Oud 19-10-2014, 22:08
JPjvl
JPjvl is offline
Hallo allemaal,

Ik houd mijn profielwerkstuk over de invloed van de euro, waarin ik d.m.v. literatuuronderzoek de invloed van de euro op de economie van Nederland en Duitsland met die van Denemarken en het Verenigd Koninkrijk vergelijk. Ter aanvulling van mijn profielwerkstuk heb ik een enquête gemaakt betreft de invloed en het functioneren van de euro.

Deze enquête is volledig anoniem. Het kost slechts een kleine moeite deze enquête in te vullen en ik hoop dat jullie deze enquête serieus invullen.

http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=202173

Hartelijk dank

Edit: excuses, het belangrijkste deel vergeten....

Laatst gewijzigd op 20-10-2014 om 16:46. Reden: link vergeten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-10-2014, 08:28
Verwijderd
Ik vind dit een erg interessant onderwerp, maar helaas heb je de enquete zo anoniem gemaakt, dat ik hem helemaal niet kan vinden.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2014, 14:52
Ton1992
Ton1992 is offline
Ik zou je inderdaad ook graag helpen, maar heb met hetzelfde probleem als erturkoetjelief te maken!
__________________
Potentiële hbo student? Help mij door mijn enquête in te vullen: www.thesistools.com/hbomotieven
Met citaat reageren
Oud 21-10-2014, 10:40
Verwijderd
Ik word gedwongen een antwoord te geven op de vragen

Citaat:
Wat is volgens u het belangrijkste positieve effect van de euro?
en

Citaat:
Wat is volgens u het belangrijkste negatieve effect van de euro?
zonder dat er de optie is om te zeggen dat er geen positief respectievelijk negatief effect is. Dat is niet handig; ik vind geen van de genoemde negatieve effecten van toepassing, maar moet nu toch ergens voor kiezen. Ik kies voor "inflatie", al vind ik dat totaal nergens op slaan. Nu ga jij straks in je PWS daar wellicht van alles mee doen (25% van de respondenten ziet inflaite als een negatief effect van de euro!).

Daarnaast:
Citaat:
Schat u de economische positie van gelijksoortige landen buiten de eurozone (bijv. Denemarken en het VK) beter in dan die van Nederland?
Nederland is aantoonbaar economisch iets minder dan Denemarken en iets beter dan het VK. Maar ik word gedwongen om "ja" of "nee" te zeggen. Ik zou hier graag een genuanceerder antwoord geven.

Overigens focust je enquete enkel op macro-economische zaken. Ik denk dat een groot praktisch voordeel daardoor ondersneeuwt: ik woon vlak bij de grens en heb familie over de grens wonen. Ik hoef niet meer geld in twee muntsoorten aan te houden maar kan gewoon met euro's betalen. Dit geld ook voor mijn vakantie in Spanje. Dat is erg fijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05.