Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2003, 16:46
LostChild
LostChild is offline
Iemand van jullie ooit aan bondage gedaan?

Zo ja... deel je ervaringen

Zo nee... zou je het ooit willen doen?




Ik heb het in een vorige relatie vaak gedaan en het is me goed bevallen... dan hoef je niet eens ruige zeks te hebben ofzo... gewoon een beetje spelen... ik ben nog niet onmaagd en wil dat ook nog een tijdje zo houden want ik ben pas 15... alleen... het is leuk om aan bondage te doen en dat te combineren met ijsblokjes e.d.
__________________
Wounds on a girls arm... she is crying. They say she seems happy... yet inside she's dying.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 16:52
Verwijderd
Nee, maar ik zou het best een keertje willen doen, lijkt me spannend
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 17:29
Slettelina *
Slettelina * is offline
Kinky
Nee nooit gedaan
__________________
New York City, Dance or die
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 17:47
Verwijderd
In mijn vorige relatie wel een paar keer gedaan.
Zou het nu ook graag willen want ik vind het namelijk erg leuk, maar durf het initiatief niet zo goed te nemen
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 18:37
Repeltje
Repeltje is offline
Heb het nog nooit gedaan... maar lijkt me wel spannend. Je moet tenslotte alles een keer gegrobeerd hebben toch?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 18:50
LostChild
LostChild is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 26-10-2003 @ 18:47:
In mijn vorige relatie wel een paar keer gedaan.
Zou het nu ook graag willen want ik vind het namelijk erg leuk, maar durf het initiatief niet zo goed te nemen
Dat heb ik nou ook...
ik heb nu een nieuwe vriend...
maar om nou te vragen of hij me even op een bed wil vastbinden enz...
is beetje moeilijk...
bij mn vorige vriend lag dat anders...
we gingen met dezelfde mensen om... zitten in dezelfde vriendengroep... en dan worden er weleens opmerkingen of grapjes over bondage gemaakt en mensen gaan dan ook gewoon hun ervaringen delen... (meer mensen in die groep doen er namelijk aan... zo zijn er ook die kaarsvet in sexspelletjes gebruiken enz.) dan kom je er dus van zelf achter of die ander daar behoefte aan heeft, en zo ja... is hij/zij dan onderdanig of juist dominant...
dan is het dus veel makkelijker om je op dat gebied te oriënteren...

nu ligt dat dus anders...
ik weet niet of mijn vriend wel in is voor dat soort spelletjes en om hem daar nou 'zomaar' naar te gaan vragen...


Hoe kwam jij er in jou vorige relatie dan op om aan bondage te gaan beginnen???
__________________
Wounds on a girls arm... she is crying. They say she seems happy... yet inside she's dying.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 18:51
LostChild
LostChild is offline
Citaat:
Repeltje schreef op 26-10-2003 @ 19:37:
Heb het nog nooit gedaan... maar lijkt me wel spannend. Je moet tenslotte alles een keer gegrobeerd hebben toch?
__________________
Wounds on a girls arm... she is crying. They say she seems happy... yet inside she's dying.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 22:14
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 26-10-2003 @ 18:47:
maar durf het initiatief niet zo goed te nemen
ik heb het nog nooit gedaan alleen durf het initiatief niet zo goed te nemen. bovendien kietel ik hem veel (daar ben ik echt gek op, weet niet waarom) dus denkt hij dat ik hem dan alleen maar ga doodkietelen, denk ik..
__________________
■■ fuzzy logic
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 22:45
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Wel ns beetje gedaan. Zowel hij bij mij als ik bij hem. tja meer valt er niet over te zeggen...
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 08:28
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Beetje met hadboeien zitten spelen, op zich wel grappig maar niet iets om over naar huis te schrijven.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 08:42
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Wel eens met handboeien aan bed vastgzeten en geblinddoekt. en dan ging mn vriend allemala leuke dingen doen..
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 08:43
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Punkygirl schreef op 27-10-2003 @ 09:42:
Wel eens met handboeien aan bed vastgzeten en geblinddoekt. en dan ging mn vriend allemala leuke dingen doen..
Jou achterlatend? Wat gemeen!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 08:54
juno
Avatar van juno
juno is offline
Vastgebonden met stropdassen ja. Maar het is niks voor mij. Ik wil meedoen, en niet liggen afwachten. Hij houdt mijn polsen wel eens boven mijn hoofd vast met één hand, dat vind ik wel wat hebben. Ongeveer drie tellen.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 08:54
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
ach ja, op z'n tijd wel aardig, alhoewel ik vastgebonden worden minder leuk vind dan gewoon seks waarbij ik alle ledematen vrij kan bewegen en eventueel gebruiken
__________________
sheela-na-gig, you exhibitionist
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 09:13
Verwijderd
Bondage klinkt meteen zo serieus/professioneel, maar ik heb met m'n ex wel een beetje dat soort dingen gedaan. Eerst met een doek ofzo, dan bonden we elkaar daarmee vast zeg maar. Later met van die kleine handboeitjes van stof.. En soms ook met blinddoek. Wat dat soort dingen betreft pasten we wel redelijk bij elkaar. Het was iig nogal opwindend vond ik
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 15:41
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Nog niet, maar dat komt nog wel. Ik wil wel een keertje vastgebonden (en/of geblinddoekt zijn)...ja, dat lijkt me wel wat.


