Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2009, 21:19
Verwijderd
Welke beledigingen heb jij allemaal naar je hoofd geslingerd gekregen?

Ik lees best vaak op verschillende fora dat mensen zomaar voor lelijk uitgescholden worden. Ik snap dat dus echt niet. Heb je weleens zoiets meegemaakt? Of heb jij zelf (of iemand in je vriendenkring) weleens zoiets gedaan?

Wat zeggen mensen dan? En trek je je er heel veel van aan?

Post hier je wat voor commentaar je de laatste tijd allemaal hebt gehad van mensen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-03-2009, 21:30
Verwijderd
ik hoorde vandaag een kindje tegen haar mama zeggen: "mama, die mevrouw heeft echt grappig haar!"
Met citaat reageren
Oud 07-03-2009, 22:35
Verwijderd
"Ik vind je postuur wel erg verbeterd. Vroeger liep je nog wel eens een beetje 'muh'." *vriend doet schouders omlaag en trekt een rare bek*
Met citaat reageren
Oud 07-03-2009, 22:41
Verwijderd
Citaat:
"Ik vind je postuur wel erg verbeterd. Vroeger liep je nog wel eens een beetje 'muh'." *vriend doet schouders omlaag en trekt een rare bek*
Met citaat reageren
Oud 07-03-2009, 22:46
Verwijderd
Ja, een jaar of drie geleden, hoewel ik niet 100% zeker weet of ik het goed heb verstaan (ik blijf natuurlijk hopen van niet). Een meisje dat met haar dushi op straat liep zei "Anders ben je even lelijk " Dat vond ik uiteraard heel erg.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2009, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Ja, een jaar of drie geleden, hoewel ik niet 100% zeker weet of ik het goed heb verstaan (ik blijf natuurlijk hopen van niet). Een meisje dat met haar dushi op straat liep zei "Anders ben je even lelijk " Dat vond ik uiteraard heel erg.
Je bent niet lelijk, dus trek je er niks van aan! [/vivaforum-reactie )
Met citaat reageren
Oud 07-03-2009, 22:50
Verwijderd
Nou dank je, meid!
Met citaat reageren
Oud 07-03-2009, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Ja, een jaar of drie geleden, hoewel ik niet 100% zeker weet of ik het goed heb verstaan (ik blijf natuurlijk hopen van niet). Een meisje dat met haar dushi op straat liep zei "Anders ben je even lelijk " Dat vond ik uiteraard heel erg.
Was dat meisje zelf knap?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2009, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Was dat meisje zelf knap?
Weet ik niet?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2009, 22:55
Verwijderd
Je hebt niet gekeken of je kan het niet beoordelen? in dat laatste geval: vond jij het meisje er zelf goed uitzien of was het zo'n oranje gedrocht met peroxideblond haar?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2009, 22:56
Verwijderd
Ik fietste erlangs in volle vaart en het is drie jaar geleden.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2009, 23:00
Verwijderd
Oh, ok.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2009, 23:03
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Paranoide en ik zaten in de tram, en toen deed ik alsof ik haar een kus wilde geven, maar in plaats daarvan likte ik aan haar neus. Daar kreeg ik commentaar op van gillende meisje achter me ("hij likte aan haar neus!"). Er werd hard gespeculeerd om mijn neuzenfetisj.

Daarna kreeg Masha gewoon een kusje.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2009, 11:07
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
<3 ^^

Ik krijg dikwijls te horen dt ik lelijk ben, en ach, je went eraan.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2009, 14:37
Verwijderd
Ik kreeg gisteren tijdens de slechtste politieke discussie ooit te horen dat ik een communist ben. Ik zei dat nivellering iets goeds is, en daar waren ze het niet mee eens.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2009, 18:49
Verwijderd
Ik had vroegah een bril en een beugel en warrig rood haar en ik gaf geen bal om kleding en ik had een grote bek, dus ja, ik heb nogal wat naar m'n hoofd geslingerd gekregen Ik deed alsof ik er niks om gaf, maar het maakte me natuurlijk wel onzeker. Tegenwoordig krijg ik eigenlijk nooit meer commentaar op m'n uiterlijk (of het moet gein zijn of van vrienden/familie over kleding etc) maar ik kan er nog steeds niet goed tegen. Maar goed, ik kan überhaupt niet goed tegen kritiek, ik moet echt de tijd hebben om er rustig over na te denken voor ik kan besluiten of het terecht is of niet en of ik er wat mee wil doen. En die heb je natuurlijk nooit, waardoor ik altijd eerst defensief een kutopmerking terug maak

