Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2005, 19:52
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
Ik moet voor mijn keuzevak seksualiteit, intimiteit en hulpverlening een artikel maken naar keuze. het moet dus wel een onderwerp zijn wat aansluit op mijn keuzevak. ik heb gekozen voor loverboys. Ik wilde jullie een paar vragen stellen, zouden jullie daar antwoord op willen geven?

1) Wat denk jij dat een loverboy is?

2) wat vind je van een loverboy?

3) ken je een loverboy of ben je daar wel eens mee in aanraking geweest? of ken je iemand die ermee in aanraking is geweest?

4) hoe gaan volgens jou loverboys te werk?

5) (voor jongens) zou jij overwegen een loverboy te zijn? zou jij het kunnen ? of vind je het etisch niet kunnen?

6) wat vinden jullie van de meisjes die in het valse spelletje van de loverboys trappen?

7) hoe zou je zo meisje kunnen helpen denk je?

8) (voor meisjes) denk je dat je zelf ook in het spelletje van zo'n loverboy zou kunnen trappen?

alvast bedankt!
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 20:58
Verwijderd
Citaat:
evanescene schreef op 31-03-2005 @ 20:52 :
Ik moet voor mijn keuzevak seksualiteit, intimiteit en hulpverlening een artikel maken naar keuze. het moet dus wel een onderwerp zijn wat aansluit op mijn keuzevak. ik heb gekozen voor loverboys. Ik wilde jullie een paar vragen stellen, zouden jullie daar antwoord op willen geven?

1) Wat denk jij dat een loverboy is?

2) wat vind je van een loverboy?

3) ken je een loverboy of ben je daar wel eens mee in aanraking geweest? of ken je iemand die ermee in aanraking is geweest?

4) hoe gaan volgens jou loverboys te werk?

5) (voor jongens) zou jij overwegen een loverboy te zijn? zou jij het kunnen ? of vind je het etisch niet kunnen?

6) wat vinden jullie van de meisjes die in het valse spelletje van de loverboys trappen?

7) hoe zou je zo meisje kunnen helpen denk je?

8) (voor meisjes) denk je dat je zelf ook in het spelletje van zo'n loverboy zou kunnen trappen?

alvast bedankt!
1) een jongen die een meisje de prostitutie in wil krijgen
2) wat vind ik ervan.. slecht natuurlijk.. dom.. maar je kent natuurlijk niet de achtergrond enzo.. maar toch, een eikel
3) nee, ik ken niemand en ikzelf niet
4) ze palmen een meisje in dat verliefd op ze wordt. ze geven het meisje veel dure cadeaus en pas later blikt dat hij niet deugd 9als het meisje al blindelings op hem vertrouwd en in sommige gevallen met familie heeft gebroken) en dan maakt hij duidelijk dat het meisje iets terug moet doen voor de cadeaus e.d.
5) -
6) ik denk altijd dat ze naief zijn.. je moet liefde niet verwarren met dure cadeaus.. maar zoals ik al zij, ik ken niemand die ermee in aanraking is gekomen dus misschien is het iets te oppervlakkig gedacht...
7) hmz.. moeilijk ze moet er toch zelf achterkomen dat ze uit het wereldje moet stappen. wel moet de familie haar altijd blijven steunen.. ik denk dat het ook het beste is als de politie erbij wordt gehaald, dan kan er aangifte gedaan worden en zal ze (hopelijk) geen last meer hebben van haar loverboy
8) ik denk het nie. je weet het nooit 100% zeker, maar ik denk toch van niet..

ok, hopelijk heb je er wat aan
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 21:11
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
1) Wat denk jij dat een loverboy is?
Een jongen die eerst n meisje verwend met cadeautjes enzo om haar daarna als hoer te laten werken.

2) wat vind je van een loverboy?
tsja, niet kunnen he.

3) ken je een loverboy of ben je daar wel eens mee in aanraking geweest? of ken je iemand die ermee in aanraking is geweest?
nee

4) hoe gaan volgens jou loverboys te werk?
eerst een meisje overstelpen met cadeaus, zodat zij afhankelijk van hem wordt, dan zeggen dat ze geld voor m moet verdienen als hoer, ze durft dan geen nee meer te zeggen.

5) (voor jongens) zou jij overwegen een loverboy te zijn? zou jij het kunnen ? of vind je het etisch niet kunnen?

6) wat vinden jullie van de meisjes die in het valse spelletje van de loverboys trappen?
ik vind niet dat je t die meisjes echt kan aanrekenen, ze zijn er gewoon ingeluisd.

7) hoe zou je zo meisje kunnen helpen denk je?
helpen haar zelfvertrouwen weer terug te krijgen.

8) (voor meisjes) denk je dat je zelf ook in het spelletje van zo'n loverboy zou kunnen trappen?
nee, ik denk dat ik daar te nuchter voor ben
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 21:17
Th0masz
Avatar van Th0masz
Th0masz is offline
1) Wat denk jij dat een loverboy is?

Een mannelijk persoon die via een sluwe manier meisjes die onzeker zijn de prostitutie in te krijgen.

2) wat vind je van een loverboy?

Smerig! en ze moeten meteen voor 100 jaar de bak in..

3) ken je een loverboy of ben je daar wel eens mee in aanraking geweest? of ken je iemand die ermee in aanraking is geweest?

Nope, gelukkig niet

4) hoe gaan volgens jou loverboys te werk?

Ze zoeken de onzekere meisjes uit en gaan daar op inpraten en prijzen ze de hemel in zodat ze helemaal smoor verliefd op die jongens worden en zorgen daarna dat ze voor hun gaan werken.

5) (voor jongens) zou jij overwegen een loverboy te zijn? zou jij het kunnen ? of vind je het etisch niet kunnen?

Ik zou het nooit kunnen en ik vind dat het ook echt niet kan.

6) wat vinden jullie van de meisjes die in het valse spelletje van de loverboys trappen?

Meisjes die erin trappen kunnen er zelf niks aan doen, ze worden eigenlijk "gebrainwashed"

7) hoe zou je zo meisje kunnen helpen denk je?

Intensieve therapie en proberen ze weer op het rechte pad te krijgen met veel begeleiding zodat ze weer op een normale manier terug in de samenleving kunnen komen.

