Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2004, 18:53
Verwijderd
(Er was als't goed is een tijdje trug ook al een topic over meningen over beffen, maar die staat niet meer op de eerste pag. en of je um dan nog mag uppen..)

Kheb een heel lieve vriendin en we hebben flink fijne sex, dus daar geen probleem aan..
Het enige is dat ik haar niet mag beffen.. heb het welgeteld 1x bij haar gedaan, en sindsdien niet meer(kben wel de eerste die ooit wat bij dr gedaan heeft). (en nou niet bijdehand worden en zeggen 'je kan het gwoon niet'.. want in de 5jaar dat ik bef in mn leven(wat 'n zin ) zijn al mn toenmalige vriendinnen ervan klaargekomen, dus aan kwaliteit zal het niet liggen)
Tjah wat zeur je nou zul je denken, lekker makkelijk toch, als je dat niet hoeft te doen.. Dat is het ook wel, ware het niet dat ik het altijd juist heel leuk heb gevonden, en het nu dus best een beetje mis ..
Tis haar beslissing en die respecteer ik ook, maar toch vind ik het stiekem gewoon wel een beetje jammer.. Zijn dr nou meer meidne die egt anti-beffen zijn.. K weet dat jullie het 'saai' vinden worden als het altijd maar gedaan wordt, da's logisch.. maar echt faliekant ertegen?
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 19:08
Verwijderd
Naja, anti-beffen is denk niet het 'probleem'.
Het probleem is dat het net als pijpen intiemer is dan het vrijen zelf.

Je wordt er sneller onzeker van, want bij neuken/vrijen/whatever ya wanna call it, kun je er iig nog voor zorgen dat zn hoofd boven blijft, uit het gezichtbereik van haar/zijn 'plekje'
Je zal je er maar voor schamen...
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 20:03
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
maj ze is gewoon onzeker over...omdat het vrouwelijk geslachtsdeel nou niet altijd geweldig ruikt..vandaar die onzekerheid...en het is een zeer intiem plekje...misc wilt ze het bewaren voor later....??
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 20:25
Verwijderd
echt anti beffen ben ik niet
ik wil het nog 1x proberen maar ik heb er neit zoveel goede ervaringen mee
en ben soms onzeker over geur and stuff
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 20:51
hola
hola is offline
ik hou er zelf ook niet echt van, en vind het ook moeilijk om van te genieten, omdat dat ik daar nogal onzeker over ben.
maar hij vindt het echt leuk geloof ik.. maar ik snap niet dat iemand dat leuk kan vinden..
__________________
8-)
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 20:55
tweeophetgras
tweeophetgras is offline
jongens kunnen ook wel eens wat voor meisjes overhebben.
bovendien is het nou ook echt weer niet enorm ranzig oid.
__________________
wist jij dat? ik ook.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 21:09
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
hola schreef op 04-12-2004 @ 21:51 :
ik hou er zelf ook niet echt van, en vind het ook moeilijk om van te genieten, omdat dat ik daar nogal onzeker over ben.
maar hij vindt het echt leuk geloof ik.. maar ik snap niet dat iemand dat leuk kan vinden..
Ik snap dan weer wel hoe iemand het leuk kan vinden
(heerlijk hoe je vannuit die houding goed kunt zien hoe ze ervan geniet )
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 21:12
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Jezus! Blinde kip! Je merkt toch ook wel dat je niet de allergeweldigste beffer op deze aardkloot bent?! Iedere bitch wil gebeft worden, MAAR NIET MET JE FUCKING TANDEN!
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Ereshkigal schreef op 04-12-2004 @ 22:12 :
Jezus! Blinde kip! Je merkt toch ook wel dat je niet de allergeweldigste beffer op deze aardkloot bent?! Iedere bitch wil gebeft worden, MAAR NIET MET JE FUCKING TANDEN!
Ook dat is een optie.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 21:22
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 04-12-2004 @ 22:09 :
Ik snap dan weer wel hoe iemand het leuk kan vinden
(heerlijk hoe je vannuit die houding goed kunt zien hoe ze ervan geniet )
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 21:31
tweeophetgras
tweeophetgras is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 04-12-2004 @ 22:09 :
Ik snap dan weer wel hoe iemand het leuk kan vinden
(heerlijk hoe je vannuit die houding goed kunt zien hoe ze ervan geniet )
idd
__________________
wist jij dat? ik ook.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 22:27
masterdj
Avatar van masterdj
masterdj is offline
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 04-12-2004 @ 21:25 :
echt anti beffen ben ik niet
ik wil het nog 1x proberen maar ik heb er neit zoveel goede ervaringen mee
en ben soms onzeker over geur and stuff
Als je gewoon dagelijks doucht etc en t gewoon netjes wast is er nix aan de hand hoor en ff tussendoor; beffen is leuk om te doen
__________________
Jip&Janneke <3 || <3 Kelz || G.o.d.M.a.d.e.M.e.F.u.n.k.y.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 23:31
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef op 04-12-2004 @ 22:09 :
Ik snap dan weer wel hoe iemand het leuk kan vinden
(heerlijk hoe je vannuit die houding goed kunt zien hoe ze ervan geniet )
jah, dat bedoel ik dus, da's egt leuk om te zien

