Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2003, 11:44
enzof60
enzof60 is offline
4 maanden geleden kwam ik het leukste meisje tegen van de hele wereld. Na een tijdje begon er wat te bloeien en sinds 2 maanden is ze mijn vriendin.
Nadat we elkaar wat beter leren kennen kwam ik er achter dat ze dezelfde achternaam als mij had.
Na heel veel onderzoek blijkt dat ze verre familie van me is..... haar opa is een broer van mijn opa.

Ik vind dit een hele nare situatie, want ik ga dus eigenlijk naar bed met familie van me. Maar ik ben echt stapel op haar.

Ik had haar nog nooit eerder gezien en wist ook niet van haar bestaan af.

Wat moet ik doen? Kappen met de relatie? Of gewooon verder gaan ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2003, 11:48
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik persoonlijk heb het altijd een beetje raar gevonden.


Een vriendin van mij gaat ook met haar achterneef. Het is gewoon een leuk stel en je kunt zien dat ze hoteldebotel van elkaar zijn.

Als t zon ver familielid is maakt het eigenlijk helemaal niks uit, alleen kijken mensen dr vaak raar tegenaan. (voor kindjes later maakt t volgens mij ook niks uit)

Mijn advies: wees lekker verliefd en maak je niet teveel zorgen.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 11:48
Lovely007
Lovely007 is offline
Citaat:
enzof60 schreef op 13-08-2003 @ 12:44:
4 maanden geleden kwam ik het leukste meisje tegen van de hele wereld. Na een tijdje begon er wat te bloeien en sinds 2 maanden is ze mijn vriendin.
Nadat we elkaar wat beter leren kennen kwam ik er achter dat ze dezelfde achternaam als mij had.
Na heel veel onderzoek blijkt dat ze verre familie van me is..... haar opa is een broer van mijn opa.

Ik vind dit een hele nare situatie, want ik ga dus eigenlijk naar bed met familie van me. Maar ik ben echt stapel op haar.

Ik had haar nog nooit eerder gezien en wist ook niet van haar bestaan af.

Wat moet ik doen? Kappen met de relatie? Of gewooon verder gaan ?
Gewoon doorgaan! Lijkt me vrij logisch, verre familie maakt verder niet zoveel uit, met oog op kindertjes krijgen enzo
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 11:49
sweet dreams
Avatar van sweet dreams
sweet dreams is offline
verre familie?
Ik zou gewoon verder gaan met eklaar..
Als je echt van elkaar houd..
__________________
De Weg Naar De Hel Is Hemels
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 11:53
Verwijderd
Boeiend .
Als ik een leuke achternicht zou hebben zou ik het wel weten..
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 15:15
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
enzof60 schreef op 13-08-2003 @ 12:44:
4 maanden geleden kwam ik het leukste meisje tegen van de hele wereld. Na een tijdje begon er wat te bloeien en sinds 2 maanden is ze mijn vriendin.
Nadat we elkaar wat beter leren kennen kwam ik er achter dat ze dezelfde achternaam als mij had.
Na heel veel onderzoek blijkt dat ze verre familie van me is..... haar opa is een broer van mijn opa.

Ik vind dit een hele nare situatie, want ik ga dus eigenlijk naar bed met familie van me. Maar ik ben echt stapel op haar.

Ik had haar nog nooit eerder gezien en wist ook niet van haar bestaan af.

Wat moet ik doen? Kappen met de relatie? Of gewooon verder gaan ?
Ehm, dat is niet bepaald verre familie, maargoed.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 15:21
Verwijderd
noem je dat nog familie? heel verre bloedverwanten zou ik het noemen.
niks van aantrekken, je ziet 'r toch graag? nou dan?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 15:28
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
enzof60 schreef op 13-08-2003 @ 11:44:
Nadat we elkaar wat beter leren kennen kwam ik er achter dat ze dezelfde achternaam als mij had.
kom je ook strak op tijd achter dan
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 15:35
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 13-08-2003 @ 16:21:
noem je dat nog familie? heel verre bloedverwanten zou ik het noemen.
niks van aantrekken, je ziet 'r toch graag? nou dan?
Het is zijn achternichtje. Nou, verre bloed verwant hoor.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 15:37
L1
Avatar van L1
L1 is offline
ga op Urk wonen of in een andere gesloten gemeenschap, daar komt dat vaker voor.
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Parallel schreef op 13-08-2003 @ 16:35:
Het is zijn achternichtje. Nou, verre bloed verwant hoor.