8) (voor meisjes) denk je dat je zelf ook in het spelletje van zo'n loverboy zou kunnen trappen?

-
__________________
Hoi!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 21:28
Verwijderd
Citaat:
evanescene schreef op 31-03-2005 @ 20:52 :
1) Wat denk jij dat een loverboy is?
Een jongen (vaak van allochtone achtergrond) van ongeveer twintig jaar die meisjes van ongeveer 16 jaar geld en presentjes aanbiedt om seksuele diensten gedaan te krijgen, of om gewoon lekker geld te verdienen.

2) wat vind je van een loverboy?
Tuig.

3) ken je een loverboy of ben je daar wel eens mee in aanraking geweest? of ken je iemand die ermee in aanraking is geweest?
Nee.

4) hoe gaan volgens jou loverboys te werk?
Zie hierboven; ze bieden meisjes een paar honderd euro aan, cadeautjes, proberen hun vertrouwen te winnen. Als ze daarin slagen, vragen ze het meisje, dat ondertussen emotioneel afhankelijk is geworden, met anderen (of henzelf) naar bed te gaan, of ze betrekken haar bij deals of wat dan ook.

5) (voor jongens) zou jij overwegen een loverboy te zijn? zou jij het kunnen ? of vind je het etisch niet kunnen?
Nee. Ten eerste ben ik niet sociaal genoeg, ten tweede ben ik er te arm voor en ten derde vind ik het onbeschoft gedrag.

6) wat vinden jullie van de meisjes die in het valse spelletje van de loverboys trappen?
Naïef, dom.

7) hoe zou je zo meisje kunnen helpen denk je?
Naar politie en andere hulpinstanties doorsturen. Problemen zoeken bij zo'n loverboy lijkt me niet al te slim.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 21:33
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Hihi diezelfde heb ik ook moeten doen
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 21:37
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
Laat ik eens meedoen.

1) Wat denk jij dat een loverboy is?
Een gast die onzekere meisjes inpepert en verleidt om ze uiteindelijk voor hun in de prostitutie te laten werken.

2) wat vind je van een loverboy?
Ik vind het best ziek om andere mensen te gebruiken. Voor wat dan ook.

3) ken je een loverboy of ben je daar wel eens mee in aanraking geweest? of ken je iemand die ermee in aanraking is geweest?
Nee.

4) hoe gaan volgens jou loverboys te werk?
Ze pikken onzekere meisjes eruit. En overspoelen die met cadeautjes en leugens van liefde en alles. Op een gegeven moment hebben ze die meisjes helemaal in hun macht.

5) (voor jongens) zou jij overwegen een loverboy te zijn? zou jij het kunnen ? of vind je het etisch niet kunnen?
Ik zou het nooit overwegen, omdat ik niet zo met mensen om wil gaan.
Ik zou het puur theoretisch wel kunnen, denk ik. Ik ben zo'n eikel die z'n gevoel kan negeren.

6) wat vinden jullie van de meisjes die in het valse spelletje van de loverboys trappen?
Ze zijn er nou eenmaal. Er valt niks over te 'vinden'.

7) hoe zou je zo meisje kunnen helpen denk je?
Voor ieder meisje is weer een andere oplossing wezen. De één zal nuchter genoeg zijn om het allemaal zelf te kunnen. De ander heeft intensieve therapie nodig. In welke vorm dan ook.
En misschien zijn er ook wel meisjes die op geen enkele manier geholpen kunnen worden.

alvast bedankt!
alsjeblieft
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 21:52
Silverchoice
Avatar van Silverchoice
Silverchoice is offline
1) Wat denk jij dat een loverboy is?
Een macho kerel die met behulp van uiterlijk vertoon (dure kleding, auto etc) en veel cadeautjes een onzeker meisje versiert en vervolgens in de prostitutie laat werken; m.a.w. het meisje eerst afhankelijk/aanhankelijk maken en daar vervolgens misbruik van maken.

2) wat vind je van een loverboy?
Fout, natuurlijk.

3) ken je een loverboy of ben je daar wel eens mee in aanraking geweest? of ken je iemand die ermee in aanraking is geweest?
Nee.

4) hoe gaan volgens jou loverboys te werk?
Ze zoeken de onzekere meisjes op die op zoek zijn naar aandacht of waardering; verder zie 1.

5) (voor jongens) zou jij overwegen een loverboy te zijn? zou jij het kunnen ? of vind je het etisch niet kunnen?
Nooit. Natuurlijk vind ik het ethisch niet kunnen; je maakt misbruik van iemands gevoelens en zwakke punten. Ik zou nooit geld willen verdienen ten koste van iemand anders op die manier. Theoretisch kan iedereen met een vlotte babbel en een vette bankrekening dit natuurlijk, maar ik zou eerder de neiging hebben iemand dan te helpen dan te gebruiken (duh).

6) wat vinden jullie van de meisjes die in het valse spelletje van de loverboys trappen?
Vaak wel naïef. Maar dit heeft ook te maken met de situatie waarin ze verkeren. Ze vinden in zo'n jongen precies wat ze zoeken (aandacht en waardering) en trappen er dan heel makkelijk in. Naïef, niet slim; misschien soms wel te begrijpen.

7) hoe zou je zo meisje kunnen helpen denk je?
Aangezien het vaak meisjes zijn die geen stabiele thuissituatie hebben, absoluut geen eigenwaarde en niets en niemand om op terug te vallen, zullen ze vaak wel psychologische (professionele) hulp nodig hebben.

alvast bedankt!
Graag gedaan.
__________________
Volgens mij snap je het niet helemaal.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 21:59
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
1) Wat denk jij dat een loverboy is?

Een vieze hufter die meisjes eerst helemaal gek maakt met lullige cadeau'tjes om ze vervolgens voor hoer te laten spelen.

2) wat vind je van een loverboy?

Ik vind het eikels. Ik hoef ook nooit iemand tegen te komen die blij gaat vertellen dat ie loverboy is, ofdat geweest is, want met een beetje geluk maak ik 'm dan een kopje kleiner. (ze stellen niet zoveel voor. Allemaal patsergedrag en blinkende sieraden...)

3) ken je een loverboy of ben je daar wel eens mee in aanraking geweest? of ken je iemand die ermee in aanraking is geweest?

