Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2014, 16:17
Verwijderd
De drukte is gslukkig nu wat minder weer. Ik voel mede afgelopen dagen echt wel vrolijk en energiek
Advertentie
Oud 06-06-2014, 18:03
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Ik merk dat het steeds beter gaat.
Ik denk positiever en zit minder met dingen.
Een goed voorbeeld is vorige week woensdag, ik moest van mijn stage een paar anderen zoeken die wilde helpen met een project eind van dit schooljaar/begin zomervakantie en dat zou buiten school om zijn. Maar dat lukte me niet, en ik weet nog dat ik woensdagavond in mijn dagboek schreef dat ik bang was dat ik me er het hele weekend en die 2 vrije dagen druk om zou gaan maken. En zondagavond schreef ik in mijn dagboek en realiseerde ik me ineens dat ik er het hele weekend geen seconde aan heb gedacht.Terwijl het weekend toch echt niet anders was van alle anderen.
Mijn mentor is ook echt top, tijdens ons wekelijkse gesprek had ik het over dat project. En ze vond dat ik een beetje in een hoekje geduwd was waar ik niet thuishoor, ik had de verantwoordelijkheid over dat project. We zijn samen een lerarenoverleg binnen gelopen en toen kwamen ze met de oplossing dat ik het als schoolproject mag doen samen met een vriendin van me uit de projectgroep, en dan mogen we stoppen met het project waar we nu mee bezig zijn. De toppers! Leraren zijn er zo relaxed gewoon, alles mag, als je maar overlegt. En niets is te gek.
En mijn mentor kan al helemaal niets meer verkeerd bij me doen sinds ik een paar maanden geleden ergens ineens heel erg mee zat. Ik heb haar toen gemaild of ze die dag of de volgende dag ff een paar minuten tijd had om even te praten, een uur later stond ze naast me en heb ik bijna een uur uit zitten huilen bij haar omdat alles even teveel was. Als ik op stage ben gaan we eens per twee weken alsnog een gesprek hebben(ze blijft mijn mentor tot ik ben afgestudeerd en we vonden het beide vreemd om elkaar dan een halfjaar bijna niet te spreken) en dat is dan op een openbare werkplek vlakbij mijn stage of op een piepkleine locatie van mijn school die ook vlakbij mijn stage is.

Joyce komt over een aantal weken al terug, ik ben heel benieuwd hoe het is. Ik kijk er erg naar uit maar ergens is het ook wel spannend omdat we elkaar al zo lang niet gezien hebben en omdat we misschien allebei wel veranderd zijn ofzo. Maar voordat ze ging heb ik een keer een heel open gesprek met haar gehad en toen zei ik ook dat ik bang was dat het anders zou zijn als ze terug was, toen reageerde ze echt zoals alleen zij dat kan zo van 'tussen ons ben je gek nee echt niet'. Maar ik kijk er in elk geval erg naar uit. Het fijnste is nog wel dat ze terugkomt als mijn ouders op vakantie zijn, dus dan blijven mam haar kutopmerkingen in elk geval nog 2 weken op vakantie. Joyce2 zal ik ook wel gaan missen, maar we hebben afgesproken dat we contact houden en ik ga haar sowieso nog een keer helpen met haar nieuwe huisje en waarschijnlijk spreken we ook wel een keer met zn drieen af ofzo om te kijken hoe het is gegaan en dingen te overleggen over hoe ver we zijn met begeleid kamerwonen enzo.
Volgende week heb ik samen met Joyce2 een gesprek bij iemand van de huisarts die vanalles weet over alle psychiaters en therapieën en instellingen in de regio. In september ofzo ben ik er al met Joyce geweest, en nu ga ik met Joyce2 omdat we willen kijken of ik als ik 18 ben naar een andere psychiater kan. En omdat we willen kijken wat de mogelijkheden zijn voor begeleid kamerwonen. Dat gaat nu via mijn psychiater maar die deugt niet echt. En tegen mn ouders zeg ik gewoon alleen het eerste.

