Oud 25-03-2003, 18:36
Gekmeisje
Gekmeisje is offline
Kan iemand mij helpe? Ik heb een VIRUS!! En ik weet niet hoe ik er vanaf moet komen. Het heet: The W32 en het infecteert alle exe file's die op de computer staan. WAT MOET IK DOEN!? Kan ik ergens iets downloaden waarmee ik dit virus uit die file's kan halen? ALSJEBLIEFT HELP!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2003, 18:39
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Waarschijnlijk kan je wel wat met dit topic.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 18:46
LamMuH_EiKoL
Avatar van LamMuH_EiKoL
LamMuH_EiKoL is offline
Ga naar deze site heen. Klik dan op scan nu. Dan krijg je een pop-up over een beveiligingswaarschuwing en dan klik je op ja. Dan wacht je ff totdat hij geupdate is (dat doet de site automatisch). Dan krijg je een schermpje waar je kunt aanklikken wat je allemaal wilt scannen en dan klik je op scan. De rest wijst zich vanzelf.

tip: als je dit virus kwijt bent down je een virusscannner en die laat je minstens 1 keer per week je pc scannen
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 18:50
Gekmeisje
Gekmeisje is offline
Citaat:
LamMuH_EiKoL schreef op 25-03-2003 @ 18:46:
Ga naar deze site heen. Klik dan op scan nu. Dan krijg je een pop-up over een beveiligingswaarschuwing en dan klik je op ja. Dan wacht je ff totdat hij geupdate is (dat doet de site automatisch). Dan krijg je een schermpje waar je kunt aanklikken wat je allemaal wilt scannen en dan klik je op scan. De rest wijst zich vanzelf.