Heb een meisje gekend die zo stom was in de leugentjes van zo'n Marokkaantje te trappen, erg stom van haar. Ik had d'r nog gewaarschuwd (ook d'r ouders) maar volgens haar was ik gewoon een (komt ie) xenofoob.

Intussen gaat ze weer naar school, maar ze heeft wel een herinnering overgehouden aan die tijd.

4) hoe gaan volgens jou loverboys te werk?

Gastjes met snelle praatjes proberen meisjes (die open staan voor dergelijke 'types') in te palmen met mooie praatjes en materialistische zaken. Vooral in de pubertijd zijn zulke meisjes kwetsbaar, want ja: alles is stom, en niemand wilt naar je luisteren. Al gaat dit natuurlijk niet voor iedereen op.

5) (voor jongens) zou jij overwegen een loverboy te zijn? zou jij het kunnen ? of vind je het etisch niet kunnen?

Nee, natuurlijk niet. Ik vind het wel een van de meest amateuristische vormen van criminaliteit (naast berovingen en inbraken)

6) wat vinden jullie van de meisjes die in het valse spelletje van de loverboys trappen?

tegenwoordig is iedereen zo op de hoogte van het bestaan van deze (veelal) Maghrebijnse pooierjochies dat je erg stom bent als je er nog intrapt.

7) hoe zou je zo meisje kunnen helpen denk je?

Haar vertellen dat ze ermee op moet houden, en haar vertellen dat ze dat vanaf 'nu' moet doen. Schakel de politie in, en hopelijk kom je dat gladde gastje nog eens tegen.

8) (voor meisjes) denk je dat je zelf ook in het spelletje van zo'n loverboy zou kunnen trappen?


'als ik aan het woord 'loverboy' denkt komt zo'n beeld als eerste bij me op, en waarschijnlijk niet alleen bij mij'
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 22:01
Silverchoice
Avatar van Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 31-03-2005 @ 22:59 :
'als ik aan het woord 'loverboy' denkt komt zo'n beeld als eerste bij me op, en waarschijnlijk niet alleen bij mij' [/B]
Ik mis nog de dikke gouden halsketting en de mercedes sleuteltjes
__________________
Volgens mij snap je het niet helemaal.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 22:02
Verwijderd
1) Wat denk jij dat een loverboy is?
Een jongen die in een relatie is met een meisje (of doet alsof) en haar uiteindelijk vraagt danwel dwingt sex te hebben met andere mannen, en dus eigenlijk haar pooier wordt.

2) wat vind je van een loverboy?
Moet je dat werkelijk vragen? Maar goed, lager dan laag natuurlijk.

3) ken je een loverboy of ben je daar wel eens mee in aanraking geweest? of ken je iemand die ermee in aanraking is geweest?
Nee.

4) hoe gaan volgens jou loverboys te werk?
Eerst lief doen, veel kadootjes geven, en vervolgens een schuldgevoel aanpraten en zeggen dat z'n geld op is en dat jij hem echt zou kunnen helpen als je maar één keertje, maar dan nog een keer, en voor je het weet ben je hoer.

5) (voor jongens) zou jij overwegen een loverboy te zijn? zou jij het kunnen ? of vind je het etisch niet kunnen?

6) wat vinden jullie van de meisjes die in het valse spelletje van de loverboys trappen?
Eigenlijk vind ik ze gigantisch ongelooflijk dom. Mijn moeder beweert echter dat niet alle meiden zo zelfverzekerd zijn als ik. En dat je, als je opgroeit in een milieu waarin mensen niet regelmatig aangeven dat ze je waarderen, je hele gevoel voor dat soort zaken scheef kan lopen. Tja, dat zou ik dus niet weten. Gigantisch dom en tamelijk zielig, maar misschien niet helemáal schuldig. Ofzo.

7) hoe zou je zo meisje kunnen helpen denk je?
Zorgen dat ze zelfverzekerder wordt. Waardering tonen. Weghalen bij die jongen, natuurlijk, en haar leren dat zoiets nooit maar dan ook nooit kan in een goede relatie.

8) (voor meisjes) denk je dat je zelf ook in het spelletje van zo'n loverboy zou kunnen trappen?
Nooit. Echt niet.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 23:20
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Silverchoice schreef op 31-03-2005 @ 23:01 :
Ik mis nog de dikke gouden halsketting en de mercedes sleuteltjes
Die ketting heeft ie vast wel om, al zie je die niet omdat z'n pyamapak ervoor zit. En die sleuteltjes van die dure auto heeft ie vast wel, maarja, hij loopt nu triomfantelijk op de markt te telefoneren.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 23:22
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
1) Wat denk jij dat een loverboy is?
Een knul die een meisje eerst heel erg verwent en daarna haar een schuldgevoel geeft (vanwege de dure cadeautjes die ze kreeg en hij zogenaamd geen geld meer heeft). Daarmee probeert hij haar als hoer te laten werken en aan haar verdienen voor het nieuwe slachtoffer.

2) wat vind je van een loverboy?
Idioot.

3) ken je een loverboy of ben je daar wel eens mee in aanraking geweest? of ken je iemand die ermee in aanraking is geweest?
Gelukkig niet.

4) hoe gaan volgens jou loverboys te werk?
Zie vraag 1.

5) (voor jongens) zou jij overwegen een loverboy te zijn? zou jij het kunnen ? of vind je het etisch niet kunnen?

6) wat vinden jullie van de meisjes die in het valse spelletje van de loverboys trappen?

Niet slim natuurlijk, maar meestal zijn het vrij onzekere meisjes die blij zijn dat ze een beetje aandacht krijgen.

7) hoe zou je zo meisje kunnen helpen denk je?
Weghalen bij die knul, zorgen dat ze zelfverzekerder wordt en niet weer in herhaling valt.

