Oud 30-08-2005, 23:00
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Ik kom hier op door opmerking in ander topic

Wat zou jij ervan vinden als je vriend(in) je in je slaap begint te verwennen?
__________________
That'll be our little secret
Oud 30-08-2005, 23:06
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Doe maar niet, ik voel me niet heel charmant als ik slaap en het zou best kunnen dat ik ofwel dermate schrik dat hij pijn heeft of wakker word en me dermate onzeker voel dat ik me een paar uur lang in de badkamer opsluit.

Of datzelfde in iets minder drastische vorm natuurlijk.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 30-08-2005, 23:15
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
lijkt me wel leuk wakker worden. maar mij kennende is het niet zo waarschijnlijk dat dat gebeurt
__________________
ignorance is bliss
Oud 30-08-2005, 23:23
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
hmm....ik zou het wel erg asociaal vinden, zelfs een beetje op verkrachting. Je mag jezelf niet iets toe-eigenen als die persoon geen consent kan geven, ookal heb je een 'relatie'.

Als mij het ooit zal gebeuren, dan denk ik dat die persoon bedrogen uitkomt. Ik heb namelijk in mijn slaap nogal de neiging om wild om me heen te slaan
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 31-08-2005, 00:29
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
Lijkt me best relaxed wakker worden. (Lijkt me dat er dan niet echt geneukt wordt - dat lijkt me wel weer wat extreem.)
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Oud 31-08-2005, 00:37
Verwijderd
Ik heb ruimte nodig als ik slaap en ik ben 's ochtends echt niet te genieten, dus dat lijkt me geen goed idee.
Oud 31-08-2005, 08:22
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Ik moet er niet aan denken eerlijk gezegd...
Seks is leuk voor dat je gaat slapen, en als je al een tijdje wakker bent,
maar in die periode ertussen moet je me gewoon met rust laten.
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 31-08-2005, 10:17
Verwijderd
Ja ik vind dat wel echt lekker. Als je net zo wakker aan het worden bent, en dan echt wakker wordt door de seks.
Alleen meestal ben ik dan degene die begint, als ik zeg maar nog net niet wakker ben, maar wel kan bedenken dat ik zin in seks heb ; mijn vriend slaapt dan nog, maar daar wordt hij wel wakker voor .
Mijn dag kan niet beter beginnen! (al moet ik er wel een beetje voor in de stemming zijn, maar dat is logisch).
Oud 31-08-2005, 10:22
LoneLover
LoneLover is offline
Ben het heel erg eens met MevrouwM hierboven. Mijn vriendin en ik hebben nogal sterk verschillende werkuren en daarom hebben we vaak geen tijd voor sex op 'normale' momenten. Gebeurd eigenlijk best vaak dat ik in het midden van de nacht tot de conclusie kom dat we sex aan het hebben zijn en dat we beiden bloedgeil zijn.

Het is trouwens vaak een mysterie wie er nu eigenlijk is begonnen
__________________
Life is a bitch and then you die
Oud 31-08-2005, 10:43
Verwijderd
ik ben nooit erg vriendelijk als ik net wakker ben, en hij al helemaal niet. Geen goed idee dus
Oud 31-08-2005, 10:52
Mariekje*
Mariekje* is offline
Hmm.. Dat lijkt me nog best prettig wakker worden eigelijk.

Ik zou het niet asociaal vinden, of verkrachting willen noemen, zoals Optima wel al eerder zei. Bedoel, ik en mijn vriend zijn 9 maanden samen, en ik weet zeker dat hij in dat geval best zou weten hoever hij daarin zou kunnen gaan. En daarbij zou hij gewoonweg nooit iets doen wat ik niet zou willen..
Dat is dan ook de reden waarom ik het prima zou vinden, wanneer hij ooit eens op dat idee mocht komen terwijl ik lig te slapen. Juist omdat ik hem daarin vertrouw. Een scharrel of iets, zou het mij ook niet hoeven flikken.