Laatst gewijzigd op 06-06-2014 om 18:11.
Oud 09-06-2014, 01:33
Maxwel
Maxwel is offline
Heb mij net bij dit forum aangesloten. Heb mij even voorgesteld in het voorstelforum. Dit lucht je hart topic kan ik wel gebruiken eigenlijk. Ik heb te maken met een langdurig conflict waar ik helemaal gek van word. Ik ben al 2 jaar bezig om een uitweg te vinden. Ik zal het hier uitgebreid over hebben in een nieuw topic in het psychologie gedeelte. Er is veel frustratie en stress bij komen kijken en ik wil graag gewoon even lekker van mij af schrijven.
Oud 10-06-2014, 20:14
love-in-the-air
Avatar van love-in-the-air
love-in-the-air is offline
vandaag was leuk. Het was super lekker weer, en gezellig in de pauze. Ik miste alleen mijn bestfriend, want alleen met haar kan ik het over ''hem'' hebben haha.. Met mijn cijfers gaat het ook goed, en als ik zo door blijf gaan ga ik gewoon over naar de 4e klas. Ik vind alleen dat alles zo snel gaat.
Oud 13-06-2014, 08:42
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
R.I.P oma.
vandaag is de begravenis maar het is beter als ik er niet heen ga.
dus ik denk zo wel aan me oma.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 13-06-2014, 10:14
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
R.I.P oma.
vandaag is de begravenis maar het is beter als ik er niet heen ga.
dus ik denk zo wel aan me oma.
Gecondoleerd en heel veel sterkte!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 13-06-2014, 22:35
Verwijderd
Citaat:
R.I.P oma.
vandaag is de begravenis maar het is beter als ik er niet heen ga.
dus ik denk zo wel aan me oma.
Heel veel sterkte!!
Oud 14-06-2014, 11:32
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
bah. studeren lukt voor geen meter en ik loop mezelf compleet voor bij. Ik wil zo graag mijn p halen in 1 jaar, miss wel te graag, maar raak zo gedemotiveerd doordat ik nog geen 5minuten concentratie heb, ik ben gewoon zo moe dat ik de hele dag in bed wil liggen met een deken over mijn hoofd. Ik baal er zo erg van dat ik nog meer gedemotiveerd raak en uiteindelijk niks meer doe en mezelf weer van alles de schuld geef, maar waardoor vervolgens wel alles opstapelt. Ik had zo erg gehoopt op alles in 1x halen het hele jaar, die lat ligt miss ook wel te hoog, maar de eerste 46 punten heb ik ook in 1x gehaald, waarom die laatste 14 dan niet.. Ik ben miss ook wel te perfectionistisch, moet misschien ook niet zeuren maar waarom voelt het dan zo ongelooflijk slecht en kut.. Woensdag begint al dat gedonder, en ik heb het gevoel dat ik nog een berg op moet met een helling van 60%, oftewel een onmogelijke opgave.
Jakkes wat baal ik van mezelf, kan het nooit niet even goed gaan..?
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 14-06-2014, 14:54
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ Nonny: als je concentratie zoek is en je veel moe bent gewoon korte blokken studeren (misschien max een half uurtje) en dan even pauze (kwartiertje oid) en tussendoor een dutje. Dan doe je misschien wel niet zoveel als je van plan was maar altijd meer dan dat je urenlang naar je boeken staart en helemaal niets opneemt. Sterkte met de laatste loodjes!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 14-06-2014, 17:29
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Inderdaad, mijn ervaring is ook dat je beter wel eerdt een dutje doet. Is uiteindelijk veel productiever dan geen dutje en 0 concentratie
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 14-06-2014, 21:50
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
@Snebbell @daantje thanks voor de tip maar even een dutje doen duurt bij mij heel lang omdat ik pas na een uur in slaap val altijd.. Dus dan lig ik in bed of op de bank en word ik na mijn idee alleen maar vermoeider.. Ik ga inderdaad vanaf morgen maar de lat verlagen en steeds kleine stukjes doen en dan gewoon eventjes niks doen of even naar buiten ofzo en dan maar hopen op het beste woensdag..
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 15-06-2014, 19:17
Verwijderd
Op dit moment is het erg druk en vol in mijn hoofd.
Hoewel ik toch voldoende afleiding heb gezocht en gezellig bij mijn ouders ben geweest is het toch druk en vol in mijn hoofd.
Mijn hoofd zit vol met gedachtes die ik nog niet eens kan volgen. Het is net een wir war boel en ik weet op dit moment even niet wat te doen behalve straks als ik weer op de woongroep ben de rust op te zoeken en op tijd naar bed te gaan.
Oud 18-06-2014, 14:39
deadlytown
Avatar van deadlytown
deadlytown is offline
Ik heb wel een tip dat misschien wel werkt , als je gaat douchen dat je een half uur tot een uur niet na denkt.
gewoon verstand op nul en niet na denken, zet een lekker muziekje op waar je vrolijk van wordt.