8) (voor meisjes) denk je dat je zelf ook in het spelletje van zo'n loverboy zou kunnen trappen?
Nee.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 23:25
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 31-03-2005 @ 22:59 :
[afbeelding]
'als ik aan het woord 'loverboy' denkt komt zo'n beeld als eerste bij me op, en waarschijnlijk niet alleen bij mij'
Wat een griezel.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 01:22
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Vice schreef op 01-04-2005 @ 00:25 :
Wat een griezel.
Denk je nou niet dat die gast geen loverboy is? Ik vind het echt typisch zo'n pooiertje. Gewoon die houding al "de hele wereld is van mij, ik ben rijk, niemand doet me wat" Maar achter al die dure merkkleding gaat een klein zielig jochie schuil, ik weet het zeker. Hoeveel meisjes zou hij in dienst hebben? Ik schat toch snel al een stuk of 4.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 09:59
Verwijderd
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 01-04-2005 @ 02:22 :
Denk je nou niet dat die gast geen loverboy is? Ik vind het echt typisch zo'n pooiertje. Gewoon die houding al "de hele wereld is van mij, ik ben rijk, niemand doet me wat" Maar achter al die dure merkkleding gaat een klein zielig jochie schuil, ik weet het zeker. Hoeveel meisjes zou hij in dienst hebben? Ik schat toch snel al een stuk of 4.
ik snap toch wel een beetje waarom jij xenofoob werd genoemd met je foto en je 'Marokkaantje'.

Vooral die insinuaties over die foto slaan echt helemaal nergens op, tuurlijk zijn loverboys ontzettend fout, maar mensen bij voorbaat al een etiketje opplakken vind ik ook fout.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 10:14
Verwijderd
Die foto ís gewoon een foto van een loverboy hoor.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 10:28
Nona Star
Avatar van Nona Star
Nona Star is offline
En daarnaast is uit onderzoek gebleken dat iig meer dan 90% van alle loverboys in Nederland allochtoon zijn. Omwille van de sfeer kun je toch niet zeggen 'ja dat is maar een etiketje'.
__________________
sexy woman meet me after work, I want to show you how I handle bussiness
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 10:54
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 01-04-2005 @ 02:22 :
Denk je nou niet dat die gast geen loverboy is? Ik vind het echt typisch zo'n pooiertje. Gewoon die houding al "de hele wereld is van mij, ik ben rijk, niemand doet me wat" Maar achter al die dure merkkleding gaat een klein zielig jochie schuil, ik weet het zeker. Hoeveel meisjes zou hij in dienst hebben? Ik schat toch snel al een stuk of 4.
Ik geloof best dat dat een loverboy is, maar dan kan ik hem nog wel een griezel vinden.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 19:04
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
1) Wat denk jij dat een loverboy is?
een jongen met een scooter en een leren jack die macho loopt te doen een voor een middelbare school staat te wachten tot er een onzeker meiske naar buiten komt. Haar dan versiert en paait met dure cadeau's en haar daarna de prostitutie in dwingt.

2) wat vind je van een loverboy?
Stom

3) ken je een loverboy of ben je daar wel eens mee in aanraking geweest? of ken je iemand die ermee in aanraking is geweest?
Zelf nooit in aanraking mee geweest en ik ken ook niemand

4) hoe gaan volgens jou loverboys te werk?
zie vraag 1

5) (voor jongens) zou jij overwegen een loverboy te zijn? zou jij het kunnen ? of vind je het etisch niet kunnen?
nvt

6) wat vinden jullie van de meisjes die in het valse spelletje van de loverboys trappen?
Dom maja,

7) hoe zou je zo meisje kunnen helpen denk je?
Veel complimentjes geven zodat ze meer zelfvertrouwen krijgt en geen rare knakker op een scooter met dure cadeua's nodig heeft om zich goed te voelen.

8) (voor meisjes) denk je dat je zelf ook in het spelletje van zo'n loverboy zou kunnen trappen?
Nee, k'ben nie zo snel versierd. k'ben niet onzeker. En macho's op een scooter zijn mijn type niet.
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 01:46
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Poser4life schreef op 01-04-2005 @ 10:59 :
ik snap toch wel een beetje waarom jij xenofoob werd genoemd met je foto en je 'Marokkaantje'.

Vooral die insinuaties over die foto slaan echt helemaal nergens op, tuurlijk zijn loverboys ontzettend fout, maar mensen bij voorbaat al een etiketje opplakken vind ik ook fout.
Natuurlijk weet ik niet ofdat hij wel of niet een loverboy is, ik kan tenslotte niet in zijn portemonnee kijken vanaf hier. Maar de kledingstijl, houding en totale gladde voorkomen is genoeg voor mij om te kunnen vaststellen dat het er een is. En hij zal ook wel niet voor niets op de foto zijn gezet, Marokkanen zijn er namelijk zat in Amsterdam, dus waarom zou deze (die volgens jou niet anders is dan de andere) op de foto moeten? Moeilijke moeilijke vraag...
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 16:30
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
bedankt voor de reacties! hier kan ik wel wat mee!
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 17:04
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
1) Wat denk jij dat een loverboy is?
een jongen die je eerst inpalmt met dure kado's en later geld wilt zien en dus wilt dat jij als prostituee aan de slag gaat.

2) wat vind je van een loverboy?
diep triest

3) ken je een loverboy of ben je daar wel eens mee in aanraking geweest? of ken je iemand die ermee in aanraking is geweest?
ja, mijn nicht heeft het meegemaakt.

4) hoe gaan volgens jou loverboys te werk?
eerst een meisje inpalmen met liefde en kado's en daarna wil hij geld hebben en moet het meisje als prostituee werken.

5) (voor jongens) zou jij overwegen een loverboy te zijn? zou jij het kunnen ? of vind je het etisch niet kunnen? ben een meisje

6) wat vinden jullie van de meisjes die in het valse spelletje van de loverboys trappen?
die worden zo duidelijk onzeker

7) hoe zou je zo meisje kunnen helpen denk je?
met zijn allen de jongen proberen tegen te houden

8) (voor meisjes) denk je dat je zelf ook in het spelletje van zo'n loverboy zou kunnen trappen?
ik hoop/denk het niet, maar dat zl iedereen wel zeggen. zo'n jongen gaat slim te werk. hij geeft eerst een meisje veel liefde. daar houdt iedereen van, dus ik denk dat het wel voor kan komen.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 17:23
Mirruh
Avatar van Mirruh
Mirruh is offline
Ik weet niet of het nu te laat is maar hier mijn mening:

1) Wat denk jij dat een loverboy is?
Een jongen die onzekere meisjes verleid met dure cadeautjes, ze afscheid van hun fammilie en vrienden en ze later de protitutie in dwingen.

