Oud 18-04-2009, 21:54
Nice
Nice is offline
Ik vind een meisje echt heel leuk, ben verliefd, zij vind mij ook leuk, ik wil graag verkering met haar, maar weet niet zeker of zij dat ook wel wilt? En als ik haar vraag: Wat is de beste manier om dat te doen?? Ik ben 16 maar door de cultuur waar ik in leef, kon ik geen vriendinnetjes hebben, nu wil ik het en heb dus geen ervaring (we hebben al gezoend) en we doen ook dingen (normale) die een stelletje ook zou doen, bijvoorbeeld: elkaars hand vast houden , arm om haar heen enzo.
Advertentie
Oud 18-04-2009, 22:06
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Ik zou gewoon aannemen dat je verkering hebt. Dat hoef je toch niet expliciet uit te spreken? Of je vraagt desnoods: "Mag ik je mijn vriendinnetje noemen?". Met mijn laatste vriendin gaf ik haar gewoon een knuffel en een zoen. Dat was voldoende.
__________________
Altijd nuchter
Oud 19-04-2009, 11:14
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Het lijkt er op dat ze jou ook leuk vindt en dat het wel goed tussen jullie zit. Ik denk niet dat je verkering moet vragen, want dat is wel een beetje kinderachtig. Vertel haar gewoon wat je voor haar voelt en vraag haar wat ze van jou vindt.
Oud 19-04-2009, 12:46
blablatje
blablatje is offline
Als jullie samen gezellige en romantische dingen doen en regelmatig zoenen, en ze doet dat niet met iedereen, dan mag je aannemen dat je al verkering hébt. Maar als je graag wil dat dat wordt uitgesproken, zorg dan dat een vriend aan jullie vraagt "hee hebben jullie nou wat met elkaar?" zodat jij haar lief en verwachtingsvol kan aankijken en zeggen "ik denk het wel, toch?" en zij kan knikken en jullie nog lang en gelukkig leven.
Oud 19-04-2009, 12:49
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Als dit over hetzelfde meisje gaat als in je andere topic, moet je zeker niet zomaar aannemen dat je verkering met haar hebt. Want het lijkt erop dat ze je wel aardig vindt, maar niet meer wil.
Oud 19-04-2009, 16:38
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Aangezien je nu twee topics hebt over hetzelfde onderwerp zal ik deze sluiten en kun je in het andere topic verder praten
__________________
<):o)
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe vraag ik een meisje verkering?
Tim Van Deijk
1 22-02-2017 16:47
Liefde & Relatie Hoe vraag je een meisje (11) verkering?
leonalmelo
13 26-06-2014 19:12
Liefde & Relatie Hoe moet je verkering vragen
Mr_bart
4 05-03-2013 16:27
Liefde & Relatie Verkering vragen aan een meisje
goreth
46 10-01-2009 15:49
Liefde & Relatie Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt?
Hanz
25 28-06-2002 20:23
Liefde & Relatie Verkering vragen, Help!!!???
Butterflygirly
4 05-02-2002 22:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57.