Bij 'Seks terwijl je slaapt' denk ik overigens ook niet gelijk aan even hard geneukt worden terwijl ik lig te slapen, ter pleziering van de ander. Om het maar even grof te zeggen, dat zou ik ook absoluut niet weten te waarderen, klappen verzekerd. Maar als je het hebt over een massage, hand of mondwerk en wat gezoen etc. Mja waarom eigelijk ook niet..
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 31-08-2005, 10:53
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik ben he-le-maal voor .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 31-08-2005, 11:57
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Is best grappig, is een aantal keren gebeurd, werd beetje duf wakker, geen idee wat er aan de hand was, maar ik voelde wel iets wat totaal niet onprettig voelde. Na paar seconden was ik aardig bij zinnen (ik ben een moeilijke wakker te krijgen persoon ) en toen had ik toch wel echt het idee dat ik em zou gaan bespringen
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 31-08-2005, 12:07
SilverBlue
Avatar van SilverBlue
SilverBlue is offline
Mijn vriend heeft het eens geprobeert bij mij.
Nou vertelde hij dat een paar dagen na dat hij het geprobeert had, want zijn poging was namelijk mislukt.

Hij had mondwerk geprobeert alleen ik had me benen aangeknepen om zijn hoofd en was weg gaan draaien. Hij vertelde als hij niet mee was gaan draaien had hij er nog nek letsel aanover kunnen houden zo hard had ik zitten knijpen.

Denk niet dat ik geschikt ben voor dit soort werk als ik lig te slapen hahah

Silver
__________________
Uhm dat moet ik nog verzinnen ;)
Oud 31-08-2005, 13:31
Verwijderd
Soms heb ik wel eens dat ik weet dat we in de nacht seks hebben gehad, maar kan het me dan niet goed herinneren. Gaar is dat.

Maar echt wakker worden om daarna te gaan douchen ed, dat heeft hij nog niet gedaan, of ik bij hem.
Oud 31-08-2005, 14:10
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Als ik echt nog slaap, moet hij t niet proberen, omdat ik waarschijnlijk zodra ik een beetje wakker word zo hard schrik dat ie een klap of een knietje krijgt.
Maar als ik lekker lui net aan het wakker worden ben vind ik t heerlijk als hij ook lekker langzaam begint met wat handwerk.
Ik weet niet of dit onder seks tijdens je slaap valt, maar verder moet t niet gaan, dat is wel heerlijk.
__________________
Keep on rockin'
Oud 31-08-2005, 14:23
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Mensen die pas wakker worden zijn lelijk, chagerijnig, suf en stinken uit hun bek. Geen goed plan dus.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-08-2005, 16:34
flupkeflup
flupkeflup is offline
ik vind het super opwindend om wakker te worden terwijl hij lekker tegen me aan ligt te schuren of een beetje over me heen beweegt en dan zodra ik mn ogen opendoe meteen met het harde werk begint, ik vind het ook lekker om wakker te worden en dan te voelen hoe nat ik al ben
ik pijp ook wel eens een jongen wakker, heb ik nog nooit negatieve reacties op gehad
Oud 31-08-2005, 18:45
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
flupkeflup schreef op 31-08-2005 @ 17:34 :
ik pijp ook wel eens een jongen wakker, heb ik nog nooit negatieve reacties op gehad
Dat klinkt heel fout, als in 'af en toe, zomaar een jongen'.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-08-2005, 18:56
Verwijderd
Mijn vriend doet dat soms met de bedoeling mij op een opwindende manier wakker te maken, maar ik word er nooit wakker van en dan houdt hij maar op (hij is een keer doorgegaan tot ik klaarkwam, maar ik sliep gewoon door (edit: hij was me uiteraard niet aan het neuken, dat zou wel weer wat respectloos zijn bij iemand die slaapt)). Euh ja, van mij mag hij. Ik merk er toch niets van, in de wetenschap dat het mijn vriend is en geen enge kerel vind ik het moreel ook niet erg, en hij vindt het wel leuk. Bovendien lijkt het me best spannend om er ooit een keer wél wakker van te worden.
Ik heb 't ook wel eens bij hem geprobeerd en hij werd wel wakker maar was erg suf en dat vond ik saai en toen ben ik er mee opgehouden en viel hij meteen weer in slaap. Tja

