Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2003, 21:40
angellike111
angellike111 is offline
hallo ik heb advies nodig over het volgende.
Het is zaterdagavond en het meisje wat ik leuk vind is uit, met waarschijnlijk andere mensen.
Ikzelf kan geen andere mensen regelen en als zij me dus in me eentje zou tegenkomen zal zij zien wat voor een looser ik ben.
Ik ken opzich niet weinig mensen en heb wel dergelijk social contact onder de mensen alleen hou ik het kortzichtig en daardoor ga ik ook niet meer uit.
Ik zit hier niet zo erg mee, maar vind het wel jammer dat ik nou dit meisje daardoor misloop, dus zit ik er aan een andere kant wel mee.
Ik ben wel eens uitgeweest met andere mensen(vrienden) maar eigelijk ga ik daar nooit achteraan, omdat ik niet het lastbakje wil zijn.
Aan de andere kant heb ik ook nog wel een kans zij tegen te komen bij een discotheek, maar daar bevind deze meid zich niet.
Ik was eerst van plan deze mensen van vroeger te bellen(wat ik niet gedaan heb) en na een uurtje hun te verlaten om dinges op te zoeken.
Ik had niet genoeg moed om haar uit te vragen maar alleen om te vragen waar ze uitgaat.
advies graag?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-06-2003, 21:41
l00k At Me
Avatar van l00k At Me
l00k At Me is offline
o sorry dit ben ik.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 21:43
poesiefox
poesiefox is offline
Als jijzelf niet zo'n kroegtijger bent, wat lijkt je dan zo leuk aan haar?

Dan kun je haar beter ergens anders 'tegenkomen'. Dan is ze meer in haar gewone doen, en niet in de zaterdagavondmood.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 21:48
Verwijderd
Persoonlijk zou ik niet zo snel alleen uitgaan, omdat het inderdaad een beetje sip is lijkt me zo. Dus ook voor deze meid zou ik niet alleen uitgaan. Voor hetzelfde geld kom je haar niet tegen, of ziet ze je, om welke rede niet staan, en is je hele avond echt 10 keer niks. Dat zou jammer zijn lijkt me zo.

Kan je dan niet gewoon beter een keertje alleen met haar afspreken, gewoon rustig?! Volgens mij wordt je avond dat geslaagder dan nu.

Suc6 ermee, en mocht je besluiten alsnog te uit te gaan, super veel plezier dan
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 21:49
l00k At Me
Avatar van l00k At Me
l00k At Me is offline
Ja klopt, maar ik weet eigelijk ook niet wat ik wel ben.
Maar ik ben een beetje bang dat ik te laat ben als ik niet snel ingrijp.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 21:51
l00k At Me
Avatar van l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 14-06-2003 @ 22:48:
Persoonlijk zou ik niet zo snel alleen uitgaan, omdat het inderdaad een beetje sip is lijkt me zo. Dus ook voor deze meid zou ik niet alleen uitgaan. Voor hetzelfde geld kom je haar niet tegen, of ziet ze je, om welke rede niet staan, en is je hele avond echt 10 keer niks. Dat zou jammer zijn lijkt me zo.

Kan je dan niet gewoon beter een keertje alleen met haar afspreken, gewoon rustig?! Volgens mij wordt je avond dat geslaagder dan nu.

