Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2004, 10:55
chocomelkflesje
Avatar van chocomelkflesje
chocomelkflesje is offline
aangezien er niemand antwoord op mijn vraag geeft op het grote pil topic en ik toch wel graag wil weten hoe of wat post ik het even zo:



ik slik nu al een half jaar diane 35 en in dat half jaar ben ik veel aangekomen. ik wil graag stoppen met de pil maar ik ben bang dat alsk dat doe dat ik dan weer veel acne krijg. ik had het veel voordat ik aan de pil begon en het is nu bijna weg. daarom gebruik ik diane het meest voor de puistjes.
weet iemand of je dat zo snel weer terug krijgt als ik met diane stop?? en weet iemand een andere pil waarvan acne minder word en waar je niet dik van wordt?? ik heb gehoord dat je na een jaar of langer niet meer zo dik bent en niet meer zo veel vocht vasthoud maar ik heb geen zin om nog langer te wachten en dik te zijn.
Oud 16-06-2004, 11:46
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
Citaat:
chocomelkflesje schreef op 16-06-2004 @ 11:55 :
aangezien er niemand antwoord op mijn vraag geeft op het grote pil topic en ik toch wel graag wil weten hoe of wat post ik het even zo:



ik slik nu al een half jaar diane 35 en in dat half jaar ben ik veel aangekomen. ik wil graag stoppen met de pil maar ik ben bang dat alsk dat doe dat ik dan weer veel acne krijg. ik had het veel voordat ik aan de pil begon en het is nu bijna weg. daarom gebruik ik diane het meest voor de puistjes.
weet iemand of je dat zo snel weer terug krijgt als ik met diane stop?? en weet iemand een andere pil waarvan acne minder word en waar je niet dik van wordt?? ik heb gehoord dat je na een jaar of langer niet meer zo dik bent en niet meer zo veel vocht vasthoud maar ik heb geen zin om nog langer te wachten en dik te zijn.
sorry hoor maar als mensen niet reageren op posts in het grote piltopic, dan betekent dat niet automatisch dat iedereen maar even een topic opent
dan betekent dat niet automatisch dat
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Oud 16-06-2004, 12:25
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Ik zou het echt niet weten, maar misschien is het handig als je het gewoon ff aan de dokter vraagt!
__________________
"I would like to help the world, but killing is still not allowed."
Oud 16-06-2004, 12:28
Glamour_Maai
Avatar van Glamour_Maai
Glamour_Maai is offline
Het kan ook zijn dat niemand het weet, en daarom niemand antwoord in de piltopic. Daarom hoef je toch nog geen nieuwe topic te openen...

OnT: Ik heb geen idee, zoals WPWW al zei: vraag raad aan je dokter, die kan je zeker helpen.
__________________
~...oOo...~ I do believe that God above, created you for me to love ~...oOo...~
Oud 16-06-2004, 12:41
Verwijderd
Een beetje geduld kan geen kwaad, soms duurt het iets langer voordat er iemand reageert. Vervelend, maar niks aan te doen. Het is dan niet de bedoeling dat je dan wel een topic los opent, dan moet je gewoon wachten tot er wel iemand reageert.
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2003 helup bio
salacia
3 16-05-2003 09:24
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Eco 2!!! HELUP!
Baco
0 15-05-2001 18:28
Huiswerkvragen: Exacte vakken helup wie kan er overweg met de gaswetten??
murwari
2 06-05-2001 15:03
Huiswerkvragen: Exacte vakken helup!! ik ben afwezig geweest en nou snap ik et nie
kierewiet kiewietje
2 07-03-2001 11:19
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Helup... taaloefening 6 van les 21, Latijn, Roma 2
Tygertjuh
11 19-11-2000 14:18
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen helup!
puella
5 26-10-2000 20:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:35.