Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2010, 18:04
Layli
Layli is offline
Hey allemaal,

Ik heb sinds kort een vriend en vrijdagnacht heb ik met hem voor het eerst sex gehad! Het was heel fijn voor mij, hij had wel vaker seks gehad. Maar nu heb ik een aantal vraagjes..

Tijdens de seks toen het wat wilder werd, kreeg ik opeens de drang om te plassen, gewoon het gevoel alsof ik nodig naar de wc moest! Ik wilde natuurlijk absoluut niet opeens over hem heen plassen dus heb tijdens het stoten de hele tijd het in moeten houden, wat erg ongemakkelijk voelde omdat ik me gewoon wilde laten gaan. Hebben andere meisjes dit ook wel eens? Zo ja, is het raar, en is er iets aan te doen? Zou graag hebben dat ik de volgende keer er wat meer ontspannen bij kan liggen!

Dan heb ik nog een vraag.. als hij mij vingert heb ik een beetje het idee alsof hij er een beetje naast zit, alsof hij niet de clitoris zelf stimuleert maar dat misschien wel denkt? Afentoe zit hij dan wel op het goeie plekje dat laat ik dan ook merken door gekreun of iets dergerlijks, maar mijn vraag is nou: kan ik hem gewoon tijdens het vingeren aanwijzingen geven? Of dat ik zijn vinger zelf even over mn clitoris leg, en bijvoorbeeld vraag of hij wat sneller wilt vingeren, of voelt hij het dan alsof hij het 'niet goed' deed en is dat misschien een beetje raar dan..? En doen jullie dat weleens? Elkaar gewoon tipjes geven? Ik ben namelijk ook nog niet klaargekomen tijdens het vingeren, en hij ook niet tijdens het aftrekken..dus blijkbaar doe ik nog iets niet helemaal goed dan? Het lijkt mij namelijk best fijn als hij mij tijdens het aftrekken bijvoorbeeld zou zeggen of ik iets wil doen, dan weet ik in ieder geval dat hij het lekker vindt als ik dat dan doe

Ik zou graag wat meer willen weten hoe jullie daar allemaal mee omgaan, natuurlijk moeten wij ook nog een beetje aan elkaar wennen omdat we elkaar niet heel lang kennen, daar zal het ook vast wel aan liggen. Maar vooral op de vraag van de plasdrang tijdens de seks zou ik heel graag antwoord op willen hebben want daar zit ik wel een beetje mee!

Groetjes Layli

Laatst gewijzigd op 05-01-2010 om 18:13.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2010, 18:27
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline
dat plasidee had ik in het begin ook heel erg. maar als je gewoon van tevoren naar de wc gaat, zodat je zeker weet dat je niet moet, dan is het wel makkelijker om te ontspannen. bij mij is het in de loop van de tijd weggegaan.

en tips moet je inderdaad gewoon geven, daar is niks raars aan en vraag ook gewoon om tips als je hem aftrekt.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2010, 18:48
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat plassen wordt trouwens erger in bepaalde standjes, bijvoorbeeld als je met je benen over zijn schouders ligt. Als je er bang voor bent dat het weer gebeurt moet je misschien een paar keer in hele brave standjes oefenen (waarbij er minder wrijving is met de vaginawand en de piemel)
Met citaat reageren
Oud 05-01-2010, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Dan heb ik nog een vraag.. als hij mij vingert heb ik een beetje het idee alsof hij er een beetje naast zit, alsof hij niet de clitoris zelf stimuleert maar dat misschien wel denkt? Afentoe zit hij dan wel op het goeie plekje dat laat ik dan ook merken door gekreun of iets dergerlijks, maar mijn vraag is nou: kan ik hem gewoon tijdens het vingeren aanwijzingen geven? Of dat ik zijn vinger zelf even over mn clitoris leg, en bijvoorbeeld vraag of hij wat sneller wilt vingeren, of voelt hij het dan alsof hij het 'niet goed' deed en is dat misschien een beetje raar dan..? En doen jullie dat weleens? Elkaar gewoon tipjes geven? Ik ben namelijk ook nog niet klaargekomen tijdens het vingeren, en hij ook niet tijdens het aftrekken..dus blijkbaar doe ik nog iets niet helemaal goed dan? Het lijkt mij namelijk best fijn als hij mij tijdens het aftrekken bijvoorbeeld zou zeggen of ik iets wil doen, dan weet ik in ieder geval dat hij het lekker vindt als ik dat dan doe