edit: lost girl, gewoon zeggen dat het je leuk lijkt of er een keertje een grapje over maken.. kan best

Laatst gewijzigd op 27-10-2003 om 15:44.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 16:36
Poesket
Poesket is offline
Ja doen we wel eens. Heerlijk omdat je alleen opje gevoel afgaat. IK lag vastgebonden en geblinddoekt op bed, en hij vond het ook maar al te prachtig.

Maar ja dus, een aanrader!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 16:36
Poesket
Poesket is offline
Andersom trouwens ook erg leuk!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 16:47
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Vastgebonden regelmatig! Da's vet!
De ene keer speel ik dan met hem totdat ie helemaal gek wordt en dan laat ik em los en de andere keer andersom. Leuk man!
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 17:22
LostChild
LostChild is offline
Citaat:
snarl schreef op 26-10-2003 @ 23:14:
ik heb het nog nooit gedaan alleen durf het initiatief niet zo goed te nemen. bovendien kietel ik hem veel (daar ben ik echt gek op, weet niet waarom) dus denkt hij dat ik hem dan alleen maar ga doodkietelen, denk ik..


__________________
Wounds on a girls arm... she is crying. They say she seems happy... yet inside she's dying.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 17:31
LostChild
LostChild is offline
Citaat:
grl schreef op 27-10-2003 @ 16:41:
Nog niet, maar dat komt nog wel. Ik wil wel een keertje vastgebonden (en/of geblinddoekt zijn)...ja, dat lijkt me wel wat.


edit: lost girl, gewoon zeggen dat het je leuk lijkt of er een keertje een grapje over maken.. kan best

hmmm... ja... daar ligt het probleem niet... eerder het serieuze gedeelte... die opmerkingen zijn er wel
__________________
Wounds on a girls arm... she is crying. They say she seems happy... yet inside she's dying.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 17:33
LostChild
LostChild is offline
Citaat:
Eerised schreef op 27-10-2003 @ 17:36:
Andersom trouwens ook erg leuk!

Vind ik wat minder...
__________________
Wounds on a girls arm... she is crying. They say she seems happy... yet inside she's dying.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 18:16
Verwijderd
Ikzelf vind het prettig, handboeien, vastgebonden, geblindoekt. Maar het moet allemaal wel zacht blijven. Ik heb van die handboeien met een bontje ooit gekregen als grapje voor sinterklaas. En toen heb ik die aan mijn exvriend laten zien en grijnzend gevraagd of we ze eens zouden testen. Heel goed bevallen (al is het soms meer doen alsof omdat ik mijn handen en polsen uit de meest smalle dingen gewrongen krijg ).
Verder heb ik hem als verrassing al eens geblinddoekt en dan allerlei aparte dingen gedaan (veren, eetbare massage-olie, ijs,...). Dat beviel allemaal zo goed dat we verder zijn gegaan. Ik onderga het graag maar doe het even graag, vooral het geblinddoekte aspect vind ik leuk. Al moet je natuurlijk wel kunnen aangeven waar je grenzen liggen.