ken jij alle kleinkinderen van de broers en zussen van je grootouders? ik kan er wel zeker drie opnoemen, en m'n grootouders hebben allemaal samengeteld zo'n vijfendertig broers en zussen (gehad).
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 17:33
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Ik vindt dat dat helemaal geen fuck uitmaakt Ok als het je zus was geweest dan niet een gewone neef / nicht vindt ik al een twijfelgeval dus een achternicht maakt toch geen reet uit

(een achternicht is eigelijk nog maar amper familie, via via ben je nl vast ook wel familie van de koningin)
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 21:15
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
en je komt er na 4 maanden pas achter wat haar achternaam is
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 21:21
Rubke18
Rubke18 is offline
doe niet zo naar
__________________
Je weet pas wat je mist als het er niet meer is :S
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 21:24
Verwijderd
Dat is ver genoeg weg, hoor.... niks aan de hand. Ik geloof dat je zelfs al neven en nichten mag..
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 11:39
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
barbelle schreef op 13-08-2003 @ 22:15:
en je komt er na 4 maanden pas achter wat haar achternaam is
Opa's > A & B Jansen

Opa A is grootvader van hem, opa B is grootvader van haar.
Opa A had 2 zonen die de naam doorzette.
Opa B had 2 dochters die niet de naam doorzette omdat ze trouwden.

Resultaat, kleinzoonlief heeft wel opa A's naam, en kleindochterlief heeft niet opa B's naam.

Kan door zoveel dingen komen. Snappie?
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 11:58
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Soullar schreef op 14-08-2003 @ 12:39:
Opa's > A & B Jansen

Opa A is grootvader van hem, opa B is grootvader van haar.
Opa A had 2 zonen die de naam doorzette.
Opa B had 2 dochters die niet de naam doorzette omdat ze trouwden.

Resultaat, kleinzoonlief heeft wel opa A's naam, en kleindochterlief heeft niet opa B's naam.

Kan door zoveel dingen komen. Snappie?
maar in de eerste post staat dat ze allebei dezelfde achternaam hebben

maar goed, ik zou d'r gewoon van genieten! lijkt me niet dat het op enige manier tot problemen kan leiden.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 12:15
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Lijkt mij niet zo'n probleem toch? Ze is zo'n verre familie. Maarreh, wat vinden je ouders er dan van? Maken die er wel een probleem van?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-08-2003, 12:25
Tactic
Tactic is offline
1 woord :

BOEIEND.

Zolang het maar geen zus, nicht, tante, moeder, dochter of oma van je is. Dat zijn bloedverwanten.

Achterfamilie boeit geen fuck.

Geniet ervan
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 12:48
enzof60
enzof60 is offline
Het zorgt in de familie voor veel opwinding. Sommige zeggen geniet van elkaar. En andere vinden het onmogelijk en onbespreekbaar.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 12:51
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
enzof60 schreef op 14-08-2003 @ 13:48:
Het zorgt in de familie voor veel opwinding. Sommige zeggen geniet van elkaar. En andere vinden het onmogelijk en onbespreekbaar.
Aha, ja dan snap ik wel dat het lastig is. Maar ik denk dat je het maar zo goed mogelijk moet uitleggen. Als het echt klikt tussen jullie tweetjes, moet je er gewoon voor de volle 100% voor gaan!!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 13:20
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 13-08-2003 @ 16:43:

ken jij alle kleinkinderen van de broers en zussen van je grootouders? ik kan er wel zeker drie opnoemen, en m'n grootouders hebben allemaal samengeteld zo'n vijfendertig broers en zussen (gehad).
Dat is gemiddeld 9 per grootouder?

