Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2003, 14:48
CrazyIkke
Avatar van CrazyIkke
CrazyIkke is offline
Hoeveel kun je dan per uur vragen?
of:
Hoeveel verdienen jullie per uur met oppassen en hoe oud ben je?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-09-2003, 14:50
aapje
Avatar van aapje
aapje is offline
kkrijg meestal 3 eurow ofzow per uur
__________________
Sun is shining on my head, but it's a rainy day
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 14:52
Verwijderd
mijn moeder heeft hiero in de buurt een oppascentrale vanaf 15 jaar, en dan krijg je *denkt* 2.75 maar dat is het laagste wat je mag krijgen. en voor na 12-en 4 euro.
*is trouwens vanaf 15 jaar*
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 14:54
CrazyIkke
Avatar van CrazyIkke
CrazyIkke is offline
dus ongeveer 3 euro? of meer?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 14:54
GoddeS
Avatar van GoddeS
GoddeS is offline
voor 3 uurtjes oppassen krijg ik ongeveer 20 euro
en ben dus nouw 16
__________________
BeAuTiFuL BeLoVeD.. ThAt SmAlL ReSpOnCe FrOm YoU TuRnEd My WoRlD DaRkPiNk I'm In LoVe WitH YoU
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 14:56
Verwijderd
Citaat:
GoddeS schreef op 19-09-2003 @ 14:54:
voor 3 uurtjes oppassen krijg ik ongeveer 20 euro
en ben dus nouw 16
dat is toch wel echt heel veel hoor

*want ik neem aan dat het savonds is?*

Laatst gewijzigd op 19-09-2003 om 15:02.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 15:01
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Ik verdien echt heel erg weinig met oppassen, ben op mn 13e begonnen met 5 gulden per uur en dat is t altijd gebleven (2,25 euro), en ik ben nu 18. Ook na twaalven krijg ik niet meer, wordt t alleen een beetje ruim afgerond (en t wordt altijd na twaalven).
Maar ach, t is dan ook wel t allersimpelste baantje wat er is, en nog leuk ook.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Konijn schreef op 19-09-2003 @ 15:01:
Ik verdien echt heel erg weinig met oppassen, ben op mn 13e begonnen met 5 gulden per uur en dat is t altijd gebleven (2,25 euro), en ik ben nu 18. Ook na twaalven krijg ik niet meer, wordt t alleen een beetje ruim afgerond (en t wordt altijd na twaalven).
Maar ach, t is dan ook wel t allersimpelste baantje wat er is, en nog leuk ook.
krijg je wel weinig ja. het minimum voor 15 jarige is nu 2.75
maar goed,ik doe het ook heel vaak voor minder hoor kindjes zijn te lief en al helemaal als je al vanaf de geboorten oppast enzo..maarja het zijn mn buurkindjes dus ik doe ook heel veel met ze, buiten oppassen
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 15:04
CrazyIkke
Avatar van CrazyIkke
CrazyIkke is offline
ff bij de weg: jouw ava is vetjus

en uhm tsjah
om 5 uur moet ik op gesprek om te kijken of ik mag oppassen (o my god, beetje vreemd maarja)
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 15:10
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
ik verdien 1,25 per uur per kind.
bij 2 kinderen is dat dus 2,50 (wat het meest voorkomt).
vind ik een prima prijs voor weinig werk

(ik pas dus 's avonds op. moet de kinderen een uurtje bezig houden, naar bed brengen en verder 2 uur mezelf vermaken
heel af en toe ook met ze eten, maar de laatste tijd is dat niet vaak voorgekomen)
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 15:12
Verwijderd
Citaat:
linda85 schreef op 19-09-2003 @ 15:10:
ik verdien 1,25 per uur per kind.
bij 2 kinderen is dat dus 2,50 (wat het meest voorkomt).
vind ik een prima prijs voor weinig werk

(ik pas dus 's avonds op. moet de kinderen een uurtje bezig houden, naar bed brengen en verder 2 uur mezelf vermaken
heel af en toe ook met ze eten, maar de laatste tijd is dat niet vaak voorgekomen)
juh. das ook wel normaal ja
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 15:13
Verwijderd
Citaat:
CrazyIkke schreef op 19-09-2003 @ 15:04:
ff bij de weg: jouw ava is vetjus

en uhm tsjah
om 5 uur moet ik op gesprek om te kijken of ik mag oppassen (o my god, beetje vreemd maarja)
wiens ava?

