Oud 25-10-2011, 13:57
Mimuna
Avatar van Mimuna
Mimuna is offline
zondag 2 of 3 oktober vergat ik mijn pil. heb hem twaalf uur te laat ingenomen. heb mijn pil ingenomen en verder gegaan met de strip. drie dagen later had ik seks. ongeveer 30seconden zonder. daarna met. hij kwam niet in me klaar. is er een kans dat ik zwanger ben?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2011, 13:59
Mimuna
Avatar van Mimuna
Mimuna is offline
met condoom*
Met citaat reageren
Oud 25-10-2011, 14:00
Verwijderd
Er is een groot piltopic. Van welke week was je een pil vergeten? Het aantal seconden dat je seks had zonder, of dat hij niet klaarkwam, doet er niet toe.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2011, 15:40
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Haal een test anders, heb je in een minuut een antwoord!
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2011, 15:42
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Haal een test anders, heb je in een minuut een antwoord!
dan weet je het in ieder geval zeker!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2011, 15:49
Mimuna
Avatar van Mimuna
Mimuna is offline
De pil vergat ik de eerste week.
Het was de 2e pil van de eerste week geloof ik, mijn menstruatie was dus net achter de rug.
(De kans is heel klein dat ik in die tijd al een eisprong had, toch?)
Heb maar 30 seconden zonder condoom gedaan (ik weet dat de tijd er niet toe doet, maar hiermee wil ik aangeven hoe klein de kans is dat er effectief voorvocht in me is gekomen, kan je van voorvocht btw zwanger worden?) Hierna mét condoom. Er is dus GEEN SPERMA in me gekomen. Het gaat me dus enkel en alleen om het voorvocht. Heb ook ergens gelezen dat sommigen toch nog menstrueren, ookal zijn ze zwanger. (Vandaag is mijn eerste menstruatiedag en ik heb ze mooi optijd.)
Met citaat reageren
Oud 25-10-2011, 16:47
Mimuna
Avatar van Mimuna
Mimuna is offline
Ik zal het even allemaal heel netjes opsommen:

- 3e pil vergeten in de eerste strip (Zondag 2 oktober, laatste dag van mijn menstruatie, want ik was toen nog ongesteld) (ik gebruik de 24/4 pil)
- Hiervoor HELEMAAL GEEN seks gehad
- 3 dagen later, woensdag 5 oktober had ik seks.( toen net niet meer ongesteld)
- Geen sperma aan te pas gekomen, enkel voorvocht
- Ik ben momenteel ongesteld op het normale tijdstip, heel erg hevig zoals gewoonlijk en ook veel last van buikpijn, geen tussenbloedingen gehad, niets wat wijst op een zwangerschap, hierna de pil correct ingenomen.

Vraag: Kan ik zwanger zijn van de minieme hoeveelheid voorvocht dat (al dan niet) in me is gekomen op ongeveer de 9e dag van mijn cyclus?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2011, 17:11
Definite
Avatar van Definite
Definite is offline
http://www.nvsh.nl/opinie/voorlichtingVoorvocht.htm
__________________
Mind over Matter
Met citaat reageren
Oud 25-10-2011, 19:50
Isengrim
Avatar van Isengrim
Isengrim is offline
Het lijkt me onwaarschijnlijk aangezien je gewoon ongesteld bent nu, maar als je het echt zeker wilt weten moet je even een test halen.

Mensen op het forum kunnen niet magisch in je buik kijken of er een kindje groeit.
__________________
Het blijft toch ook een groot ministerie he.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2011, 09:51
Verwijderd
Volgens mij is de kans dat je zwanger bent echt gigantisch klein, maar voor je eigen gemoedsrust kun je nu een zwangerschapstestje doen, dan weet je het iig zeker Bij Kruidvat heb je relatief goedkope testjes die echt prima zijn, onnodig om er te veel aan uit te geven.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 18:00
Greenscarfed
Avatar van Greenscarfed
Greenscarfed is offline
als je je pil in de eerste of derde week vergeten bent , is het oppassen geblazen. alsjem in de tweede week vergeet kanje hem gewoon nemen, zelfs met de pil die je normaal die dag zelf ook moet nemen en moet je normaalg ezien niet panikeren.
ik denk echt niet dat je zwanger bent, maar let op met voorvocht, daarin zitten ook zaadcellen. je kunt natuurlijk altijd op zeker spelen en een zwangerschapstest halen. maar aangezien je ongesteld bent.. maar soms is dit innestelingsbloed..
toch lijktet me onwaarschijnlijk dat je zwagner bent
Met citaat reageren
Oud 04-11-2011, 19:49
Mimuna
Avatar van Mimuna
Mimuna is offline
Ik heb wat info over innestelingsbloedingen en pseudo-menstruaties (een bloeding dat optreed op hetzelfde moment dat je normaal je menstruatie moet krijgen, terwijl je zwanger bent) opgezocht, en deze soort bloedingen zijn veel minder pijnlijk en ook veel minder. Volgens mij zijn deze bloedingen ook helder en niet slijmerig, klopt dat?