nja, het schijnt dus dat ze met het dilemma zit dat als ik haar bef, dat zij mij dan MOET pijpen..
dat gevoel heeft ze.. maar ik snap totaal niet wrom ze dat denkt en ik krijg het niet uit haar.. als'k iemand bef dan hoef'k daar egt niet wat voor trug. En besides, ze hoeft me niet te pijpen als ze niet 100% zeker is dat ze het wil..(dat is wel het laatste wat ik wil, dat ze ergens spijt van krijgt)
mja, dat heb ik dus verteld, maar ze blijft het gevoel houden..
Tog een beetje balen..
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 00:44
masterdj
Avatar van masterdj
masterdj is offline
dat hoor je heel vaak ja.. nix moet met sex, alles mag (nou ja.. bijna alles )
__________________
Jip&Janneke <3 || <3 Kelz || G.o.d.M.a.d.e.M.e.F.u.n.k.y.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 01:57
Mariekje*
Mariekje* is offline
anti beffen ben ik niet. Maar ja ach.. fikkie ligt beneden (of lassi, net hoe je het noemen wil) en ik lig me onderwijl af te vragen hoelaat ik morgen mn paard zal rijden (maw. ik krijg er niet zoveel van) of je moet me 1st zover 'heen' brengen, dan wil het nog al eens goedkomen
Overigens hoor ik veel vriendinnen van mij vaak genoeg zeggen dat ze het liever niet hebben omdat ze zich er niet lekker bij voelen ivm eventuele geurtjes of dingen. Of dat ze zich idd automatisch' verplicht voelen tot het pijpen van hun vriend, waar ze op dat moment niet aantoe zijn, en zich dus schuldig voelen wanneer zij zich wel oraal laten bevredigen door hem.
Heeft ze weleens een reden gegeven waarom ze het niet wil?
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 02:59
Madfet
Avatar van Madfet
Madfet is offline
Meestal stinkt het daar een beetje te erg, dus ik kan enigszins begrijpen dat je anti-beffen bent. Maar ja, om een meisje te plezieren moet je soms wel.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 03:18
Verwijderd
Beffen is iets moois, je laat degeen van wie je houdt genieten en je kan het zien en "sturen/regelen" wat wil je nog meer?

En pijpen moet helemaal niet daarna. Seks is zonder verplichtingen dat maakt het juist fijn mooi, als jij dingen moet doen die jij niet wilt of aan toe bent, dan heeft het geen speciaal gevoel.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 04:53
A*
Avatar van A*
A* is offline
Ik begrijp dr wel, het is gewoon iets intiemer dan gewoon vrijen.
Ze zal zich dr naar verloop van tijd vast overheen zetten.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 10:02
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Madfet schreef op 05-12-2004 @ 03:59 :
Meestal stinkt het daar een beetje te erg, dus ik kan enigszins begrijpen dat je anti-beffen bent. Maar ja, om een meisje te plezieren moet je soms wel.
Als het stinkt moet je je vriendin eens subtiel vertellen dat ze de boel wat beter schoon houd
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 11:57
im a cloud
im a cloud is offline
In het begin van mijn relatie voelde ik me ook vooral onzeker over het oraal bevredigd worden. Ik durfde hem nog niet te pijpen en hij likte mij wel. Uiteindelijk kwam ik daar wel overheen. Maar nu, ik kan hem daar gewoon niet laten liggen. Hij vindt het fijn om te doen, maar het voelt net alsof hij mijlen ver van me af is. Als ik met hem ga vrijen dan wil ik hem kunnen zoenen en aankijken. Na een paar minuten trek ik hem naar me toe, zeker weten. Ik geef hem niet eens de kans om me klaar te laten komen!
__________________
i might be wrong.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 11:59
juno
Avatar van juno
juno is offline
Gewoon samen douchen voor het vrijen, dan weten jullie allebei van jezelf en de ander dat het gegarandeerd niet vies is.

