Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2009, 18:22
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Want leuk topic .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Oud 30-09-2009, 18:23
Verwijderd
je mag geen topics openen om het topic openen
Oud 30-09-2009, 18:26
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik wist dat er zo'n reactie zou komen . Nou goed dan;
- ik ben emotioneel nogal onstabiel meestal
- ik heb een heule grote sleutelbos
- er zit een fopspeen aan, omdat het kan!
- ik forum op geel, want nostalgie
- ik luister meestal naar muziek die medeforumers niet zo waarderen
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 30-09-2009, 18:30
Verwijderd
Citaat:
- ik forum op geel, want nostalgie
De nieuwe forumsoftware kwam in de zomer van 2007 en jij hebt je december 2007 aangemeld
Oud 30-09-2009, 18:31
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 30-09-2009, 18:32
Rationeel
Rationeel is offline
Oud 30-09-2009, 18:32
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
De nieuwe forumsoftware kwam in de zomer van 2007 en jij hebt je december 2007 aangemeld
Nostalgie in de zin van oud is beter dan nieuw. Verkeerd gebruik van het woord.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 30-09-2009, 19:01
Verwijderd
Ik geloof dat ik momenteel aan het vallen ben voor een man die omgekeerd evenredig mijn type is.
Ik heb een mini-zonnebloem in mijn haar.
Oud 30-09-2009, 19:34
Issun
Avatar van Issun
Issun is offline
Citaat:
Ik heb een mini-zonnebloem in mijn haar.
Altijd of gewoon nu?
Oud 30-09-2009, 19:40
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Ik geloof dat ik momenteel aan het vallen ben voor een man die omgekeerd evenredig mijn type is.
Ik heb een mini-zonnebloem in mijn haar.


Als ik door een drukke straat wandel dan doe ik dat best snel! Omdat die zakenmensen zo snel stappen doe ik dat onbewust ook en zit ik na 10 min te hijgen en beslis dan maar om op mijn ritme te stappen
Oud 30-09-2009, 19:41
Verwijderd
- Ik haat het als ik in het ov noodgewongen klem tegen een onbekende aan moet zitten. Gelukkig komt dat niet al te vaak voor, maar op de terugreis van vanmiddag bijvoorbeeld wel. Dan probeer ik het draaglijker te maken door zo veel mogelijk mijn ogen dicht te houden en me in te beelden dat de persoon naast me een bekende is waar ik graag tegenaan wil zitten.
Voorste stoel in de bus ftw.

- Er zijn weinig dingen waar ik zo nijdig van word als van plaatjes in een word-bestand proberen te zetten.
Oud 30-09-2009, 19:42
Verwijderd
Ik ben verliefd op Bilinda Butcher van My Bloody Valentine.
Oud 30-09-2009, 19:42
Verwijderd
Ik ga in de bus altijd juist achterin zitten, omdat ik anders moet opstaan voor bejaarden en daar heb ik geen zin in, en achterin komen die toch niet.
Oud 30-09-2009, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het niet zo grappig.
Oud 30-09-2009, 19:46
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Ik vind het niet zo grappig.
plus- en minpolen trekken elkaar aan
Oud 30-09-2009, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Ik ga in de bus altijd juist achterin zitten, omdat ik anders moet opstaan voor bejaarden en daar heb ik geen zin in, en achterin komen die toch niet.
Ja maar dat is zo'n gedoe met uitstappen als je standaard een a2-formaat map bij je hebt.
Oud 30-09-2009, 20:00
Verwijderd
Opmerking van Pippeloen (L)

Ontopic:
- Als ik ergens geen zin in heb besteed ik klusjes uit door heel onnozel te doen.
- Ik kan best wel veel accentjes nadoen omdat ik er echt een sport van maak om in de trein/bus heel goed te luisteren wat mensen die plat praten allemaal zeggen
- Ik ga wel eens onder de zonnebank en als iemand zich afvraagt waarom ik zo'n 'gezond kleurtje' (walgelijk woord) heb antwoord ik met: 'oh hehe geen idee' omdat ik het te ijdel vind om de waarheid te vertellen
- Als ik naar mijn ouders ga en ik moet in de bus zitten ontwijk ik graag de standaardgesprekjes over hoe je leven er nu uitziet. Ik bel dan altijd even iemand op en als ze niet opnemen begin ik gerust een nepgesprek te voeren. Hoef je alleen nog maar door te lopen en overdreven te zwaaien als begroeting.
Oud 30-09-2009, 20:06
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Opmerking van Pippeloen (L)

