Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2003, 10:39
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Gewoon een algehele vraag over hygiene,seks en de geslachtsdelen. Maken jullie je schoon mbv de douche voor en/of na seks, inclusief masturbatie, maken jullie (jongens) je sperma schoon met gewoon een doekje of gaat er meteen zeep en water overheen?
Verschonen jullie je bed na seks en wassen jullie je handen na masturbatie of zelfs gewoon plassen?

Ik vraag dit omdat ikzelf nogal erg veel van reinhied hou en ik raak mijn piemel niet eens aan als er geen zeep en water in de buurt is. 6 uur lang in london mijn plas opgehouden.
Ik zit zelfs niet met mijn blote kont op bed tenzij die meteen daarna de was in gaat, hoe zit dat bij jullie?

Greetz Kenny.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 11:08
Verwijderd
Ik was m'n handen áltijd na het plassen, met zeep ook... Ik douche me elke ochtend en was me dan ook van top tot teen, als ik dan 's avonds seks heb vind ik het niet nodig mezelf nog eens te gaan wassen, dus dat doe ik niet. Na de seks was ik mezelf wel, meestal alleen met lauw water.

Bed verschoon ik niet na elke keer seks, overigens blijft sperma toch in mij zitten en zoef ik naar de badkamer, dus het wordt eerder vies van zweet dan van sperma...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 11:52
poesiefox
poesiefox is offline
Ik douche iedere ochtend uitgebreid, voor de sex wordt er, indien dat s'avonds is, nogmaals door beiden gedouched. Na de sex krijgen we dat gedoe met doekjes, en dan gaan we lekker slapen. Douchen komt de volgende ochtend wel weer.

Na plassen handen wassen natuurlijk, en ook voor het koken en eten, en bed verschonen is standaard elke week. We knoeien toch niet, en als we wel knoeien dan droogt het wel op hoor. Het is niet giftig.

Spontane sex zonder wassen van te voren komt hiet niet vaak voor, ik moet erg op mijn blaas letten. Vandaar dat ik ervoor wassen belangrijker vind dan erna wassen. En met water, geen zeep, want zeep is juist de manier om nare vaginale infecties op te lopen.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 12:28
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 14-04-2003 @ 12:52:

Spontane sex zonder wassen van te voren komt hiet niet vaak voor, ik moet erg op mijn blaas letten. Vandaar dat ik ervoor wassen belangrijker vind dan erna wassen.
Oeh, als je bang bent voor blaasontsteking moet je je erna ook zéker wassen...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 12:41
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 14-04-2003 @ 13:28:
Oeh, als je bang bent voor blaasontsteking moet je je erna ook zéker wassen...
Met name uitplassen! Dan ben je al die bacterien weer kwijt. Als je weer uitgebreid gaat poetsen wrijf je wat er nog zit toch weer in. Zolang het maar niet IN mijn urinebuis zit is er niks aan de hand, dan kan mijn eigen bacteriologisch evenwicht het prima aan.

Proefondervindelijk aangetoond. Hak al jaaaaren met dit bijltje.

Mar voor iemand anders kan erna wassen juist wel het verschil uitmaken tussen wel of geen blaasontsteking.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 12:47
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 14-04-2003 @ 13:41:
Met name uitplassen! Dan ben je al die bacterien weer kwijt. Als je weer uitgebreid gaat poetsen wrijf je wat er nog zit toch weer in. Zolang het maar niet IN mijn urinebuis zit is er niks aan de hand, dan kan mijn eigen bacteriologisch evenwicht het prima aan.

Proefondervindelijk aangetoond. Hak al jaaaaren met dit bijltje.

Mar voor iemand anders kan erna wassen juist wel het verschil uitmaken tussen wel of geen blaasontsteking.
Oh ok, plassen is natuurlijk ook goed, 'k dacht dat je gewoon alles een beetje droog maakte en dan lekker ging suffen.. Plassen is goed jah
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 12:50
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 14-04-2003 @ 13:47:
Oh ok, plassen is natuurlijk ook goed, 'k dacht dat je gewoon alles een beetje droog maakte en dan lekker ging suffen.. Plassen is goed jah
Het spreekwoord zou moeten luiden, eerst wassen, dan plassen!

Offe, Wassen is zilver maar plassen is goud.

