het gedaan, toen we klaar waren was de hele bed voll met bloed en moeste we dat verschonen, en het is verstanding om gelijk daarna een warme dousche te nemen ^_^
Met citaat reageren
Oud 20-01-2012, 17:55
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Vooral van het meisje. Ken d'r eigenlijk geen één die het wilt doen als ze ongesteld is.
Ik wilde wel altijd seks wanneer ik ongesteld was en gelukkig waren mijn exen geen hypocriete idioten dus was het nooit een probleem. Maar het ligt ook vaak genoeg aan de man hoor. Die doen dan alsof het ontzettend ranzig is en je van ze verwacht dat ze het opdrinken, of zo. Ook is het niet zo dat het er in golven uit komt zetten en je daarna in 10 liter bloed ligt.

Je legt er een handdoek onder en klaar.

Wat nog erger is: mannen die dan toch per se seks willen, jou niet aan willen raken omdat ze je "vies" vinden, maar dan wel van je willen dat je ze pijpt. Vooral als ze dan ook nog zielig en verongelijkt gaan doen als je het vertikt (en dat is je goed recht natuurlijk). Oh dan kan iemand van mij meteen opzouten.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2012, 18:44
Verwijderd
Wattt Vowel dat heb ik nog nooit meegemaakt
Met citaat reageren
Oud 20-01-2012, 18:49
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik denk dat ik er niet zo'n problemen mee zou hebben, aangezien ik niet heel veel last van krampen en dergelijke dingen heb. Ik kan me voorstellen dat je er niet zo'n behoefte aan hebt als je je niet lekker voelt door je ongesteldheid, maar daar heb ik niet heel veel last van.

Ik zou wel boos worden als mijn vriend er wel problemen mee zou hebben, zoals Vowel zegt.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 20-01-2012, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Wat nog erger is: mannen die dan toch per se seks willen, jou niet aan willen raken omdat ze je "vies" vinden, maar dan wel van je willen dat je ze pijpt. Vooral als ze dan ook nog zielig en verongelijkt gaan doen als je het vertikt (en dat is je goed recht natuurlijk). Oh dan kan iemand van mij meteen opzouten.
Neeeeeeee Dat kan echt niet!
En voor mij valt dat een beetje in de categorie 'ik wil wel dat je me pijpt tot ik klaarkom, maar ik ag je daarna niet zoenen want dat is smerig' - al net zo erg.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2012, 23:24
art4live
Avatar van art4live
art4live is offline
Kep er geen problemen mee maar maak het daarna wel netjes schoon... En uhm handoek eronder is inderdaad handig
__________________
Een relatie is net een liedje. Elk liedje heeft een eind en elk liedje heeft een begin... Ik denk dat ik maar eens een hit ga maken
Met citaat reageren
Oud 20-01-2012, 23:34
Verwijderd
Als een man me vies (go awayyy) zou vinden als ik ongesteld was, dan denk ik dat het al snel ophield (fuckbuddyschap of zelfs de poging tot relatie). Beide moeten het natuurlijk wel 'fijn' vinden en het wordt geen uitgebreid feestje, maar het zou prima kunnen.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2012, 08:20
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
M'n vriendin heeft het liever niet, wordt zo'n vies boeltje ^^.