*knip*
- Als ik naar mijn ouders ga en ik moet in de bus zitten ontwijk ik graag de standaardgesprekjes over hoe je leven er nu uitziet. Ik bel dan altijd even iemand op en als ze niet opnemen begin ik gerust een nepgesprek te voeren. Hoef je alleen nog maar door te lopen en overdreven te zwaaien als begroeting.
en dan gaat je gsm opeens af tijdens je 'gesprek'
Ads door Google
Oud 30-09-2009, 20:24
Verwijderd
Citaat:
en dan gaat je gsm opeens af tijdens je 'gesprek'
Haha nee dan zorg ik wel dat ie op stil staat maar meestal bel ik gewoon iemand op hoor! Dankzij mijn rekeningen zijn er bij mijn provider zo weinig ontslagen gevallen denk ik.
Oud 30-09-2009, 20:35
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Haha nee dan zorg ik wel dat ie op stil staat maar meestal bel ik gewoon iemand op hoor! Dankzij mijn rekeningen zijn er bij mijn provider zo weinig ontslagen gevallen denk ik.
bel mij dan ook eens
Oud 30-09-2009, 20:36
Laisve
Avatar van Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Ik ga in de bus altijd juist achterin zitten, omdat ik anders moet opstaan voor bejaarden en daar heb ik geen zin in, en achterin komen die toch niet.
__________________
Noudat jy swyg is daar niks meer / vir my om ooit nog te begeer / buiten die tydstip waarop ek / dieselfde stilte mag betrek
Oud 30-09-2009, 20:39
Verwijderd
ja ik sta heus wel op als het moet hoor. Maar ik vermijd dat soort situaties liever door achterin te gaan zitten. Bovendien bestaat de helft van mijn tijd aan het verzorgen van bejaarden dus zo'n slecht mens ben ik nou ook weer niet.
Oud 30-09-2009, 20:43
Laisve
Avatar van Laisve
Laisve is offline
Nee ik moest terwijl ik jouw post las lachen omdat ik ineens aan dat filmpje dacht

Weetje over mij: ik heb een paar jaar geleden een cursus esperanto gevolgd, maar helaas is het bijna allemaal weggezakt.
__________________
Noudat jy swyg is daar niks meer / vir my om ooit nog te begeer / buiten die tydstip waarop ek / dieselfde stilte mag betrek
Oud 30-09-2009, 20:49
Verwijderd
haha tering
Oud 30-09-2009, 20:56
Verwijderd
- ik hou erg van cabaret. Vooral Hans Teeuwen, Theo Maassen en Najib Amhali. Oh en sommige dingen van Toon Hermans. <3
- Mensen verwachten niet van mij dat ik blow. Als ze me zien en kennen enzo.
- Ik ben heel fanatiek bij een EK of WK.
- Ik ben de enige vrouw in Nederland die Boer zoekt Vrouw stom vindt.
- Ik vind het heeeeeeeeeeeeeeel lekker om in bed te liggen, en dan vooral 's ochteds. Wakker worden, en dan weer lekker gaan slapen, hmmmmmm.
Advertentie
Oud 30-09-2009, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Bovendien bestaat de helft van mijn tijd aan het verzorgen van bejaarden dus zo'n slecht mens ben ik nou ook weer niet.
<3
Oud 30-09-2009, 21:00
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
- Ik ben de enige vrouw in Nederland die Boer zoekt Vrouw stom vindt.
Ik vind het ook stom
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 30-09-2009, 21:02
Verwijderd
Ik vind boer zoekt vrouw ook stom
Oud 30-09-2009, 21:15
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik denk altijd dat ik maar weinig huil bij films, maar er zijn toch best wel wat gekke uitzonderingen:
Summerstorm
Milk
Into the wild
American history X (maar alleen de laatste scène)
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 30-09-2009, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het ook stom
Citaat:
Ik vind boer zoekt vrouw ook stom
Girlfriends
Oud 01-10-2009, 18:16
Verwijderd
Als ik langs een puntig hek loop verbeeld ik mij hoe het is om met mijn oog op zo’n punt te vallen. Ik vraag me af hoe het is om je eigen oog in een knoflookpers te stoppen. Of om hem hard op de grond te smijten. Zal hij een heel klein beetje terugstuiteren of blijft hij plakken? Ik voel hoe het is om in een oog te bijten. Ik heb iets met ogen geloof ik
Oud 01-10-2009, 18:18
Verwijderd
- ik heb altijd best veel darmgassen
Oud 01-10-2009, 18:26
Issun
Avatar van Issun
Issun is offline
Citaat:
Als ik langs een puntig hek loop verbeeld ik mij hoe het is om met mijn oog op zo’n punt te vallen. Ik vraag me af hoe het is om je eigen oog in een knoflookpers te stoppen. Of om hem hard op de grond te smijten. Zal hij een heel klein beetje terugstuiteren of blijft hij plakken? Ik voel hoe het is om in een oog te bijten. Ik heb iets met ogen geloof ik
Ik verbeeld me in restaurants wel eens hoe het is om een vork in je oog te steken. Krijg ik bijna de neiging om dat ook echt te gaan doen.