Wat ik de laatste tijd gehoord heb... uhm dat ik altijd kritiek lever; dat ik een rare kijk op de wereld heb; dat het t-shirt waar ik in ging sporten écht niet kon; uhm jaaa ik herinner me verder niet zo veel, ik verban dat soort herinneringen blijkbaar direct
Met citaat reageren
Oud 10-03-2009, 15:30
Verwijderd
Ik vind het wel raar dat je zo hard jankt als mensen in hun gezicht worden uitgescholden, maar er geen problemen mee hebt om achter iemands rug om zulke dingen te zeggen. Heb het lef om het in iemands gezicht te zeggen, daar heeft hij/zij dan tenminste iets aan. (niet bij voorbij fietsende mensen natuurlijk, maar bij vrienden etc.).

Verder heb ik er nooit last van, maar ik /care er ook om.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2009, 06:01
Verwijderd
Iemand die ik een tijdje niet had gezien zei pas tegen me: 'Tsjonge, wat ben je mager geworden!'
Eh huh, ik was altijd al mager? Maar verder krijg ik niet veel commentaar meer, alleen afkeurende blikken van mensen in het ov die mijn kledingsmaak niet zo kunnen waarderen (denk ik).
Hoewel, pas wilde ik uit de metro stappen en keek een meisje me heel bewonderend aan, en ik had echt niet door waarom ze dat deed. Toen kwam ze naast me staan en zei ze: 'Coole kisten!'
Da's dan wel weer leuk.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-03-2009, 20:14
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hmja, een vriend van me (die ik er stiekem van verdenk een dichter te zijn, al heeft hij nog nooit een gedicht geschreven) vergelijk mijn decolleté met een fontein. Ik weet nog niet helemaal of dat nou enkel een constatering was of een belediging. Het was eigenlijk wel grappig.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2009, 21:19
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
ik heb zoveel beledigingen naar mn hoofd geslingerd gekregen, dus ik ga ze niet allemaal onthouden

als kind kreeg ik vaak te horen dat ik lelijk was (en als ik nu naar foto's van toen kijk was ik eigenlijk een best mooi kindje) een aansteller was, niet cool was en dat soort dingen. Door klasgenoten dan.

toen ik een bijbaan had in de supermarkt waren er geregeld klanten die dachten dat als je in de supermarkt werkt, ook automatisch dom bent. En sommigen vinden het dan ook nodig om dat meteen te zeggen "Saai zeker, achter de kassa? Tja, dan had je maar een vak moeten leren, eigen schuld".

mja agh, het maakt me neit zoveel uit (nu).
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2009, 21:51
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Een vriendin van me noemde me een tijdje terug eenzaam, terwijl ik op een feestje was met haar en wat vrienden. Dat vond ik nogal wtf en stom van haar. Oh en soms als ik niks bijzonders doet roept ze opeens dat ik zo grappig ben. Dan voel ik me niet zo heel serieus genomen.

Oh maar random commentaar dat negatief is krijg ik niet zo vaak, of ik hoor het niet.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 12-03-2009, 22:46
Verwijderd
Nouja, ik heb best een grote mond en overal commentaar op, en dan kan je commentaar terug verwachten, maar /care
Met citaat reageren
Oud 13-03-2009, 16:46
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Pas geleden stonden mijn vriendje en ik op het station te.. ehh.. afscheid te nemen voor het weekend (wat klinkt dat dramatisch!) en toen kwam er een vrouw voorbij die zei: "Dat doen hondjes ook op straat." En wij hadden eerst zoiets van wtf en toen zoiets van :')
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2009, 16:47
Verwijderd
Oja, dat ik naar de kapper moet gaan hoorde ik vandaag.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2009, 16:52
Verwijderd
Ik kwam een studiegenoot van een huisgenoot tegen en het eerste wat hij zei was: ''Ben je Spaans???''
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-03-2009, 18:07
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn beste vriendin was boos op me omdat ik een riedeltje verkeerd speelde. Ik zong verdomme mijn stem terwijl ik haar stem op de piano meespeelde! En dan werd ze ook nog boos dat ik de tekst verkeerd zong. Ik kan geen vier dingen tegelijk lezen
Met citaat reageren
Oud 16-03-2009, 16:25
TerrOr-Trutje
Avatar van TerrOr-Trutje
TerrOr-Trutje is offline
-

