Oud 14-07-2003, 16:36
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Gadhafi: Alleen homo's kunnen aids krijgen

Uitgegeven: 14 juli 2003 08:23

AMSTERDAM - Afrikanen die heteroseksueel zijn, hoeven niet bang te zijn voor de ziekte aids. Dat beweerde althans de Libische leider Moammar Gadhafi op een conferentie van Afrikaanse landen zaterdag.

Kolonel Gadhafi staat niet bekend om zijn subtiele opmerkingen. Zijn uitspraak van zaterdag is daar weer een nieuw bewijs van. Sprekend via een tolk, zei Gadhafi: Het enige wat je hoeft te doen, is je aan de regels houden. Als je hetero bent, heb je niks te vrezen van aids.

De andere Afrikaanse leiders die samen waren gekomen in de Mozambikaanse hoofdstad Maputo lachten meewarig om Gadhafi's opmerking. Weinigen zullen geloofd hebben dat de 29 miljoen met het hiv-virus besmette Afrikanen ten zuiden van de Sahara allemaal homoseksueel zijn. Er zijn in dit gebied inmiddels 17 miljoen Afrikanen aan aids overleden.

Het was overigens niet de enige weinig geslaagde opmerking van de Libische dictator. Later in zijn toespraak tot veertig Afrikaanse leiders zei Gadhafi dat zij zich ook geen zorgen hoefden te maken over muskieten en tseetseevliegen, die malaria en slaapziekte overbrengen. De insecten vormden volgens hem Gods legers die Afrika tegen indringers van buiten het continent beschermen. Als ze hier komen, dan krijgen ze malaria en slaapziekte, zei hij. Ieder jaar gaan er 5 miljoen Afrikanen dood aan malaria. Slaapziekte kost per jaar aan 25.000 mensen op het continent het leven.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-07-2003, 16:36
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Hoezo bananenrepubliek...
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 16:38
Verwijderd
Lol

Aan de ene kant is dit natuurlijk ronduit lachwekkend. Aan de andere kant is het heel triest, omdat er best veel Afrikanen zullen zijn die nu heilig geloven dat ze geen AIDS kunnen krijgen.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 16:45
Caelis
Caelis is offline
Triest. Alleen ik vraag me wel een heel klein beetje af wat we hiermee moeten?

Maar dit moet toch ergens een ego-boost voor Bush zijn; hij is niet het enige achterlijke staatshoofd -of wat Gadhafi ook eigenlijk maar mag zijn
__________________
Nee dank u, ik hoef geen applaus.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Caelis schreef op 14-07-2003 @ 16:45:
Triest. Alleen ik vraag me wel een heel klein beetje af wat we hiermee moeten?
Ach, tis gewoon FA's ranting uurtje
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 16:50
Caelis
Caelis is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-07-2003 @ 16:47:
Ach, tis gewoon FA's ranting uurtje
Ik mis alleen nog de opmerking 'Typisch Libie'

.......Of is echt alleen Nederland verdorven?
__________________
Nee dank u, ik hoef geen applaus.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 16:56
Verwijderd
Ik denk dat in zijn ogen alles behalve Zwitserland verdorven is.

Conservatief, in zichzelf gekeerd, het laatste land van Europa wat vrouwenkiesrecht invoerde: dat moet het paradijs zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 16:58
Caelis
Caelis is offline
Voor zover ik de enige keer dat ik hem sprak begreep waren vrouwen juist alles en mannen niets enzo... Dus dan is dat late vrouwenkiesrecht wel een beetje typisch
__________________
Nee dank u, ik hoef geen applaus.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 17:02
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
nou niet ALLEEN homos maar daarin komt het wel vaak voor.

Het gaat om het verschil liefde/begeerte.
dus als je zuiver dnekt aan de kut van een vrouw, dan zal gods microbe leger je echt wel aids geven.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 14-07-2003 @ 17:02:
nou niet ALLEEN homos maar daarin komt het wel vaak voor.

Het gaat om het verschil liefde/begeerte.
dus als je zuiver dnekt aan de kut van een vrouw, dan zal gods microbe leger je echt wel aids geven.
Beetje flauw dat God ons dan wel behept heeft met Vleeschelijke Lusten. Of was dat de Duivel?