is meestal wel lekker hoor..als je voor de eerste keer gaat..als het om kennis maken gaat enzo, kijken of het klikt, maar 'om te kijken of je mag oppassen' hoezo dat?gaan ze je helemaal testen dan? of hebben ze zoveel reacties (op wat?) gehad.. dat ze iedereen gaan uitnodigen en dan de beste/leukste kiezen?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 15:23
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik krijg 3,80 euro per uur en moet dan op twee kinderen passen (van 6 en 8). Ik ben trouwens 17.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 15:53
CrazyIkke
Avatar van CrazyIkke
CrazyIkke is offline
Citaat:
Riannuhh schreef op 19-09-2003 @ 15:13:
wiens ava?

is meestal wel lekker hoor..als je voor de eerste keer gaat..als het om kennis maken gaat enzo, kijken of het klikt, maar 'om te kijken of je mag oppassen' hoezo dat?gaan ze je helemaal testen dan? of hebben ze zoveel reacties (op wat?) gehad.. dat ze iedereen gaan uitnodigen en dan de beste/leukste kiezen?
gewoon wat ik zal doen enzo
en hoeveel ik wil verdienen
wanneer ik kan
enz
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 16:06
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
bij 1 adres met 1 kind van 7 krijg ik 2,50 per uur.

bij een ander. met 3 kinderen (hele makkelijke) van 3,7 en 9 krijg ik 3,00 per uur.

soms iets meer. soms iets minder
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 19:03
Girl87
Avatar van Girl87
Girl87 is offline
Ik krijg 2,50 per uur. Of het nu overdag of 's avonds is. Ikzelf vind dit meer dan genoeg, aangezien je ook veel tijd voor jezelf hebt. En ik vind het gewoon heel leuk, zou het zelfs gratis doen

(ze ronden het trouwens bijna altijd naar boven af. Als ik E7,50 moet krijgen geven ze bijvoorbeeld E10.)
__________________
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen. *Loesje*
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 19:36
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Ik vang 2,50 per uur, over het algemeen afgerond naar boven. Ik vind dat op zich wel redelijk, minder vind ik niet echt ok. Ik heb dan wel 2 kinderen he, hoe meer, hoe meer geld je ook mag verwachten.
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 19:41
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
2,50 of 3 euro, en het totaal wordt meestal wel naar boven afgerond
ik ben 17 en pas al 4 jaar op

Mja en soms krijg ik overdag gewoon wat meer.. Is moeilijker enzo, maar dat hangt van het gezin af
__________________
*engeltjuh* fliefd!

Laatst gewijzigd op 19-09-2003 om 19:44.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-09-2003, 22:04
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
hmm ik krijg niet echt per uur betaald,..maar gewoon per avond,
en dat is zo rond de 12-15 euro
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 11:52
CrazyIkke
Avatar van CrazyIkke
CrazyIkke is offline
ik heb dus gepraat met hun enzo
ik krijg dus 3,- per uur
én ze houden van spelletjes
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 13:24
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Je kan je ook per kind, per uur laten betalen.
Ik krijg €5 per uur (10 uur op een dag, €50 per dag x 2 in de week vind ik best leuk!) en heb 2 kindjes van 14 manden en net 4 jaar.
In maart komt er een 2e bij en gaat mijn loon omhoog naar €7,50.
Ik mag ook strijken (er is altijd strijk in overvloed) voor nog ens €5 per uur!!

Ja, het verdient best leuk.
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 13:53
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Somebody Special schreef op 20-09-2003 @ 13:24:
Je kan je ook per kind, per uur laten betalen.
Ik krijg €5 per uur (10 uur op een dag, €50 per dag x 2 in de week vind ik best leuk!) en heb 2 kindjes van 14 manden en net 4 jaar.
In maart komt er een 2e bij en gaat mijn loon omhoog naar €7,50.
Ik mag ook strijken (er is altijd strijk in overvloed) voor nog ens €5 per uur!!