Laatst gewijzigd op 31-08-2005 om 20:41.
Oud 31-08-2005, 20:36
George
Avatar van George
George is offline
M'n vriend slaapt vast genoeg om een kudde olifanten langs z'n bed te laten denderen zonder dat hij er wakker van wordt, dus ik hoef bij hem niet echt iets te proberen. Alhoewel, hij is gek genoeg om gewoon slapend mee te doen.
Het lijkt mij wel relaxed wakker worden, gewoon even pauze om te neuken en dan daarna weer lekker verder slapen.
Oud 31-08-2005, 20:51
hemhemhem
Avatar van hemhemhem
hemhemhem is offline
ik zou 't eigenlijk juist heel leuk vinden denk ik
nog nooit aan gedacht eigenlijk...
ik wordt toch 100% zeker wel wakker...

als ze 't zo zou doen zou ze me best mogen dwingen eigenlijk
__________________
buh
Oud 31-08-2005, 23:08
audio bully
Avatar van audio bully
audio bully is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 31-08-2005 @ 11:17 :
Ja ik vind dat wel echt lekker. Als je net zo wakker aan het worden bent, en dan echt wakker wordt door de seks.
Alleen meestal ben ik dan degene die begint, als ik zeg maar nog net niet wakker ben, maar wel kan bedenken dat ik zin in seks heb ; mijn vriend slaapt dan nog, maar daar wordt hij wel wakker voor .
Mijn dag kan niet beter beginnen! (al moet ik er wel een beetje voor in de stemming zijn, maar dat is logisch).
maarja stel dat je vriend zou beginnen weet ie toch niet wanneer het wel en niet kan als je nog slaapt?

ik bedoel en geneukt worden in je (halve) slaap terwijl je er geen zin in nhebt lijkt me dan weer niet zo j'e van het' voor een vrouw...

groet audio
__________________
roken is stoer
Oud 01-09-2005, 09:45
Verwijderd
Ik vind dat altijd wel leuk
Oud 01-09-2005, 17:13
flupkeflup
flupkeflup is offline
Citaat:
Juice schreef op 31-08-2005 @ 19:45 :
Dat klinkt heel fout, als in 'af en toe, zomaar een jongen'.
Wat is daar fout aan
Oud 01-09-2005, 18:10
hemhemhem
Avatar van hemhemhem
hemhemhem is offline
Citaat:
flupkeflup schreef op 01-09-2005 @ 18:13 :
Wat is daar fout aan
net alsof je zomaar ergens een jongen ziet slapen en je dan gaat proberen of hij 't leuk vindt ofzo
__________________
buh
Oud 01-09-2005, 18:15
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
audio bully schreef op 01-09-2005 @ 00:08 :
maarja stel dat je vriend zou beginnen weet ie toch niet wanneer het wel en niet kan als je nog slaapt?

ik bedoel en geneukt worden in je (halve) slaap terwijl je er geen zin in nhebt lijkt me dan weer niet zo j'e van het' voor een vrouw...

groet audio
je hoeft er toch niet meteen op te duiken?
Hij kan beginnen met strelen en kussen, ofzo. (en dan niet eens per se meteen beffen/vingeren, maar gewoon de borsten strelen bijv)
__________________
Tsja
Oud 01-09-2005, 18:17
hemhemhem
Avatar van hemhemhem
hemhemhem is offline
Citaat:
snoopy schreef op 01-09-2005 @ 19:15 :
je hoeft er toch niet meteen op te duiken?
Hij kan beginnen met strelen en kussen, ofzo. (en dan niet eens per se meteen beffen/vingeren, maar gewoon de borsten strelen bijv)


op z'n hoofd gaan zitten...
hallo, ik wil gelikt worden
__________________
buh
Oud 01-09-2005, 18:34
audio bully
Avatar van audio bully
audio bully is offline
zoiets van LIKKEN SLET!

maar dan tja.. nouja you get the point
__________________
roken is stoer
Oud 01-09-2005, 18:55
Verwijderd
Citaat:
audio bully schreef op 01-09-2005 @ 00:08 :
maarja stel dat je vriend zou beginnen weet ie toch niet wanneer het wel en niet kan als je nog slaapt?

ik bedoel en geneukt worden in je (halve) slaap terwijl je er geen zin in nhebt lijkt me dan weer niet zo j'e van het' voor een vrouw...

Zie antwoord Snoopy; hij kan toch beginnen.