Ik zou graag wat meer willen weten hoe jullie daar allemaal mee omgaan, natuurlijk moeten wij ook nog een beetje aan elkaar wennen omdat we elkaar niet heel lang kennen, daar zal het ook vast wel aan liggen. Maar vooral op de vraag van de plasdrang tijdens de seks zou ik heel graag antwoord op willen hebben want daar zit ik wel een beetje mee!

Groetjes Layli
Dat komt omdat je meer druk krijg op je urinewegen. Het helpt idd om van tevoren te gaan, zodat je zeker weet dat je niet hoeft.

En natuurlijk is het goed om aan te geven wat je lekker vindt! Dat vindt hij waarschijnlijk ook alleen maar fijn, net zoals jij. Je kunt hem als je hem aftrekt ook vragen wat hij lekker vindt, of of hij zijn hand om jouw hand heen wil leggen of het voor wil doen. En ja, wij doen dat ook Anders komt hij er toch nooit achter wat je wil? Ze kunnen geen gedachten lezen
Met citaat reageren
Oud 05-01-2010, 20:27
Gynaecologist
Gynaecologist is offline
Tuurlijk kun je gewoon een aanwijzing geven. Ik bedoel, het is natuurlijk niet geweldig om te horen dat je iets verkeerd doet, maar een aanwijzing zal hij alleen maar fijn vinden. Misschien is hij nu wel onzeker of hij het wel goed doet? Als jij dan gewoon het makkelijker voor hem maakt en lekkerder voor jezelf, is er niks aan de hand. Word je seksleven alleen maar beter van.

En als dit de eerste keer is dat je een jongen aftrekt, is helemaal geen probleem. Wij hebben jaren de tijd gehad om te oefenen en ontdekken wat lekker is en wat niet, jij hebt dat nooit meegemaakt. Je moet altijd het juiste ritme vinden en de spanning goed opbouwen, zonder zijn aanwijzingen zal dat je denk ik niet lukken.

Gewoon vragen stellen en opmerkingen geven dus, succes!
__________________
Ik ben geen echte gynaecoloog, maar ik wil wel even een kijkje nemen?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2010, 20:58
Layli
Layli is offline
Citaat:
Dat plassen wordt trouwens erger in bepaalde standjes, bijvoorbeeld als je met je benen over zijn schouders ligt. Als je er bang voor bent dat het weer gebeurt moet je misschien een paar keer in hele brave standjes oefenen (waarbij er minder wrijving is met de vaginawand en de piemel)
Oke oh gelukkig er is wel wat aan te doen dus! Ik lag ook inderdaad met mijn benen over zijn schouders. Maar als ik nou de volgende keer eerst naar de wc ga, en ik voel het weer alsof ik moet plassen kan ik dan wel gewoon ontspannen en het niet 'ophouden' of ga ik dan wel echt plassen? Ook al ben ik net geweest? Misschien is dat echt een hele domme vraag haha maargoed..