Ik weet niet hoe ik het in een nieuwe relatie zou aangeven, waarschijnlijk de handboeien nog eens uithalen en weer grijnzend vragen: Kijk eens wat ik heb, zullen we ze eens testen .
Toen het uit was, wou ik ook persé die dingen meteen terug (ze lagen bij hem thuis).
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 18:28
Verwijderd
Niet dat ik echt ben vastgebonden enzo.
Wel dat mn hij mn handen heel stevig vasthield tegen het bed gedrukt, zodak ze niet kon bewegen en dat vond ik al ubergeil..

Dus wil het zeker wel eens proberen
zowel ondergaan als uitvoeren
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 19:24
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
Citaat:
Chimera schreef op 27-10-2003 @ 09:43:
Jou achterlatend? Wat gemeen!


wel es gedaan, ook wel es iemand vastgebonden, vond het zeer voor herhaling vatbaar
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 20:10
Duckhunt
Duckhunt is offline
Citaat:
LostChild schreef op 26-10-2003 @ 19:50:
Dat heb ik nou ook...
ik heb nu een nieuwe vriend...
maar om nou te vragen of hij me even op een bed wil vastbinden enz...
is beetje moeilijk...
bij mn vorige vriend lag dat anders...
we gingen met dezelfde mensen om... zitten in dezelfde vriendengroep... en dan worden er weleens opmerkingen of grapjes over bondage gemaakt en mensen gaan dan ook gewoon hun ervaringen delen... (meer mensen in die groep doen er namelijk aan... zo zijn er ook die kaarsvet in sexspelletjes gebruiken enz.) dan kom je er dus van zelf achter of die ander daar behoefte aan heeft, en zo ja... is hij/zij dan onderdanig of juist dominant...
dan is het dus veel makkelijker om je op dat gebied te oriënteren...

nu ligt dat dus anders...
ik weet niet of mijn vriend wel in is voor dat soort spelletjes en om hem daar nou 'zomaar' naar te gaan vragen...


Hoe kwam jij er in jou vorige relatie dan op om aan bondage te gaan beginnen???
gotcha!
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 08:52
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Citaat:
LostChild schreef op 26-10-2003 @ 17:46:
Iemand van jullie ooit aan bondage gedaan?

Zo ja... deel je ervaringen

Zo nee... zou je het ooit willen doen?




Ik heb het in een vorige relatie vaak gedaan en het is me goed bevallen... dan hoef je niet eens ruige zeks te hebben ofzo... gewoon een beetje spelen... ik ben nog niet onmaagd en wil dat ook nog een tijdje zo houden want ik ben pas 15... alleen... het is leuk om aan bondage te doen en dat te combineren met ijsblokjes e.d.
Zie je wel .. er zijn nog meer mensen hier die sm leuk vinden .. dacht ik 't niet:


Ja ik heb vaker bondage gedaan ..
als je genoeg (zacht) touw hebt kun je 'n complete body om d'r heen knopen..

'n paar tips:

Gevlochten verbandgaas is Superzacht , stevig en goedkoop bondagetouw.

zorg dat je bij ledematen altijd nog 2 vingers tussen het touw en het velletje van je "slachtoffer" kan steken .

Leg voor noodgevallen een scherpe verbandschaar neer

een stukje wat ruwer touw op sommige plaatsen kan ook lekker zijn.. of stop ergens eens een wollen sjaal of geitenwollen sok onder 't touw..

bij verbandgaas NOOIT met vuur of kaarsen spelen.. dat brandt als een lier !!!

zorg dat er nooit eeen lus om de nek kan komen te zitten .. ook niet als er iets los schiet !!!


ik hoop dat jullie hier wat aan hebben
veel plezier
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 08:55
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
barbelle schreef op 27-10-2003 @ 20:24:
wel es gedaan, ook wel es iemand vastgebonden, vond het zeer voor herhaling vatbaar
Heb met m'n ex handboeien gekocht. Is opzich wel grappig voor een keer, maar ik vond d'r niet bijzonder veel aan eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 09:07
sinsere
Avatar van sinsere
sinsere is offline
Citaat:
Zweepje schreef op 29-10-2003 @ 09:52:
Zie je wel .. er zijn nog meer mensen hier die sm leuk vinden .. dacht ik 't niet:


Omg .. vastbinden of met ijsblokjes spelen is geen sm.
__________________
You look into her angel eyes
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 09:22
Aries
Aries is offline
Citaat:
M|ST schreef op 29-10-2003 @ 10:07:
Omg .. vastbinden of met ijsblokjes spelen is geen sm.
Wie zegt dat ??

