Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2002, 10:59
karinkruiswijk
karinkruiswijk is offline
jongens,ff een vraagje,
waar vallen jullie op in een meisje?
kan ik namelijk ff kijken of ik een beetje er op lijk!!!
__________________
*karin*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-03-2002, 11:05
Verwijderd
Maak een goede omschrijving van jezelf en post hem op het dating forum. Dan kun je daar je ego strelen of geschrokken naar de reacties van anderen kijken

Dit heeft niets / weinig met L&R te maken.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 11:05
Verwijderd
Zwart of heel donkerbruin haar
Lichte/blauwe ogen
Gezicht moet mooi in verhouding zijn, dat is heel moeilijk te omschrijven, het moet gewoon symmetrisch en lief zijn (En bolle wangetjes zijn mooi )
Voor de rest maakt 't niet bijzonder veel uit, ze moet natuurlijk liever niet moddervet of graatmager zijn, maar voor de rest stel ik niet zoveel eisen aan uiterlijk. Gewoon een normale, leuke, spontane intelligente meid (dat is trouwens wel m'n enige eis: ze moet VWO doen)
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 11:07
absolution
absolution is offline
awel, ze moet heel lief zijn, das voor mij et belangrijkste, geen trutje ofzo, ze moet wa karakter hebben. Uiterlijk is nie zo belangrijk, moet geen babe zijn ofzo, als ze maar schattig is of uitstraling heeft.....jah da is't zoal. Aja, ze moe ook veel lachen, geen saaie trut ofzo
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 17:42
bijna16
bijna16 is offline
Citaat:
nare man schreef:
Zwart of heel donkerbruin haar
Lichte/blauwe ogen
Gezicht moet mooi in verhouding zijn, dat is heel moeilijk te omschrijven, het moet gewoon symmetrisch en lief zijn (En bolle wangetjes zijn mooi )
Voor de rest maakt 't niet bijzonder veel uit, ze moet natuurlijk liever niet moddervet of graatmager zijn, maar voor de rest stel ik niet zoveel eisen aan uiterlijk. Gewoon een normale, leuke, spontane intelligente meid (dat is trouwens wel m'n enige eis: ze moet VWO doen)

wat?????? ze moet vwo doen???? wat een onzin!!!!!!!!!!! sorry hoor maar is mavo/havo en vbo te min voor je ofzo???of zijn die gewoon te dom? doe normaal! dit vind ik echt een rot opmerking!
__________________
/
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 18:03
FB
Avatar van FB
FB is offline
Citaat:
bijna16 schreef:
wat?????? ze moet vwo doen???? wat een onzin!!!!!!!!!!! sorry hoor maar is mavo/havo en vbo te min voor je ofzo???of zijn die gewoon te dom? doe normaal! dit vind ik echt een rot opmerking!
Het is geen rotopmerking, ik kan me er iets bij voorstellen. Ik wou ook niets liever dan een vriendin met wie je niet alleen kon vrijen maar met wie je ook een discussie 'op niveau' kunt voeren. En als je als VWO-er een discussie met een VBO-er aangaat, tjah...

Geen vooroordeel ofzo, maar tis gewoon zo.

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 18:28
Conqueror1
Conqueror1 is offline
je mag toch gewoon eisen stellen, ik heb ook liever een slim meisje dan zo'n domme geit!
__________________
Nog maar 4 maanden school!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 19:03
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
bijna16 schreef:
wat?????? ze moet vwo doen???? wat een onzin!!!!!!!!!!! sorry hoor maar is mavo/havo en vbo te min voor je ofzo???of zijn die gewoon te dom? doe normaal! dit vind ik echt een rot opmerking!
Nee. Vind ik niet eens een rare 'eis'. Niet dat anderen te min zijn, maar als je zelf VWO hebt gedaan dan wil je wel iemand met wie je een beetje kunt praten, ook over iets moeilijkere dingen. Ik ben ook niet op zoek naar iemand van het VMBO.
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 19:24
ch@rlotte
ch@rlotte is offline
uhm, nou met iemand van de havo kan je ook heel goede gesprekken voeren hoor! et ligt er maar aan wat voor soort familie je hebt.. >> dus hoe je opgevoed bent.
__________________
als et maar gratis is :D
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 20:20
Verwijderd
Citaat:
bijna16 schreef:
wat?????? ze moet vwo doen???? wat een onzin!!!!!!!!!!! sorry hoor maar is mavo/havo en vbo te min voor je ofzo???of zijn die gewoon te dom? doe normaal! dit vind ik echt een rot opmerking!
Waar slaat dat nou op dan..? Zou jij het leuk vinden om een vriend te hebben met wie je geen woord normaal kan wisselen. Die zo dom is als het achtereind van het varken. Die alleen maar denkt aan kleren, sex en scooters???
Nahja aan jou reactie te zien wil je dat wel graag jah..
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 20:29
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Waar slaat dat nou op dan..? Zou jij het leuk vinden om een vriend te hebben met wie je geen woord normaal kan wisselen. Die zo dom is als het achtereind van het varken. Die alleen maar denkt aan kleren, sex en scooters???
Nahja aan jou reactie te zien wil je dat wel graag jah..

