Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2014, 15:11
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Ik ga zaterdag naar Q-Base, heb een cap van 220mg 4-FMP en ga later in de nacht met kwartjes X werken (rode Rolling Stones).
Nu is de bedoeling om op de after aan de ketamine te gaan.
Kan dit veilig in combinatie met 4-FMP en xtc? De 4-FPM zal dan wel uitgewerkt zijn maar de X wil ik pas rond een uurtje of 05:00 nemen dus die werkt nog volop op de after waarschijnlijk.
__________________
Vanity is definitely my favorite sin

Laatst gewijzigd op 11-09-2014 om 18:57.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2014, 14:20
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
4FMP is van zichzelf sowieso nogal link.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2014, 12:12
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Citaat:
4FMP is van zichzelf sowieso nogal link.
Beetje kort door de bocht. Elke drug is gevaarlijk, maar je kunt de risico's beperken door er verstandig mee om te gaan. Dus: als je een middel nog niet goed kent, gebruik het dan met meer ervaren personen, doe genoeg research op internet, laat je drugs testen, eet gezond en slaap goed, et cetera et cetera.
In mijn ogen is 4-FMP een veel vriendelijker drug dan bijvoorbeeld xtc of speed. Het enige nadeel is dat er nog weinig research is gedaan naar de gevolgen op lange termijn, maar dat maakt het niet per se link, alleen meer iets om even dubbel over na te denken.
Er is vooralsnog nog maar één geval bekend van een persoon die na 4-FMP in het ziekenhuis is beland (correct me if I'm wrong) met een hartinfarct, en deze persoon had een abnormale hoeveelheid naar binnen gewerkt (680mg). Als je even wat research doet zie je al meteen dat een normale 'veilige' dosis ongeveer 130-160mg is, daarboven is al het snel iets té hard voor veel mensen.

Ik probeer het gebruik van 4-FMP niet als 100% veilig en verstandig te verklaren, maar wil alleen aangeven dat je opmerking (in zekere mate) wel voor alle drugs geldt zo ongeveer. Ook alcohol, dat is ook link als je er niet goed mee om gaat.
__________________
Vanity is definitely my favorite sin
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Welke drugs heb jij allemaal gebruikt?
Prospect
126 11-11-2015 00:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:26.