In ieder geval zal het best zo zijn dat homo's een grotere kans lopen met AIDS besmet te raken. Dat komt doordat een redelijk grote groep homoseksuele mannen erg onveilig seksueel contact heeft. Maar je weet natuurlijk dat hetero's net zo goed AIDS kunnen krijgen.

Helaas weet niet iedereen dat. Zo is in Afrika ook het fabeltje gemeengoed dat je door een klein baby'tje te neuken, je van AIDS genezen zult worden...en net zoals dat, is zo'n verhaal als van Ghadafi natuurlijk koren op de molen van bijgelovigen.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 17:06
Caelis
Caelis is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-07-2003 @ 17:04:
Dat komt doordat een redelijk grote groep homoseksuele mannen erg onveilig seksueel contact heeft.
.....En doordat bij anale seks het risico groter is
__________________
Nee dank u, ik hoef geen applaus.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Caelis schreef op 14-07-2003 @ 17:06:
.....En doordat bij anale seks het risico groter is
Want?

Het HIV-virus zit in iemands bloed en in iemands zaadcellen. In je anus zitten wel bacteriën, maar die veroorzaken allerlei andere nare ziekten en geen AIDS.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 17:07
Dvalin
Dvalin is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-07-2003 @ 16:56:
Ik denk dat in zijn ogen alles behalve Zwitserland verdorven is.

Conservatief, in zichzelf gekeerd, het laatste land van Europa wat vrouwenkiesrecht invoerde: dat moet het paradijs zijn.
Zwitserland heeft geen marine, dus dat kan zijn beloofde land ook niet zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 17:08
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 17:18
Caelis
Caelis is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-07-2003 @ 17:07:
Want?

Het HIV-virus zit in iemands bloed en in iemands zaadcellen. In je anus zitten wel bacteriën, maar die veroorzaken allerlei andere nare ziekten en geen AIDS.
Bij anale seks is de kans op beschadigingen groter
__________________
Nee dank u, ik hoef geen applaus.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 17:58
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
is het verstrekken van verkeerde medische informatie niet strafbaar
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 18:04
Caelis
Caelis is offline
Citaat:
EvilSmiley schreef op 14-07-2003 @ 17:58:
is het verstrekken van verkeerde medische informatie niet strafbaar
Vast wel, maar je kunt toch moeilijk in zo'n land naar een dictator toelopen en hem vertellen dat hij zich niet aan de wet houdt
__________________
Nee dank u, ik hoef geen applaus.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Dvalin schreef op 14-07-2003 @ 17:07:
Zwitserland heeft geen marine, dus dat kan zijn beloofde land ook niet zijn.
misschien een meer-ine?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-07-2003, 18:18
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Havock schreef op 14-07-2003 @ 18:17:
misschien een meer-ine?
hehehe
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 20:09
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Waarschijnlijk niet goed opgelet bij biologie of verzorging ofzo.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 20:30
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
tja, belachelijke uitspraken over aids zij we wel gewend van leiders als johannes paulus, mbeki, en bush...
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 20:34
Tjaslon
Tjaslon is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 14-07-2003 @ 17:02:
nou niet ALLEEN homos maar daarin komt het wel vaak voor.

Het gaat om het verschil liefde/begeerte.
dus als je zuiver dnekt aan de kut van een vrouw, dan zal gods microbe leger je echt wel aids geven.
Lees ik het nu zo fout, of BEN jij heel fout door te zeggen dat Afrikanen, gezien afrika het continent is waar eng veel Aids voorkomt, minder liefde en meer lust kennen dan de westerlingen?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 20:44
Help Valentijn
Avatar van Help Valentijn
Help Valentijn is offline
Citaat:
Tjaslon schreef op 14-07-2003 @ 20:34:
Lees ik het nu zo fout, of BEN jij heel fout door te zeggen dat Afrikanen, gezien afrika het continent is waar eng veel Aids voorkomt, minder liefde en meer lust kennen dan de westerlingen?
Ik denk dat McCormick zelf de redenering nog niet zo ver doorgetrokken had (hoop het alleszins).

In België noemen we hem Khadaffi en negeren we hem voor de rest (behalve als ie zen plutonium zou bovenhalen). Een Libisch dictator zal nu ook niet zo zwaar op de wereldpolitiek wegen met domme uitspraken over aids, die iedereen als compleet belachelijk beschouwd (hoop ik alleszins wederom).