Suc6 ermee, en mocht je besluiten alsnog te uit te gaan, super veel plezier dan
Ok dank voor je advies lijkt me aan de ene kant ook wel heel erg sip staan inderdaad.
Maar voor een of andere rede durf ik andere niet zo zeer uit te vragen of heb ik niet echt zin om er moeite voor te doen. misschien volgende week!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 21:57
l00k At Me
Avatar van l00k At Me
l00k At Me is offline
Ik ben bang dat ze bijvoorbeel net een nieuwe jongen heeft leren kennen!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 21:59
Verwijderd
Citaat:
l00k At Me schreef op 14-06-2003 @ 22:51:
Ok dank voor je advies lijkt me aan de ene kant ook wel heel erg sip staan inderdaad.
Maar voor een of andere rede durf ik andere niet zo zeer uit te vragen of heb ik niet echt zin om er moeite voor te doen. misschien volgende week!
Je wil er geen moeite voor doen? Dan vind je haar mss toch niet zo leuk . Of je vindt het gewoon eng om haar te vragen, dat lijkt me eigenlijk wel logischer! Maar goed, volgens mij moet je je dan gewoon even over een moeilijk punt heen zetten, haar eenmaal mee uit gevraagd ben je al een heel stuk verder zeg maar.
Of geen zin om alleen met haar te gaan? Dan kan je toch volgende week afspreken met haar ergens, waar zij dan met vriendinnen heenkomt en jij met je vrienden heengaat. Dat is makkelijk, dan zijn jullie niet gelijk alleen, maar kan er toch van alles gebeuren
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 22:00
Verwijderd
Citaat:
l00k At Me schreef op 14-06-2003 @ 22:57:
Ik ben bang dat ze bijvoorbeel net een nieuwe jongen heeft leren kennen!
Daarom kan je het beter een beetje rustig aandoen!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 22:07
l00k At Me
Avatar van l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 14-06-2003 @ 23:00:
Daarom kan je het beter een beetje rustig aandoen!
Of niet en zo de obsesie te beeindigen.
Niet dat het nu een erge obsessie is maar dat kan het wel worden.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 22:08
Verwijderd
Citaat:
l00k At Me schreef op 14-06-2003 @ 23:07:
Of niet en zo de obsesie te beeindigen.
Alleen dat doet je ook veel verdriet hoor waarschijnlijk...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 22:10
l00k At Me
Avatar van l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 14-06-2003 @ 23:08:
Alleen dat doet je ook veel verdriet hoor waarschijnlijk...
Verdriet vind ik een beetje overdreven, er gebeuren veel ergere dingen in het leven, maar leuk is het niet.
bovendien ben ik niet verliefd, maar het komt er in de buurt om het maar zo te zeggen.
Maar op de een of andere manier komt het gewoon niet uit me strot.

Laatst gewijzigd op 14-06-2003 om 22:22.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 22:21
Verwijderd
Citaat:
l00k At Me schreef op 14-06-2003 @ 23:10:
Verdriet vind ik een beetje overdreven, er gebeuren veel ergere dingen in het leven, maar leuk is het niet.
bovendien ben ik niet verliefd, maar het komt er in de buurt om het maar zo te zeggen.
Er gebeuren wel ergere dingen in het leven, maar dat wil niet zeggen dat dit je geen verdriet kan doen, zeker op dat moment, en andere dingen daar heb je ook een ander soort verdriet van. Van verschillende situaties heb je toch een verschillend soort verdriet zeg maar...

Maar goed je bent ook niet echt verliefd, dus dan is het mss ook anders allemaal. Ik zou er niet zo'n haast achter zetten en haar een beetje uit je hoofd zetten, en wachten op he meisje waar je echt verliefd op wordt! Wat natuurlijk niet betekent dat het niks meer wordt tussen dit meisje en jou, dat kan altijd, spontaan, gebeuren
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 22:23
l00k At Me
Avatar van l00k At Me
l00k At Me is offline
Soms denk ik dat verliefd worden een vloek is.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 22:27
Verwijderd
maar...

je gaat niet meer uit vanavond???
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 22:45
l00k At Me
Avatar van l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 14-06-2003 @ 23:27:
maar...

je gaat niet meer uit vanavond???
Ik weet het niet, ik zit te denk om die tent in te gaan waar zij dus zit en met een verhaal te komen dat ik gewoon ff langkwam bij jou.

wel sneu als ik dat doe.
ik weet het niet!
De enige angst die ik heb is dat ze een andere jongen ontmoet.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 22:49
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
haha uh ja sorry, was ff in de war met je tweede naam.