Ja, het verdient best leuk.
klinkt idd best lekker wat je dan verdient...maar er zijn er veel die het voor veel minder doen denk ik maar wat jij verdient klinkt toch wel aantrekkelijk (als de kids n beetje gezellig zijn)
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 16:55
Afrodithe
Afrodithe is offline
Ik verdien tussen 2.5 en 3 euro per uur
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 17:00
Thomas
Thomas is offline
Gewoon een bedrag afspreken in totaal. Niet per uur.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 17:21
CrazyIkke
Avatar van CrazyIkke
CrazyIkke is offline
't is maar voor 3 uurtjes ofzo per keer hoor!
dus dat van somebody special werkt niet echt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-09-2003, 17:40
MUTS123
Avatar van MUTS123
MUTS123 is offline
Ik krijg zo'n 3,50 per uur, hangt van het adres af. Als je er eenmaal een paar hebt dan verdient het echt lekker!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 18:09
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 20-09-2003 @ 13:53:
klinkt idd best lekker wat je dan verdient...maar er zijn er veel die het voor veel minder doen denk ik maar wat jij verdient klinkt toch wel aantrekkelijk (als de kids n beetje gezellig zijn)
nou ook als de kids niet gezellig zijn zou ik het zo doen... ik krijg ook wel 6 euro per uur en dan een hele dag oppassen (hoort hond uitlaten, kamer opruimen, ontbijten, middageten en soms avondeten ook bij).. Gekke mensen die zoveel geven
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 19:18
Girl87
Avatar van Girl87
Girl87 is offline
Citaat:
Wawl schreef op 20-09-2003 @ 17:00:
Gewoon een bedrag afspreken in totaal. Niet per uur.
Waarom? De tijden kunnen toch elke keer anders zijn?
__________________
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen. *Loesje*
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 11:06
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 20-09-2003 @ 13:53:
klinkt idd best lekker wat je dan verdient...maar er zijn er veel die het voor veel minder doen denk ik maar wat jij verdient klinkt toch wel aantrekkelijk (als de kids n beetje gezellig zijn)
Zet een oproepje op Marktplaats en de telefoon staat rood gloeiend!
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 19:56
synclinorium
Avatar van synclinorium
synclinorium is offline
ik pas op bij verschillende familie's
laat de ouders meestal uitmaken hoeveel ze geven..per keer is dat.

ene keer 25 euro en de andere keer 10 ligt er net aan.

soms blijf ik ook slapen, omdat die kinderen dat heel leuk vinden en de ouders soms tot 3 uur weg blijven
owjah mijn oppaservaring is nu 4 jaar en ik heb totaal op rond de 20 verschillende kinderen gepast


ciao
__________________
Alleen citrusfruit heeft het morele recht om tegen persvrijheid te zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 20:11
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Riannuhh schreef op 19-09-2003 @ 15:04:
krijg je wel weinig ja. het minimum voor 15 jarige is nu 2.75
maar goed,ik doe het ook heel vaak voor minder hoor kindjes zijn te lief en al helemaal als je al vanaf de geboorten oppast enzo..maarja het zijn mn buurkindjes dus ik doe ook heel veel met ze, buiten oppassen
Er is geen minimum. Het is waarschijnlijk zwart, dus het is helemaal afhankelijk van wat de oppasouders geven. Jij kunt moeilijk gaan eisen dat ze je meer geven, want dingen als minimum enzo bestaan technisch gezien niet. Je moet het zien als een soort extraatje omdat ze je aardig vinden, niet als salaris!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 21:35
Sannetje
Avatar van Sannetje
Sannetje is offline
Citaat:
never mind schreef op 21-09-2003 @ 18:09:
nou ook als de kids niet gezellig zijn zou ik het zo doen... ik krijg ook wel 6 euro per uur en dan een hele dag oppassen (hoort hond uitlaten, kamer opruimen, ontbijten, middageten en soms avondeten ook bij).. Gekke mensen die zoveel geven

dan vind ik 6 euro helemaal niet zo extreem veel. Je hebt de hele dag de verantwoordelijkheid voor hun kinderen! (en hun hond, hun troep, en het bereiden van maaltijden)
__________________
*pro-hug* *anti-krullie* *anti-school* *pro-kunstacademie* *anti-slaap* *pro-leuk* *anti-stom* *pro-lieve-mensen* *anti-bijna-alles* *NEE*
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 09:42
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
ik denk dat het er een beetje vanaf hangt wat voor taken je allemaal hebt. Ik kan me voorstellen dat als je rustige kinderen hebt die je alleen naar bed hoeft te brengen je iets minder betaald zou kunnen krijgen dan wanneer je zo'n kind en dag lang moet verzorgen, luiers verschonen, in bad moet doen, etc.

