Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2003, 20:07
Verwijderd
Citaat:
WB schreef op 01-09-2003 @ 20:07:
Jij bent blijkbaar een beetje geduldloos? Geen seks is geen ramp, je kan ook vrijen en zoenen. Ik heb het geduld er tenminste voor. Ookal moet ik nog een jaar wachten, zo belangrijk is het nou ook weer niet.
Nee, ik ben niet ongeduldig, maar voor mij hoort seks bij een relatie. Ik zie het als een uiting van vertrouwen en affectie. Als dat achterwege blijft ga ik mezelf toch afvragen waarom ze het niet wil. Als blijkt dat ze me niet voldoende vertrouwt o.i.d., dan moet daar toch eens serieus over gepraat worden en als ze me er niet genoeg voor blijft vertrouwen dan gaat ze maar weg. Verder hoef ik ook niet iemand met een geestelijk probleem of trauma die daarom geen seks wil of durft. Ik ben nog jong, ik wil van m'n leven genieten. De serieuze meuk komt later wel, ik wil nu gewoon eventjes doen waar ik zin in heb.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2003, 20:09
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Psies, als je plezier wil hebben kan je beter een goede vriend hebben, kan je leuk een biertje mee drinken of ouwehoeren
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 20:18
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 28-08-2003 @ 17:34:
Ik zie seks toch wel als een uiting van affectie en vertrouwen, dus als we na een maand of tweenog geen seks hebben gehad begin ik toch wel ernstig te twijfelen aan 1) haar gevoelens voor mij of 2) haar geestelijke gezondheid.

In beide gevallen is het de moeite waard de grondslagen van de relatie eens aan een grondig onderzoek te onderwerpen.
Wat voor reden heeft ze om jou na een maand of 2 genoeg te vertrouwen? We praten hier over 4 tot 8 weken. Een relatief korte periode waarin ze jou toch niet al te vaak zal zien, aangezien je zo erg gesteld bent op je privacy en het druk hebt met andere dingen zoals je studie.

En geen seks hebben betekent niet meteen dat iemand een ijskast is.

Laatst gewijzigd op 01-09-2003 om 20:24.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 20:20
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Als ze na een week of 1-2 geen sex wil kan ze oprotten IMO, sex is de basis van een relatie anders kun je net zo goed 'vrienden' blijven
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 11:25
smuidra
Avatar van smuidra
smuidra is offline
Citaat:
Another Way schreef op 01-09-2003 @ 21:04:
Wat een geik, het enige goede aan een vriendin is sex, voor de rest kosten ze alleen maar geld, tijd en zeuren ze te veel
WAAR BEMOEI JIJ JE NOU MEE???

je hebt toch nog nooit geneukt (sorry voor me taalgebruik maar kan hier niet tegen) Trouwens eer je met iemand neukt moet je diegene eerst geod genoeg vertrouwen en dat gaat niet na 2 weken. Ik heb zelf dat ik niet zo snel wil en als een boy dat niet accepteert of te ongeduldig is kan hij oprotten !!!!!! Mjha ik vind gewoon dat jongens eens rustig aan moeten doen en moeten wachten met neuken totdat ze toestemming hebben van hun vriendin. En voordat ik er een vraag opkrijg JAH ik zou het laten zien wanneer ik het er de tijd voor vind heb alleen MEER tijd dan anderen nodig.
__________________
Lang gewacht, Stil gezwegen, Niet gedacht, Toch gekregen!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 12:42
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
mijn vriend zei dat hij voor me zou wachten, en dat vond ik heel fijn


alleen wou ik na anderhalve maand niet meer wachten dus deden we het toen al, vond hij denk ik niet erg ofzo

mja, je moet het gewoon doen wanneer jullie er beiden zin in hebben. ik begrijp dat sommige mensen de geduld hebben om een jaar te wachten, maar ik begrijp nare man volkomen als hij zegt dat sex een uiting van emotie is en je aan een relatie moet gaan twijfellen als je het na HEEEEEEL lang nog niet hebt gedaan

sex hoeft ook geen keihard neuken te zijn, het kan ook heel lief en zacht en romantisch zijn. waarom zou je dan een paar jaar willen wachten totdat je het wilt doen? het is alleen maar iets wat jij en je vriend(in) dichter bij elkaar brengt, op een goede manier
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 14:27
Verwijderd
Wat is dat toch, al die meisjes die per se willen wachten en het zo líéf vinden dat hun vriend dat ook wil. Mensen, als je vriend niet wil wachten voor jou, en je dus verkracht, dan is-ie een klootzak. Verkracht-ie je niet, dan is dat normaal. Niet per se lief. Op aarde zijn ruim 3 miljard mannen die mij nog nooit verkracht hebben, en die zijn echt niet allemaal lief.
Daarbij snap ik het idee van wachten ook niet zo. Oke, als je nog volledig maagdelijk bent en net je eerste zoen achter de rug hebt, dan begrijp ik dat je geen spijt wilt krijgen van je eerste keer, want die 'hoort' nu eenmaal romantisch te zijn. Maar daarna? Weliswaar waren mijn vriend en ik een maand samen toen we 't voor 't eerst deden, maarja, hij was nog volledig maagdelijk en had net z'n eerste zoen achter de rug. Tja.