2) wat vind je van een loverboy?
Belachelijk, gevaarlijk en best wel eng.

3) ken je een loverboy of ben je daar wel eens mee in aanraking geweest? of ken je iemand die ermee in aanraking is geweest?
Een meisje bij mij op school is een keer achtervolgt door een groepje jongens. Later probeerde één van hen haar te kussen, hij kneep haar zelf in haar nek! Ze heeft het erg duidelijk gemaakt dat ze dat niet wou en ze zijn uiteindelijk weggegaan. Toen is ze heel snel naar huis gefietst.

4) hoe gaan volgens jou loverboys te werk?
Eerst verleiden ze een meisje, vaak een onzeker meisje, met dure cadeuatjes. Later scheidden ze haar af van haar fammilie en vrienden door ze bijv. een mobiele telefoon te geven zodat ze niet meer afhankelijk is van de vaste telefoon. Ook zeggen ze vaak gemene dingen over vrienden en fammilie. Later wil hij dat ze met een vriend van hem naar bed gaat om een schuld af te lossen ofzo, wil ze dat niet, dan drijgt hij het uit te maken. Streng gelovige meisjes worden vaak ook verkracht. Zo worden ze stap voor stap de prostitutie in gedwongen, eenmaal erin, is er haast geen weg uit.


5) (voor jongens) zou jij overwegen een loverboy te zijn? zou jij het kunnen ? of vind je het etisch niet kunnen?
-

6) wat vinden jullie van de meisjes die in het valse spelletje van de loverboys trappen?
Zielig, ze zijn vaak blij met de aandacht die ze krijgen en dan gebeurt er dit!

7) hoe zou je zo meisje kunnen helpen denk je?
De loverboy in de gevangenis, zij een curcus voor zelfvertrouwen.

8) (voor meisjes) denk je dat je zelf ook in het spelletje van zo'n loverboy zou kunnen trappen?
Nee.
__________________
Be the miracle!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Nona Star schreef op 01-04-2005 @ 11:28 :
En daarnaast is uit onderzoek gebleken dat iig meer dan 90% van alle loverboys in Nederland allochtoon zijn. Omwille van de sfeer kun je toch niet zeggen 'ja dat is maar een etiketje'.
90% van de Loverboys mag dan wel allochtoon zijn, dat betekend echter niet gelijk ook dat 90% van de allochtonen loverboy is.

Woon zelf in Amsterdam op mijn middelbare school zaten veel gasten die zichzelf zo kleden, maar hoewel dit jullie misschien zal verbazen slechts weinigen van hen pimpte de kleine bruggertjes.

Tuurlijk gebeurt het, tuurlijk is het fout, maar ik vind gewoon dat men teveel generaliseerd.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 17:12
Nona Star
Avatar van Nona Star
Nona Star is offline
Citaat:
Poser4life schreef op 03-04-2005 @ 18:06 :
90% van de Loverboys mag dan wel allochtoon zijn, dat betekend echter niet gelijk ook dat 90% van de allochtonen loverboy is.
Dat post ik toch ook niet.
Als er een landelijk onderzoek wordt gehouden en daaruit blijkt dat meer dan 90% van de loverboys allochtoon is, dan heeft dat helemaal niets met generaliseren te maken, dat is gewoon een pijnlijke conclusie.
__________________
sexy woman meet me after work, I want to show you how I handle bussiness
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 17:12
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Citaat:
evanescene schreef op 31-03-2005 @ 20:52 :
6) wat vinden jullie van de meisjes die in het valse spelletje van de loverboys trappen?
Nooit sturende vragen stellen in een enquete/vragenlijst.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Poser4life schreef op 03-04-2005 @ 18:06 :
90% van de Loverboys mag dan wel allochtoon zijn, dat betekend echter niet gelijk ook dat 90% van de allochtonen loverboy is.

Woon zelf in Amsterdam op mijn middelbare school zaten veel gasten die zichzelf zo kleden, maar hoewel dit jullie misschien zal verbazen slechts weinigen van hen pimpte de kleine bruggertjes.

Tuurlijk gebeurt het, tuurlijk is het fout, maar ik vind gewoon dat men teveel generaliseerd.
Aargh, er is gewoon onderzoek gedaan naar de nationaliteit van loverboys en daar kwam uit dat Marokkanen gewoon oververtegenwoordigd zijn. Wat is daar nu generaliserend aan? Als iemand de redenatie om zou draaien zou het inderdaad kwalijk zijn, maar ik geloof niet dat dat hier gebeurt
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 18:32
edinora
Avatar van edinora
edinora is offline
1. een jongen die eerst heel lief voor een meisje is, haar veel aandacht en cadeautjes geeft, maar dan het meisje verplicht laat voelen om af en toe een keertje met wat andere mannen seks te hebben, om haar zo langzaam de prostitutie in te krijgen en een pooier voor haar te worden.

2. nou, ehm, niet zo leuk lijkt me, en ook dat is een understatement.

3. nee

4. zie 1

5. n.v.t. maar lijkt me dat weinig jongens dat echt zullen toegeven.

6. zonde voor die meisjes.heb geen oordeel over ze verder

7. ik denk dat het vaak veel met eigenwaarde te maken heeft, dus misschien die meisjes meer eigenwaarde geven

8. ik DENK dat ik er nooit in zou kunnen trappen. maar ja, volgens mij denkt iedereen dat, ook de meisjes die er wel in trappen.
__________________
mmm skyscraper i love you
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 21:40
*BeyOncé
*BeyOncé is offline
Kk jOngens Ik HAAT ze!!
__________________
*zOlang De GrOene ster Op de MarOkaanse Vlag Bijft Schijnen,, Zullen De marOkanen NoOitt Verdwijnen-
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 23:13
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 03-04-2005 @ 18:55 :
Aargh, er is gewoon onderzoek gedaan naar de nationaliteit van loverboys en daar kwam uit dat Marokkanen gewoon oververtegenwoordigd zijn. Wat is daar nu generaliserend aan? Als iemand de redenatie om zou draaien zou het inderdaad kwalijk zijn, maar ik geloof niet dat dat hier gebeurt
het is generaliserend dat men nu van een willekeurige jongen op een foto, met idd een marokkaans uiterlijk, een loverboy maakt.