Ik kreeg (is al lang geleden, dus nog in gulden) 5 gulden per uur toen ik 13 was, maar vaak nog een fooi omdat het bekenden van ons waren.
__________________
sheela-na-gig, you exhibitionist
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 19:15
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
Citaat:
Sannetje schreef op 22-09-2003 @ 21:35:
dan vind ik 6 euro helemaal niet zo extreem veel. Je hebt de hele dag de verantwoordelijkheid voor hun kinderen! (en hun hond, hun troep, en het bereiden van maaltijden)
Oke, maar de kinderen zijn 10 en 6
echt zo moeilijk is dat niet, je hebt de helft van de dag niks te doen, je speelt wat spelletjes, je gaat met de jongeste even naar de speeltuin, de oudste doet toch waar hij zin in heeft.
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 20:22
Spacemonkey
Avatar van Spacemonkey
Spacemonkey is offline
ik verdien geloof ik 2,5 euro per uur
en meestal beetje ruim afgerond
__________________
Why can't they see. It's complete insanity to argue with the man who is the judge of right en wrong.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 15:42
Boef
Avatar van Boef
Boef is offline
Ik krijg 3 euro per uur, voor 's avonds enzo. Bij sommige mensen krijg ik overdag meer, en ook als ik meer kinderen heb krijg ik een euro extra per uur. Maar bij sommige mensen krijg ik overdag even veel als 's avonds, dat vind ik wel vervelend eigenlijk, wnat overdag doe ik 100x meer met die kinderen. Maja, om daar over te gaan zeuren vind ik ook zoiets.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-09-2003, 21:05
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
k krijg dus echt abnormaal veel geld... ik pas op 2 kinderen, en die mensen vroegen hoeveel k oer uur wou verdienen dus k zeg 3 euro, zegt ze oh, van ons krijg je wel het dubbele.. met gevolg dat ze me nu nog teveel geven, k krijg gewoon 7 euro per uur, meestal pas k 's middags op... maar ja, het is mooi meegenomen ...
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 15:33
so_jeetjuh
so_jeetjuh is offline
Ong. 3 euro per uur en dat is dan 's avonds voor overdag krijg ik meestal wel 4/5 euro per uur.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 16:45
Verwijderd
Tussen de 3 en 4 ofzo .
Gister 25 voor 5 uurtjes
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 10:35
Verwijderd
Ik krijg maar 2 euro per uur, als ik oppas. Vaak wordt het uiteindelijk toch wel iets meer, het bedrag wordt naar boven afgerond vaak.
Het is ook maar oppassen op 1 kindje die meestal al ik bed ligt als ik kom; eigenlijk hoef ik dus niks te doen de hele avond; nou ja internetten, met mijn vriend tv kijken, dus dan vind ik het nog relax verdient!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 14:24
Gilbert
Avatar van Gilbert
Gilbert is offline
Ik ben 14 jaar, ik ga waarschijnlijk oppassen op een baby van een maand (die dan al slaapt) van half 8 tot half 11. Ik hoef alleen te kijken als er iets is (merk ik met de babyfoon) En moet dus mezelf vermaken
Wat is een mooi bedrag voor me om te verdienen?
Dus:
14 jaar - 3 uur oppassen - baby van een maand (met babyfoon)
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 19:25
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
Citaat:
Gilbert schreef op 29-09-2003 @ 14:24:
Ik ben 14 jaar, ik ga waarschijnlijk oppassen op een baby van een maand (die dan al slaapt) van half 8 tot half 11. Ik hoef alleen te kijken als er iets is (merk ik met de babyfoon) En moet dus mezelf vermaken
Wat is een mooi bedrag voor me om te verdienen?
Dus:
14 jaar - 3 uur oppassen - baby van een maand (met babyfoon)
baby's zijn het lastigt zul je nog wel merken, ik denk dat 2 euro een mooi bedrag is om mee te beginnen, je bent jong, hebt geen ervaring en voor alleen tv kijken...
Ik heb ook wel es op baby's en éénjarigen gepast, wanneer ze dan eenhuilavond hadden dan kreeg ik wat meer
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 19:43
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
never mind schreef op 29-09-2003 @ 19:25:
baby's zijn het lastigt zul je nog wel merken, ik denk dat 2 euro een mooi bedrag is om mee te beginnen, je bent jong, hebt geen ervaring en voor alleen tv kijken...
Ik heb ook wel es op baby's en éénjarigen gepast, wanneer ze dan eenhuilavond hadden dan kreeg ik wat meer
Nah, ik zou 3,50 euro roepen en als ze maar 2 euro willen geven, zou ik daarmee akkoord gaan. Het blijft hun kind en daar hebben ze veel voor over...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 20:40
femkeb
Avatar van femkeb
femkeb is offline
3 euro per uur (niet altijd even exact uitgerekend ligt eraan waar ik oppas) maar ik krijg het vaak wel. En ik ben 15. Na twaalven verandert dat niet (maar wordt dan vaak wel wat ruim afgerond)
__________________
to fear love is to fear life and those who fear life are already three parts dead
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 20:49
x_Pearl_x
x_Pearl_x is offline
Ik ben 17 jaar en ik krijg 3.50/5 euro per uur. Verschilt per dag
__________________
yeah whatever
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 21:52
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb gister trouwens 10 euro gehad om drie uurtjes op te passen met de babyfoon. Ik moest er dan ook wel ff voor gaan kijken want er was er een wakker geworden.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 22:55
Ingetjuhh
Avatar van Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
meestal 4 euro..
__________________
Maar verliefd zijn is veel leuker....
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 18:49
Gilbert
Avatar van Gilbert
Gilbert is offline
Citaat:
Nah, ik zou 3,50 euro roepen en als ze maar 2 euro willen geven, zou ik daarmee akkoord gaan. Het blijft hun kind en daar hebben ze veel voor over...
Hiermee bedoel je dus 3,50 euro en 2 euro per uur toch?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 23:58
vrijgezel
Avatar van vrijgezel
vrijgezel is offline
Ik pas vrijdagochtend van 8.00 tot 13.00 op en krijg 5 per uur
zijn 2 kindjes van 11 maanden en 3 jaar als ik er kom heeft de jongste vaak al gegeten en soms moet ik de oudste nog van bed halen ik eet met ze en leg de jongste op bed ook stofzuig ik altijd en dweil de vloer en leeg de vaatwasmachine meer huishoudelijk werk komt er niet bij...