Ja, natuurlijk ken ik mijn achternichtjes en neefjes :/
En mijn oudoom en oudtante komen regelmatig op bezoek.

Het maakt nikt uit, maar de mensen hier zijn wel heeeel erg dom als ze dat geen naaste familie noemen.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete

Laatst gewijzigd op 14-08-2003 om 15:08.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 13:26
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Totaal onbelangrijk, voel je niks van
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 18:50
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Parallel schreef op 14-08-2003 @ 14:20:
Ja, natuurlijk ken ik mijn achternichtjes en neefjes :/
En mijn oudoom en oudtante komen regelmatig op bezoek.
Natuurlijk? Zo natuurlijk vind ik dat niet. Ik heb een behoorlijk grote familie en woon niet meer thuis. Dan zie je veel minder van je familie, hoor. Ik ken al die kleintjes echt niet. Dus 'natuurlijk' vind ik wel een beetje overdreven.

En verder @ topicstarter: laat je drijven door je eigen gevoel en niet door wat anderen zeggen.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 18:52
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
ekki schreef op 14-08-2003 @ 19:50:
Natuurlijk? Zo natuurlijk vind ik dat niet. Ik heb een behoorlijk grote familie en woon niet meer thuis. Dan zie je veel minder van je familie, hoor. Ik ken al die kleintjes echt niet. Dus 'natuurlijk' vind ik wel een beetje overdreven.

En verder @ topicstarter: laat je drijven door je eigen gevoel en niet door wat anderen zeggen.
Buiten of je ze nou wel of niet ziet:

Een achternicht is gewoon GEEEN verre familie.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-08-2003, 19:04
enzof60
enzof60 is offline
Is er verder niemand hier die ooit zo'n sort of situation heeft meegemaakt ?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 19:10
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Parallel schreef op 14-08-2003 @ 19:52:
Buiten of je ze nou wel of niet ziet:

Een achternicht is gewoon GEEEN verre familie.
niet heel ver, nee, daar ben ik het wel mee eens. maar ver zat voor een relatie, denk ik. nouja, dat is mijn mening (als ik een beetje biologisch kijk naar dna etc is er waarschijnlijk niet eens zo heel veel hetzelfde).
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 19:18
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
enzof60 schreef op 14-08-2003 @ 20:04:
Is er verder niemand hier die ooit zo'n sort of situation heeft meegemaakt ?
een nichtje van mij is verliefd geweest op een achterneef.
Is dus ook een achterneef van mij.

Maar mijn nichtje vond het zo'n raar idee dat het stuk gelopen is. Dan gingen ze knuffelen en dan had ze echt zoiets van....damn, wat zit je aan me! je bent mijn neef

sja, iedereen heeft weer een ander idee daarbij. Maar als jij haar gewoon ziet zoals je ieder ander meisje zou zien en helemaal verliefd bent. Waarom niet hè....
is alleen maar handig dat jullie dezelfde achternaam hebben. Kan ze ook nooit gaan zeuren dat ze jou achternaam niet mooi vind wanneer jullie gaan trouwen
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 19:20
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
ekki schreef op 14-08-2003 @ 20:10:
niet heel ver, nee, daar ben ik het wel mee eens. maar ver zat voor een relatie, denk ik. nouja, dat is mijn mening (als ik een beetje biologisch kijk naar dna etc is er waarschijnlijk niet eens zo heel veel hetzelfde).
Ik denk trouwens wel dat het problemen oplevert met kinderen. Mijn moeder zit in de medische wereld dus ik zal het vanaaf nog wel effe vragen als ik er aan denk
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 19:22
^Rambo^
Avatar van ^Rambo^
^Rambo^ is offline
zo'n verre familie lid vind ik dat niet hoor...

ik zou het lekker uitmaken

__________________
~ Wat is Novell NetWare toch bruut ~
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 19:33
enzof60
enzof60 is offline
Jij zou het uitmaken Rambo ?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 19:37
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
enzof60 schreef op 14-08-2003 @ 20:33:
Jij zou het uitmaken Rambo ?
weet je.....
eigenlijk zegt het gegeven dat jij twijfeld al genoeg. Voor jou is het volgens mij niks om een relatie met je achternicht te beginnen.
Als iedereen hier nou tegen je zegt dat het de normaalste zaak van de wereld is zou je dan opeens wel met een gerust hart jezelf in een relatie met je achternicht storten ofzo?!
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 20:23
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
Qimm schreef op 13-08-2003 @ 16:28:
kom je ook strak op tijd achter dan