Laatst gewijzigd op 31-03-2012 om 20:19.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2009, 12:06
Verwijderd
Inter-fucking-punctie.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2009, 17:51
Verwijderd
Vanochtend in de metro moest ik opeens aan iets grappigs denken en kreeg in mijn eentje onwijs de slappe lach. Zat echt de hele tijd te proesten en mijn lach in te houden. Niemand zei er wat van, maar de irritatie was duidelijk voelbaar. Volgens mij dachten ze dat ik iemand in de metro aan het uitlachen was of zo.

Verder krijg ik bijna alleen maar positief commentaar, vooral over dat ik er zo stralend uitzie de laatste tijd. Da's wel even wat anders dan bijvoorbeeld een jaar geleden.

Alleen mijn tekendocent is niet zo positief over me, maar dat is meer omdat zijn 'complimenten' gewoon overkomen als kutopmerkingen. Heb je heel lang op een tekening zitten zwoegen, komt hij met: 'Nou, dat heb je niet al te slecht gedaan.' Fijn, goed om te weten.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 07:44
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Er was gisteren een lezing op school van Frits van Oostrom, die man van het canon der Nederlandse geschiedenis. Ik en 2 andere leerlingen mochten daarna met hem in discussie voor een half uurtje (we hadden allemaal leuke vragen, maar we konden alleen onze opwarmvragen stellen omdat zowel hij als onze discussieleider wel heel erg lang aan het woord waren, dus een half uur was al heel gauw om).
Allebei mijn ouders kwamen kijken. Na afloop hadden we allemaal al wat lovende woorden ontvangen. Ik reed met mijn moeder terug naar huis en ze zei dat ze vond dat ik het goed had gedaan. "Maar," ging ze verder, "een puntje van kritiek." Ik bereidde me voor op een nuttige opmerking van opbouwende kritiek over mijn houding, mijn vragen of mijn argumenten. In plaats daarvan: "Als ik het nou betaal, ga je dan een keer naar de kapper? Want het lijkt nu helemaal nergens op."

-.-
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 09:23
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 11:42
Verwijderd
Supermooi, Cherry Springs

Ik krijg meestal te horen dat ik arrogant ben vanwege mijn neutrale blik. Niet iedereen hoeft rond te lopen alsof ze uit San Fernando Valley komen. Naderhand krijg ik wel vaak te horen (op werk, uni, etc): 'oh jij bent eigenlijk hartstikke aardig~~!!!'. Dan voel ik me altijd een oorlogsmisdadiger die toch even vergeven wordt (L)
Met citaat reageren
Oud 25-03-2009, 16:20
Verwijderd
hihi, vandaag draaide een man in de trein zich opeens naar me om. "Sorry, maar zat jij net ook in het café op de Grote Markt?" ik: "Nee, ik kom net uit school, dus dat was ik niet." Meneer: "O, ik zat net te praten in een café met een paar leerlingen uit 5 havo en ik dacht even dat jij daar bij zat." ik: "Het spijt me, maar dat was ik dus niet. Ik ben ook waarschijnlijk wel een paar jaartjes ouder." Hij: "Niks dat spijt me" *glimlacht* Ik: "Ik vat het maar op als een compliment dan." Hij: "O, dat was het ook. Het is een prachtig meisje, maar dat mag ik natuurlijk eigenlijk helemaal niet zeggen."
Met citaat reageren
Oud 25-03-2009, 16:46
Verwijderd
Haha.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2009, 16:55
Verwijderd
Hm even denken:
- Vorige week sprak een man op het metrostation me aan met 'jongen'. Later verontschuldigde hij zich wel, want hij had toen hij me aansprak niet goed gekeken en wilde snel iets vragen over het schilderij dat ik bij me had. Maar toch. Grmbl.
- Gisteren zei een meisje uit mijn klas dat mijn haar steeds mooier wordt en dat ik positief ben en mijn mening goed kan onderbouwen.
- En mijn tekenleraar vond mijn tekening 'een mooi ding'. Ha, er zit vooruitgang in.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2009, 16:57
๏̯͡๏?
Avatar van ๏̯͡๏?
๏̯͡๏? is offline
ik liep vandaag over straat en er liep een dik, klein vadsig wijf langs mij met een stel veel te grote ogen lang vet krullend haar en ze keek mij op een hele rare manier aan
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-03-2009, 17:28
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ha, ik ben volgens mij al 3 keer aangesproken met 'meneer' in de hema. God weet waarom want zo mannelijk ben ik nou ook weer niet, vind ik. Alhoewel het misschien ligt aan het grote, vormeloze shirt, en het feit dat ik geen skinnyjeans draag en meestal allstars en dat ik vrij lang ben en mijn haar geen glinsterende waterval naar beneden is. Maar dan nog.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 25-03-2009, 17:42
Verwijderd
"glinsterende haarwaterval"
Met citaat reageren
Oud 25-03-2009, 17:45
Sens.
Sens. is offline
Vanmiddag zei de vrouw van de kantine tegen mij: 'Ah ben jij hier ook, ik had je vandaag nog niet gehoord!' Blijkbaar kijkt ze elke dag uit naar mijn lach, aangezien deze zo echt is. Daar wordt ze helemaal vrolijk van.