Ontopic: Wat jongens meteen willen in een relatie? Nou ehm, wat dacht je van dingen als verliefdheid, en zoenen, en dat soort dingen? Ik ken geen enkele jongen die vindt dat je in een relatie onmiddelijk seks moet hebben (wel een hoop die vinden dat t niet te lang moet duren zonder goeie reden, maar dat vind ik zelf ook)
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 14:29
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
-sex
-houvast
-vriendschap
-aandacht
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 17:12
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Zwarte piet spelen.

Oftewel door de schoorsteen naar binnen en dan de zak legen
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 17:19
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Another Way schreef op 01-09-2003 @ 20:20:
Als ze na een week of 1-2 geen sex wil kan ze oprotten IMO, sex is de basis van een relatie anders kun je net zo goed 'vrienden' blijven
Voila, ... DE reden dat je nooooooit sex ZULT hebben!

I hope you die a pathetic virgin!... ach wat doe ik moeite.. Dat gebeurd toch wel!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 17:38
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Another Way, je hebt geen flauw idee waar je het over hebt... Ik weet niet eens wat je doet in fora als liefde en relatie en seksualiteit. Je hebt namelijk niet het minste idee waar je het in godsnaam over hebt, dus rot alsjeblieft op en kom pas terug als je een vriendin hebt (nooit dus )!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 17:50
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Qimm schreef op 02-09-2003 @ 18:19:
I hope you die a pathetic virgin!... ach wat doe ik moeite.. Dat gebeurd toch wel!
Thanks, je bent de eerste persoon ooit die mij begrijp en mij gelijk geeft
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 17:57
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Another Way schreef op 02-09-2003 @ 17:50:
Thanks, je bent de eerste persoon ooit die mij begrijp en mij gelijk geeft
Ben je nu helemaal blij?

Maar ik hoop het echt! Ik gun het je al niet eens meer!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 18:01
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Qimm schreef op 02-09-2003 @ 18:57:
Ben je nu helemaal blij?

Maar ik hoop het echt! Ik gun het je al niet eens meer!
Tuurlijk ben ik niet blij. En wrom gun je het me niet. Eerst zij je nog dat het vast wel bij me komt?

En trouwens je moet wat ik zeg met een grote korrel zout nemen, meestal overdrijf ik nogal met mn meningen

Laatst gewijzigd op 02-09-2003 om 18:04.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 18:07
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Another Way schreef op 02-09-2003 @ 18:01:
Tuurlijk ben ik niet blij. En wrom gun je het me niet. Eerst zij je nog dat het vast wel bij me komt?

En trouwens je moet wat ik zeg met een grote korrel zout nemen, meestal overdrijf ik nogal met mn meningen
jah ik ben van mening verandert, met jouw instelling zul je nooit een leuke meid vinden. En omdat jij niet je instelling wilt veranderen, gun ik je het ook niet meer.

{maar we lopen offtopic te doen, geen belang bij om nog een topic te verkloten]
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 18:08
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Qimm schreef op 02-09-2003 @ 19:07:
jah ik ben van mening verandert, met jouw instelling zul je nooit een leuke meid vinden. En omdat jij niet je instelling wilt veranderen, gun ik je het ook niet meer.

{maar we lopen offtopic te doen, geen belang bij om nog een topic te verkloten]
Ik wil mn instelling wel veranderen, maar die mogelijkheid heb ik niet eens.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 19:08
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Another Way schreef op 02-09-2003 @ 19:08:
Ik wil mn instelling wel veranderen, maar die mogelijkheid heb ik niet eens.
komt me bekend voor,het is gewoon zo dat je zo pessimistisch wordt als je de realiteit bevat, dat is dus ook met mij gebeurd, en toch probeer ik me kansen te pakken waarin ik uit eindelijk gewoon in faal!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 19:24
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Another Way is uitzondering op de regel, waar ieder normaal mens wel een grote kans heeft ooit een vriend/vriendin te krijgen, zal dat er bij hem niet inzitten. Bij hem gaat liefde maar om 1 ding en niets anders: seks. Ga toch naar de hoeren man.

Another Way, je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag: wat doe je op dit forum? En wat doe je op seksualiteit? Je hebt bij beide niets te zoeken!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 20:15
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
WB schreef op 02-09-2003 @ 20:24:
Another Way is uitzondering op de regel, waar ieder normaal mens wel een grote kans heeft ooit een vriend/vriendin te krijgen, zal dat er bij hem niet inzitten. Bij hem gaat liefde maar om 1 ding en niets anders: seks. Ga toch naar de hoeren man.

Another Way, je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag: wat doe je op dit forum? En wat doe je op seksualiteit? Je hebt bij beide niets te zoeken!
Misschien om van me af te schrijven of advies te vragen?

Maar mensen als jou zijn niet bepaald goed voor mn zelfvertrouwen
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 22:08
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 28-08-2003 @ 19:10:
Alleen, dat is maatschappelijk niet zo geaccepteerd
dat is het alleen als 1 van de beide partijen het "er niet mee eens is".
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij
Ratrom
2 15-01-2013 16:06
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten Een gedeelte uit mijn leven..
U*NiQ
3 28-09-2005 18:06
Verhalen & Gedichten Nieuwe Nicci French
RockaholiC
11 31-01-2005 00:38
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
Liefde & Relatie enquete relaties
TCFK
25 26-03-2002 20:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:41.