je voelt je stuk beter daarna.
__________________
http://adf.ly/otNx7
Oud 21-06-2014, 20:22
love-in-the-air
Avatar van love-in-the-air
love-in-the-air is offline
Ik heb net de notebook gekeken. Dat was een hele lange tijd geleden. Het is zo'n mooie film. Ik heb eigenlijk alleen maar lopen janken haha. Op een of andere manier raakt het verhaal me heel erg. De liefde en romantiek uit de film is zo mooi, dat ik er gewoon kippenvel van krijg.
Oud 25-06-2014, 22:04
123anoniem1234
123anoniem1234 is offline
Ik besefte net een beetje paniekerig dat alles wat ik doe me soms zo ontzettend ongelukkig maakt en ik misschien maar gewoon er mee moet stoppen. Ik weet niet zo goed wat ik met dit besef moet.
Oud 27-06-2014, 23:22
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
-
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.

Laatst gewijzigd op 30-06-2014 om 19:06.
Oud 30-06-2014, 19:05
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Mijn propedeuse is binnen. Jaweell in 1 jaar zonder herkansingen. Heel erg blij want dat scheelt weer een hoop stress volgend jaar.. Maar waar ik niet zo goed over kan is dat mensen trots op me zijn, ik merkte dat al toen ik mijn havo-diploma kreeg en nu weer. Ik weet echt niet wat ik met dat trots aan moet.. Ik ben helemaal niet echt heel erg trots op mezelf.. Al doe ik dat na de buitenwereld wel 'omdat het zo hoort', van binnen denk ik alleen maar oke dat scheelt volgend jaar weer en erger ik me aan die 5.5'en op mijn lijst. Vervolgens erger ik me weer aan mezelf dat ik altijd wel ergens om zeur en daar echt eens mee op moet houden en dan zijn we weer terug bij af..
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 07-07-2014, 09:45
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
nog steeds opgenomen.
en ze zeggen op het randje van een psychose.
ik zie telkens vanalles en ik hoor stemmen.
zie zelfs gezichten in de muur en in een boterham.
voel me somber en angstig.
hopelijk weten ze gauw wat te veranderen aan me medicijnen.
want deze verandering werkt ook niet.
en het wordt alleen maar erger.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 07-07-2014, 09:48
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
nog steeds opgenomen.
en ze zeggen op het randje van een psychose.
ik zie telkens vanalles en ik hoor stemmen.
zie zelfs gezichten in de muur en in een boterham.
voel me somber en angstig.
hopelijk weten ze gauw wat te veranderen aan me medicijnen.
want deze verandering werkt ook niet.
en het wordt alleen maar erger.
Wat naar darkfairy, knuffel!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 07-07-2014, 09:58
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Wat naar darkfairy, knuffel!
dankje elin3
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 07-07-2014, 12:01
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
kon het am niet tegenhouden kutzooi
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 07-07-2014, 22:16
Verwijderd
Citaat:
nog steeds opgenomen.
en ze zeggen op het randje van een psychose.
ik zie telkens vanalles en ik hoor stemmen.
zie zelfs gezichten in de muur en in een boterham.
voel me somber en angstig.
hopelijk weten ze gauw wat te veranderen aan me medicijnen.
want deze verandering werkt ook niet.
en het wordt alleen maar erger.
Heel erg veel sterkte!
Oud 10-07-2014, 17:28
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik weet het niet meer.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 10-07-2014, 20:51
love-in-the-air
Avatar van love-in-the-air
love-in-the-air is offline
Ik voel me zooooo loner
Oud 10-07-2014, 21:21
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Citaat:
ik weet het niet meer.
Citaat:
Ik voel me zooooo loner
What's up?
__________________
Time is Illmatic
Oud 10-07-2014, 23:07
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Citaat:
ik weet het niet meer.
Heel veel sterkte... Hoop dat je zo snel als mogelijk weer een beetje de goede kant op gaat *knuffel stuurt*
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 19-07-2014, 19:07
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
kut eetstoornis die terug komt.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 23-07-2014, 16:44
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Joyce is weer terug, ik zie haar overmorgen. Ik heb er echt zin in maar vind het stiekem ook wel spannend