Laatst gewijzigd op 14-07-2003 om 20:48.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 20:59
Martian
Avatar van Martian
Martian is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-07-2003 @ 17:04:
Helaas weet niet iedereen dat. Zo is in Afrika ook het fabeltje gemeengoed dat je door een klein baby'tje te neuken, je van AIDS genezen zult worden...en net zoals dat, is zo'n verhaal als van Ghadafi natuurlijk koren op de molen van bijgelovigen.
En jonge maagdjes

Hallo verkrachtingen met AIDS en AIDSbaby's tot gevolg

__________________
http://www.johnkerryisadouchebagbutimvotingforhimanyway.com
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 21:04
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
leuk is dat, nu denken die niet beter wetende afrikanen dat ze geen aids kunnen krijgen erg dom van Gadhafi
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-07-2003, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Caelis schreef op 14-07-2003 @ 17:18:
Bij anale seks is de kans op beschadigingen groter
...eerder bloedingen. Als je een condoom gebruikt is er dan verder nog niet veel aan de hand, maar dan moet je wel een stevige hebben. Anders scheurt ie, want het gaat er ruig aan toe natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 21:38
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 14-07-2003 @ 17:04:
Helaas weet niet iedereen dat. Zo is in Afrika ook het fabeltje gemeengoed dat je door een klein baby'tje te neuken, je van AIDS genezen zult worden...en net zoals dat, is zo'n verhaal als van Ghadafi natuurlijk koren op de molen van bijgelovigen.
Dat klopt. Mbeki van Zuid-Afrika heeft over AIDS ook behoorlijk domme uitspraken gedaan, evenals de Paus.

Is het trouwens niet Khadafi? Z'n zoon Saadi speelt volgend seizoen overigens voor de Serie A-club Perugia
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 21:46
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Ik moet ook denken aan een verhaal over de AIDSbestrijding in Zuid-Afrika. Er werden condooms verspreid onder de bevolking, compleet met gebruiksaanwijzing. Die gebruiksaanwijzing was vastgeniet op het condoom......
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 21:55
Martian
Avatar van Martian
Martian is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 14-07-2003 @ 21:38:
Dat klopt. Mbeki van Zuid-Afrika heeft over AIDS ook behoorlijk domme uitspraken gedaan, evenals de Paus.
Mbeki weet ik, maar wat heeft de Paus gezegd dan?
__________________
http://www.johnkerryisadouchebagbutimvotingforhimanyway.com
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Martian schreef op 14-07-2003 @ 21:55:
Mbeki weet ik, maar wat heeft de Paus gezegd dan?
De Paus is anti-voorbehoedsmiddelen, en laten die nu eens een belangrijke rol spelen in de AIDS-bestrijding.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 22:22
Martian
Avatar van Martian
Martian is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 14-07-2003 @ 22:21:
De Paus is anti-voorbehoedsmiddelen, en laten die nu eens een belangrijke rol spelen in de AIDS-bestrijding.
jah oke, maar da's niet specifiek over AIDS, daarom begreep ik even niet wat je bedoelde
__________________
http://www.johnkerryisadouchebagbutimvotingforhimanyway.com
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Martian schreef op 14-07-2003 @ 22:22:
jah oke, maar da's niet specifiek over AIDS, daarom begreep ik even niet wat je bedoelde
Maar het heeft er veel mee te maken
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 22:51
Caelis
Caelis is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 14-07-2003 @ 21:35:
...eerder bloedingen. Als je een condoom gebruikt is er dan verder nog niet veel aan de hand, maar dan moet je wel een stevige hebben. Anders scheurt ie, want het gaat er ruig aan toe natuurlijk.
Ik dacht toch eigenlijk dat dat eigenlijk wel duidelijk was
__________________
Nee dank u, ik hoef geen applaus.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 01:01
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Haha, wat een ignorant figuur.
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 07:49
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-07-2003 @ 17:04:
Beetje flauw dat God ons dan wel behept heeft met Vleeschelijke Lusten. Of was dat de Duivel?

In ieder geval zal het best zo zijn dat homo's een grotere kans lopen met AIDS besmet te raken. Dat komt doordat een redelijk grote groep homoseksuele mannen erg onveilig seksueel contact heeft. Maar je weet natuurlijk dat hetero's net zo goed AIDS kunnen krijgen.