Laatst gewijzigd op 12-10-2009 om 16:58.
Oud 01-10-2009, 18:30
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik verbeeld me wel eens hoe het is om zonder parachute uit een vliegtuig te springen of van een hoog gebouw af te springen, heerlijk lijkt me dat. Alleen een beetje jammer dat je dood bent bij de landing.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 01-10-2009, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Ik verbeeld me in restaurants wel eens hoe het is om een vork in je oog te steken. Krijg ik bijna de nijging om dat ook echt te gaan doen.
Ja dat. Of als er een grote vrachtwagen voorbij komt rijden en je zit op de fiets en je hoeft maar één male zwenk met je stuur te doen of je ligt onder de vrachtwagen
Oud 01-10-2009, 19:22
Verwijderd
Ik hou ervan om mensen van top tot teen te bekijken. Daar probeer ik me overigens wel bij in te houden, want ik weet dat het heel ergerlijk is als iemand naar je zit te staren. Vooral gezichten vind ik fascinerend. Bij gezichten van onbekenden probeer ik me altijd de trekken voor te stellen die ze zouden hebben bij een andere emotie, bijv. bij blijdschap of juist bij woede. In mijn hoofd 'scan' ik ook gezichten om te kijken of ze bepaalde overeenkomsten hebben en deel ik ze meestal in bij een soort type. Eigenlijk ging ik ervan uit dat iedereen dat wel een beetje deed, maar vandaag vertelde ik het aan iemand en die had dat dus totaal niet, tot mijn verbazing.
Handen vind ik ook heel interessant. Niet alleen hoe ze eruit zien, maar ook hoe ze gebruikt worden bij het praten. Soms vind ik het leuk om bij discussieprogramma's het geluid uit te zetten, om alleen maar te kijken naar de gebaren die mensen met hun handen maken om hun standpunt duidelijk te maken.
Ads door Google
Oud 01-10-2009, 19:23
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik houd ook heel erg van gebaren maken bij het praten . En ik kijk niet graag mensen aan, en dat is vervelend.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 01-10-2009, 19:25
Verwijderd
Oh ik kijk juist heel graag mensen aan, maar ik probeer het meestal te vermijden omdat de meeste mensen het idd superirritant vinden.
Oud 01-10-2009, 19:57
Verwijderd
-Ik game graag.
-Ik teken graag, maar dat heb ik helaas al heel lang niet meer gedaan. Om de een of andere reden kan ik me daar de laatste tijd niet goed voor motiveren.
-Ik kijk graag anime en lees graag manga's.
-Familie&vrienden vind ik heel belangrijk.
-Ik kan heel slecht mijn aandacht bij 1 ding houden.
-Mijn huidige klas vind ik maar raar en breezah.
-Lui zijn ben ik goed in.
-Over een half jaar neem ik waarschijnlijk 2 katten.<3 Huisdieren zijn tof.
-Ik haat mensen die als ze in een groep zijn raar tegen je doen, maar als ze alleen zijn ineens poeslief doen. Daarvan heb ik er dus genoeg in mijn klas. Ik heb dan ook maar besloten om niet meer zo lief te doen. Als ze ineens zo schijnheilig gaan doen als ze geen groep om zich heen hebben, dan kap ik het gesprek zo snel mogelijk af en ga naar mijn vrienden toe. Vroegah zou ik gewoon aardig hebben gedaan, maar ze hebben het nu verpest. Ik vind dat ik er dan nog best netjes mee omga, hoe ik het nu doe.
-Mijn lievelingskleur is geel. Daarom heb ik het forum ook nog netjes op geel staan.<3 Oranje vind ik ook heel mooi.

