Oud 17-06-2005, 20:14
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Sinds een paar dagen heb ik last van mijn kleine teentje van mijn rechtervoet. Het voelt net alsof ik ergens tegenaan gelopen ben ofzo maar ik kan me dat absoluut niet herinneren en ik slaapwandel ook niet Het voelt dus een beetje gekneust maar voor zover ik weet kan je niet iets kneuzen zonder ergens tegen te stoten ofzo. Het doet pijn bij het lopen en als ik er op 'leun' zeg maar, als is het maar heel zachtjes. Ik kan dus ook niet pijnloos schoenen aan ofzo.

Het rare is dat er echt niets aan te zien is. Hij staat niet in een rare stand, is niet dik of blauw. Je kan het hooguit wat rood noemen maar ook niet super duidelijk. Mijn moeder dacht dat het misschien een ontsteking zou kunnen zijn maar moet je er dan niet meer aan kunnen zien?

Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? Als ik makkelijk de beschikking zou hebben over een huisarts dan zou ik wel even langsgaan maar mijn huisarts zit in Goes en ik woon in Leuven en ik kan hier wel naar een arts maar misschien is het wel iets heel onschuldigs ofzo dus ik hoop dat iemand van jullie het misschien herkent of me meer kan vertellen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 20:28
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Ingegroeide teennagel? Eeltpit? Te krappe schoenen?

Rood wil niet meteen zeggen ontstoken, kan ook door druk komen.

Loop/sta je meer de laatste tijd? Is het warmer dan je andere tenen?
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 20:34
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Somebody Special schreef op 17-06-2005 @ 20:28 :
Ingegroeide teennagel? Eeltpit? Te krappe schoenen?

Rood wil niet meteen zeggen ontstoken, kan ook door druk komen.

Loop/sta je meer de laatste tijd? Is het warmer dan je andere tenen?
Mijn nagel is niet ingegroeid. Eelt heb ik ook geen last van. Ik ben al dagen thuis en de hele dag binnen dus het kan ook niet door te krappe schoenen komen. Ik loop of sta dus ook niet langer dan normaal. Het gloeit nu wel een beetje ja maar ook niet echt extreem maar wel warmer dan een andere teen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 21:48
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
pus ophoping? komt ook nog wel ns voor...moet je dan lekweken
__________________
*Signature*
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 21:53
Phlox
Avatar van Phlox
Phlox is offline
Ik heb precies dezelfde klachten als jij gehad een paar dagen geleden op mn 2e teen.

Mn moeder dacht eerst aan een likdoorn maar dat is het volgens mij niet. Misschien dat het ontstoken is ofzo, maar bij mij ging het na een week vanzelf weg
__________________
That ís a tasty burger!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 21:59
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Kaa schreef op 17-06-2005 @ 21:48 :
pus ophoping? komt ook nog wel ns voor...moet je dan lekweken
Denk niet dat dat het is want het is niet dik ofzo.

Ik ga denk ik toch maar even langs het vrij spreekuur bij de studentenartsen hier. Wist niet dat dat bestond maar zo kom je nog eens wat te weten
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 21:59
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Phlox schreef op 17-06-2005 @ 21:53 :
Ik heb precies dezelfde klachten als jij gehad een paar dagen geleden op mn 2e teen.

Mn moeder dacht eerst aan een likdoorn maar dat is het volgens mij niet. Misschien dat het ontstoken is ofzo, maar bij mij ging het na een week vanzelf weg
Een likdoorn is het niet, dat heb ik al eens eerder gehad. Denk idd dat er iets ontstoken is. Het wordt ook steeds erger heb ik het idee
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 17-06-2005 @ 21:59 :
Een likdoorn is het niet, dat heb ik al eens eerder gehad. Denk idd dat er iets ontstoken is. Het wordt ook steeds erger heb ik het idee
Hmm als het ontstoken is met pus enzo dan is het niet zo erg, dan springt het vanzelf open en dan moet je het goed ontsmetten. Ik heb wel eens een ontstoken vinger gehad aan mijn linker hand, was snel over nadat pus enzo eruit was
Met citaat reageren
Oud 18-06-2005, 14:01
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vanmorgen naar de dokter geweest. Ze dacht dat het een stressfractuur was van mijn voetwortelbeentje. Dat kan je blijkbaar krijgen zonder dat je ergens tegenaan stoot ofzo Ik heb nu zalf tegen ontstekingen enzo, als dat niet helpt moet ik over een week foto's laten maken.

Lekker hoor, je kleine teen breken vlak voor de vakantie Ik mag er nu niet op lopen maar heb ook geen krukken ofzo gehad.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Wat heb je nou altijd al willen weten over het menselijk lichaam? #3
Bloem
500 07-11-2007 00:21
Lichaam & Gezondheid hoef op mijn teen
Dark Red
9 09-05-2005 22:20
Lichaam & Gezondheid Pijn in voeten/benen
Frondish
7 16-04-2005 08:57
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: IJS
Ieke
0 04-11-2004 22:43
Verhalen & Gedichten De laatste dans (verhaal)
Angeles
7 28-01-2003 12:58
Lichaam & Gezondheid Wintertenen
heavinly
3 07-01-2003 19:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30.