Helaas weet niet iedereen dat. Zo is in Afrika ook het fabeltje gemeengoed dat je door een klein baby'tje te neuken, je van AIDS genezen zult worden...en net zoals dat, is zo'n verhaal als van Ghadafi natuurlijk koren op de molen van bijgelovigen.
tja als je het verhaal van adam en eva en de vrucht der kennis mag geloven wel.

ja heteros net zo goed. dat zei ik dan ookie zijn mensen die niet zozeer om liefde geven als wel om bijna zuiver vleeschelijke begeerte. Als we moeten geloven dat dit gods wrake is, dan is het logisch als zij het ook krijgen want god is tegen begeerte zonder liefde, als je de reli. boeken mag geloven, niet zozeer verlangen naar mannen.
een niet zo begeertevolle mens zal eerder kiezen voor het burgerlijk leven zonder zich te veel met seks te bemoeien.

inderdaad ik heb gehoord dat er erg veel dat soort verhalen zijn daar.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 07:54
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
Tjaslon schreef op 14-07-2003 @ 20:34:
Lees ik het nu zo fout, of BEN jij heel fout door te zeggen dat Afrikanen, gezien afrika het continent is waar eng veel Aids voorkomt, minder liefde en meer lust kennen dan de westerlingen?
Ten eerste als het zo zou zijn dan is dat niet OMDAT er AIDS is, omgekeerd juist.
ik kan niet echt oordelen over Afrikanen verder ben er nooit geweest, wij zijn hier zeker niet zo geweldig liefdevol dat is zeker.
liever afrikaanse luiheid/spontaniteit dan eeuwihg gehaast en stipt op tijd komen van sommige mensen hier.

Geef mij maar Arabieren.

Denk dus niet dat het zo simpel ligt, wel geloof ik zeker in innerlijke verschillen bij rassen en denk zelfs dat cultuur natuur
beinvloed.
en omgekeerd natuurlijk ook.
Groetjes Kenny
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-07-2003, 09:53
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
Citaat:
Het gaat om het verschil liefde/begeerte.
dus als je zuiver dnekt aan de kut van een vrouw, dan zal gods microbe leger je echt wel aids geven.
Heeft te maken met vitamine gebrek en weerstand tegen ziektes. Wij westerlingen hebben meer weerstand tegen ziektes door betere voeding gezonder leven.



Bij bloed is de kans op aids goter dan bij sperma,het kan zelfs zijn dat beide geen aids hebben maar door contact van bloed aids krijgen.

Denk maar aan vervuilde naalden: junkies en in zieknhuizen die geen schone naaldengebruiken[een van de grootste franse fouten in de geschiedenis].
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 09:54
chris9 tje
chris9 tje is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 14-07-2003 @ 22:22:
Maar het heeft er veel mee te maken

maar er is wel een verschil tussen deze uitspraken en de uitspraken van de Paus.....

Gadhafi zegt dat alleen homo's aids kunnen krijgen. De Paus zegt niets over AIDS krijgen... Hij zegt alleen: je mag geen voorbehoedsmiddelen gebruiken. En als mensen zich nu eens een keer niet alleen aan deze regel houden, maar ook aan de 'geen sex voor het huwelijk"-regel, dan is er niets aan de hand....
__________________
wie niet in wonderen gelooft, is geen realist (Yves Klein)
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 09:56
Verwijderd
Ja, maar daar hebben mensen dus geen zin in. Bovendien wordt ook door veel Christenen de ziekte AIDS gezien als een straf van God, voor hen ook een bewijs dat homo's verwerpelijk zijn. Homo's hebben immers verhoudingsgewijs vaker AIDS>
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 09:58
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Kenny, fijn te zien dat je je in het rijtje van wereldleiders voegt.

Aids is gewoon een virus, dat niet denkt van hmmm het gaat hier om puur vleeschelijke lust, laat ik maar extra mijn best doen ofzo. ooit gehoord van aidsbabies? ooit gehoord dat het schijnt dat juist hoeren eventueel bestand kunnen raken tegen aids (wegens constante besmetting antistoffen oid). je lult bats
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 15-07-2003 @ 07:54:

liever afrikaanse luiheid/spontaniteit dan eeuwihg gehaast en stipt op tijd komen van sommige mensen hier.
Now I am late because you are late! Now we're a whole minute late!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Caelis schreef op 14-07-2003 @ 22:51:
Ik dacht toch eigenlijk dat dat eigenlijk wel duidelijk was
Ach ja, niet iedereen is zo slim hier
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 11:11
Verwijderd
[QUOTE]chris9 tje schreef op 15-07-2003 @ 09:54:

maar er is wel een verschil tussen deze uitspraken en de uitspraken van de Paus.....