Deze jongen wordt op één hoop gegooid met de loverboys, kortom de koppeling marokkaanse jongen ---> loverboy wordt gemaakt en daar heb ik bezwaar tegen. thats all

no big deal verder
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 01:03
Bo
Avatar van Bo
Bo is offline
1) Wat denk jij dat een loverboy is?
Een jongen die meisjes werft om ze in de prostitutie te laten werken. Hij gaat een relatie met hen aan, overlaad ze met dure cadeaus en veel aandacht, en maakt het meisje emotioneel afhankelijk van hem. Vaak proberen loverboys de meisjes te isoleren van hun vrienden, familie en studie. Loverboys maken meestal deel uit van georganiseerde groepen, ze werken niet alleen.

2) wat vind je van een loverboy?
Ik vind het mensen zonder waarden. Mensen die je beter uit de maatschappij kunt lozen, omdat ze niks toevoegen en alleen maar ellende veroorzaken.

3) ken je een loverboy of ben je daar wel eens mee in aanraking geweest? of ken je iemand die ermee in aanraking is geweest?
Nee. Ik weet wel dat ze bij mijn middelbare school rondhingen, en dat daar wel eens pogingen werden gedaan meisjes te ronselen. Verder geen ervaring.

4) hoe gaan volgens jou loverboys te werk?
Subtiel. De keuze voor zo'n meisje is heel bewust. Ze maken het meisje afhankelijk. Indien mogelijk isoleren ze haar van familie en vrienden, en pushen ze haar te stoppen met haar opleiding. Nadat ze het meisje hebben overladen met dure cadeaus, vragen ze haar wat terug te doen; daarna volgt het sneeuwbaleffect en beland ze in de prostituatie.

5) (voor jongens) zou jij overwegen een loverboy te zijn? zou jij het kunnen ? of vind je het etisch niet kunnen?


6) wat vinden jullie van de meisjes die in het valse spelletje van de loverboys trappen?
Naïef. Maar die jongens kiezen vaak meisjes die op school en thuis problemen hebben. Ze hebben niks te verliezen en gaan helemaal voor die jongen. Wanneer ze door hebben dat het foute boel is, is er geen weg terug.

7) hoe zou je zo meisje kunnen helpen denk je?
Hangt er vanaf in welke positie je staat. Het gaat vaak om georganiseerde misdaad, dus het hangt er ook vanaf hoever dat meisje in die situatie verwikkeld is.

8) (voor meisjes) denk je dat je zelf ook in het spelletje van zo'n loverboy zou kunnen trappen?
Nu niet meer. Een aantal jaar terug misschien.
__________________
free, single, sexy and sweet
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 08:37
Nona Star
Avatar van Nona Star
Nona Star is offline
Citaat:
Poser4life schreef op 04-04-2005 @ 00:13 :
het is generaliserend dat men nu van een willekeurige jongen op een foto, met idd een marokkaans uiterlijk, een loverboy maakt.

Deze jongen wordt op één hoop gegooid met de loverboys, kortom de koppeling marokkaanse jongen ---> loverboy wordt gemaakt en daar heb ik bezwaar tegen. thats all

no big deal verder
De 'willekeurige' jongen op de foto is een reallife loverboy, dus een koppeling is niet eens nodig
__________________
sexy woman meet me after work, I want to show you how I handle bussiness
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 08:53
Mennuz
Avatar van Mennuz
Mennuz is offline
1) Wat denk jij dat een loverboy is?

Een pooier,maar dan jong

2) wat vind je van een loverboy?

Beetje nare mensen.

3) ken je een loverboy of ben je daar wel eens mee in aanraking geweest? of ken je iemand die ermee in aanraking is geweest?

Mwa, niet echt.

4) hoe gaan volgens jou loverboys te werk?

Ze zoeken in een breezercafe een enorm dom wicht uit, overladen ze met kadootjes, paaien ze een beetje, en op het laatst laten ze ze met vrienden neuken, later met vreemden, onder het motto "Ik heb geldnood, werk voor me"..

5) (voor jongens) zou jij overwegen een loverboy te zijn? zou jij het kunnen ? of vind je het etisch niet kunnen?

Ik zou het ethisch gezien niet kunnen. Ik ben zo'n mongool die nog ouderwets van meisjes houd enzo.

6) wat vinden jullie van de meisjes die in het valse spelletje van de loverboys trappen?

Domme snolletjes. Kan moeilijk medelijden met ze hebben, tis zo doorzichtig als de hel.

7) hoe zou je zo meisje kunnen helpen denk je?

Niet.Tegen een "Hij houd van me, je bent gewoon jaloers!" doe je niet veel
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 10:47
Verwijderd
Citaat:
Nona Star schreef op 04-04-2005 @ 09:37 :
De 'willekeurige' jongen op de foto is een reallife loverboy, dus een koppeling is niet eens nodig
dat is niet waar, dat wist de poster ervan niet

lees haar reply's erover maar
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 11:05
Verwijderd
1) Wat denk jij dat een loverboy is?

Een pimp

2) wat vind je van een loverboy?

Achterbakse lui

3) ken je een loverboy of ben je daar wel eens mee in aanraking geweest? of ken je iemand die ermee in aanraking is geweest?

Ik ken een meid die er bijna is ingetuind.

4) hoe gaan volgens jou loverboys te werk?

Ze laten naïeve meisjes denken dat ze van hun houden en laten ze uiteindelijk van alles doen.

5) (voor jongens) zou jij overwegen een loverboy te zijn? zou jij het kunnen ? of vind je het etisch niet kunnen?

Ik zou het niet over mn hart krijgen.

6) wat vinden jullie van de meisjes die in het valse spelletje van de loverboys trappen?

Naïef maar toch ook wel zielig.

7) hoe zou je zo meisje kunnen helpen denk je?