Nare Man heeft opzich wel gelijk als hij dat zegt, maar je kunt het ook anders zeggen: Ik wil een intelligentie vriendin. Dan pin je het niet zo duidelijk vast op niveau begrijp je wel?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 20:32
Verwijderd
Citaat:
^AmArU^ schreef:
Nare Man heeft opzich wel gelijk als hij dat zegt, maar je kunt het ook anders zeggen: Ik wil een intelligentie vriendin. Dan pin je het niet zo duidelijk vast op niveau begrijp je wel?
Jah jah... maar nare man heeft het over discussies... en dat leer je toch meestal wel op school (bijna allemaal). En ik denk (weet wel zeker) dat het discussie-niveau op het vwo veel hoger ligt dan op de mavo of vbo...

Verder... jah niveau zegt verder niets over echte intelligentie en EQ... das waar..
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 20:35
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Jah jah... maar nare man heeft het over discussies... en dat leer je toch meestal wel op school (bijna allemaal). En ik denk (weet wel zeker) dat het discussie-niveau op het vwo veel hoger ligt dan op de mavo of vbo...

Verder... jah niveau zegt verder niets over echte intelligentie en EQ... das waar..

Jawel opzich wel
maar ik denk dat de ware aard van iemand toch wel belangrijker is hoor dan discussieren
EQ vind ik helaas niet betrouwbaar

als ik een EQ-test doe, scoor ik ook 90 uit 200 ofzo
en eigenlijk klopt het niet

ehmm
ik houd wel van discussieren, ook over typische onderwerpen voor mensen met veel kennis (vaak vwo-zaken)
Daarin heeft Nare Man gelijk, maar ik zou vwo zeker niet eisen bij een meisje
als ze maar lief is!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 20:40
Verwijderd
[quote]^AmArU^ schreef:
[b] Jawel opzich wel
maar ik denk dat de ware aard van iemand toch wel belangrijker is hoor dan discussieren
EQ vind ik helaas niet betrouwbaar
[quote][b]

IQ wel? Wat heb je nou aan iemand met een ic van hier tot Tokyo, die helemaal geen sociale vaardigheden heeft. En niet met gevoel kan omgaan, niets heeft meegemaakt enzo... Leven is net zo belangrijk (zoniet belangrijker) als leren...

Citaat:
als ik een EQ-test doe, scoor ik ook 90 uit 200 ofzo
en eigenlijk klopt het niet

Nee bij jou klopt dat ook niet nee

Citaat:
ehmm
ik houd wel van discussieren, ook over typische onderwerpen voor mensen met veel kennis (vaak vwo-zaken)
Daarin heeft Nare Man gelijk, maar ik zou vwo zeker niet eisen bij een meisje
als ze maar lief is!
Jah maar luister nou, met alleen lief zijn en lief doen kom je er niet. Je moet dingen met elkaar kunnen delen. En je houd het niet lang vol als je al je intelligentie met anderen moet delen, omdat dit niet met je vriendin kan (snap je wat ik bedoel?).

Je moet echt wel een beetje op één lijn zitten.
En als je niet echt op één niveau zit, heb je vaak ook niet dezelfde interesses, en dezelfde eisen (nooit helemaal hetzelfde natuurlijk, maar het moet niet te ver uit elkaar liggen).

Echt hoor, zij/hij kan nog zo lief zijn, als je der niet mee kunt praten, duurt het nooit lang...
Klinkt lullig, maar niveau (combi van IQ en EQ) is echt belangrijk... Soort zoekt soort
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 20:55
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Jah maar luister nou, met alleen lief zijn en lief doen kom je er niet. Je moet dingen met elkaar kunnen delen. En je houd het niet lang vol als je al je intelligentie met anderen moet delen, omdat dit niet met je vriendin kan (snap je wat ik bedoel?).

Je moet echt wel een beetje op één lijn zitten.
En als je niet echt op één niveau zit, heb je vaak ook niet dezelfde interesses, en dezelfde eisen (nooit helemaal hetzelfde natuurlijk, maar het moet niet te ver uit elkaar liggen).

Echt hoor, zij/hij kan nog zo lief zijn, als je der niet mee kunt praten, duurt het nooit lang...
Klinkt lullig, maar niveau (combi van IQ en EQ) is echt belangrijk... Soort zoekt soort