Het dringt ook nog niet helemaal tot me door dat ze terug is volgens mij, daar heb ik al een paar weken last van.
Maar dat komt vast wel goed. En mocht ze nog vaker weggaan staat Joyce2 gewoon weer voor me klaar.
Alleen moet die [zet hier alle vieze vuile woorden neer die je kent] regering er dan weer voor zorgen dat ik ze volgend jaar nog nauwelijks kan zien. Maargoed, dat zien we dan wel weer. Ze hebben beide gezegd me dan niet zomaar te laten vallen, maar mijn therapeute zei laatst 'ja maar jij gelooft alleen nog daden en geen woorden meer door je verleden' en eigenlijk had ze daar wel heel erg gelijk in. Al irriteer ik mezelf er alsnog kapot aan dat ik daar niet gewoon op kan vertrouwen.
In augustus ga ik stage lopen, en daar weten ze niet van mijn autisme of van het verleden dat ik heb. Dus dat vind ik ook best eng. Maar het was wel het beste om niets te zeggen anders had ik waarschijnlijk nooit een stageplaats kunnen vinden.
Oud 30-07-2014, 10:43
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
de verpleging hier ziet dat het beter met me gaat.
maar zelf merk ik het maar aan een paar dingen.
en verder voel ik me constant angstig en down.
dat is best wel frustrerend!.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 01-08-2014, 18:31
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
voor het eerst dat ik weer opgenomen ben vanaf mei.
gisteren avond naar me ouders gegaan.
en een leuke dag gehad.
wel last van angstaanvallen gehad.
maar ik heb eerlijk tegen me moeder gezegd dat ik het am nog net kon tegenhouden!.
en daar ben ik wel trots op.
gisteren lekker met de hond op de bank gelegen.
en vandaag een paar keer de hond uitgelaten.
en met me moeder naar het dorp geweest.
wat gegeten en gedronken en boodschappen voor in boekel gedaan.
thuis gegeten en toen weer naar boekel gereden met me moeder.
nou weer in boekel net wat drinken gehaald.
en met de vpk me dagje thuis door gesproken.
ik ben blij dat het thuis gezellig was.
en mischien ga ik volgende weekend weer.
maar ik ben ook blij dat ik weer terug in boekel ben.
en dat ik nou lekker uit kan rusten de rest van het weekend.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 07-08-2014, 15:43
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik wou dat die angsten en die somberheid eens weg waren.
ik wordt er gewoon steeds angstiger door.
het duurt me nou al veel te lang.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 25-08-2014, 21:48
Verwijderd
Gelukkig heb ik de laatste tijd niet echt meer last van stemmingswisselingen, dat dankzij de tips van het forum
Helaas is er uit onderzoek uitgekomen dat mijn andere oma nu ook kanker heeft dus das wel even slikken.
Vandaag voor het eerst weer even op school geweest en gelukkig viel het mee. Ik heb een leuke mentor maar ik twijfel nog of ik hem dingen ga vertellen. Ik zie niet eens heel erg op tegen school van morgen dus dat valt gewoon wel hard mee. Ik ben blij dat ik m'n stemming nu zelf beter kan beheersen, bedankt voor alle hulp van alle lieve forummers!
Oud 26-08-2014, 10:45
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
@melove fijn om te horen meid!
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 26-08-2014, 21:34
Verwijderd
@nonny: dankjewel!
Het gaat echt beter met me nu. Ik vond het vandaag op school zelfs weer LEUK, en dat is sws al wel een jaar geleden dat ik school leuk vond. Ik hoop dat het zo blijft, en daar ga ik mijn best voor doen.
Oud 28-08-2014, 20:30
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Goed om te horen _melove komt vast goed!

Met mij gaat het wel, maar niet van harte. Er zijn even teveel veranderingen tegelijkertijd waardoor het lastig is positief te blijven. Even teveel situaties tegelijkertijd die moeilijk zijn om mee om te gaan.
En ik ben deze week op stage begonnen maar heb het er ook nog niet helemaal naar mijn zin, al denk ik dat dat wel goed komt omdat ik in een hele rommelige week binnen gekomen ben. Ik heb alleen het gevoel dat zij denken dat ik een medewerker ben en er ben om geld binnen te halen voor hun, terwijl ik een student ben en er ben om wat te leren.
Oud 28-08-2014, 20:58
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Ik heb vertrouwen in dat het goed komt melove!