Ohja, nog wat. Toen ik nog een beginner was, wist ik niet zo goed wat ik nou moest doen. Dat ten eerste. En ik dacht dat ik het karwei perse ook moest afmaken, inclusief hem in mijn mond klaar laten komen. Dat vond ik toch wel eng. Maar dat hoefde niet van hem. Hij heeft me niet onder druk gezet, maar genoot van mijn voorbereidende werkzaamheden die ik wel durfde en dan gingen we gewoon verder vrijen, of hij kwam buiten mijn mond klaar.

Toen ik eraan toe was heb ik het op een dag wel helemaal afgemaakt, en die verrassing bij hem toen....geweldig.

Leg haar dat eens uit. Ze hoeft niet meteen B te zeggen als ze A zegt.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 14:00
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
als je het goed opbouwt (en niet in 3 sec op der klit ligt te sabbelen) maar eerst der kuiten, knieen (knieholten, doet het altijd goed), bovenbenen, etc likt en zoent, dan is ze na 5 minuten zo kkkkk geil dat het haar echt niet uitmaakt hoe je verder gaat.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 17:33
Apaaaj
Avatar van Apaaaj
Apaaaj is offline
Citaat:
sybje schreef op 05-12-2004 @ 04:18 :
En pijpen moet helemaal niet daarna. Seks is zonder verplichtingen dat maakt het juist fijn mooi, als jij dingen moet doen die jij niet wilt of aan toe bent, dan heeft het geen speciaal gevoel.
Nee oke, maar toch heb ik zelf ook vaak het idee van als mn vriend het een en ander bij mij doet dat ik weer wat terug moet doen... Niet dat hij dat op een bepaalde manier laat merken maar dat hoeft dus niet van de meeste jongens?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 18:40
Suusjuhh
Avatar van Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Snap niet dat meiden het niet geweldig vinden. Ik vind dat dus wel. Vind het heerlijk en wil het het liefst zovaak mogelijk. Ben er echt niet onzeker over ofzo. Ik maak me dan ook niet druk om bepaalde geurtjes want als je het elke dag daar goed wast is er nix aan de hand. En ik voel ook totaal geen druk om iemand erna te pijpen. Dat doe ik wanneer ik het wil en zo niet dan doe ik het gewoon niet. Voel me echt niet schuldig ofzo.. Maar ach, meestal als ik ben gebeft vind ik dattie ook wel wat trugverdient Ook is het tijdens het pijpen heerlijk om te horen en te zien dattie het lekker vind.. Enne als je je wel schuldig voelt en je het daarom bijv. niet wil praat er dan gewoon met je vriend over.. Lijkt me nie zo moeilijk.
__________________
There is only one -- Feyenoord Rotterdam
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 22:04
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
mja, heb dat ook wel bij mijn vriendin, wil het best graag doen maar ze is er nog een beetje onzeker over... heb het wel 1 keer mogen doen enzo, maar ja, ze wil het (nog) niet...

en als het wel mag dan laat ze dat vanzelf wel merken heb gewoon wat geduld en komt wel goed...
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 22:13
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik ben juist NIET anti-beffen
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 22:15
Verwijderd
Misschien helpt het voor haar om aan het idee te wennen als je haar af en toe een minuutje beft tijdens het voorspel verplicht om jou te pijpen hoeft ze zich dan niet te voelen; jij hebt immers daarna seks.
Daarbij is het misschien ook onzekerheid. Mensen geven onzekerheid niet graag toe, dus misschien zegt ze het daarom niet. Ze kan bijvoorbeeld denken dat je haar vies of lelijk vindt daar. Je zou kunnen laten merken dat je 't juist lekker en interessant vindt
En haar duidelijk vertellen dat dat van jou niet hoeft is ook belangrijk natuurlijk, maar dat heb je vast al gedaan
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 22:18
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Wel vet om in één slok al het vaginale vocht door je keel te laten glijden

Alle vrouwen zouden moeten slikken.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 20:38
Dobomobo
Dobomobo is offline
Niet douchen vóór het vrijen of beffen of whatever...

gewoon tijdens de douche beffen

volgens mij is dat ook lekkerder....
__________________
Go with the flow and the Sex
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 20:42
Verwijderd
Niet anti beffen maar wel anti het wóórd beffen.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 21:50
Verwijderd
Hey ben toevallig mijn vriendje ofzo ...