Ja, ik denk dat je gelijk hebt. Ik denk dat jij dat beter weet dan ik, aangezien ik geen ervaring heb met wat dan ook.
Maar waar ligt dan die grens? Als ik met iemand zou gaan die geen Latijn heeft en ik zou willen praten over de schoonheid van de hexameters van Ovidius of als ik met iemand zou gaan die geen natuurkunde heeft en ik zou mijn ervaringen willen delen over het afgelopen proefwerk waarop gevraagd werd hoeveel kracht er nodig was om een kunstmaan van 1000 kilo in een baan van 600 m rond de aarde te brengen met bijgevoegde tabel of als ik met iemand zou gaan die geen economie heeft en ik zou hoe onwaarschijnlijk ook eens enkele uren willen discussiëren over het toepassen van de vrijemarkteconomie van Keynes in verband met de nationaal-sociaaldemocratisch geopperde zelfstandige werking van het prijsmechanisme onder invloed van TO=q*p bij een dergelijke maatschappij en een dergelijk belasting systeem als nu op het moment het geval is, de Nederlandse regering heeft net de belasting toegevoegde waarde verhoogd van 17.% naar 19% (voor niet primaire goederen) 6% of vrijstelling voor wel primaire goederen, bovendien heeft de regering een nieuwboxensyteem ontworpen, waarbij de afschaffing van de belastingvrijesom een overwegend veel kleinere, de één verdient namelijk niet evenveel als de ander, mensen met een laag inkomen zullen procentueel meer voordeel hebben aangezien de heffingskorting noch procentueel noch schijfafhankelijk is vastgelegd maar een vast bedrag is, heffingskorting, en over de politiekeconomische problematiek in het door geweld geteisterde Israël en Palestina, de Israëliërs hebben net het kantoor van Arafat omsingeld, dan man kan geen kant meer op, Israël wil hem niet doden noch gevangen nemen heeft een woordvoerder van Sharon verklaard, hoezeer ik dit ook betwijfel: `Het was een foutje, ik schoot hem zomaar 15 keer in zijn kop`, zou ik dan niet gelukkig met die persoon kunnen zijn in haar hoedanigheid zoals zij is, aangezien als ik de perfecte match qua intelligentie eis, alhoewel dat God is, moet ik weer de andere eisen verlagen om nog aan een vrouw te kunnen komen, en zo geldt het ook voor de andere eisen. Is dit reeel? Nee.

Laatst gewijzigd op 30-03-2012 om 11:39.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 21:09
jenny13
jenny13 is offline
Citaat:
bijna16 schreef:
wat?????? ze moet vwo doen???? wat een onzin!!!!!!!!!!! sorry hoor maar is mavo/havo en vbo te min voor je ofzo???of zijn die gewoon te dom? doe normaal! dit vind ik echt een rot opmerking!
Nou zeg ik moet toegeven, of ik nou met mijn vriendin (vwo) praat of met mein andere vriendin (m/h) scheelt een stuk hoor...
Bij de een gaat het snel over jongens en make-up (niet mijn vlak /jongens wel maar tog\ en zo maar vwo heeft tog wel iets zinnigs dus tja kan er nix aan doen

kuz
__________________
When I saw ya, I knew, U R mine!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 21:35
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
Maar waar ligt dan die grens?
die grens is niet aan te geven op papier, het is een gevoel, je voelt dat je op hetzelfde level zit.

bovendien is het niet alleen zo dat vmbo'ers minder kennis hebben van 'vwo-zaken'. Het is vaak ook de manier van denken..moeilijk uitteleggen maar vmbo'ers denken gewoon anders dan vwo'ers (over t algemeen).
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 22:17
*InANna*
*InANna* is offline
Ben ik ff blij dat ik VWO doe :>
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-03-2002, 22:21
katrientjuh
katrientjuh is offline
ik wil ook geen jongen van het vti hoor,dat zijn echt wel achterlijke knulletjes,liefst heb ik iemand die net als ik kso volgt(kunstonderwijs) omdat kunst me interresseert,dan zitten we zo een beetje in hetzelfde genre

[Dit bericht is aangepast door katrientjuh (30-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 22:32
Verwijderd
Citaat:
bijna16 schreef:
wat?????? ze moet vwo doen???? wat een onzin!!!!!!!!!!! sorry hoor maar is mavo/havo en vbo te min voor je ofzo???of zijn die gewoon te dom? doe normaal! dit vind ik echt een rot opmerking!
Eigenlijk hoef ik zelf nauwelijks meer iets toe te voegen, alle argumenten zijn al voor me op tafel gelegd Dank U voor de bijval, mijn trouwe medeforummers *be blessed*

Ik praat niet geheel zonder ervaring, ik heb zelf een tijdje verkering gehad met een meisje uit 4-Mavo, gewoon omdat ik 'r leuk vond. Dat werkte gewoon niet. Ze zitten in een heel andere denkwereld. Je merkt het aan alles: aan algemene kennis, relativeringsvermogen, zelfspot, abstract denken, filosofisch denken, noem maar op. Het is heus niet voor niets dat er zo veel mensen op het VMBO/Mavo en zo weinig mensen op het VWO/gymnasium zitten. Het klinkt misschien hard, maar ik wil gewoon iemand die hetzelfde denkt en doet als ik. En zonder arrogant over te komen: ik ben nooit beter gewend dan het beste. Ik heb m'n VWO en m'n propedeuse universiteit gehaald zonder ook maar íets uit te voeren. Mag ik dan ook enige eisen stellen?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 23:49
brightness68
brightness68 is offline
Citaat:
nare man schreef:
Eigenlijk hoef ik zelf nauwelijks meer iets toe te voegen, alle argumenten zijn al voor me op tafel gelegd Dank U voor de bijval, mijn trouwe medeforummers *be blessed*

