Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2003, 18:56
chillboo
chillboo is offline
hee mensen sinds ik verhuist ben naar een heel erg vochtig, warm klimaat heb ik de hele tijd kriebel aan mn hoofd/haar, zwaar arelaxt. luizen lijkt me geen optie of het moet wel heel toevallig zijn dat ik het op de dag van aankomst daar kreeg.... ik gebruik al een jaar ofzo head & shoulders antiroos shampoo (heb roos) en herbal essence conditioner dus daar zou het volgens mij ook niet aan kunnen liggen...
iemand een idee wat ik er aan kan doen? de kriebel gaat niet weg, zelfs niet als ik mn haar 3 x met shampoo was...
thanks
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 19:28
Verwijderd
Je haar 3 keer wassen moet je eigenlijk nooit doen, 1 keer per dag is wel het maximum (tenzij het echt vies is geworden ofzo natuurlijk ).

Verder is het eigenlijk nogal vaak, een kriebel kan vanalles zijn. Is het over je hele hoofdhuid? Of echt op een specifieke plaats?

En tja, het kan natuurlijk gewoon door de warmte en vochtigheid komen; dat je een beetje op je hoofd zweet en dat kietelt he... geen idee wat je daar aan kan doen...
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 20:21
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Weet je zeker dat het niet juist komt omdat je een gevoelige hoofdhuid hebt? Want ik kan je verzekeren dat Head & Shoulders dan heel erg averechts werkt. Wat je kan proberen is een shampoo voor iedere dag kopen en max. 3 keer per week (!) je haar wassen. Je kan natuurlijk wel als je iedere dag doucht je hoofdhuid masseren onder de douche, maar geen shampoo gebruiken. Minder stressen wil ook wel eens werken trouwens
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Dit-wil-ik-even-kwijt-topic versie 2! Met strengere regels!
Verwijderd
135 03-04-2008 17:40
De Kantine Wanneer heb jij voor het laatst...
trophus
500 02-10-2007 16:59
Lifestyle Algemeen Dreads-topic deel 7
Ramble On
478 14-05-2004 08:18
Lichaam & Gezondheid mri-scan
light fighter
51 24-03-2004 10:02
Liefde & Relatie ff jullie mening over dit
Martijngr
25 29-03-2003 23:50
Psychologie Jeuk is iets psychisch
heavinly
7 30-01-2002 14:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16.