Gadhafi zegt dat alleen homo's aids kunnen krijgen. De Paus zegt niets over AIDS krijgen... Hij zegt alleen: je mag geen voorbehoedsmiddelen gebruiken.


Ja, er is wel een klein verschil, maar beide uitspraken werken niet positief in de AIDS-bestrijding. Je kan wel met condooms aankomen in het kader van de AIDS-bestrijding, maar als dan de mensen aldaar wijzen op het verbod op voorbehoedsmiddelen van de Paus heeft dat weinig zin.

En als mensen zich nu eens een keer niet alleen aan deze regel houden, maar ook aan de 'geen sex voor het huwelijk"-regel, dan is er niets aan de hand....

Dat is zeker waar, maar er zijn nu eenmaal maar weinig mensen die zich daar aan (kunnen) houden.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 11:13
Martian
Avatar van Martian
Martian is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-07-2003 @ 09:56:
Ja, maar daar hebben mensen dus geen zin in. Bovendien wordt ook door veel Christenen de ziekte AIDS gezien als een straf van God, voor hen ook een bewijs dat homo's verwerpelijk zijn. Homo's hebben immers verhoudingsgewijs vaker AIDS>
Geen enkele van de letterlijk honderden christenen die ik ken gelooft dit.

Haal jij je kennis soms uit een boekje uit 1870?

Mensen die veel wisselende seksuele contacten hebben maken natuurlijk wel meer kans om AIDS te krijgen dan iemand die monogaam is. Is dat een straf? Persoonlijk vind ik het gewoon domheid.
__________________
http://www.johnkerryisadouchebagbutimvotingforhimanyway.com
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 12:46
thugz-angel
Avatar van thugz-angel
thugz-angel is offline
ik hoop dat er niet teveel mensen naar die fool luisteren, hij is niet bepaald slim he.
op deze manier krijg je volgens mij alleen maar meer AIDS-patienten..............
__________________
Er is ter wereld geen groter venijn, dan vriend te schijnen en vijand te zijn
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 14:58
dark_poetry
Avatar van dark_poetry
dark_poetry is offline
Citaat:
thugz-angel schreef op 15-07-2003 @ 12:46:
ik hoop dat er niet teveel mensen naar die fool luisteren, hij is niet bepaald slim he.
op deze manier krijg je volgens mij alleen maar meer AIDS-patienten..............
sluit ik me volledig bij aan.
__________________
Do you remember what we tried to reach and build together? forever forever "schoonheid is ontzetting"onkruid vergaat niet"
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 15:16
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Zulke uitspraken zijn goed. Weet je meteen wie er duidelijk geen verstand van heeft en wie je dus niet serieus kan/moet nemen.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 17:28
Verwijderd
Ach, de meeste Afrikanen hebben geeneens tv of een krant laat staan dat ze deze domme uitspraak opvangen. En als ze dat wel doen, zijn ze heus wel slim genoeg om te begrijpen dat dit onzin is.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 18:18
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
ESCO schreef op 15-07-2003 @ 09:53:
Heeft te maken met vitamine gebrek en weerstand tegen ziektes. Wij westerlingen hebben meer weerstand tegen ziektes door betere voeding gezonder leven.



Bij bloed is de kans op aids goter dan bij sperma,het kan zelfs zijn dat beide geen aids hebben maar door contact van bloed aids krijgen.

Denk maar aan vervuilde naalden: junkies en in zieknhuizen die geen schone naaldengebruiken[een van de grootste franse fouten in de geschiedenis].
1.WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ach ja praat de wetenschappertjes maar na wat jij wil.
2.juist
3.en god tuchtigt hen, die een verdovende duivel zelf in zich spuiten lol.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 18:33
chris9 tje
chris9 tje is offline
[
Citaat:
Dat is zeker waar, maar er zijn nu eenmaal maar weinig mensen die zich daar aan (kunnen) houden.

jah.... en daar kun je de Paus moeilijk de schuld van geven...
__________________
wie niet in wonderen gelooft, is geen realist (Yves Klein)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26.