Maar zoals de meeste al gezegd hebben: met je achternicht kan het .
__________________
I'll find you.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 23:11
enzof60
enzof60 is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 14-08-2003 @ 20:37:
weet je.....
eigenlijk zegt het gegeven dat jij twijfeld al genoeg. Voor jou is het volgens mij niks om een relatie met je achternicht te beginnen.
Als iedereen hier nou tegen je zegt dat het de normaalste zaak van de wereld is zou je dan opeens wel met een gerust hart jezelf in een relatie met je achternicht storten ofzo?!
Ik weet wat ik wil. En dat is haar. Maar wat als we kinderen krijgen byv.
Dan is het hij jou vader is toch de achterneef van je moeder. Om maar een voorbeeld te geven. Kan ik ze dat aan doen (ook al is dit wel erg ver vooruit gekeken)
En wat dacht je van de mensen bij me ouders in de straat. Met al hun roddels. Zie je die man lopen daar........ zijn zoon heeft een relatie met zijn achternicht.
Kan ik dit die mensen wel aan doen?

Dat is voor mij een veel groter dillema !!

En dus te reageren op je vraag -->Als iedereen hier nou tegen je zegt dat het de normaalste zaak van de wereld is zou je dan opeens wel met een gerust hart jezelf in een relatie met je achternicht storten ofzo?! --> JA
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 23:38
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
enzof60 schreef op 15-08-2003 @ 00:11:
Ik weet wat ik wil. En dat is haar. Maar wat als we kinderen krijgen byv.
Dan is het hij jou vader is toch de achterneef van je moeder. Om maar een voorbeeld te geven. Kan ik ze dat aan doen (ook al is dit wel erg ver vooruit gekeken)
En wat dacht je van de mensen bij me ouders in de straat. Met al hun roddels. Zie je die man lopen daar........ zijn zoon heeft een relatie met zijn achternicht.
Kan ik dit die mensen wel aan doen?

Dat is voor mij een veel groter dillema !!

En dus te reageren op je vraag -->Als iedereen hier nou tegen je zegt dat het de normaalste zaak van de wereld is zou je dan opeens wel met een gerust hart jezelf in een relatie met je achternicht storten ofzo?! --> JA
okay, maar bekijk het even realistisch dan hè.....
Woon jij in zo'n gehucht dat heel de straat er achter komt dat jou vriendin je achternicht is. Dat er een aantal mensen uit de buurt zijn die zien dat jij een vriendin hebt kan ik me nog voorstellen maar ze weten dan haar voornaam nog geen eens.
Die roddels lijken me een beetje vergezocht.

Dat van je kinderen vind ik opzich wel een goed argument. Maar ja....je kan sowieso kiezen om er niks over te zeggen. Alleen als dat kind vragen begind te stellen over hoe het zit met trouwen enzo, en waarom mamma dezelfde achternaam heeft kan je het best uitleggen hoe het bij jullie zit. En dan vertel je er meteen bij dat sommige mensen dit een beetje raar vinden en dat ie het dus beter voor zichzelf kan houden.
Ik acht de kans niet erg groot dat deze situatie word gebruikt om te pesten
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 13:32
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
Is trouwens wel handig als jullie gaan trouwen, heb je tenminste niet dat gezeik met wie nou wiens achternaam aanneemt en je hebt maar 1 familie uit te nodigen
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-08-2003, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Parallel schreef op 14-08-2003 @ 14:20:
Dat is gemiddeld 9 per grootouder?
ongeveer ja. opa langs vaders kant had er dertien (broers en zussen), en oma langs moeders kant had er elf, dus dan kom je al gauw aan zo'n gemiddelde jah. grote kempische boerengezinnen hé...
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 14:31
Verwijderd
neven en nichten met elkaar mag al dus ik vind dat van jou absoluut geen rpobleem hor!!! zolang het maar geen broer-zus verhouding is..