Ik denk dat je dan hele lege blikken krijgt van je toehoorders...
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 17:32
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Schoner dan ik dacht op dit forum tot zover. Kijken of er nog anderen reageren nu.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 18:05
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 14-04-2003 @ 11:39:
Gewoon een algehele vraag over hygiene,seks en de geslachtsdelen. Maken jullie je schoon mbv de douche voor en/of na seks, inclusief masturbatie, maken jullie (jongens) je sperma schoon met gewoon een doekje of gaat er meteen zeep en water overheen?
Verschonen jullie je bed na seks en wassen jullie je handen na masturbatie of zelfs gewoon plassen?

Ik vraag dit omdat ikzelf nogal erg veel van reinhied hou en ik raak mijn piemel niet eens aan als er geen zeep en water in de buurt is. 6 uur lang in london mijn plas opgehouden.
Ik zit zelfs niet met mijn blote kont op bed tenzij die meteen daarna de was in gaat, hoe zit dat bij jullie?

Greetz Kenny.
ik zou je denk ik griezelig vinden in bed...hygiëne is goed (noodzakelijk en logisch) maar je moet niet overdrijven. Maar ja, je vindt beffen ook al vies, dus dat zegt al genoeg .
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 18:57
Verwijderd
Ik douche bijna elke avond, behalve zaterdagavond, en ik douche zaterdagochtend en zondagochtend in elk geval. Daarnaast douche ik vaak na de sex. Voor de sex is inderdaad ook handig, maar ik kan niet altijd lekker in slaap vallen erna, als we een paar uur vrij van school hebben 's ochtends bijvoorbeeld, en om nou helemaal bezweet en bespermad naar school te gaan, dat is ook niet alles. Plassen na de sex doe ik ook vrijwel altijd, en m'n handen wassen nadat ik naar de wc ben gegaan ook. Ik was ook altijd m'n handen na het handmatig masturberen, en maak soms alles even schoon met een babydoekje. Onder de douche krijgen mijn oksels en anus douchecreme, mijn gezicht en rug neutrogena poriereiniger, en de rest douche-olie (of alleen m'n vagina douche-olie, dat ligt eraan hoeveel tijd ik heb), dat is wat minder agressief. Ik spoel alles onmiddelijk zeer goed af
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 19:47
Muizzz
Avatar van Muizzz
Muizzz is offline
ik douche elke avond, voor de seks douche ik vaak wel (als het kan) omdat mijn vriend het ook lekkerder vind als ik schoon ben enz, en het voelt ook fijner.
en ik verschoon mijn bed elke weer standaard.
__________________
conclusie :
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 22:10
Verwijderd
Ik pis altijd in de wasbak
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 22:32
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 14-04-2003 @ 23:10:
Ik pis altijd in de wasbak
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 00:10
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-04-2003 @ 23:10:
Ik pis altijd in de wasbak
ja, weet je hoeveel bruikbaar drinkwater er per keer doorheen gaat bij het doortrekken van de wc??!

precies

en uhm, mijn handen was ik bijna nooit, alleen als ik er over heen heb gezeken
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 01:25
LoneLover
LoneLover is offline
Bwaark, het lijkt wel of iedereen hier een ongeloofelijke smetvrees heeft.

Wel ik douche me NIET dagelijks en ik stoor er me totaal niet aan, en nee, m'n omgeving ook niet.

Ik douche me eenvoudigweg waneer het nodig is, dat kan 2 maal per dag zijn of soms enkele dagen niet als ik niks actievers heb gedaan dan achter m'n pc zitten of achter de tv. Je snapt wel wat ik bedoel.

Douchen voor de sex komt kwasi nooit voor, dat vind ik absoluut a no-go. Omgekeerd kan natuurlijk wel. Als de nuance de meesten niet ontgaat tenminste.

Na de sex heb ik trouwens meestal geen fut om te douchen tenzij het echt nodig is (echt lang sex en/of met dingen waar je nog viezer van word) .
__________________
Life is a bitch and then you die
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 07:03
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-04-2003 @ 23:10:
Ik pis altijd in de wasbak
ff serieus s'il vous plait.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 10:19
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 15-04-2003 @ 08:03:
ff serieus s'il vous plait.
Kans is groot dat Nare Man serieus is.
Over het algemeen zijn mannen luie wezens die van makkelijk houden.. ze hebben het voordeel dat ze niet hoeven te gaan zitten om te plassen..
Ik vermoed dat wel meer mannen in de wasbak pissen als de wc verder weg is dan de wasbak dus

Misschien is het wel uit hygiënisch oogpunt.. zuur lost kalk op.