Zoals bijna niemand, vind ik het ook niks, gebeft worden. Ik vind het een lekker gevoel, en ik kom er ook van, maar op de een of andere manier, tsjaa ik weet echt NIET wat het precies is

Ik ben helemaal niet onzeker over mezelf, of dat ik stink of whatever, maar ik vind het gewoon een ranzig idee dat daar iemand aan het likken is ofzo. Tsjaa ik snap mezelf ook niet helemaal, en kan het dus ook niet uitleggen, maar van mij hoeft het echt niet. En ook niet eventjes tijdens het voorspel of zo. Gewoon NIET. Hoe jammer mijn vriend dat dan ook vindt...

Pijpen hetzelfde verhaal, gewoon een raar idee dat ik hem daar met mijn mond aan het bevredigen ben. Ja dus eigenlijk dezelfde rede waarom ik beffen niks vind. Of iig het idee beffen.

Ik heb mijn vriend ook heel lang niet willen pijpen. Uiteindelijk is het een keertje gebeurd toen ik beetje veel wijn op had. Tsjaa... toch geen spijt van gehad verder. Daarna heb ik hem nog 1 keertje gepijpt, toen ik overigens wel nuchter was. Maar nee, ik vind het niks, om dezelfde onverklaarbare rede waarom ik beffen niks vind.

Ik zou je vriendin daarin maar gewoon respecteren, ga geen dingen doen die zij niet wil. Je kan het natuurlijk wel zo af en toe eens vragen of je haar mag beffen... Maar misschien dat het dan wel een beetje een ''retorische'' vraag.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 08:44
Verwijderd
ik weet niet eens of het nou precies onzekerheid is ofzo, maar ik heb het wel een aantal keren ondergaan en ik vind het gewoon echt niks.. ik vind het eigenlijk helemaal niet intiemer.. veel fijner vind ik gewoon dat je lekker dicht tegen elkaar aanligt enzo.. mondwerk haalt het gewoon niet bij het handwerk.. Maarja.. Je ligt daar maar.. ent gevoel is niet eens beter of lekkerder.. nee hoor, van mij hoeft het niet!
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 09:53
Moonlight fairy
Moonlight fairy is offline
Ik ben absoluut niet anti-beffen... Heerlijk...:-)

Kan wel begrijpen dat meisjes er onzeker over zijn... maar ja als je je gewoon goed wast dan moet er niks aan de hand zijn...
En voor wat hoort wat? Nou vind ik niet, mijn vriend beft me een stuk vaker dan ik hem pijp...
__________________
Don't let the world miss out on you......
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 10:33
Famke
Avatar van Famke
Famke is offline
lekker man ze moge mij wel uren likken..
__________________
¤..Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wilt..¤
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Suusjuhh schreef op 05-12-2004 @ 19:40 :
Snap niet dat meiden het niet geweldig vinden. Ik vind dat dus wel. Vind het heerlijk en wil het het liefst zovaak mogelijk. Ben er echt niet onzeker over ofzo. Ik maak me dan ook niet druk om bepaalde geurtjes want als je het elke dag daar goed wast is er nix aan de hand. En ik voel ook totaal geen druk om iemand erna te pijpen. Dat doe ik wanneer ik het wil en zo niet dan doe ik het gewoon niet. Voel me echt niet schuldig ofzo.. Maar ach, meestal als ik ben gebeft vind ik dattie ook wel wat trugverdient Ook is het tijdens het pijpen heerlijk om te horen en te zien dattie het lekker vind.. Enne als je je wel schuldig voelt en je het daarom bijv. niet wil praat er dan gewoon met je vriend over.. Lijkt me nie zo moeilijk.
Hier sluit ik mij bij aan.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 12:47
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Beffen is gewoon cool, elk meisje zou dat in moeten zien
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 15:42
manGo0s
Avatar van manGo0s
manGo0s is offline
Citaat:
-nurvana- schreef op 07-12-2004 @ 09:44 :
ik weet niet eens of het nou precies onzekerheid is ofzo, maar ik heb het wel een aantal keren ondergaan en ik vind het gewoon echt niks.. ik vind het eigenlijk helemaal niet intiemer.. veel fijner vind ik gewoon dat je lekker dicht tegen elkaar aanligt enzo.. mondwerk haalt het gewoon niet bij het handwerk.. Maarja.. Je ligt daar maar.. ent gevoel is niet eens beter of lekkerder.. nee hoor, van mij hoeft het niet!
Vind ik ook
__________________
* Boeh *
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 17:26
DR.Avalanche
Avatar van DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 05-12-2004 @ 23:18 :
Wel vet om in één slok al het vaginale vocht door je keel te laten glijden