veel plezier nog!

suusjuhh
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 15:00
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
nou, ik vind het vreemd... lijkt mij niks. ik zou me ook meteen vies voelen eerlijk gezegd. alleen het idee al dat je het met familie doet. ieuwl.... (sorry, maar zo denk ik er over)
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 15:05
bassgirl
Avatar van bassgirl
bassgirl is offline
kijk als het nou dichte familie is... maar verre familie is nietzo erg ik zou er gewoon mee doorgaan hoor.

(kheb het er ook es met mn vriend erover gehad van stel we zouden erachter komen familie te zijn dan zouden we gewoon bij elkaar blijven)

als jullie elkaar leuk vinden moet jue dat ook gewoon doen
__________________
i'm addicted to music
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 15:46
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Achja op familiefeestjes ken jij ook iedereen dus in dat opzicht is het mooi mee genomen
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 22:45
Verwijderd
Bij een achternicht is de kans op een gehandicapt kind veel kleiner dan als het zou gaan om broer zus of nicht neef, eigenlijk te verwaarlozen (vind ik)
Als je het zelf moreel gezien gewoon fout vind dat je met een (niet erg dichtbijstaand) famillielid hebt... dan kun je er op de langere duur niet mee doorgaan, als je dr niet mee zit gewoon bij d'r blijven
Als je famillie ook verder niks zegt, ik bedoel, wat is er dan op tegen?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 23:04
*Shorty*
Avatar van *Shorty*
*Shorty* is offline
Neef & Nicht kan ook gewoon, is laatst onderzocht. Maar een hele kleine kans op afwijkende kinderen. Tsja... alleen et idee is gewoon een beetje raar
__________________
is ook
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 23:07
Verwijderd
Eigenlijk zijn we allemaal familie van elkaar. We komen allemaal van adam en eva
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 03:58
enzof60
enzof60 is offline
jaja helemaal gelijk !!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 16:35
enzof60
enzof60 is offline
bedankt voor al jullie reacties, maar vannacht hebben we er samen een punt achter gezet !!

zal even moeilijk zijn, maar denk dat het gewoon het beste is !
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 17:39
hamer&sikkel
Avatar van hamer&sikkel
hamer&sikkel is offline
he nou
__________________
...Overigens ben ik van mening dat Carthago met de grond gelijk gemaakt moet worden!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 18:57
ice-dive
Avatar van ice-dive
ice-dive is offline
en volgens mijn godsdienstleraar, zijn wel uiteindelijk allemaal familie van elkaar, dus: boeiend, lekker verliefd zijn dus, en niks van aantrekken
__________________
Een Nazi is een duitser, maar dan erger.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 19:49
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
enzof60 schreef op 17-08-2003 @ 17:35:
bedankt voor al jullie reacties, maar vannacht hebben we er samen een punt achter gezet !!

zal even moeilijk zijn, maar denk dat het gewoon het beste is !
he jammer
naja als het maar jullie eigen beslissing is en niet gemanipuleert door jullie familie
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 10:38
enzof60
enzof60 is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 17-08-2003 @ 20:49:
he jammer
naja als het maar jullie eigen beslissing is en niet gemanipuleert door jullie familie

we moeten elkaar gewoon even niet zien.
en beiden goed nadenken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Mijn vriendin heeft het uitgemaakt, en ik wil haar terug
SpeedyMartinos
25 16-12-2015 11:50
Liefde & Relatie Wat is het beste?
Kastanje
14 26-03-2006 21:09
De Kantine hoeveel mensen tussen jou en...?
Verwijderd
141 03-11-2005 13:43
Liefde & Relatie Hoe gaan jullie nu met je ex om?
yapo
266 02-10-2005 14:10
Psychologie ff van me afschrijven..
Still-Alive
24 02-12-2003 18:15
Verhalen & Gedichten Een stukje uit mijn boekje
Bikinie-meisje
19 19-08-2003 20:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:36.