Ik praat niet geheel zonder ervaring, ik heb zelf een tijdje verkering gehad met een meisje uit 4-Mavo, gewoon omdat ik 'r leuk vond. Dat werkte gewoon niet. Ze zitten in een heel andere denkwereld. Je merkt het aan alles: aan algemene kennis, relativeringsvermogen, zelfspot, abstract denken, filosofisch denken, noem maar op. Het is heus niet voor niets dat er zo veel mensen op het VMBO/Mavo en zo weinig mensen op het VWO/gymnasium zitten. Het klinkt misschien hard, maar ik wil gewoon iemand die hetzelfde denkt en doet als ik. En zonder arrogant over te komen: ik ben nooit beter gewend dan het beste. Ik heb m'n VWO en m'n propedeuse universiteit gehaald zonder ook maar íets uit te voeren. Mag ik dan ook enige eisen stellen?

uhm zelfspot hebben vwo'ers ook hoor, misschien zelfs wel meer...
__________________
<~*love me, hate me, ..... they don't know who i am....*~> ik ben ZIJN smatje, LB... : )
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 09:43
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik heb m'n VWO en m'n propedeuse universiteit gehaald zonder ook maar íets uit te voeren. Mag ik dan ook enige eisen stellen?

Nou lieverd ik wil je niet uit de droom helpen maar je hebt zelf eerst havo gedaan als ik me goed herinner
Waarom heb je dan niet meteen vwo gedaan? Wel over andere niet vwo-ers gaan oordelen maar zelf heb je het dus ook niet moeiteloos gedaan zoals je hier beweerd
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 09:46
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
nare man schreef:
Eigenlijk hoef ik zelf nauwelijks meer iets toe te voegen, alle argumenten zijn al voor me op tafel gelegd Dank U voor de bijval, mijn trouwe medeforummers *be blessed*

Ik praat niet geheel zonder ervaring, ik heb zelf een tijdje verkering gehad met een meisje uit 4-Mavo, gewoon omdat ik 'r leuk vond. Dat werkte gewoon niet. Ze zitten in een heel andere denkwereld. Je merkt het aan alles: aan algemene kennis, relativeringsvermogen, zelfspot, abstract denken, filosofisch denken, noem maar op. Het is heus niet voor niets dat er zo veel mensen op het VMBO/Mavo en zo weinig mensen op het VWO/gymnasium zitten. Het klinkt misschien hard, maar ik wil gewoon iemand die hetzelfde denkt en doet als ik. En zonder arrogant over te komen: ik ben nooit beter gewend dan het beste. Ik heb m'n VWO en m'n propedeuse universiteit gehaald zonder ook maar íets uit te voeren. Mag ik dan ook enige eisen stellen?

Ik ken ontzettend veel mensen op het VWO die ontzettend dom zijn hoor! `Ik irriteer me aan dat ik korter wordt gevonden als jou`

zoiets schrijven die mensen
echt waar
dus vwo is niet het goeie criterium denk ik
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 10:22
Verwijderd
dan heb je ook nog is de mensen die wel vwo kunnen halen maar er gewoon hun best niet voor doen, omdat ze er geen zin in hebben..
met hun kun je best wel een goed gesprek voeren hoor... maar als je ze bijv. al afkeurt op het feit dat ze geen vwo doen en verder nix van ze af weet dan loop je natuurlijk de kans dat je misschien wel iemand die je toch wel leuk vindt, misloopt..
en dat alleen om dat ene niveau..
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 15:30
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
blablabla
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2002, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Esmée schreef:
Nou lieverd ik wil je niet uit de droom helpen maar je hebt zelf eerst havo gedaan als ik me goed herinner
Waarom heb je dan niet meteen vwo gedaan? Wel over andere niet vwo-ers gaan oordelen maar zelf heb je het dus ook niet moeiteloos gedaan zoals je hier beweerd
Jawel, want ik ben aartslui. Ik voerde in de brug- en tweede klas werkelijk niets uit. En dan bedoel ik niet elke dag een halfuurtje huiswerk (wat sommige mensen onder 'niets' verstaan) maar niets. En overigens gaat het helemaal niet om wat ik zelf heb gedaan op schoolgebied, dat aan te halen vind ik eigenlijk een beetje 'n zwaktebod en ik zie ook niet in hoe je me daarmee 'uit de droom' helpt. Maar goed, dat zal wel aan mij liggen (?)

En @Amaru:

"Ik ken ontzettend veel mensen op het VWO die ontzettend dom zijn hoor! `Ik irriteer me aan dat ik korter wordt gevonden als jou`"

Dat soort mensen behoort IMO ook niet het VWO te zitten.