Heb er zelf totaal geen problemen mee.
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 21-01-2012, 17:28
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Sommige vrouwen stinken als ze ongesteld zijn. Het ligt er een beetje aan in welke fase van je relatie je je bevind.
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Met citaat reageren
Oud 21-01-2012, 21:32
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik hou er niet van, op de een of andere manier voelt het dan lang niet zo prettig als normaal. Net of het bloed een soort van schuurpapier wordt.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 21-01-2012, 21:36
Verwijderd
Wat een overdreven reacties zeg over als je vriend het niet zou doen dat je dan boos zou worden of uit zou maken blabla wtf.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2012, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Wat een overdreven reacties zeg over als je vriend het niet zou doen dat je dan boos zou worden of uit zou maken blabla wtf.
QFT. Wie van de meisjes zou hun jongen neuken als er constant bloed uit zijn lul sijpelt? :')
Met citaat reageren
Oud 22-01-2012, 02:30
Verwijderd
Citaat:
Wat een overdreven reacties zeg over als je vriend het niet zou doen dat je dan boos zou worden of uit zou maken blabla wtf.
Dat zei ik niet. Ik zei dat wanneer hij me benaderde alsof ik vies was terwijl ik alleen maar ongesteld was (zonder dat nog maar sprake was van seks), dan zou ik mijn conclusies trekken. Het ging om het 'jou niet aan willen raken' van Vowel. Dat was ook wel helder aangezien ik mijn statement direct vervolgde met een 'beiden moeten het 'fijn' vinden', waarbij het wél over seks ging.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2012, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Dat zei ik niet. Ik zei dat wanneer hij me benaderde alsof ik vies was terwijl ik alleen maar ongesteld was (zonder dat nog maar sprake was van seks), dan zou ik mijn conclusies trekken. Het ging om het 'jou niet aan willen raken' van Vowel. Dat was ook wel helder aangezien ik mijn statement direct vervolgde met een 'beiden moeten het 'fijn' vinden', waarbij het wél over seks ging.
Jou bedoelde ik dan ook niet.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2012, 10:21
Verwijderd
Citaat:
Wat een overdreven reacties zeg over als je vriend het niet zou doen dat je dan boos zou worden of uit zou maken blabla wtf.
Nee, dat is niet wat er bedoeld word (tenminste, niet wat ik bedoel). Het gaat inderdaad (zoals Lusi al lzegt) om het je niet aan willen raken. Mijn ex wilde per sé geen seks, hij durfde me nauwelijks aan te raken en hij vond het vies als ik ongesteld was. Dat is niet iets wat ik dan wil horen, ik ben allesbehalve vies. Daarnaast heb ik inderdaad vriendinnen die weigerden hun vriend te pijpen nadat hij had gezegd dat die meiden vies waren, want ze waren ongesteld. Dat kan toch niet? Vies zijn omdat je ongesteld bent, maar wel goed genoeg om te pijpen? Dacht 't niet.

Citaat:
QFT. Wie van de meisjes zou hun jongen neuken als er constant bloed uit zijn lul sijpelt? :')
Als ik ongesteld ben, sijpelt er geen bloed uit. Het komt met liters tegelijk.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2012, 10:35
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik wilde wel altijd seks wanneer ik ongesteld was en gelukkig waren mijn exen geen hypocriete idioten dus was het nooit een probleem. Maar het ligt ook vaak genoeg aan de man hoor. Die doen dan alsof het ontzettend ranzig is en je van ze verwacht dat ze het opdrinken, of zo. Ook is het niet zo dat het er in golven uit komt zetten en je daarna in 10 liter bloed ligt.

Je legt er een handdoek onder en klaar.

Wat nog erger is: mannen die dan toch per se seks willen, jou niet aan willen raken omdat ze je "vies" vinden, maar dan wel van je willen dat je ze pijpt. Vooral als ze dan ook nog zielig en verongelijkt gaan doen als je het vertikt (en dat is je goed recht natuurlijk). Oh dan kan iemand van mij meteen opzouten.
En als je vriend er nou niet op zit te wachten? Hij hoeft niet te zeggen dat je vies bent, maar ik zou kunnen begrijpen dat een man dat niet wil. Maak je dan ruzie of?

Ot: Voor mij hoeft het niet, ik vind het zelf namelijk heel ranzig en zie niet in waarom ik mijn vriend daarmee zou lastig vallen.
Ik heb wel vaak zin als ik ongesteld ben, maar dan wacht ik wel een weekje, want ik voel me nooit zo lekker en aantrekkelijk als ik ongesteld ben. Ik zou mijn vriend wel pijpen oid, maar alleen als ik er zin in heb natuurlijk.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2012, 10:40
Verwijderd
En die meisjes die niet wilden pijpen dan? Wilden die dat al sowieso niet?