Ot; tired of fighting.. Fysiek gaat het zo slecht dat ik er knettergek van word. De pijn is toen ik terug kwam van een geweldige week londen, 200% verdubbeld. Ik ben weer aan de diclofenac na 2 jaar ofzo en het helpt geen fuck.. Slapen lukt niet omdat ik teveel pijn heb, daardoor word ik strontchagrijnig, vervolgens word ik boos op de hele wereld maar vooral op mezelf met als gevolg dat ik behalve de tijden dat ik werk mezelf op mijn kamer opsluit. Wat een kuteinde van een geweldige vakantie, ik had deze 3 weken (volgende week ook nog) willen gebruiken om weer op te laden en dan te gaan knallen op school, waar ik overigens nog steeds ontzettend veel zin in hebt, maar ik ben zo moe en zo gefrustreerd dat het opladen echt niet lukt..
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 30-08-2014, 13:56
anoniempik
anoniempik is offline
darkfairy heb je al weer nieuws enz?
ik lees graag dingen van je
__________________
of toch niet
Oud 30-08-2014, 21:53
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
ik weet het echt niet meer. Mijn hoofd zit zo vol, ik ben zo ontzettend moe en ik word echt knettergek van mezelf. Nog even en ik ontplof en ik weet niet wat er dan gaat gebeuren. Ik wou dat het over was allemaal.. Het ging zo goed, ik heb zo hard mijn best gedaan tijdens de vakantie om aan mezelf te denken, om ervoor te zorgen dat ik geen grenzen over ging en is dit dan wat ik ervoor terug krijg.. Wanneer houdt het in vredesnaam op?
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 30-08-2014, 21:56
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Knuffels voor iedereen!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 30-08-2014, 22:28
Verwijderd
Idd, dikke knuffel voor nonny, darkfairy en winny!

@Nonny sterkte meid!
Oud 31-08-2014, 09:22
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
thnks _melove!

@Nonny, niet lullig bedoeld ofzo, maar worden je fysieke klachten niet juist erger doordat je er zoveel stress om hebt?
Of zie ik dat verkeerd?
Sterkte in ieder geval!!

OT: het gaat wel, stage wordt wel steeds leuker, ik ben gewoon echt in de verkeerde week binnen gekomen. Maar alsnog mis ik de klik met sommigen daar en dat terwijl het sowieso al maar een heel klein bedrijf is, en ik moet gewoon veel klusjes doen die niets met mijn opleiding te maken hebben.

Het is gewoon even een hele rommelige tijd waardoor ik zelf ook totaal niet tot rust kom. Begonnen bij stage, van Joyce2 weer naar Joyce gegaan, Joyce verhuist naar Amsterdam(ze blijft wel mijn begeleidster!! ), alle familieverplichtingen komen er weer aan, een hele goede vriendin van mij is voor 5 maanden naar het buitenland voor stage, thuis loopt het totaal niet lekker etc.etc. En dat vreet energie en het lukt me daardoor ook niet echt om positief te blijven. Ik heb gewoon meer tijd nodig dan anderen om met al die veranderingen om te gaan.

Gelukkig wordt ik wel steeds beter in het ontdekken van ''denkfouten'' bij mezelf, dus dat zorgt er wel voor dat ik anders over dingen ben gaan denken en me over sommige dingen ook minder druk maak.
Oud 31-08-2014, 17:48
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Winnie, op zich is het wel goed dat dat leerbedrijf je behandelt als "gewone" werknemer, want daar leer je uiteindelijk wel het meest van. als je straks klaar bent, dan gaat het werk ook zo. Neemt natuurlijk niet weg dat het wel de bedoeling is dat ze je ook nog iets nieuws leren/ je helpen je vaardigheden te verbeteren. Maar kutklusjes horen er nu eenmaal bij. Ik moest vroeger als coassistent ook vaak zat flutwerk doen.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 03-09-2014, 14:48
Ron48Fotograaf
Ron48Fotograaf is offline
Ik ben er eentje van! Sta open voor iemand en ben discreet!