Naja, wel genoeg voor nu.
Oud 02-10-2009, 07:41
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Als het in de winter koud is, trek ik gewoon beenwarmers in mijn laarzen aan. Niemand die het ziet en ik heb het lekker warm. Mijn eet gewoontes zijn vrij slecht. Het komt soms best voor dat ik een maaltijd helemaal niet eet. Of dat ik niet ontbijt, lunch en pas 's avonds ga avondeten. Blijkbaar heb ik er geen last van.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 02-10-2009, 09:27
Verwijderd
Ik hou niet van mijn verjaardag, om the center of attention the zijn, bah.
Ik heb altijd beste vriendinnen gehad ipv beste vrienden
Ik moet nu heel nodig naar het toilet
Oud 02-10-2009, 09:46
Verwijderd
Citaat:
Ik hou niet van mijn verjaardag, om the center of attention the zijn, bah.
Wist je dat ik hierom moest lachen gezien het nummer 1 kenmerk van RP.
Oud 02-10-2009, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Wist je dat ik hierom moest lachen gezien het nummer 1 kenmerk van RP.
mja, maar irl is toch wat anders, ben een echte kat uit de boom kijk type
Oud 02-10-2009, 13:46
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
● Ik eet zelden vlees, niet om vegetarische redenen, maar omdat ik vlees nooit zo smakelijk heb gevonden. Ik haat het vooral wanneer er van die harde kleine stukjes (met de grootte van een speldenknop) in zitten, of van die draadjes. Daarom: ik eet alleen heel fijn vlees, en anders gewoon niet.

● In de afgelopen jaren heb ik een soort van moeite met MSN ontwikkeld: ik spreek iemand vrijwel nooit meer zelf aan, omdat ik ergens een beetje bang ben die persoon te storen of lastig te vallen (en daarnaast ook een beetje saai over te komen). Vroeger had ik daar nooit echt moeite mee, ik weet niet hoe ik zo MSN-foob ben geworden. Om min of meer dezelfde redenen ben ik ook niet zo dol op telefoneren; als ik kan vermijden door bijvoorbeeld gebruik te maken van SMS of e-mail, dan doe ik dat.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 02-10-2009, 13:56
Verwijderd
- ik kan thuisblijven of afspraken afzeggen voor een voetbalwedstrijd
- ik denk soms in het Spaans
- ik volg altijd alle gesprekken om me heen in het openbaar
- ik weiger al een paar jaar om mijn verjaardag te vieren
- helaas pindakaas vergelijk ik mezelf altijd met iedereen
- op mijn werk krijg ik vaak van gasten te horen dat ik erg vermakelijk ben
- ik maak altijd afspraken met mezelf en doe daar vervolgens niks mee
- ik ga tegenwoordig op vrijdagavond sporten want er ik heb een nieuwe instructeur gespot
- ik vind mannen veel leukere wezens dan vrouwen
Oud 02-10-2009, 16:17
Issun
Avatar van Issun
Issun is offline
- Ik denk en fantaseer soms in het Engels, sterker nog: soms schakel ik tijdens het fantaseren over op Engels omdat dat er 'beter bij past'. Ik heb verder geen enkele Engelstalige achtergrond.
Oud 02-10-2009, 18:23
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Girlfriends


Citaat:
Om min of meer dezelfde redenen ben ik ook niet zo dol op telefoneren; als ik kan vermijden door bijvoorbeeld gebruik te maken van SMS of e-mail, dan doe ik dat.
Herkenbaar.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 02-10-2009, 18:39
Verwijderd
Vroeger vond ik telefoneren ook eng en vreselijk, maar sinds ik telefonisch werk doe heb ik er echt 0,0 problemen meer mee. *trots*
Oud 02-10-2009, 18:42
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb ook geen problemen met telefoneren an sich, althans niet heel erg () maar vooral met het idee om vrienden te bellen, en ze dan misschien te storen.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 02-10-2009, 18:44
Verwijderd
Ik bel eigenlijk nooit vrienden. Dat is niet echt gebruikelijk bij ons. Alles gaat inderdaad via mail en sms.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Liefde & Relatie Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje
Pioneer3006
39 22-11-2002 17:34
Liefde & Relatie Help, wat moet k doen :S
Freaked Reality
49 11-04-2002 18:07
Liefde & Relatie Ik ben er ziek van!
PFP
47 11-04-2002 17:38
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14
Liefde & Relatie What should I do
mysteryyy
22 15-02-2002 16:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:15.