En verder: wat een gezeik altijd over niveau's hier. Als ik zeg: VWO, dan bedoel ik natuurlijk iemand met VWO-werk en denkniveau. Dat iemand dan eerst HAVO heeft gedaan maakt mij zelf niet uit en NEE Esmée dat zeg ik niet omdat ik zelf ook eerst HAVO heb gedaan. Ik hoef mezelf niet tegenover jou of wie dan ook te verdedigen of te verantwoorden. Ik wil ook best zeggen 'ik wil alleen meisjes die ongelooflijk slim, intelligent en intellectueel zijn' en die term VWO-niveau vermijden, maar komt het dan niet op hetzelfde neer? Je noemt het alleen anders. IMO ongelooflijke mierenneukerij dit
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 16:16
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
nare man schreef:
Jawel, want ik ben aartslui. Ik voerde in de brug- en tweede klas werkelijk niets uit. En dan bedoel ik niet elke dag een halfuurtje huiswerk (wat sommige mensen onder 'niets' verstaan) maar niets. En overigens gaat het helemaal niet om wat ik zelf heb gedaan op schoolgebied, dat aan te halen vind ik eigenlijk een beetje 'n zwaktebod en ik zie ook niet in hoe je me daarmee 'uit de droom' helpt. Maar goed, dat zal wel aan mij liggen (?)


Daar gaat het wel om, want je zegt 'ik heb mijn vwo gehaald zonder iets te doen en daarom verwacht ik dat van een meisje ook', nou, als jij eerst havo hebt gedaan, wat zegt dat dan over jou? Niet dat er iets mis is met havo natuurlijk, maar beetje krom vind ik om hier te gaan roepen van blabla vwo was een eitje, als je eerst havo hebt gedaan was vwo blijkbaar niet zo'n eitje anders was je wel meteen naar het vwo gegaan, toch?
Of heb ik het helemaal verkeerd dat je eerst havo hebt gedaan, dat kan ook nog hoor?

__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 16:17
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
nare man schreef:
Als ik zeg: VWO, dan bedoel ik natuurlijk iemand met VWO-werk en denkniveau.
Nou zeg dat dan ook, ipv elke keer die standaard zin 'een meisje moet vwo of gym hebben', dat is iets heel anders.

__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 16:18
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
En neej je hoeft je idd niet tegenover mij te verantwoorden, zal me worst zijn wat je mening verder is, vond het alleen een beetje krom klinken, that's all
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 17:21
^AmArU^
^AmArU^ is offline
K Nare Man,
als je VWO als een indicatie voor het denkniveau gebruikt, dan vind ik dat een geoorloofde eis
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 18:12
Tiger_Wolf
Avatar van Tiger_Wolf
Tiger_Wolf is offline
Waar ging dit forum topic ook al weer over?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 18:19
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
ik zit op het vbo, alleen maar omdat ik gewoon geen zin heb om te leren, maar ik ben echt niet achterlijk, eigenlijk best wel slim, want ik wil werken in de kinderopvang als leidster, omdat te worden heb je spw nodig nu ga ik niveau 4 doen.
Nou kan je daar komen met mavo en met vbo
alleen ik heb voor vbo gekozen omdat dat de makkelijkste weg is waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. En aan sph heb ik niks want ik wil niet op het kantoor komen van de kinderopvang.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 18:24
Verwijderd
Mooie ogen
Lang steil haar
en dat was het uiterlijk
Verder moet ik gewoon goed met 'r kunnen praten over van alles en nog wat.
Ze moet gewoon haarzelf blijven, gewoon doen wat ze wil. Maakt eigenlijk niet zoveel uit... Ik val gewoon op iemand of niet
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 19:09
bijna16
bijna16 is offline
wat ik wou zeggen met mijn (misschien beetje overdreven) reactie:

het hoeft toch niet uit te maken wat voor niveau een meisje op school doet...? ik ken hele inteligente meiden op mavo en hoe iemand is en hoe diegene kan discusieren ligt niet aan school niveau maar gewoon aan hoe je bent! want weetje wanneer iemand echt dom is, als je dingen zegt zoals: een meisje moet minstens vwo of gymnasium hebben gedaan.

ook is het onzin wat iemand zei dat mavo alleen aan scooters/jongens/rodellen en dat soort dingen denkt. je kan iemand gewoon niet beoordelen op zijn schoolniveau!

zoals velen van jullie zeggen dat ze niks voor school hebben gedaan maar toch makkelijk vwo kunnen.... nou ik en ik ken er nog veel meer moeten heel hard werken voor de mavo en zijn blij als we ons diploma hebben gehaald. want wij hebben er tenminste wat voor gedaan! en dat kunnen veel van die vwo-ers niet zeggen!

ok ik geef toe, er zitten veel op mavo en vbo die gewoon niks aan school doen en echt alleen over domme dingen praten maar die heb je ook op vwo! dus jullie moeten niet iedereen die mavo of vbo doen over 1 kam strijken want daar wordt ik echt heel kwaad om!

zo dat moest er ff uit.
__________________
/
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Esmée schreef:
Daar gaat het wel om, want je zegt 'ik heb mijn vwo gehaald zonder iets te doen en daarom verwacht ik dat van een meisje ook', nou, als jij eerst havo hebt gedaan, wat zegt dat dan over jou? Niet dat er iets mis is met havo natuurlijk, maar beetje krom vind ik om hier te gaan roepen van blabla vwo was een eitje, als je eerst havo hebt gedaan was vwo blijkbaar niet zo'n eitje anders was je wel meteen naar het vwo gegaan, toch?
Damn zeg!