volgens mij wel hoor .. alles waarbij de een ondergaat en da ander uitvoert is sm..
of misschien kun je zelfs zeggen waar mij de een ( meester) zich uitslooft en da ander (slavin) alleen maar hoeft te genieten ..
kun je je WEL afvragen of de meester niet de slaaf is ... maarja

Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 09:38
Verwijderd
Citaat:
barbelle schreef op 27-10-2003 @ 20:24:


wel es gedaan, ook wel es iemand vastgebonden, vond het zeer voor herhaling vatbaar
Ik word ineens heel bang om af te spreken.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 09:39
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Aries schreef op 29-10-2003 @ 10:22:
Wie zegt dat ??

volgens mij wel hoor .. alles waarbij de een ondergaat en da ander uitvoert is sm..
of misschien kun je zelfs zeggen waar mij de een ( meester) zich uitslooft en da ander (slavin) alleen maar hoeft te genieten ..
kun je je WEL afvragen of de meester niet de slaaf is ... maarja

In feite heeft de 'slaaf' idd ook macht, die bepaald hoe ver de meester kan gaan. zo'n relatie is ook heel erg gebouwd op vertrouwen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 17:44
Verwijderd
Nog nooit gedaan, maar ik zou het wel eens willen *nieuwsgierig is*
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 23:46
Luna Tsjik
Avatar van Luna Tsjik
Luna Tsjik is offline
Citaat:
Aries schreef op 29-10-2003 @ 10:22:
Wie zegt dat ??

volgens mij wel hoor .. alles waarbij de een ondergaat en da ander uitvoert is sm..
of misschien kun je zelfs zeggen waar mij de een ( meester) zich uitslooft en da ander (slavin) alleen maar hoeft te genieten ..
kun je je WEL afvragen of de meester niet de slaaf is ... maarja

Euhm. Subje zijn houdt niet in dat je niks hoeft te doen en alles maar ondergaat Je stelt je ter beschikking voor je meester en dan is het maar afwachten of jij ook geplezierd wordt (naja, als je het leuk vindt is het subje zijn al genoeg plezier natuurlijk en als je het niet leuk zou vinden zou je het niet doen ) Het subje stelt natuurlijk wel de grenzen van wat wel en niet mag, maar het is nog altijd de meester die beslist wat hij doet binnen die grenzen (en wat jij voor hem moet doen).

Maar goed. Dat verschilt op zich ook wel in hoeverre je ermee bezig bent
__________________
../ Girls vomit candy and lies that they're fed / Mwiew! / <3 Vampiro

Laatst gewijzigd op 30-10-2003 om 01:52.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 07:59
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Citaat:
Luna Tsjik schreef op 30-10-2003 @ 00:46:
Euhm. Subje zijn houdt niet in dat je niks hoeft te doen en alles maar ondergaat Je stelt je ter beschikking voor je meester en dan is het maar afwachten of jij ook geplezierd wordt (naja, als je het leuk vindt is het subje zijn al genoeg plezier natuurlijk en als je het niet leuk zou vinden zou je het niet doen ) Het subje stelt natuurlijk wel de grenzen van wat wel en niet mag, maar het is nog altijd de meester die beslist wat hij doet binnen die grenzen (en wat jij voor hem moet doen).

Maar goed. Dat verschilt op zich ook wel in hoeverre je ermee bezig bent
Inderdaat .. hoewel Aries wel een beetje gelijk heeft ..
de Meester is wel de Baas .. maar als 't goed is doet ie 't wel zo dat z'n subje 't allemaal erg fijn vind... anders is zo'n relatie zo afgelopen ...
en 't is het subje dat gepleziert wordt .. met ( plaag) strafjes en beloningen .. of gewoon met allerlei geestelijke en lichamelijke prikkelingen.
dus ik begrijp wel een beetje wat ie bedoeld
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Bondage
Verwijderd
4 07-10-2012 11:06
Seksualiteit Hoe te beginnen met bondage?
Safraan
12 03-03-2010 08:26
Seksualiteit sex-spel
Quantes
499 08-03-2004 18:09
Seksualiteit wie doet...
Gerard SnEl
11 20-03-2003 12:25
Seksualiteit Sm
Dying Bride
40 14-07-2002 15:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13.