Anyways, mijn ongesteldheid is ondertussen gedaan, had hem evenlang en ook veel buikpijn, echt heel veel (ik heb hier altijd ontzettend veel last van). Dus alles wijst op een gewone menstruatie... bedankt voor de comments!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2011, 16:47
Mimuna
Avatar van Mimuna
Mimuna is offline
Het is ondertussen al ongeveer 10 weken geleden.
Ik heb dus rond 25 november een zwangerschapstest (clearblue digital met conceptieindicator) gedaan, en deze gaf negatief aan. Nu heb ik gehoord dat cb nogal een hoge HCG waarde nodig heeft om posi te testen... Dus ben een beetje bang voor valsnegatief. ALS ik zwanger was zou ik in ieder geval rond de 7e week zwangerschap getest hebben. Is de test van clearblue dan te betrouwen?

De reden waarom ik weer twijfel hierover is omdat ik de laatste tijd nogal last heb van een harde bovenbuik (van navel tot middenrif). Volgens mij zijn het mijn darmen die heel erg hard aanvoelen, maar vraag me het echt nog steeds af.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2011, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Het is ondertussen al ongeveer 10 weken geleden.
Ik heb dus rond 25 november een zwangerschapstest (clearblue digital met conceptieindicator) gedaan, en deze gaf negatief aan. Nu heb ik gehoord dat cb nogal een hoge HCG waarde nodig heeft om posi te testen... Dus ben een beetje bang voor valsnegatief. ALS ik zwanger was zou ik in ieder geval rond de 7e week zwangerschap getest hebben. Is de test van clearblue dan te betrouwen?

De reden waarom ik weer twijfel hierover is omdat ik de laatste tijd nogal last heb van een harde bovenbuik (van navel tot middenrif). Volgens mij zijn het mijn darmen die heel erg hard aanvoelen, maar vraag me het echt nog steeds af.
Die CB digital met conceptieindicator is vanaf de eerste dag dat je ongesteld had moeten worden betrouwbaar, dus bij 4 weken zwangerschap. Bij 7 weken zou je hCG écht wel hoog genoeg moeten zijn om een positieve test te krijgen.
Maar zo'n test met indicator is écht niet nodig, die dingen zijn echt belachelijk duur!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2011, 10:18
HangInThere
Avatar van HangInThere
HangInThere is offline
Citaat:
De reden waarom ik weer twijfel hierover is omdat ik de laatste tijd nogal last heb van een harde bovenbuik (van navel tot middenrif). Volgens mij zijn het mijn darmen die heel erg hard aanvoelen, maar vraag me het echt nog steeds af.
Maar je hebt in de tussentijd al wel 2 normale menstruaties gehad...

Denk je nu nog echt dat je zwanger bent?
__________________
Freedom, is never having to say you're sorry.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2011, 11:30
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
De wereld kent wel raardere gevallen. Zo was ik er heilig van overtuigd niet zwanger te zijn, waar mijn toenmalige partner er heilig van overtuigd was dat Ik dat wel was. (Zelfs na het doen van testen voor hem).

Ot: de kans dat je echt zwanger bent lijkt me klein. En inderdaad goedkopere tests voldoen ook
__________________
Met citaat reageren
Oud 14-12-2011, 13:23
Mimuna
Avatar van Mimuna
Mimuna is offline
Citaat:
Maar je hebt in de tussentijd al wel 2 normale menstruaties gehad...

Denk je nu nog echt dat je zwanger bent?
ja, heb 2 normale menstruaties gehad.
Maar dat zijn geen echte menstruaties, omdat ik de pil neem.
je blijft dus gewoon bloeddingen hebben... achja waarschijnlijk zit het gewoon allemaal in mn hoofd door er zo gefocust op te zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2011, 15:42
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ga anders naar de huisarts als je het niet vertrouwt, in plaats van in onzekerheid gaan zitten en jezelf alleen maar verder de stress in te helpen.

Als je niet zwanger lijkt te zijn, kan die je altijd nog helpen met je darmklachten.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Ben ik zwanger of niet?
Verwijderd
21 25-04-2012 11:40
Lichaam & Gezondheid de pil en zwanger?
zo0tjuh
1 02-02-2004 12:29
Huiswerkvragen: Exacte vakken Berekening over zwanger raken
GimmeMath
11 04-12-2003 13:37
Liefde & Relatie Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar)....
Verwijderd
31 20-03-2003 15:19
Seksualiteit Zwanger
Zuccherino
16 10-01-2003 23:18
Seksualiteit stel je voor... je raakt zwanger... en dan???
Luvlytallie
26 18-05-2002 15:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04.