Laat dr wat wijzer worden.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 11:27
mercutio
mercutio is offline
Een tijd geleden was er een telefilm over een loverboy... Misschien nog wel op te vragen bij de NPS? Hij heette zelfs 'loverboy'
__________________
Love, Love is all you need...
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 12:03
Nona Star
Avatar van Nona Star
Nona Star is offline
Citaat:
Poser4life schreef op 04-04-2005 @ 11:47 :
dat is niet waar, dat wist de poster ervan niet

lees haar reply's erover maar
http://home.planet.nl/~krauw018/loverboy.jpg
nuff said
__________________
sexy woman meet me after work, I want to show you how I handle bussiness
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 14:59
David
Avatar van David
David is offline
Citaat:
evanescene schreef op 31-03-2005 @ 20:52 :
Ik moet voor mijn keuzevak seksualiteit, intimiteit en hulpverlening een artikel maken naar keuze. het moet dus wel een onderwerp zijn wat aansluit op mijn keuzevak. ik heb gekozen voor loverboys. Ik wilde jullie een paar vragen stellen, zouden jullie daar antwoord op willen geven?

1) Wat denk jij dat een loverboy is?

2) wat vind je van een loverboy?

3) ken je een loverboy of ben je daar wel eens mee in aanraking geweest? of ken je iemand die ermee in aanraking is geweest?

4) hoe gaan volgens jou loverboys te werk?

5) (voor jongens) zou jij overwegen een loverboy te zijn? zou jij het kunnen ? of vind je het etisch niet kunnen?

6) wat vinden jullie van de meisjes die in het valse spelletje van de loverboys trappen?

7) hoe zou je zo meisje kunnen helpen denk je?

8) (voor meisjes) denk je dat je zelf ook in het spelletje van zo'n loverboy zou kunnen trappen?

alvast bedankt!
1) iemand die een meisje ( meisjes ) inpalmt, inschat en verliefd laat worden om ze later te misbruiken over verschillende manieren

2) Ik vind dat ze dood gemaakt mogen worden.

3) Ken iemand die ermee in aanraking is geweest

4) Weet ik niet precies, ben immers geen loverboy

5) Zoiets weet ik zeker van mezelf dat ik het nooit zou kunnen doen

6) Ontzettend naief en hebben vaak weinig zelfrespect

7) Door erover te praten met meerdere mensen en aangifte doen bij de politie. Of simpelweg de loverboy opzoeken en bijna doodschoppen

8) nvt
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 19:40
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
Citaat:
mercutio schreef op 04-04-2005 @ 12:27 :
Een tijd geleden was er een telefilm over een loverboy... Misschien nog wel op te vragen bij de NPS? Hij heette zelfs 'loverboy'
tnx
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 20:54
Verwijderd
Was best een goede film.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 17:24
MetAnanas
Avatar van MetAnanas
MetAnanas is offline
Ik denk dat de meeste mensen die hier reageren een beetje makkelijk zeggen dat ze er nooit in zouden trappen. Zo denk ik nu ook maar ik denk dat iedereen dat wel denkt; dat zou mij nooit overkomen. Toch gebeurt het dus ik kennelijk ligt het wat ingewikkelder.

Citaat:
Dr0_ol schreef op 04-04-2005 @ 12:05 :
7) hoe zou je zo meisje kunnen helpen denk je?

Laat dr wat wijzer worden.
En dit vind ik belachelijk, er spelen echt wel veel dingen een rol. Ik vind het belachelijk om zo'n meisje daar zo op te beoordelen.
__________________
so smile.. this is your life
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 18:27
Verwijderd
Citaat:
MetAnanas schreef op 05-04-2005 @ 18:24 :
En dit vind ik belachelijk, er spelen echt wel veel dingen een rol. Ik vind het belachelijk om zo'n meisje daar zo op te beoordelen.
Waarop? Op het feit dat ze van een louche Marokkaan, die ze niet langer dan een week kent, cadeaus en cash aanneemt?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 21:22
Verwijderd
1) Wat denk jij dat een loverboy is?
als onkruid van de maatschappij, iets om te verdelgen

2) wat vind je van een loverboy?
trieste gasten, die maar beter veel en sterke vriendjes kunnen hebben als aan mijn vrienden komen.
anders zijn ze ook nog eens dood


3) ken je een loverboy of ben je daar wel eens mee in aanraking geweest? of ken je iemand die ermee in aanraking is geweest?
nee, anders had je het wel in de krant gelezen

4) hoe gaan volgens jou loverboys te werk?
achterbaks, inspelend op onzekerheden, etc, etc, bedreigend

5) (voor jongens) zou jij overwegen een loverboy te zijn? zou jij het kunnen ? of vind je het etisch niet kunnen?
nee, nee

6) wat vinden jullie van de meisjes die in het valse spelletje van de loverboys trappen?
naïef, misschien wat dom, maar begrijpelijk, iedereen maakt fouten, het is iig niet HUN schuld

7) hoe zou je zo meisje kunnen helpen denk je?
door het probleem "op te lossen"
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 01:20
Bo
Avatar van Bo
Bo is offline
Citaat:
Snees schreef op 05-04-2005 @ 19:27 :
Waarop? Op het feit dat ze van een louche Marokkaan, die ze niet langer dan een week kent, cadeaus en cash aanneemt?
Beetje kortzichtige reactie. Ten eerste zijn het niet alleen Marokkanen dus zullen we afkomst in het midden laten? Ten tweede weten die gasten dondersgoed wat voor meisje ze kiezen..

Ze nemen echt geen zelfverzekerd meisje uit 6vwo, uit een goed milieu en met veel vriendinnen.. ze hebben een zesde zintuig om meisjes te kiezen die zich binnen no time aan hun voeten werpen omdat ze jong en naief zijn en/of een kutleven hebben zonder sociale controle.. (hier zullen ongetwijfeld uitzonderingen op zijn, maar ik denk dat het in veel gevallen wel zo gaat)
__________________
free, single, sexy and sweet
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 19:32
MetAnanas
Avatar van MetAnanas
MetAnanas is offline
Citaat:
Bo schreef op 06-04-2005 @ 02:20 :
Beetje kortzichtige reactie. Ten eerste zijn het niet alleen Marokkanen dus zullen we afkomst in het midden laten? Ten tweede weten die gasten dondersgoed wat voor meisje ze kiezen..