Maar ff ontopic...

Elke dag was ik mijn gezicht en oksels als ik niet ga douchen die ochtend.
Ik douche trouwens niet elke dag.. dat is de pest voor mijn huid. Te vaak wassen met zeep droogt de huid uit en raken natuurlijke evenwichten uit balans. In de zomer met heel heet weer douche is vaak wel elke dag, maar vaak met water..dan sla ik zeep wel eens over.

Ik was altijd mijn handen na alles dat mijn handen maar eenbeetje vies zou kunnen maken en voor eten..
Tijdens koken was ik mijn handen soms elke 5 minuten.. denkik niet eens bij na.. maar mijn handen moeten helemaal schoon voelen en is een goede gewoonte denk ik, zeker als je eten voor anderen bereid.
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 10:22
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Waarom staat dit onderwerp eigenlijk op sexualiteit? Hygiene hoort bij Lichaam en gezondheid thuis, niet bij sex.
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 11:17
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Voor de sex douche.. of was ik me.
Na de sex was ik me.

Als ik naar de wc ben gegaan was ik altijd mijn handen.
Maar ik ga niet helemaal mijn bed verschonen nadat ik sex heb gehad.. en vind het ook niet erg als ik met me blote kont op me bed zit.
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 11:53
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-04-2003 @ 23:10:
Ik pis altijd in de wasbak
Ik vond dat als kleuter zo ontzettend stoer als mijn pappa dat deed in het weekend. En mijn moeder werd er iedere keer weer woest om. Nu geef ik haar groot gelijk natuurlijk. Ik poets mijn tanden toch ook niet in de WC?
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 11:58
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 15-04-2003 @ 12:53:
Ik vond dat als kleuter zo ontzettend stoer als mijn pappa dat deed in het weekend. En mijn moeder werd er iedere keer weer woest om. Nu geef ik haar groot gelijk natuurlijk. Ik poets mijn tanden toch ook niet in de WC?
ook vooral niet doen, weet je heoveel water er per keer doorheen gaat als je de wc doortrekt?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 12:15
Verwijderd
plannen jullie allemaal de sex ofzo dat jullie je voor de sex wassen


of stopen jullie halverwege het voorspel en zegge dan "zo terug, me ff douchen"
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 12:28
Thomas
Thomas is offline
Ja, tuurlijk. Ik vind dat zeer belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 12:38
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 15-04-2003 @ 13:15:
plannen jullie allemaal de sex ofzo dat jullie je voor de sex wassen


of stopen jullie halverwege het voorspel en zegge dan "zo terug, me ff douchen"
Ja, anders ben ik geremd. Ik wil me wel schoon voelen, anders kan ik niet genieten van beffen. En ik wil dat hij schoon is, niet dat ik hem eerst schoon moet likken.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 13:13
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Nou Kenny, je bent wel héél hygienisch vind ik! Ik zit gerust met mijn blote kont op het bed. Met mijn vriend slaap ik zelfs naakt en dan wordt het bed echt niet elke keer gewassen! Ik slaap gewoon de volgende nacht onder de dekens waaronder we gevreeën hebben.

Na het plassen was ik mijn handen, met water en zeep. Na masturberen ook. Na het aftrekken van mijn vriend soms wel en soms niet. Als we meteen in slaap vallen niet.

Voordat we seks gaan hebben, was ik me niet. Soms als we een avond met z'n tweetjes hebben en ik wel vermoed wat er gaat gebeuren dan douche ik me zorgvuldiger, compleet met ontharen enzo. Maar vaak is het ongepland en dan is het wel juist lekker als je echt naar "jezelf" ruikt. Vind ik iig wel fijn bij mijn vriend.

Sperma vind ik niet echt een lekker goedje, maar als hij bijvoorbeeld klaarkomt op mijn buik dan smeer ik het gewoon uit, ga slapen en was het de volgende dag wel weg.