Kunnen ze hun vriendjes niet biologieles geven oid?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2012, 10:42
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
QFT. Wie van de meisjes zou hun jongen neuken als er constant bloed uit zijn lul sijpelt? :')
Nou, als dat normaal was, zou ik niet zien waarom ik er heel veel problemen mee zou moeten hebben. Het wordt gewoon wat meer een zooitje met dat bloed, maar ik zou het niet heel vies of 'ranzig' vinden oid om seks te hebben. En ik zou zeker niet zeggen 'iehl, jij bloedt, maar ik wil wel seks, dus ga me maar beffen'.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 22-01-2012, 12:06
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
En als je vriend er nou niet op zit te wachten? Hij hoeft niet te zeggen dat je vies bent, maar ik zou kunnen begrijpen dat een man dat niet wil. Maak je dan ruzie of?
Nee, als hij gewoon geen seks wil vind ik dat prima, zolang hij verder maar niet doet alsof ik een enge ziekte heb. Maar dan moet 'ie dus niet gaan verwachten dat ik 'm wel pijp, omdat 'ie zo zielig is en geen seks kan hebben. Ik vertik het.

Gelukkig heb ik geen last meer van ongesteldheid, want pfft.

Citaat:
Ot: Voor mij hoeft het niet, ik vind het zelf namelijk heel ranzig en zie niet in waarom ik mijn vriend daarmee zou lastig vallen.
Ik heb wel vaak zin als ik ongesteld ben, maar dan wacht ik wel een weekje, want ik voel me nooit zo lekker en aantrekkelijk als ik ongesteld ben. Ik zou mijn vriend wel pijpen oid, maar alleen als ik er zin in heb natuurlijk.
Maar nu doe jij het uit jezelf. Zou je er net zo over denken als híj degene zou zijn die het zo ranzig vond en dan wel van jou zou willen dat je hem pijpt? Ik ken genoeg mannen die dat heerlijk kunnen omdraaien, in de trant van: "Ik ben zo zielig, want jij bent ongesteld en nu kan ik geen seks hebben, want dat is vies, dus moet je me maar pijpen." En vaak zeggen ze het niet zo letterlijk, want dan krijgen ze het niet voor elkaar natuurlijk. Maar oh damn, ik kan daar echt niet tegen.


Citaat:
QFT. Wie van de meisjes zou hun jongen neuken als er constant bloed uit zijn lul sijpelt? :')
Ja natuurlijk. Sorry hoor, maar ik ben niet vies van mezelf of van mijn vriend. Een beetje bloed maakt toch geen fuck uit? Trouwens, het is toch niet alsof we allemaal van onze partner verwachten dat ze ons heel uitbreid gaan beffen of zo. Een beetje bloed aan je leuter (en op een handdoek), the end of the world!!!111!1!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2012, 14:58
Verwijderd
Ik heb ook het idee dat veel mannen (iig tot ze een vriendin hebben en beter leren ) nog steeds een heel raar beeld hebben van ongesteldheid etc. Vaak weten ze niet hoe lang het duurt, hoe weinig bloed er eigenlijk maar vrijkomt, of zelfs hoe de cyclus überhaupt in elkaar zit met eisprong etc. Dan snap ik wel dat ze er een beetje kopschuw van raken en het vervolgens maar vies gaan vinden.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2012, 15:12
xx-Joyce-xx
xx-Joyce-xx is offline
Ik heb wat dat betreft best wel geluk met mij vriend,
hij vind het niet vies, en durft me zelfs te vingeren en te beffen als ik een tampon in heb.
Heb het ervoor dan wel goed schoon gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2012, 15:12
xx-Joyce-xx
xx-Joyce-xx is offline
Ik heb wat dat betreft best wel geluk met mij vriend,
hij vind het niet vies, en durft me zelfs te vingeren en te beffen als ik een tampon in heb.
Heb het ervoor dan wel goed schoon gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2012, 17:18
Verwijderd
Citaat:

Ot: Voor mij hoeft het niet, ik vind het zelf namelijk heel ranzig. Alleen 'handwerk' vind ik niet zo erg maar de rest hoeft van mij niet. Ik zou het niet weigeren trouwens als mijn vriendin dat zou willen. Nu heb ik wel vaak zij als ik ongesteld ben. Daarnaast voel ik mij nooit zo lekker en aantrekkelijk als ik ongesteld ben
Met citaat reageren
Oud 24-01-2012, 22:45
Verwijderd
wij hebben er geen probleem mee, wij gaan gewoon door de "rode zee"
Met citaat reageren
Oud 27-01-2012, 00:46
Henkensen
Henkensen is offline
Ik heb het 1x met mijn vriendin gedaan, ze was toen nog niet aan de pil en we wisten dat het misschien een zooitje kon dus hadden we een handdoek gepakt.. na afloop bleek het door de handoek heen gegaan te zijn en toch nog op het bed gekomen was (hint aan andere: handdoek DUBBELvouwen / 2 handdoeken gebruiken).

verder had ik een condoom om(ivm zwangerschap) en merkte ik wel dat ze strakker was dan normaal...

daarna nooit meer gedaan (ze slikt de pil door dus er is niet echt een rode zee om door te varen )
Met citaat reageren
Oud 27-01-2012, 09:24
Verwijderd
Strakker dan normaal? Ik dacht dat alles juist wat losser was ;x
Met citaat reageren
Oud 27-01-2012, 15:46
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ontopic graag! En geen offtopicgechat.

Edit: betreffende berichten zijn weg.

Citaat:
Strakker dan normaal? Ik dacht dat alles juist wat losser was ;x
Dat zou ik ook eerder denken. Nou ja, ik vond het in ieder geval raar (opvallend?) dat het dan strakker is. Ik zou ook niet weten waarom dat dan zo zou zijn.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 27-01-2012, 17:06
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Strakker dan normaal? Ik dacht dat alles juist wat losser was ;x
Ja, het slaat ook nergens op. Je vagina wordt niet wijder/strakker tijdens de menstruatie. Wél is de baarmoedermond dan wijder open, maar dat lijkt me logisch.

De enige reden waarom het eventueel "strakker" kan zijn, is als een vrouw zoveel krampen heeft dat haar spieren vanzelf aanspannen, maar het lijkt me niet dat zijn vriendin tijdens hevige krampen heel veel zin had in seks, of zich er überhaupt voor kon ontspannen.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2012, 17:37
Verwijderd
En ze is goed nat
Met citaat reageren
Oud 27-01-2012, 18:38
Vesta
Avatar van Vesta
Vesta is offline
Citaat:
waar of niet waar?

Een echte schipper vaar door de rodee zee??
voor de wat minder slimme mensen:
(De jongen gaat er gewoon in als het meisje ongesteld is)
?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 19:45
Verwijderd
Citaat:
hoe weinig bloed er eigenlijk maar vrijkomt, of zelfs hoe de cyclus überhaupt in elkaar zit met eisprong etc.
ik ook niet
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Exodus 12
Gatara
121 29-07-2005 14:37
Seksualiteit Schippers van de rode zee!?
MarMaar
81 01-06-2005 14:26
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Reddingsplan Dode Zee
Gatara
53 22-05-2005 00:08
Seksualiteit De rode zee bevaren...
Embraced Pale Death
45 15-08-2002 10:48
Verhalen & Gedichten verscheurde drenkeling in de zee van mijn gedachten
Mef
5 22-11-2001 21:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28.