Ron
Oud 03-09-2014, 19:45
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Vandaag te horen gekregen dat ik bij een meisje in de klas kom, die mijn leven zo erg verpest heeft in de onderbouw van de middelbare school.. Dat heeft enorme impact gehad op wie ik nu ben, en hoewel ik weet dat ze nu veranderd is, weet ik nog niet precies hoe ik er mee om moet gaan dat ik nu bij haar in de klas kom. Ik merk dat ik nog een beetje bang voor haar ben, of in ieder geval op haar reacties als ik wat zeg. Ik weet ook dat ik haar niet vertrouw en dus ook niet persoonlijke dingen ga vertellen in die ruimte.. Terwijl dat soms wel moet bij onze opleiding.. Natuurlijk wil ik proberen om normaal met haar om te gaan want ik weet dat ze nu veranderd is, dat de andere 2 pestkoppen er niet bij zijn, maar ik ben nog steeds bang dat hun weer mijn leven gaan verpesten en dat wil ik echt niet... het was al zo'n chaos in mijn hoofd en door dit nieuws nog maar een beetje erbij.. Ik wil haar ergens wel een kans geven maar ergens ook weer niet. Niet om wie ze nu is maar wel om wie ze was..

----------
Edit; de klassen zijn nog een keer veranderd en nu niet meer bij haar in de klas. Ik ervaar het toch wel als een opluchting. Vandaag eerste uur op school door gebracht na de vakantie, klas gezien en slber. Ziet er allemaal prima uit, ik ben er klaar voor en heb erg veel zin om maandag te beginnen (:
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.

Laatst gewijzigd op 04-09-2014 om 17:54.
Oud 09-09-2014, 14:16
123anoniem1234
123anoniem1234 is offline
De studie is nog maar een week begonnen en ik ben nu al vet gestresst Help!
Oud 09-09-2014, 22:26
Verwijderd
Het is niet dat het heel slecht gaat ofzo, maar ik heb de laatste weken echt huilbuien en dan kan ik het gewoon niet inhouden en dan huil ik echt om dingen waar ik helemaal niet mee zit.

@nonny: wat fijn dat het toch nog veranderd is! Hopen dat je het naar je zin krijgt in je nieuwe klas

@123anoniem1234: wat vervelend! Bij mij helpt het vaak om to-do lijstjes te maken. Hier schrijf je op wat je allemaal nog moet doen en dan heb je een beetje een overzichtje en dan kun je het ook fijner verdelen. Misschien dat dit voor jou ook wel werkt
Oud 10-09-2014, 14:18
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Nou ik zit nu gewoon weer in mijn klas van vorig jaar + 14 nieuwe, en dat gaat prima tot nu toe. Vervelend van die huilbuien, maar ach miss hormonen ofzo?
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 10-09-2014, 22:20
Verwijderd
Mooi dat het goed gaat in je klas!

Ik weet het niet zo goed, kan idd wel hormonen zijn en ik denk ook wel een deel stress enzo (mijn oma wordt over een paar dagen geopereerd aan haar kanker).
In iedergeval gaat het bij mij op school ook wel goed. Ik ben tot nu toe overal nog goed mee bij en ik kan al veel in de les maken waardoor ik ook meer tijd over heb buiten school.
Oud 11-09-2014, 17:10
123anoniem1234
123anoniem1234 is offline
Citaat:
Het is niet dat het heel slecht gaat ofzo, maar ik heb de laatste weken echt huilbuien en dan kan ik het gewoon niet inhouden en dan huil ik echt om dingen waar ik helemaal niet mee zit.

@nonny: wat fijn dat het toch nog veranderd is! Hopen dat je het naar je zin krijgt in je nieuwe klas

@123anoniem1234: wat vervelend! Bij mij helpt het vaak om to-do lijstjes te maken. Hier schrijf je op wat je allemaal nog moet doen en dan heb je een beetje een overzichtje en dan kun je het ook fijner verdelen. Misschien dat dit voor jou ook wel werkt
Mhm ja, to-do lijstjes werken wel, alleen als ik ze maak wweet ik nooit wat er op moet Gelukkig is het bijna weekend...
Sterkte met je oma!
Oud 13-09-2014, 23:53
Verwijderd
Dankjewel
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie zelfmoord
Verwijderd
63 07-05-2014 21:07
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:24.