Ze nemen echt geen zelfverzekerd meisje uit 6vwo, uit een goed milieu en met veel vriendinnen.. ze hebben een zesde zintuig om meisjes te kiezen die zich binnen no time aan hun voeten werpen omdat ze jong en naief zijn en/of een kutleven hebben zonder sociale controle.. (hier zullen ongetwijfeld uitzonderingen op zijn, maar ik denk dat het in veel gevallen wel zo gaat)
precies
__________________
so smile.. this is your life
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 21:21
darkpsycho_666
Avatar van darkpsycho_666
darkpsycho_666 is offline
1) Wat denk jij dat een loverboy is? Iemand die je versiert door je veel cadeautjes e.d. te geven en met veel mooie woordjes. Daarna als hij je helemaal heeft ingepakt je langzaam in de prostitutie brengt.

2) wat vind je van een loverboy? Een smerige kakkerlak.

3) ken je een loverboy of ben je daar wel eens mee in aanraking geweest? of ken je iemand die ermee in aanraking is geweest?
Nee, gelukkig niet. Wel op tv gezien.

4) hoe gaan volgens jou loverboys te werk? Zie vraag 1. Aanvulling: hij zoekt een meisje uit dat er onzeker uitziet en gaat die dan versieren.

5) (voor jongens) zou jij overwegen een loverboy te zijn? zou jij het kunnen ? of vind je het etisch niet kunnen?
*ben geen jongen*

6) wat vinden jullie van de meisjes die in het valse spelletje van de loverboys trappen? Zielig en wanhopig. Waarschijnlijk zijn ze zo wanhopig dat ze alles geloven wat die jongens zeggen en daarom vind ik ze erg zielig.

7) hoe zou je zo meisje kunnen helpen denk je? Door haar uit dat circuit te halen en haar een veilige plek aan te bieden. bv het 'blijf van je lijf' huis.

8) (voor meisjes) denk je dat je zelf ook in het spelletje van zo'n loverboy zou kunnen trappen? Nee, toen ik jonger was had dat echt wel gekunt, maar nu niet meer. Ik heb mensen met slechte intensies vaak erg snel in de gaten en bovendien heb ik een vriend dus kijk ik niet meer naar jongens, althans niet op zo'n manier.

Graag gedaan
__________________
.:The Perfection Of Religion Becoming Our Own Death:.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 21:54
Pletterprater
Pletterprater is offline
1) Wat denk jij dat een loverboy is?
Een aardige gozer die alles voor je over heeft en een kei is in bed.

2) wat vind je van een loverboy?
Toppie

3) ken je een loverboy of ben je daar wel eens mee in aanraking geweest? of ken je iemand die ermee in aanraking is geweest?
Ik ben het

4) hoe gaan volgens jou loverboys te werk?
Mwa, plaatselijke disco is vaak wel plek bij uitstek, maar waarom beroepsgeheimen verklappen?

5) (voor jongens) zou jij overwegen een loverboy te zijn? zou jij het kunnen ? of vind je het etisch niet kunnen?
Denk dat die vraag al beantwoord is

6) wat vinden jullie van de meisjes die in het valse spelletje van de loverboys trappen?
Het zijn slimme meiden die zeker wel weten waar ze aan toe zijn.

7) hoe zou je zo meisje kunnen helpen denk je?
Euhm... heeft die hulp nodig dan?

8) (voor meisjes) denk je dat je zelf ook in het spelletje van zo'n loverboy zou kunnen trappen?
Spelletje?


(tja, dacht ach, laat ik eens een niet zo standaard invulling geven... en nee, ik ben geen loverboy)
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 15:01
zonnestoeltje
Avatar van zonnestoeltje
zonnestoeltje is offline
1) Wat denk jij dat een loverboy is?
eigelijk is het gewoon een pooier (verkeerde , te lieve naam dus)

2) wat vind je van een loverboy?
verschrikkelijke figuren die ze ergens op een onbewoond (na jah, bewoond met andere loverboys ) eiland moeten zetten

3) ken je een loverboy of ben je daar wel eens mee in aanraking geweest? of ken je iemand die ermee in aanraking is geweest?
nee

4) hoe gaan volgens jou loverboys te werk?
ze zoeken een zwak meisje uit en palmen die in met hun dure spullen en cadeautjes. Uiteindelijk zegt de jongen dat hij een schuld heeft bij een vriend en dat ze daar dus mee naar bed moet, waarna de schuld wordt kwijt gescholden. Het meisje voelt zich schuldig en houdt te veel van hem om dat te weigeren. Dan gebeurt dat vaker, totdat ze gedwongen in de prostitutie werkt

5) (voor jongens) zou jij overwegen een loverboy te zijn? zou jij het kunnen ? of vind je het etisch niet kunnen?
k ben een meisje

6) wat vinden jullie van de meisjes die in het valse spelletje van de loverboys trappen?
tjsah, dat is moeilijk, want er worden meisjes uitgekozen die zwak zijn door bijv. een nare thuissituatie. Ze kunnen er volgens mij niets aan doen en ik heb vooral medelijden met ze.

7) hoe zou je zo meisje kunnen helpen denk je?
ik heb geen idee, want volgens mij is het heel moeilijk om van zo'n loverboy af te komen. Ik denk naar de politie gaan, maar de kans is groot dat ze dan weer verdwijnt.

8) (voor meisjes) denk je dat je zelf ook in het spelletje van zo'n loverboy zou kunnen trappen?
zeg nooit nooit, maar ik denk het niet. Ten eerste omdat mijn voorkeur wat meer bij meisjes ligt dat bij jongens en ten tweede omdat ik geen zwak/onzeker persoon ben
__________________
werk alsof je t geld niet nodig hebt, dans alsof niemand kijkt, heb lief alsof je nog nooit gekwetst bent
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Loverboy? ..
lalalastupid
14 18-05-2010 20:07
Liefde & Relatie Beware of LOVERBOYS
Ostentation
70 12-06-2005 13:02
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Loverboys steeds groter probleem
Mr.Hypert€xt
125 02-03-2005 19:51
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Loverboys richten zich op moslima‘s
Silvia19
104 20-05-2004 10:59
Seksualiteit Loverboys
3studenten
3 14-05-2004 13:39
Verhalen & Gedichten [verhaal] Loverboy (asjelieft snel reageren...)
Freakgrrl
4 17-10-2002 13:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:04.