En hij komt er dan snel genoeg achter of ik wel of geen zin heb hoor
Oud 01-09-2005, 19:16
Verwijderd
Mijn vriend heeft volgens mij nog nooit iets geprobeerd tijdens mijn slaap, daar hij een enorme slaapkop is en dus snel in slaap valt en moeilijk wakker word.

Maar héél soms is hij eerder wakker en begint hij een beetje te friemelen en te strelen. Ik vind dat wel leuk. Maar idd is het wel zo dat je smorgens lelijk bent en uit je bek stinkt dus veel verder gaat het meestal niet.
Oud 01-09-2005, 22:09
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Optima schreef op 31-08-2005 @ 00:23 :
hmm....ik zou het wel erg asociaal vinden, zelfs een beetje op verkrachting. Je mag jezelf niet iets toe-eigenen als die persoon geen consent kan geven, ookal heb je een 'relatie'.
o....k....
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Oud 01-09-2005, 22:24
juno
Avatar van juno
juno is offline
Optima, ik denk niet dat de TS dat scenario bedoelt waarbij je als meisje nietsvermoedend wakker wordt met een paal diep in je.
Oud 02-09-2005, 02:23
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 01-09-2005 @ 23:24 :
Optima, ik denk niet dat de TS dat scenario bedoelt waarbij je als meisje nietsvermoedend wakker wordt met een paal diep in je.
Ik vraag me daarbij ook af hoe godsgruwelijk wijd je dan wel niet moet zijn, wil je dat niet door hebben. Of je moet wel héél erg vast slapen.


Anyway, is me geen slechte ervaring.
Oud 02-09-2005, 12:20
dreadmanneke
Avatar van dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Een keer werd ik diep in de nacht wakker doordat ik onbewust tegen haar aan was gaan liggen, lepeltje lepeltje, waarna ik nog half slapend een kus in haar nek gaf. Dit zorgde voor een beweging door haar lichaam waardoor alles een beetje tegen elkaar aan schuurde. Dit liep volkomen uit op sex zonder dat een van ons echt wakker was. Nadat we klaar waren vielen we beide direct weer in slaap. Het was een heerlijke ervaring, jammer genoeg was het maar een keer zo gelopen, andere keren wou ze nog wel eens chagerijnig reageren als ze midden in de nacht ontwaakte.
__________________
As the pattern gets more intricate and subtle, being swept along is no longer enough.
Oud 02-09-2005, 14:27
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
nare man schreef op 31-08-2005 @ 01:37 :
Ik heb ruimte nodig als ik slaap en ik ben 's ochtends echt niet te genieten, dus dat lijkt me geen goed idee.
__________________
move your body next to me
Oud 05-09-2005, 13:30
Hop
Hop is offline
oraal bevredigen?
Met de hand?

Kijk, als je je leuter er in steekt dan is 't ander verhaal.
Oud 05-09-2005, 14:16
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 31-08-2005 @ 11:17 :
Ja ik vind dat wel echt lekker. Als je net zo wakker aan het worden bent, en dan echt wakker wordt door de seks.
Alleen meestal ben ik dan degene die begint, als ik zeg maar nog net niet wakker ben, maar wel kan bedenken dat ik zin in seks heb ; mijn vriend slaapt dan nog, maar daar wordt hij wel wakker voor .
Mijn dag kan niet beter beginnen! (al moet ik er wel een beetje voor in de stemming zijn, maar dat is logisch).
*knikt*
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 05-09-2005, 16:01
Verwijderd
Ik ben er niet echt een voorstander van enzo. Ik ben liever helemaal wakker tijdens seks, dan half in slaap. Dus.
Oud 05-09-2005, 18:24
Steefjuh
Avatar van Steefjuh
Steefjuh is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 02-09-2005 @ 03:23 :
Ik vraag me daarbij ook af hoe godsgruwelijk wijd je dan wel niet moet zijn, wil je dat niet door hebben. Of je moet wel héél erg vast slapen
HAHA!!! Ja, idd!
__________________
Fighting for peace is like fucking for virginity...
Oud 05-09-2005, 19:06
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Geen idee, nooit geprobeerd. Misschien wel leuk. Maar.. ehm.. 't moet wel op het juiste moment komen, anders ben ik vooral chagrijnig waarschijnlijk.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 05-09-2005, 19:27
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 31-08-2005 @ 00:00 :
Ik kom hier op door opmerking in ander topic