Dat hij eerst HAVO heeft gedaan wil helemaal niet zeggen dat VWO voor hem geen eitje was.. Zoals ie zelf al zei: hij is lui, dus hij had geen ZIN om VWO te doen.. en later dus wel...
Dan kan het dus wel een eitje zijn geweest...

Dat iemand eerst HAVO heeft gedaan kan ook liggen aan wat anderen van hem hadden verwacht. Als ze dachten dat hij "te dom" was voor vwo bijvoorbeeld... En dat heeft ie dan later recht gezet
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 19:28
Verwijderd
Citaat:
bijna16 schreef:
wat ik wou zeggen met mijn (misschien beetje overdreven) reactie:

het hoeft toch niet uit te maken wat voor niveau een meisje op school doet...? ik ken hele inteligente meiden op mavo en hoe iemand is en hoe diegene kan discusieren ligt niet aan school niveau maar gewoon aan hoe je bent! want weetje wanneer iemand echt dom is, als je dingen zegt zoals: een meisje moet minstens vwo of gymnasium hebben gedaan.


Dat is niet dom, dat is een eis
En waarom hij die eis heeft, hoeft ie aan niemand uit te leggen...

Daarbij, nare man is niet dom. Dat weet iedereen hier op het forum

Citaat:
ook is het onzin wat iemand zei dat mavo alleen aan scooters/jongens/rodellen en dat soort dingen denkt. je kan iemand gewoon niet beoordelen op zijn schoolniveau!


Als jij nou leert lezen staat hierboven dat VWO aangegeven wordt als criterium voor het denkniveau..

Ow, en btw: Mavo kan niet denken

Citaat:
zoals velen van jullie zeggen dat ze niks voor school hebben gedaan maar toch makkelijk vwo kunnen.... nou ik en ik ken er nog veel meer moeten heel hard werken voor de mavo en zijn blij als we ons diploma hebben gehaald. want wij hebben er tenminste wat voor gedaan! en dat kunnen veel van die vwo-ers niet zeggen!


Ow en je bent vast heel trots op het feit dat je je uit de naad hebt moeten werken voor een MAVO diploma
Denk je dat iemand die op zijn sloffen VWO haalt er echt mee zit dat ie er niets voor heeft moeten doen?

Citaat:
ok ik geef toe, er zitten veel op mavo en vbo die gewoon niks aan school doen en echt alleen over domme dingen praten maar die heb je ook op vwo! dus jullie moeten niet iedereen die mavo of vbo doen over 1 kam strijken want daar wordt ik echt heel kwaad om!


Het verschil tussen de mensen die op de MAVO niets doen, en de mensen die op het VWO niets doen is dit:

De mensen op de MAVO doen niets en verneuken school..
De mensen op het VWO doen niets omdat het te MAKKELIJK is..
En dat is een heel groot verschil.

Citaat:
zo dat moest er ff uit.
Dit ook

nu jij weer..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-03-2002, 19:37
bijna16
bijna16 is offline
ja,ik ben er trots op als ik mijn mavo diploma heb! iets op tegen?
ja tuurlijk had ik liever vwo gedaan maar dat kan ik gewoon niet! kan ik het helpen? ik werk hard voor mijn diploma mavo en jij voor jouw diploma. maar wat jullie nou zeggen is dat mavo en vbo gewoon dom is en dat is niet waar!
zo einde discussie!
__________________
/
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 19:56
~louise~
Avatar van ~louise~
~louise~ is offline
Citaat:
bijna16 schreef:
ja,ik ben er trots op als ik mijn mavo diploma heb! iets op tegen?
ja tuurlijk had ik liever vwo gedaan maar dat kan ik gewoon niet! kan ik het helpen? ik werk hard voor mijn diploma mavo en jij voor jouw diploma. maar wat jullie nou zeggen is dat mavo en vbo gewoon dom is en dat is niet waar!
zo einde discussie!
Oke jij gaat wel heel kort door de bocht!
Zoals hiervoor al (meerdere malen) is gezegd: Er wordt [i] absoluut [/] niet gesuggereerd dat mavo 'dom' is. Nare man wil gewoon zeggen dat een niveauverschil in de wijze van denken niet werkt in een relatie. En daar ben ik het absoluut mee eens. Ik wil ook minstens een jongen die even intelligent is als ik (misschien iets dommer: kan ik lekker wijsneuzerig gaan doen )
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 19:57
LittleLucille
LittleLucille is offline
Ik vond eerst ook een jongen heel leuk die jongen zat in een vwo klas (en ik zit op mavo) dat merk je ook dat hij veel meer ontwikkeld is of hoe zeg je dat hij is gewoon veel slimmer... hij denkt op een andere manier... maar dan als je dan met hem gaat praten heb je ook snel het gevoel zo van ik ben dom (komt eigenlijk nu super vaag over) daarom is het ook niks geworden wel jammer eigenlijk!