Alle vrouwen zouden moeten slikken.
yeah right...
__________________
* Jesus,... where is the sugar? *
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 17:43
Verwijderd
ik wil niet eens beffen, want ik voel me daar ongemakkelijk bij.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 21:51
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 07-12-2004 @ 18:43 :
ik wil niet eens beffen, want ik voel me daar ongemakkelijk bij.
Ja, jij wilde ook niet zoenen nadat je vriendin je piemel had aangeraakt. Smetvreeeeeeees.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 22:06
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
Dobomobo schreef op 06-12-2004 @ 21:38 :
Niet douchen vóór het vrijen of beffen of whatever...

gewoon tijdens de douche beffen

volgens mij is dat ook lekkerder....
Al wel eens geprobeerd...? Geloof me, als de douche aanstaat verzuip je daaronder alleen maar. Dan lijkt het meer op snorkelen. Verder is staand beffen sowieso lastiger.
Overigens ben ik er wel een fan van om haar te verwennen.

@TS
Snap wel dat je dat kan missen Enige wat je kan doen is denk ik veel met haar praten, (zonder er al te duidelijk de nadruk op te leggen, anders denkt ze dadelijk dat ze moet ofso) en zorg dat ze zich helemaal op haar gemak voelt. Probeer het idd eens na het douchen en na een goede massage. Allicht dat ze er dan meer open voor staat.
Gewoon zoveel mogelijk aan elkaar wennen, bijvoorbeeld niet altijd alles onder de deken doen, dan wen je nooit aan elkaar.
En anders... heb je wat dat betreft een probleem.
Sterkte.
__________________
En toch heb ik gelijk.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 23:17
Verwijderd
Citaat:
underthabridge schreef op 07-12-2004 @ 23:06 :