tip: als je dit virus kwijt bent down je een virusscannner en die laat je minstens 1 keer per week je pc scannen
Kun je hiermee ook het virus wegkrijge.. Of vind hij alleen de infected files? Want dan heb ik er niks aan
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 18:52
LamMuH_EiKoL
Avatar van LamMuH_EiKoL
LamMuH_EiKoL is offline
Citaat:
Gekmeisje schreef op 25-03-2003 @ 18:50:
Kun je hiermee ook het virus wegkrijge.. Of vind hij alleen de infected files? Want dan heb ik er niks aan
daarmee kun je het ook weg krijgen want het is gewoon een virusscanner die via internet werkt.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 18:53
Gekmeisje
Gekmeisje is offline
Citaat:
LamMuH_EiKoL schreef op 25-03-2003 @ 18:52:
daarmee kun je het ook weg krijgen want het is gewoon een virusscanner die via internet werkt.
Ok, ik ben nu aan het scanne
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 19:05
LamMuH_EiKoL
Avatar van LamMuH_EiKoL
LamMuH_EiKoL is offline
Citaat:
Gekmeisje schreef op 25-03-2003 @ 18:53:
Ok, ik ben nu aan het scanne
en is het gelukt?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 19:06
Gekmeisje
Gekmeisje is offline
Citaat:
LamMuH_EiKoL schreef op 25-03-2003 @ 19:05:
en is het gelukt?
Hij is nog bezig, maar hij heeft al 63 dinge gevonden. Maar er staan er een paar bij dat hij niet kan cleanen. yes of no, en een paar zijn no.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 19:18
LamMuH_EiKoL
Avatar van LamMuH_EiKoL
LamMuH_EiKoL is offline
Citaat:
Gekmeisje schreef op 25-03-2003 @ 19:06:
Hij is nog bezig, maar hij heeft al 63 dinge gevonden. Maar er staan er een paar bij dat hij niet kan cleanen. yes of no, en een paar zijn no.
uhm........ je moet gewoon nu zo veel mogelijk weghalen en de rest handmatig verwijderen lijtk me en dan als het er heelmaal af is een goede virusscanner installen.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 19:22
Gekmeisje
Gekmeisje is offline
Citaat:
LamMuH_EiKoL schreef op 25-03-2003 @ 19:18:
uhm........ je moet gewoon nu zo veel mogelijk weghalen en de rest handmatig verwijderen lijtk me en dan als het er heelmaal af is een goede virusscanner installen.
Ja, maar ik heb eerder eens iets gehad. En toen had ik ook clean gedaan (Op een andere site dan) en toen deed mijn klatblok het niet meer, rekenmachine enzo ook niet, ineens niks meer van windows zelf, en natuurlijk andere programma's.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 19:24
Suziewafel
Suziewafel is offline
Dit ga ik ook eens proberen. We hebben wel Norton Anti Virus, maar die had een virus dat hij niet kon verwijderen en is helemaal geblokkeerd. Je kunt het programma ook niet meer verwijderen..dat wordt formateren, zucht.
__________________
You're schizophrenic? Gee, that makes four of us.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 19:37
Gekmeisje
Gekmeisje is offline
Bij mij is hij nog bezig, hij heeft er al 512 gevonden Ook in system 32, en die kan hij cleanen. Mag dat uit system 32?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 19:47
Gekmeisje
Gekmeisje is offline
Hij is klaar, 550 gevonde, wat nu? Als ik clean doe? Verwijdert hij dan al die files ? Of maakt hij ze? Want er is ook een delete knop..? En als hij ze verwijdert met clean knop of delete knop... Kan het dan weer zijn dat klatblok enzo het niet meer doet? En moet ik games eerst uninstalle voor dat ik ze verwijder met dit programmatje?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 19:47
LamMuH_EiKoL
Avatar van LamMuH_EiKoL
LamMuH_EiKoL is offline
Citaat:
Gekmeisje schreef op 25-03-2003 @ 19:37:
Bij mij is hij nog bezig, hij heeft er al 512 gevonden Ook in system 32, en die kan hij cleanen. Mag dat uit system 32?
dat zou ik zo niet weten.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 19:48
LamMuH_EiKoL
Avatar van LamMuH_EiKoL
LamMuH_EiKoL is offline
Citaat:
Gekmeisje schreef op 25-03-2003 @ 19:47:
Hij is klaar, 550 gevonde, wat nu? Als ik clean doe? Verwijdert hij dan al die files ? Of maakt hij ze? Want er is ook een delete knop..? En als hij ze verwijdert met clean knop of delete knop... Kan het dan weer zijn dat klatblok enzo het niet meer doet? En moet ik games eerst uninstalle voor dat ik ze verwijder met dit programmatje?
als je clean doet gaat hij proberen om ze te repareren dacht ik (kheb deze allang niet meer gebruikt) dat moet jeert doen en dan kun je ze daarna alsnog verwijderen.....
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 21:44
Gekmeisje
Gekmeisje is offline
Alles is als het goed is gecleant of gedelete. Windows werkt nog dus dat is al iets Bijna alle spelle ook nog. Maar ik zal vast nog wel wat dinge tege kome die het niet meer doen. In iedergeval iedereen erg bedankt voor de hulp. Echt.....
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 23:12
Purgatori
Purgatori is offline
ffs vraagje, want weetk niej seker.. Maar virussen kunne niet in mp3's en video file's (mpg, mpa, avi, ram, mov enzovoort) zitte of wel?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 01:03
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 25-03-2003 @ 23:12:
ffs vraagje, want weetk niej seker.. Maar virussen kunne niet in mp3's en video file's (mpg, mpa, avi, ram, mov enzovoort) zitte of wel?
Kan wel, maar heeft weinig nut aangezien de code niet uitgevoerd wordt. Zijn wel b.v. mp3tjes die je winamp kunnen crashen vanwege een bug in oudere versies van winamp, maar dat noem ik geen virus.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-03-2003, 21:19
LamMuH_EiKoL
Avatar van LamMuH_EiKoL
LamMuH_EiKoL is offline
Citaat:
Gekmeisje schreef op 25-03-2003 @ 21:44:
Alles is als het goed is gecleant of gedelete. Windows werkt nog dus dat is al iets Bijna alle spelle ook nog. Maar ik zal vast nog wel wat dinge tege kome die het niet meer doen. In iedergeval iedereen erg bedankt voor de hulp. Echt.....
np

maar mischien moet je nu toch maar een virus scanner instaleren om deze ellende de volgende keer te besparen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine belangrijk een virus
debotjuh
12 12-02-2004 18:19
Software & Hardware belangrijk een virus
debotjuh
4 12-02-2004 17:38
Software & Hardware Nieuw Virus?
Verwijderd
3 08-06-2003 18:09
Software & Hardware [Virus] Het officiele yaha topic
Droomvlucht
106 28-07-2002 15:13
Software & Hardware virus
MC
2 07-04-2002 17:58
Software & Hardware Virus
Verwijderd
6 28-03-2001 15:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22.