maar goed, k zou denk ik ook niet graag in mn uppie uit willen. maar het is wel de perfecte manier om haar te bereiken (tijdens t uitgaan dus). waarom vraag je niet gewoon die mensen van vroeger? misschien vinden ze t wel leuk als je weer een keer mee gaat?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 22:52
l00k At Me
Avatar van l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
*RainBow* schreef op 14-06-2003 @ 23:49:
haha uh ja sorry, was ff in de war met je tweede naam.

maar goed, k zou denk ik ook niet graag in mn uppie uit willen. maar het is wel de perfecte manier om haar te bereiken (tijdens t uitgaan dus). waarom vraag je niet gewoon die mensen van vroeger? misschien vinden ze t wel leuk als je weer een keer mee gaat?
Mensen van vroeger is het daar nu niet een beetje laat voor>?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-06-2003, 22:53
l00k At Me
Avatar van l00k At Me
l00k At Me is offline
ook is het zo dat ik geen idee heb met wat voor mensen ze mee uit is.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 22:58
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
l00k At Me schreef op 14-06-2003 @ 23:53:
ook is het zo dat ik geen idee heb met wat voor mensen ze mee uit is.
maakt dat wat uit dan?

en je suggereerde zelf dat je eerst die mensen van vroeger wilde bellen, maar dat je het toch maar niet gedaan hebt. je zat er dus wél aan te denken. wat houdt je tegen? of je moet echt van ze vervreemd zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 23:37
Vevay
Citaat:
l00k At Me schreef op 14-06-2003 @ 22:57:
Ik ben bang dat ze bijvoorbeel net een nieuwe jongen heeft leren kennen!
Zeg dát dan! I.p.v zo'n heel lulverhaal.

Waarschijnlijk ben je gewoon een beetje jaloers dat andere jongens nu wel de kans hebben om haar te versieren of whatever.

Maar je zou haar idd op andere plaatsen als in de kroeg tegen kunnen komen, of je een keertje opofferen o.i.d

Succes iig!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 23:49
l00k At Me
Avatar van l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
*RainBow* schreef op 14-06-2003 @ 23:58:
maakt dat wat uit dan?

en je suggereerde zelf dat je eerst die mensen van vroeger wilde bellen, maar dat je het toch maar niet gedaan hebt. je zat er dus wél aan te denken. wat houdt je tegen? of je moet echt van ze vervreemd zijn.
het is al te laat, en ik heb al eerdere malen met hun geporbeerd maar toen konden ze niet en wil niet als een lastbak overkomen.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 23:50
l00k At Me
Avatar van l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Vevay schreef op 15-06-2003 @ 00:37:
Zeg dát dan! I.p.v zo'n heel lulverhaal.

Waarschijnlijk ben je gewoon een beetje jaloers dat andere jongens nu wel de kans hebben om haar te versieren of whatever.

Maar je zou haar idd op andere plaatsen als in de kroeg tegen kunnen komen, of je een keertje opofferen o.i.d

Succes iig!
Laten we hopen dat het niet gebeurt.
zal ik nu gaan>?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 23:54
l00k At Me
Avatar van l00k At Me
l00k At Me is offline
Ik ga nu naar bed misschien toch de juiste beslissing.
En ik hoop maar niet dat ze zich heeft laten pakken door iemand anders.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Snel Geld Nodig.
CIDDIABLO
7 07-04-2016 05:33
Liefde & Relatie DRINGEND ADVIES NODIG
lazerboy15
5 07-10-2013 03:48
Liefde & Relatie Help mij advies nodig!!!
smxz86
8 14-11-2009 10:42
Software & Hardware Heb snel advies nodig voor andere koeling
N00se
23 31-10-2005 01:49
Software & Hardware advies nodig...digitale camera kapot
laura1984
3 10-09-2003 13:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:51.