Wat zou jij ervan vinden als je vriend(in) je in je slaap begint te verwennen?
Dat was mijn topic

En ik vind het wel Wakker worden door gezoend te worden (etc) is altijd fijn
__________________
<):o)
Oud 05-09-2005, 19:28
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Optima schreef op 31-08-2005 @ 00:23 :
hmm....ik zou het wel erg asociaal vinden, zelfs een beetje op verkrachting. Je mag jezelf niet iets toe-eigenen als die persoon geen consent kan geven, ookal heb je een 'relatie'.
Maar wat nou als je (in mijn geval) beide aan het slapen bent en dan wakker wordt en bezig blijkt te zijn? Dan is er niet iemand bewust begonnen!
__________________
<):o)
Oud 06-09-2005, 09:43
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 05-09-2005 @ 20:28 :
Maar wat nou als je (in mijn geval) beide aan het slapen bent en dan wakker wordt en bezig blijkt te zijn? Dan is er niet iemand bewust begonnen!
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 06-09-2005, 15:57
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
als ik slaap wil ik niet dat hij aan me zit. arm om heen enz is tuurlijk prima, maar voor alles dat met seks te maken heeft wil ik wakker zijn. heeft met controle te maken denkik
Oud 06-09-2005, 17:22
Reemface
Avatar van Reemface
Reemface is offline
als ik mn slaap nodig heb, dan liever niet... en anders mag ze me best 'wakker maken'
Oud 09-09-2005, 13:46
LaraCroft
Avatar van LaraCroft
LaraCroft is offline
Citaat:
Optima schreef op 31-08-2005 @ 00:23 :
hmm....ik zou het wel erg asociaal vinden, zelfs een beetje op verkrachting. Je mag jezelf niet iets toe-eigenen als die persoon geen consent kan geven, ookal heb je een 'relatie'.

Als mij het ooit zal gebeuren, dan denk ik dat die persoon bedrogen uitkomt. Ik heb namelijk in mijn slaap nogal de neiging om wild om me heen te slaan

Daar ben ik het nou helemaal mee eens.

Mij is het ook al 1 keer overkomen nou ik had echt zoiets van wat zullen we nu krijgen ik zat al te dromen dat ik het ontzettend warm kreeg. Toen heb ik zo me vriend een rotknal verkocht.

Ik zei echt zo doe het nog een keer en je kan lachen
Oud 09-09-2005, 14:24
Verwijderd
Ik voel het een beetje zoals Optima - het komt haast op mij over als aanranding. Ik slaap, ik ben absoluut niet in voor seks, dus waar haalt hij het lef vandaan om aan me te zitten? Ik hou er sowieso niet van om wakker gemaakt te worden en ik hou er helemaal niet van als iemand zomaar aan me zit. Aan de andere kant weet ik dat het vriendje het juist zou doen om mij te verrassen en te verwennen. Maar goed, hij weet dat ik het idee niet zo zie zitten, dus het gebeurt ws. ook nooit.
Oud 09-09-2005, 14:25
Kitaantjuh
Avatar van Kitaantjuh
Kitaantjuh is offline
In de nacht wil ik slapen... als ie me wakker maakt voor sex draai ik me waarschijnlijk gewoon om en slaap verder.
En echt sex 's ochtends vind ik ook niet zo cool eigenlijk.. Ik wil altijd eerst douchen en tandenpoetsen en gewoon school zijn... Beetje handwerk daarentegen heb ik geen problemen mee (a)
__________________
Tell me lies, tell me sweet little lies ♥
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit De (cu2) sexvragenlijst
Some
41 25-04-2020 22:14
Lichaam & Gezondheid Daar gaan mijn schone onderbroeken.
That's why
11 11-04-2013 14:46
Seksualiteit Sperma
Vlinderr
49 06-01-2005 14:04
Seksualiteit seks missen
lydia
32 15-11-2003 15:55
Seksualiteit hoe krijg ik meer zin?!
???
30 01-09-2003 14:58
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:20.