greetzz
__________________
Sometimes An Accident Is No Accident At All...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 20:27
Alet
Alet is offline
Ik heb ook al ondervonden dat (denk)niveau-verschil weldege funest kan zijn voor een relatie (Wat een zin )
Ik heb het liefs een jongen die net iets intelligenter is dan ik, en met discipline.
Ik vind een jongen die zijn best moet doen voor de HAVO maar het wel afmaakt, misschien wel leuker dan een jongen die op zijn sokken de HAVO doet omdat hij simpelweg geen zin heeft in het VWO. Dit zegt toch wel iets over je algemene instelling.
(Niet dat die van mij altijd even goed is, maar dat terzijde)
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 20:50
apart persoontje
apart persoontje is offline
'Ow en je bent vast heel trots op het feit dat je je uit de naad hebt moeten werken voor een MAVO diploma
Denk je dat iemand die op zijn sloffen VWO haalt er echt mee zit dat ie er niets voor heeft moeten doen?'

Daar geef ik haar dus groot gelijk in, ik heb een vriendin op de mavo en die had vbo advies gekregen, ze heeft het toch geprobeerd en der uit de naad gewerkt en ze gaat het gewoon halen en dan heb ik dus wel tien keer meer respect voor haar dan voor een andere vriendin die op der sloffen het vwo haalt.

Even op de discussie terug te komen, het is denk ik een combinatie van met iemand over gevoelszaken praten en over algemene dingen, als je de één mist zal het niet werken, maar als je de ander mist ook niet.

Maar ik vind het bekrompen om te zeggen dat mensen met een mavo-niveau niet een goede dicussie kunnen voeren, dan generaliseer je en dat is niet eerlijk voor de mensen hier op het forum die ook mavo doen en je hier gewoon van je stoel kunnen lullen.
__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 21:53
bijna16
bijna16 is offline
Citaat:
apart persoontje schreef:
'Ow en je bent vast heel trots op het feit dat je je uit de naad hebt moeten werken voor een MAVO diploma
Denk je dat iemand die op zijn sloffen VWO haalt er echt mee zit dat ie er niets voor heeft moeten doen?'

Daar geef ik haar dus groot gelijk in, ik heb een vriendin op de mavo en die had vbo advies gekregen, ze heeft het toch geprobeerd en der uit de naad gewerkt en ze gaat het gewoon halen en dan heb ik dus wel tien keer meer respect voor haar dan voor een andere vriendin die op der sloffen het vwo haalt.

Even op de discussie terug te komen, het is denk ik een combinatie van met iemand over gevoelszaken praten en over algemene dingen, als je de één mist zal het niet werken, maar als je de ander mist ook niet.

Maar ik vind het bekrompen om te zeggen dat mensen met een mavo-niveau niet een goede dicussie kunnen voeren, dan generaliseer je en dat is niet eerlijk voor de mensen hier op het forum die ook mavo doen en je hier gewoon van je stoel kunnen lullen.

ben ik het helemaal mee eens.
__________________
/
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 22:07
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Mensen... ik zeg ook niet dat ik het bekrompen vind om een bepaald denkniveau te eisen, dat doe ik zelf ook. Maar wel om een bepaald schoolniveau te eisen, en dat is wat Nare Man doet met zijn 'vwo of gym' verhaal altijd, en dat schaaft hij nu dan wel ineens bij, maar hij heeft het tot nu toe altijd zo gezegd, en dat vind ik fout. Daar ging het mij alleen maar om...
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 01:15
Verwijderd
Citaat:
Esmée schreef:
Mensen... ik zeg ook niet dat ik het bekrompen vind om een bepaald denkniveau te eisen, dat doe ik zelf ook. Maar wel om een bepaald schoolniveau te eisen, en dat is wat Nare Man doet met zijn 'vwo of gym' verhaal altijd, en dat schaaft hij nu dan wel ineens bij, maar hij heeft het tot nu toe altijd zo gezegd, en dat vind ik fout. Daar ging het mij alleen maar om...

Damn zeg! Zoals er al aangegeven staat, is wat nare man bedoelt met VWO-niveau een criterium voor het denkniveau...

Hij bedoelt niet dat iemand per se VWO moet doen... iemand die geen zin heeft in VWO en daarom HAVO gaat doen is ook goed...
Het gaat ook om het denkniveau, want drie-kwart van het VWO-volk is ook zo dom als het achtereind van een varken... Maar we noemen het even "VWO-niveau" En dat houdt ook in Vwo-denkniveau... Dus niet de mensen die boeken het hoofd in kunnen stampen maar voor de rest niets kunnen

Citaat:
apart persoontje schreef:'Ow en je bent vast heel trots op het feit dat je je uit de naad hebt moeten werken voor een MAVO diploma
Denk je dat iemand die op zijn sloffen VWO haalt er echt mee zit dat ie er niets voor heeft moeten doen?'