Stuk minder hygienisch hè?
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 15:01
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
SounD schreef op 15-04-2003 @ 11:19:
Kans is groot dat Nare Man serieus is.
Over het algemeen zijn mannen luie wezens die van makkelijk houden.. ze hebben het voordeel dat ze niet hoeven te gaan zitten om te plassen..
Ik vermoed dat wel meer mannen in de wasbak pissen als de wc verder weg is dan de wasbak dus

Misschien is het wel uit hygiënisch oogpunt.. zuur lost kalk op.
Ik dacht dat jij zon hekel had aan stereotypering van geslachten en nu noem je mannen lui, wat natuurlijk complete onzin is.

metalgirl, dat laatste vind ik inderdaad wel heel erg ehm, nou ja, ongezond zal het niet zijn maar wel verrekkte ranzig.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 15-04-2003 @ 16:01:

metalgirl, dat laatste vind ik inderdaad wel heel erg ehm, nou ja, ongezond zal het niet zijn maar wel verrekkte ranzig.
't Voelt ook vies, als sperma opdroogt, vormt het zo'n film over je huid, geen lekker gevoel... Maar ranzig? Nah, ze wast het er toch de volgende dag wel af? 't Is niet zo dat ze met opgedroogde sperma over zich heen naar buiten gaan oid...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 15:34
kastdeur
kastdeur is offline
Maken jullie je schoon mbv de douche voor en/of na seks
ik douch elke dag en na de seks plas ik het sperma eruit
inclusief masturbatie
vaak ben ik na het orgasme moe-ig en val ik in slaap, douchen doe ik de volgende ochtend dan
Verschonen jullie je bed na seks en wassen jullie je handen na masturbatie of zelfs gewoon plassen?
nee we verschonen het bed niet na de seks, gewoon om een paar weken doen we dat. na het plassen was ik meestal mijn handen, maar als ik snel moet niet altijd. ik raak tenslotte niks aan.
Ik vraag dit omdat ikzelf nogal erg veel van reinhied hou en ik raak mijn piemel niet eens aan als er geen zeep en water in de buurt is.
ik hou ook van reinheid, maar ik ga er anders mee om
Ik zit zelfs niet met mijn blote kont op bed tenzij die meteen daarna de was in gaat, hoe zit dat bij jullie?
mijn vriendje en ik slapen vrijwel altijd naakt, dus tjah...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 16:36
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
ik zeg niks.... ik ben nog "erger" dan metalgirl. maar dat vind ik dus niet erg.. jullie hebben vast gewoon geen afweer

zie vorige post..
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 17:26
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 15-04-2003 @ 16:01:
Ik dacht dat jij zon hekel had aan stereotypering van geslachten en nu noem je mannen lui, wat natuurlijk complete onzin is.
a) Er staat niet dat alle mannen lui zijn
b) Er staan een dikke vette smiley na mijn verhaaltje
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 17:39
evil_grrrl666
Avatar van evil_grrrl666
evil_grrrl666 is offline
ik douche het liefst wel voor het beffen en verwacht dat mijn vriend dat ook voor het pijpen doet, tenminste als het wat minder fris ruikt, anders vind ik het niet erg. en ik slaap ALTIJD naakt.. niet alleen met mijn vriend samen en mijn bed wordt ongeveer een keer per week ofzo verschoont. ik bedoel er plakt geen vieze troep aan mij dus ik vind het niet erg om terug het bed in te stappen als ik er naakt heb gelegen of gezeten.
sperma vegen mijn vriend en ik meestal gewoon af met tissues ofzo. ik vind het niet vies om erna niet uitgebreid te staan douchen, meestal is het toch ´savonds dat er "iets" gebeurt dus dan was ik me de volgende ochtend wel weer helemaal schoon. spermavlekken op lakens vind ik ook niet echt een probleem, dat droogt gewoon op.
ok.. en verder.. ja handen wassen wel nadat ik op de wc ben geweest..
en als ik masturbeer, vind ik het ook niet erg om gewoon mijn handen af te vegen als ik klaar ben en ik toch maar ga slapen ofzo, over het algemeen stink ik namelijk niet. (natuurlijk zorg ik wel even dat ik helemaal schoon ben de volgende ochtend..)
en douchen over het algemeen gewoon wanneer het nodig is(= wanneer ik veel gezweet heb, me gewoon niet fris voel, of wat sterk ruik enz.) dat varieert dus ook..
tot zover mijn nutteloos lange onzinverhaal...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 17:48
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 14-04-2003 @ 11:39:
Gewoon een algehele vraag over hygiene,seks en de geslachtsdelen. Maken jullie je schoon mbv de douche voor en/of na seks, inclusief masturbatie, maken jullie (jongens) je sperma schoon met gewoon een doekje of gaat er meteen zeep en water overheen?
Verschonen jullie je bed na seks en wassen jullie je handen na masturbatie of zelfs gewoon plassen?