En bedankt voor de tip geven tips! Ga ik dus zeker gewoon doen de volgende keer
Met citaat reageren
Oud 05-01-2010, 21:02
Layli
Layli is offline
Trouwens, nog een vraagje .. misschien een beetje een rare en ook best off-topic maar aangezien ik hier duidelijk met ervaren aardige meiden te maken heb:
Ik merkte vanochtend toen ik naar de wc ging dat ik nog een beetje bloed had, waarschijnlijk gewoon omdat het mijn eerste keer was geweest dus daar zocht ik niet veel achter. Maar vandaag heb ik gedurende de hele dag meer last van afscheiding gehad dan normaal, en ook nog een beetje met een roze-achtige kleur, en het leek iets dikker te zijn.. is dit normaal? Dit vond ik wel een beetje vreemd namelijk..!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2010, 21:53
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Nog even over dat gevoel dat je moet plassen: als een jongen bij mij tijdens de seks met zijn penis tegen mijn blaas aanstoot, krijg ik het gevoel dat ik moet plassen, of ik nou van te voren ben geweest of niet. Mij helpt het dan om direct te zorgen dat ik mijn bekken iets kantel of de jongen instrueer om een andere hoek aan te nemen. Of gewoon een ander standje.

Dat je afscheiding rozig is zal wel komen doordat er nog een klein beetje bloed doorheen gemengd is, en dat het iets dikker is kan a. komen door zijn sperma dat er nog uitloopt of b (als je het met condoom hebt gedaan) gewoon als reactie van je vagina op al het "geweld". iig niks ergs.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 06-01-2010, 14:07
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En houd er rekening mee dat je blaas nooit helemaal leeg is, er zitten altijd wel een paar druppeltjes in, dus zelfs als je naar de wc bent geweest voor de seks heb je kans dat je een paar druppeltjes lekt als hij heel veel druk op je blaas zet. Maar als je naar de wc gaat weet je in elk geval zeker dat je hem niet helemaal onderplast. En inderdaad, als je voelt dat je moet plassen (wat geen fijn, ontspannen gevoel is) kun je het beste je bekken kantelen of helemaal een ander standje aannemen.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2010, 14:57
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Een mannelijke reactie:

tips hoe je moet vingeren moeten niet betweterig overkomen. Zeg niet dat hij iets niet goed doet, maar breng het positief. Schatje ik vind het heerlijk als je langzaam rondjes draait rond mijn clitoris" klinkt beter dan "je zit er naast". Eigenlijk doe je dat al door te kreunen als hij het goed doet. Echter het lerend vermogen van de meeste mannen is in die situatie niet zo hoog. Mijn theorie is dat het komt dat er op dat moment meer bloed naar beneden stroomt dan naar boven.

Succes.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2010, 16:57
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Een mannelijke reactie:

tips hoe je moet vingeren moeten niet betweterig overkomen. Zeg niet dat hij iets niet goed doet, maar breng het positief. Schatje ik vind het heerlijk als je langzaam rondjes draait rond mijn clitoris" klinkt beter dan "je zit er naast". Eigenlijk doe je dat al door te kreunen als hij het goed doet. Echter het lerend vermogen van de meeste mannen is in die situatie niet zo hoog. Mijn theorie is dat het komt dat er op dat moment meer bloed naar beneden stroomt dan naar boven.