En anders... heb je wat dat betreft een probleem.
Sterkte.
hahahah, mooi verwoord
ach, kheb dr dit topic eens laten lezen.. en ze loopt nu dus te twijfelen..
bleek dus dat ze het wel superlekker vond toen ik het bij dr deed.. maar dat ze omdat ze mij niet durft te pijpen, zoiets heeft van 'ik durf hem niet te pijpen, dus dan mag ik niet gebeft worden, dat heb ik niet verdient'..
dat vind ik eigenlijk best wel jammer voor dr, dat ze zich dus eigenlijk 'sguldig' voelt omdat zij iets niet durft, en dan dus maar denkt van 'ik verdien het ook niet om gebeft te worden'..
Nja, heb dr al (zonder zeuren) voorgesteld om anders in plaats van mij plezier te geven door mij te pijpen, mij dat te geven door haar te laten beffen.. ik beleef toch aan beiden fun, en misschien haalt dat haar sguldgevoel ook wel weg, want ik krijg dan tog iets leuks, terwijl ik niet gepijpt wrodt..
(zou je natuurlijk ook een topic over kunnen starten, wrom twijfelt ze zo om te pijpen, want daar twijfelt ze ook al een maand of 3 over, mja.. ik w8 gewoon rustig af, als ze er klaar voor is merken we het wel )
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 23:31
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
DR.Avalanche schreef op 07-12-2004 @ 18:26 :
yeah right...
Oh luister even naar deze meneer, hij verkondigde vanavond nog DE BEFKONING te zijn
Met citaat reageren
Oud 08-12-2004, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 08-12-2004 @ 00:17 :
hahahah, mooi verwoord
ach, kheb dr dit topic eens laten lezen.. en ze loopt nu dus te twijfelen..
bleek dus dat ze het wel superlekker vond toen ik het bij dr deed.. maar dat ze omdat ze mij niet durft te pijpen, zoiets heeft van 'ik durf hem niet te pijpen, dus dan mag ik niet gebeft worden, dat heb ik niet verdient'..
dat vind ik eigenlijk best wel jammer voor dr, dat ze zich dus eigenlijk 'sguldig' voelt omdat zij iets niet durft, en dan dus maar denkt van 'ik verdien het ook niet om gebeft te worden'..
Nja, heb dr al (zonder zeuren) voorgesteld om anders in plaats van mij plezier te geven door mij te pijpen, mij dat te geven door haar te laten beffen.. ik beleef toch aan beiden fun, en misschien haalt dat haar sguldgevoel ook wel weg, want ik krijg dan tog iets leuks, terwijl ik niet gepijpt wrodt..
(zou je natuurlijk ook een topic over kunnen starten, wrom twijfelt ze zo om te pijpen, want daar twijfelt ze ook al een maand of 3 over, mja.. ik w8 gewoon rustig af, als ze er klaar voor is merken we het wel )
Pfft laat dat arme meisje toch...
Als ze niet gebeft wil worden, dan niet, als ze je niet wilt pijpen, dan ook niet!
Als ik haar was zou ik je ''pijpen'' en dan hard bijten, mss dat je dan wat minder zeurt
Met citaat reageren
Oud 08-12-2004, 20:31
Verwijderd
zucht, ik zeur ook niet
jah hier op dit topic lijkt dat maybe ff zo..
maar k weet al 'n tijdje van dr dat ze dat beffen neit wil, dus dat doe ik ook niet, en ik heb het er ook bijna niet over met dr..
K weet hoe ze erover denkt, en daar leg ik me ook bij neer hoor.. Ik merk het wel wanneer ze het misschien wel wilt.. Maar dan mag ik haar dit topic nog wel laten lezen.. was verder niet bedoelt om dr te pushen ofzo..
Met citaat reageren
Oud 08-12-2004, 20:31
aLackofColor
Avatar van aLackofColor
aLackofColor is offline
Ik word het liefst ook niet gebeft, gewoon ik voel me niet zo vetrouwt bij iemand om dat te doen. Maar als ik teveel alcohol heb, dan boeit het me niet zoveel
__________________
.&.I dance like nobody is watchin'
Met citaat reageren
Oud 08-12-2004, 21:52
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Ik ben niet anti-beffen maar het hoeft van mij niet. Als die ander het nou persee wil, maar ik heb liever een massage of zo hoor.
Beffen is saai.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 08-12-2004, 21:53
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 04-12-2004 @ 22:12 :
Jezus! Blinde kip! Je merkt toch ook wel dat je niet de allergeweldigste beffer op deze aardkloot bent?! Iedere bitch wil gebeft worden, MAAR NIET MET JE FUCKING TANDEN!
Ik ook niet met lippen en tong. Echt niet iedereen hoor.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 08-12-2004, 21:53
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
masterdj schreef op 04-12-2004 @ 23:27 :
Als je gewoon dagelijks doucht etc en t gewoon netjes wast is er nix aan de hand hoor en ff tussendoor; beffen is leuk om te doen
Ik vind pijpen leuker.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 08-12-2004, 22:09
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 04-12-2004 @ 22:12 :
Jezus! Blinde kip! Je merkt toch ook wel dat je niet de allergeweldigste beffer op deze aardkloot bent?! Iedere bitch wil gebeft worden, MAAR NIET MET JE FUCKING TANDEN!
Wat jij nu zegt is zeker niet waar, maar het klopt wel dat sommigen het wel leuk vinden. Weer een alfabet, gvd
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ik post alleen in vegesaairische topics. #485
TopDrop
500 05-01-2009 20:56
Seksualiteit angst soa's verpest zin in seks
kiddiestyle
35 02-12-2005 19:27
Seksualiteit wat zou jij eerder doen/ heb je eerder gedaan?
snoopy
74 10-11-2004 22:03
Lichaam & Gezondheid cellulitus
snoopy
7 24-06-2003 21:57
Lichaam & Gezondheid AIDS overdraging van vrouw op man
Tampert
26 06-01-2003 14:38
Lifestyle het ministerie van vrouwenzaken
Bor
51 16-08-2002 15:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:46.