Ik vraag dit omdat ikzelf nogal erg veel van reinhied hou en ik raak mijn piemel niet eens aan als er geen zeep en water in de buurt is. 6 uur lang in london mijn plas opgehouden.
Ik zit zelfs niet met mijn blote kont op bed tenzij die meteen daarna de was in gaat, hoe zit dat bij jullie?

Greetz Kenny.
Always remember: Teveel hygiëne maakt je juist kwetsbaar voor bacteriën. As far as MY hygene: Ach, niet uitermate veel. Ik was wel vijf keer per dag mijn handen, maar van mijzelf ben ik niet vies zegmaar. Ik was wel mijn handen als ik de hand van een vreemde heb geschud, maar niet als ik heb geplast bijvoorbeeld. Heel stom eigenlijk. Sperma was ik er niet altijd af, als het zo weinig is dat ik het een beetje over de schaamstreek kan uitsmeren. Mijn handen was ik alleen als ze plakken. Ik maak mijn penis helemaal niet schoon met zeep, dat is helemaal niet gezond. Gewoon wat water er overheen als ik eraan denk, en anders, ach niets. Er is toch niemand anders dan ik die eraan moet zitten.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 18:09
poesiefox
poesiefox is offline
Het is heel erg als er een vreemde bij je thuis komt die naar de WC gaat en overduidelijk zijn handen niet wast. Die moet ik dan wel de hand schudden bij vertrek, en dan kan ik toch moeilijk zeggen: nee, want jij hebt je handjes niet gewassen.

Dus zeg ik bij terugkomst dat wij geen fonteintje hebben in het toilet maar dat hij zijn handen wel even in de keuken kan wassen, kijk maar, hier is de zeep en hier is een handdoekje.

Of ben ik nou een trut?
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 18:23
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
ehmzz ik douche me elke dag.. gewoon omdat ik het fris vind. Na het sporten douche ik me.
Ik was altijd mijn handen nadat ik na de wc ben gegaan.
Vind het helemaal niet erg om met mijn blote kont op bed heb gezeten en na de sex verschoon ik ook niet gelijk mijn bed.
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 18:40
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 15-04-2003 @ 16:01:
metalgirl, dat laatste vind ik inderdaad wel heel erg ehm, nou ja, ongezond zal het niet zijn maar wel verrekkte ranzig.
Is idd ook niet erg fris zal ik maar zeggen. Maar ik geloof dat veel jongens dit na het aftrekken doen...? (ofja, veel, ik heb het wel eens gehoord)

Soms heb je gewoon to-taal geen zin om uit bed te gaan om het af te poetsen. En soms val je gewoon "per ongelijk" in slaap...
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 18:59
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
metalgirl schreef op 15-04-2003 @ 19:40:
Is idd ook niet erg fris zal ik maar zeggen. Maar ik geloof dat veel jongens dit na het aftrekken doen...? (ofja, veel, ik heb het wel eens gehoord)

Soms heb je gewoon to-taal geen zin om uit bed te gaan om het af te poetsen. En soms val je gewoon "per ongelijk" in slaap...
ik heb weleens gehoord dat sperma gezond is, en aangezien ik het niet over mijn buik wil uitsmeren en ook erg weinig sokken heb.. hmm ja nou.. laat ook maar
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 19:15
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Sperma had ik het nog niet over gehad...
Ik zorg dat het niet op kleding of beddengoed komt anders gaat dat in de was. Op mijn huid moet ik het niet laten zitten, ben er ligt allergisch voor (beetje rode vlekken) en ik moet zeggen dat ik het ook niet fijn vond om het sperma van mijn ex op me te krijgen. Ik raak het liever niet aan..

