ik kook zelf niet maar we hebben altijd bakjes met gesneden groente in de vriezer en tofu.
wok op fornuis, btje olie bij, vlees erin, groente dr bij, pakje tomatensaus/tapenade oid, zijn iets van 23 cent, een honig mix erdoor, 99 cent. en dan pasta in een andere pan: tagiatelle, raffiolie, penne, spaghetti, macaroni, enz. maar je kunt ook nasi oid doen.
wat ook erg lekker is:
tagiatelleroomsaus
in wok (vleespan oid kan ook) olie (of boter, maar olie is goedkoper), vlees, dan een potje (afhankelijk van het aantal personen groot of klein potje) gesneden bladspinazie (ik zou wel van hak doen, is lekkerste) en mix tagiatelleroomsaus erdoor.
in de andere pan dan tagiatelle maar je kunt ook andere pasta doen.
ipv spinazie kun je ook prei gebruiken, dan word de saus meer roze, maar ik vond persoonlijk met spinazie lekkerder.
je kunt ook tortellinie met spinazie nemen. alleen dan maak je gewoon spinazie in een pan klaar en tortellinie in een pan. gooi het samen in een bak, beetje roeren, bakje van die zure room, niet creme fraiche, maar ff naam kwijt, staat bij boter enzow, je hebt het ook in vaste vorm, maar als je het in bakje kan vinden wat peper enzow door, bovenop het gerecht gooien even een minuutje in de magne en je hebt een bak met eten