Daar geef ik haar dus groot gelijk in, ik heb een vriendin op de mavo en die had vbo advies gekregen, ze heeft het toch geprobeerd en der uit de naad gewerkt en ze gaat het gewoon halen en dan heb ik dus wel tien keer meer respect voor haar dan voor een andere vriendin die op der sloffen het vwo haalt.


Daar ging het me niet om. Ik heb ook echt wel respect voor mensen die MAVO halen, want als je MAVO moeilijk vindt, is het net zo'n prestatie als wanneer iemand het VWO moeilijk vindt en het haalt.
Maar zij bracht het alsof de mensen van de MAVO "beter" zijn omdat zij er meer moeite voor doen. En dat is echt werkelijk de grootste bullshit die ik ooit heb gehoord!

Mensen die het VWO makkelijk halen hoeven geen moeite te doen... dus... En in mijn ogen vind ik "het VWO zonder moeite halen" beter dan " keiveel moeite moeten doen voor de MAVO" ... Maarja das mijn mening...
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 14:28
NILSJUH
NILSJUH is offline
beetje blond haar,niet klein ((ik ben verdomme ook klein))
niet verlegen,sexy,blauwe ogen
((als ik dit vertel denk ik meteen aan een meisje van school))
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 14:49
al 16
al 16 is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Waar slaat dat nou op dan..? Zou jij het leuk vinden om een vriend te hebben met wie je geen woord normaal kan wisselen. Die zo dom is als het achtereind van het varken. Die alleen maar denkt aan kleren, sex en scooters???
Nahja aan jou reactie te zien wil je dat wel graag jah..


ja hallo denk je dat ik niet normaal kan communiceren ik praat nu toch ook met jou wat ik niet begrijp want wil jij je tot mijn niveau verlagen ik bedoel dat doen jullie toch allemaal want jullie willen niet met iemand vam de mavo praten maar wel via de computer ik weet niet of dat wel klopt en nog iets ik vind het een beetje zwak van jullie want jullie kunnen met zijn alle niet eens "bijna 16" aan dus en zij doet toch echt wel even MAVO dus discusieren kan ze wel.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 14:52
al 16
al 16 is offline
nog 1 vraagje aan "nare man"(naam klopt aardig....).

stel: jij komt in een discotheek een heel leuke mooi knap meisje tegen. je raakt ingesprek en ze is harstikke aardig. dan komt het onderwerp op schoolniveau en verteld ze dat ze vbo doet. loop je metteen weg met de gedachte "te min voor mij"of wat?
nou?

of mag je niet uit van je mammie....?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 15:00
al 16
al 16 is offline
ik wil nog even zeggen ik ben erg maar te gelijketijd ik jullie uit ik ben ook erg door jullie kneuzjes


Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 15:05
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
Wat boeiend zijn jullie 2[Dark voice en al16],gaan helemaal ruzie met elkaar maken om niets.
Als ik aan t praten met iemand met een VWO diploma gaat tie echt niet denken heeftie die halfbloed wel een Havo diploma of hoger.
T gaat erom of je niet gaat dom lullen en ik geloof er niks van dat Nare man gaat lullen over Wiskunde ofzoiets,die gaat eerder lullen over Politiek,Nieuws goedgesprek en zulke dingen.
Die jongen wilt gewoon met z'n eigen mensen lullen ikgeef em groot gelijk,ikdenk dat die jullie vol aan t uitlachen is om zoiets doms.
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 16:55
Verwijderd
Citaat:
brightness68 schreef:
uhm zelfspot hebben vwo'ers ook hoor, misschien zelfs wel meer...
Daar gaat het om doos! Juist vwo'ers hebben dat!

Nahja eigenlijk vind ik het irritant om op school-niveau te oordelen, want er zijn ook zat mensen die er gewoon geen zin in hebben, en die het zat hadden kunnen halen (*neemt eigen vriend als voorbeeld*). Die bijvoorbeeld de eerste jaren vwo hebben gedaan en toen dachten "dikke vinger!"

Maar over het algemeen hebben de mensen van "hoger niveau" meer zelfspot..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Waar vallen jullie meer op? (MEIDEN, Gays?)
dd51001
14 08-10-2015 20:34
Liefde & Relatie Waar val jij op ?
Sammie22
6 16-08-2012 13:59
Liefde & Relatie Waar vallen jullie op??
bo0mm
14 07-07-2003 14:51
Liefde & Relatie jongens waar vallen jullie op??
hotbulma
72 08-06-2003 18:32
Liefde & Relatie waar vallen jongens op?
BrunetJuh
57 30-06-2002 15:58
Liefde & Relatie Jongens, waar vallen jullie op bij meiden??
*Sneeuwmuts*
57 07-03-2002 08:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:44.