Weet eigenlijk neit of dat met hygiëne of met het idee te maken heeft.
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 19:27
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
SounD schreef op 15-04-2003 @ 20:15:
Sperma had ik het nog niet over gehad...
Ik zorg dat het niet op kleding of beddengoed komt anders gaat dat in de was. Op mijn huid moet ik het niet laten zitten, ben er ligt allergisch voor (beetje rode vlekken) en ik moet zeggen dat ik het ook niet fijn vond om het sperma van mijn ex op me te krijgen. Ik raak het liever niet aan..

Weet eigenlijk neit of dat met hygiëne of met het idee te maken heeft.
Met de persoon van de ex misschien. Sperma is toch niet vies? Poep en pies, dat is vies!
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 19:37
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 15-04-2003 @ 20:27:
Met de persoon van de ex misschien. Sperma is toch niet vies? Poep en pies, dat is vies!
ff wetenschappelijk bekeken is poep vies omdat het barst van de bacteriën.
Sperma kunnen wel virussen inzitten maar is minder vies.
Plas is helemaal niet vies. Geheel steriel en is gewoon water met zouten ensow.

Alle 3 ruiken niet zo lekker..

Ik zal Sperma wel gewoon een vies idee vinden.. het is zo..
drillerig.. plakkerig..

Van mij hoeft het niet zo bij het hele sex gebeuren..
had best zonder het vieze van sperma gekunt.. of met minder ofsow..

Ik zal me wel aan stellen.. maar ik houd er gewoon niet van.
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 17:40
Ireentje
Avatar van Ireentje
Ireentje is offline
ik douche me ALTIJD voor ik sex heb, en liefst erna ook nog als het mogelijk is.
Ik haat het als iemand vies plakkerig en dan sex..nee sorry
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 18:54
Verwijderd
Ik douche elke ochtend en was alles dan ook, daarbij handen wassen na het plassen enzo..

Na de seks ga ik met niet speciaal wassen ofzo, daar ben ik dan meestal echt te trillerig en moe voor, dat komt de volgende ochtend wel weer.

Mn bed verschonen mag wel iets vaker.. moet eigenlijk iets duidelijker worden.. Ik ben de helft van de tijd bij mn moeder en de andere helft bij mn vader en dan kom ik soms ineens thuis in een schoon bed enz enz. Maar soms blijkt het dan ineens al heel lang niet verschoond, beetje stom.. Maar heb er toch al 9 maanden geen seks in gehad dus daar wordt het in ieder geval niet vies van
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 21:21
Embraced Pale Death
Avatar van Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
zolang t niet stinkt danwel plakt vind ik alles best
bij mezelf
en bij anderen

(lijkt wel een reclame)
__________________
the wheel is spinning, but the hamster's dead
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 01:50
Cthulhu
Cthulhu is offline
Ik was mezelf nooit voor sex, tenzij we tijdens sex in bad zitten of zow. Ook achteraf niet, condooms zorgen ervoor dat het hele zootje netjes in een zakje belandt.
En bij gewoon aftrekken hebben we nog altijd de doos zakdoekjes naast het bed.


Je durft dan mss niet met je blote kont op bed zitten, maar je gaat er toch wel mee in je pyama? Komt uiteindelijk op zelfde neer lijkt me.
Als je je echt zo vaak wast als je zegt, kunnen er niet veel bacteriën meer achterblijven aan je kont.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 13:03
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
ok here it goes:

-ik douche elke ochtend, alles met zeep
-voor de sex douche ik alleen als het dus 's ochtends is en net nadat ik gedouched heb
-na de sex douche ik nooit, het is meestal 's avonds en dan hebben we beide geen zin om nog uit bed te kruipen
-na het plassen was ik mijn handen niet, alleen als ik erover heen heb gezeken
-na het poepen was ik mijn handen wel
-als ik niet naakt op mijn bed zou kunnen zitten, zou de sex erg lastig worden, dus dat doe ik wel
-ik verschoon mijn bed ehm elke 2 weken


schoon genoeg?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 14:51
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Big Brother schreef op 17-04-2003 @ 14:03:
ok here it goes:

-ik douche elke ochtend, alles met zeep
-voor de sex douche ik alleen als het dus 's ochtends is en net nadat ik gedouched heb
-na de sex douche ik nooit, het is meestal 's avonds en dan hebben we beide geen zin om nog uit bed te kruipen
-na het plassen was ik mijn handen niet, alleen als ik erover heen heb gezeken
-na het poepen was ik mijn handen wel
-als ik niet naakt op mijn bed zou kunnen zitten, zou de sex erg lastig worden, dus dat doe ik wel
-ik verschoon mijn bed ehm elke 2 weken


schoon genoeg?
Hmm komt overeen met mijn levensritme zeg maar, afgezien van het feit dat ik niet elke dag douche. Soms 1 keer in de 2 dagen, soms nog minder vaak. Maar dat komt omdat onze douche zo'n flutstraaltje spuit en ik dus nooit zin heb om te gaan douchen.
Soms heb ik seks onder de douche, maar na de seks ga ik meestal niet douchen. Alleen als ik daar zin in heb = dus eigenlijk nooit. Bij mijn vriend thuis wel, als ik daar slaap van vrijdag op zaterdag, hebben we meestal seks 's ochtends en daarna douchen...
En mijn bed wordt verschoond door mijn moeder maar kweenie hoe vaak.
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 17:20
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
terror koe schreef op 17-04-2003 @ 16:27:
Ik ga altijd in de douche na de sex, vooral omdat de douchestraal de pijn verlicht.
Welke pijn?
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 19:00
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 15-04-2003 @ 13:15:
plannen jullie allemaal de sex ofzo dat jullie je voor de sex wassen


of stopen jullie halverwege het voorspel en zegge dan "zo terug, me ff douchen"
Eh...ja??
Ik vind het afgrijselijk als ik het gevoel heb dat ik niet schoon ben, en ook als m'n bedpartner niet schoon is. Walgelijk.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 19:13
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
Evito schreef op 15-04-2003 @ 18:48:
Always remember: Teveel hygiëne maakt je juist kwetsbaar voor bacteriën. As far as MY hygene: Ach, niet uitermate veel. Ik was wel vijf keer per dag mijn handen, maar van mijzelf ben ik niet vies zegmaar. Ik was wel mijn handen als ik de hand van een vreemde heb geschud, maar niet als ik heb geplast bijvoorbeeld. Heel stom eigenlijk. Sperma was ik er niet altijd af, als het zo weinig is dat ik het een beetje over de schaamstreek kan uitsmeren. Mijn handen was ik alleen als ze plakken. Ik maak mijn penis helemaal niet schoon met zeep, dat is helemaal niet gezond. Gewoon wat water er overheen als ik eraan denk, en anders, ach niets. Er is toch niemand anders dan ik die eraan moet zitten.
Dat vind ik nou echt vies, hygiene doe je vooral voor jezelf, dus je moet iedere dag wassen!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 20:23
Shitfly
Avatar van Shitfly
Shitfly is offline
Maken jullie je schoon mbv de douche voor en/of na seks, inclusief masturbatie, maken jullie (jongens) je sperma schoon met gewoon een doekje of gaat er meteen zeep en water overheen?
Hmm als ik masturbeer dan vang ik het gewoon op in een doekje oid, volgens mij wordt je lid (netjes ) daar niet echt vies van. Wel ga ik dan altijd die dag nog douchen, anders vind ik het wel vies worden.

Verschonen jullie je bed na seks en wassen jullie je handen na masturbatie of zelfs gewoon plassen?
Bed verschonen doet mijn mamsie ik knoei niet en doe nog niet aan sex (met een meisje dan ) dus daar wordt het bed ook niet vies van.
Hmm ik was mijn handen wel na de wc, en voor het eten, ik was zowiezo vaak mij handen. Ik kan het niet hebben als ze vies 'aanvoelen' en al helemaal niet als ze ruiken...

Ik zit zelfs niet met mijn blote kont op bed tenzij die meteen daarna de was in gaat, hoe zit dat bij jullie?
Moet kunnen toch
__________________
Error: 404 Don't we hate those?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 20:49
Verwijderd
wat ik me nog afvroeg: wat heeft in je blote kont op bet zitten te maken met je hygiëne? Je billen zijn toch niet vies? Ze zijn igg schoner dan je handen... (net zoals het gemiddelde vaatdoekje 100 keer zo veel bacterieen bevat als de gemiddelde wc-bril)
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:24.