ook pas ik zo nu en dan op een kindje van 2 en 1 van 10 die kleine ligt op bed als ik kom en met de oudste doe ik vaak spelletjes savonds en daar krijg ik 3 per uur...

nu ga ik binnenkort oppassen op een baby van 4 maanden ben er nog niet geweest zal ook geen vaste dag worden maar alleen als het nodig is maar wat ik dan verdien weet ik nog niet.
__________________
...............................................................................................................
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 10:56
Poesket
Poesket is offline
Ik pas op 2 kinderen van 7 & 9 jaar en krijg ongecht hets middags of savonds is 4 euro per uur. Maar meetsal savonds en dan moet ik ze even een uurtje bezig houden, naar bed doen en mezelf vermaken.
__________________
einde
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Oppassen
Feer
8 10-02-2012 19:17
Werk, Geld & Recht een weekend oppassen
patricia353
12 12-08-2009 13:10
Werk, Geld & Recht [PGB] Oppas
Mariposa
12 13-05-2008 08:29
Werk, Geld & Recht Oppassen, verantwoordelijkheid?
Stefanie
10 09-05-2007 18:10
De Kantine oppas...was jij een droom of juist een nachtmerrie?
SuperSanne
61 09-04-2004 20:40
De Kantine Oppassen
CobainMeisje
50 31-08-2002 08:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28.