Succes.
Dus in feite zeg je "Geef 'm alleen maar subtiele hints, maar ga er niet vanuit dat hij die zal begrijpen".. handig!
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 06-01-2010, 16:59
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dus in feite zeg je "Geef 'm alleen maar subtiele hints, maar ga er niet vanuit dat hij die zal begrijpen".. handig!
"Je doet het niet goed." zeggen is in het algemeen niet heel erg bevorderlijk voor de sfeer.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 06-01-2010, 17:00
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
"Je doet het niet goed." zeggen is in het algemeen niet heel erg bevorderlijk voor de sfeer.
Nee uiteraard, dat lijkt me ook geen goed idee. Maar als wat zij al probeert niet werkt, moet ze het op een andere manier proberen. En er zijn meer opties dan dat wat zij doet en "je doet het niet goed".
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 06-01-2010, 19:50
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nee uiteraard, dat lijkt me ook geen goed idee. Maar als wat zij al probeert niet werkt, moet ze het op een andere manier proberen. En er zijn meer opties dan dat wat zij doet en "je doet het niet goed".
Dat zei Mark dan ook, waarna jij vond dat er direct en duidelijk gedaan moest worden.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 06-01-2010, 20:46
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dat zei Mark dan ook, waarna jij vond dat er direct en duidelijk gedaan moest worden.
Mja, ik geloof dat je wel gelijk hebt. Over Mark in ieder geval. () Ik weet niet, 't was iets in de manier waarop het er stond waar ik over viel of zo. Sorry Mark
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 06-01-2010, 20:54
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Ach iedereen heeft wel eens een Babylonische spraakverwarring. Je hoeft geen excuses te maken hoor. Volgens mij bedoelen we allebei hetzelfde, maar zeggen we het gewoon anders.
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2010, 21:07
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Het helpt misschien om van tevoren naar de wc te gaan. Het is zeker niet vreemd, er zijn zelfs vrouwen die inderdaad hun plas niet in kunnen houden en tijdens een orgasme plassen.

Tips geven, naar mijn idee vinden mannen dat ook fijn. Zij zijn ook onzeker enzo, jij wil als je hem pijpt/trekt toch ook graag weten hoe je het beter kan doen? Mits dat in een fijn ongedwonge lieve sfeer gebeurd is dat niet erg. En de jongen zal er open voor moeten staan, maar als jullie een fijne relatie hebben kan ik me bijna niet voorstellen dat hij niet zou willen weten waar jij opgewonden van wordt.

Laatst gewijzigd op 07-01-2010 om 21:13.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2010, 06:15
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Het is zeker niet vreemd, er zijn zelfs vrouwen die inderdaad hun plas niet in kunnen houden en tijdens een orgasme plassen.
Was dat niet iets heel anders, of hebben we bij spuitorgasmes met twee mogelijke soorten plas te maken?
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 08-01-2010, 10:34
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Was dat niet iets heel anders, of hebben we bij spuitorgasmes met twee mogelijke soorten plas te maken?
spuitorgasme = geen plas. de vloeistof die dan naar buiten komt is onderzocht, en blijkt te komen uit een soort klierweefsel rondom de plasbuis dat erg veel lijkt op prostaatweefsel. Het is dus een soort prostaatvocht, maar dan bij vrouwen (en zonder functie)
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 08-01-2010, 21:46
Verwijderd
maar afgezien van ejaculatie kan ik me ook best voorstellen dat als je blaas zo vol zit dat je actief moeite moet doen om je urine op te houden, je die controle verliest tijdens het klaarkomen. Ik denk alleen niet dat seks nog erg prettig is als je blaas zo vol zit.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2010, 22:11
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
ik heb de seks wel eens onderbroken om even gauw te gaan plassen. Het was een beetje verrassings seks en ik had dus geen voorzorgsmaatregelen genomen. Ik kon totaal niet genieten want bij alles wat hij deed deed het bijna zeer zo nodig moest ik plassen

Verder gewoon zeggen 'ik vind het nóg lekkerder als je het zus en zo doet' en dan zijn hand een beetje sturen. En bij een juiste actie niet alleen kreunen of zo maar ook een duidelijke gesproken feedback 'hmmm, ja zo is het erg lekker'
Vingeren is kei-moeilijk om te leren
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Plassen onder douche bespaart water
supergirl#1
9 24-09-2009 20:07
Lichaam & Gezondheid In bed plassen...
LoveGirl212
21 21-07-2006 20:21
Seksualiteit Plassen inpassen
Verwijderd
16 29-12-2004 19:53
Lichaam & Gezondheid Pijnlijk gevoel bij het plassen
Some
13 18-08-2003 12:42
Lichaam & Gezondheid Zwemmen/plassen/badpak
sofie3
26 03-06-2002 14:43
Lichaam & Gezondheid niet kunnen plassen of peopen
miep
16 02-05-2002 15:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:31.