Oh en ik moet veel kindjes krijgen en mijn lach doorgeven.

Dit compliment deed me echt heel erg veel plezier en dat moet ook aan mijn gezicht te zien zijn geweest.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2009, 19:41
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oja, dat ik naar de kapper moet gaan hoorde ik vandaag.
Nee, joh! Lang haar is heet!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2009, 20:14
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Vanmiddag zei de vrouw van de kantine tegen mij: 'Ah ben jij hier ook, ik had je vandaag nog niet gehoord!' Blijkbaar kijkt ze elke dag uit naar mijn lach, aangezien deze zo echt is. Daar wordt ze helemaal vrolijk van.

Oh en ik moet veel kindjes krijgen en mijn lach doorgeven.

Dit compliment deed me echt heel erg veel plezier en dat moet ook aan mijn gezicht te zien zijn geweest.
dit is het commentaartopic he, niet het complimenttopic
Met citaat reageren
Oud 25-03-2009, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Nee, joh! Lang haar is heet!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2009, 20:41
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
ik kreeg het commentaar dat ik eh, ik weet niet hoe hij het noemde, het kwam een beetje neer op dat ik een naïef blij meisje was, een muts zegmaar

verder krijg ik niet heel regelmatig zomaar commentaar als ik over straat loop ofzo, hoogstens "er zit een scheur in je broek" of zulk soort loze opmerkingen.
__________________
Tomatensoep! Daar houdt moeder zo van. Floddertje deed de soep in de pan. 't Is een beetje klonterig, zei ze. Ik neem even de mixer.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2009, 20:42
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
ben jij het op die foto? Want dat haar op die foto is echt zwaaaaar heet.
__________________
Tomatensoep! Daar houdt moeder zo van. Floddertje deed de soep in de pan. 't Is een beetje klonterig, zei ze. Ik neem even de mixer.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2009, 10:33
Verwijderd
Citaat:
dit is het commentaartopic he, niet het complimenttopic
het vorige commentaartopic ging toch ook over positieve en negatieve dingen, of niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ranking the Scholieren #2
Geel
244 08-06-2010 00:59
Software & Hardware [Centraal] Sitecheck topic (2)
Manuzhai
4 02-02-2006 16:29
Verhalen & Gedichten Nog 2 columns uit de oude doos
Shitonya
4 23-03-2004 16:17
Psychologie Minderwaardigeheidscomplex
kleinedraak
14 01-02-2003 06:13
Verhalen & Gedichten Destructivity of War, ik heb commentaar nodig ok...
Verwijderd
8 19-11-2002 18:05
Levensbeschouwing & Filosofie eerlijk? waarom zouden we
VoRaZ
75 20-06-2002 13:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:18.