Oud 02-04-2012, 20:10
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Duurt laaang!

Little Phoebe 60
Sarah 46
Stefenootje 43
Lentekriebel 42
Katertje 34
Uomi 29
Chick Rock 27
Zeppelin 26
Apate 25
Quintiano 24
Chicka Little 16
Martiño 15
Lorelei 15
Commendatore 14
Trimm Trabb 12
Geel 10
Carn 9
*Miekje* 8
moesasji 7
Lusi 4
Noedelhap 4
.sann 4
Paranoide 4
Panopticon 3
Vowel 3
Pr0xy 3
Em. 2
Schrödinger 2
GeeI 2
Outdated Spirit 1
Andijvie 1
Uice 1
Rationeel 1
Noci 1
mollerator 1
Elmp 1
Miss Kidrauhl 1
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 02-04-2012 om 20:16.
Advertentie
Oud 02-04-2012, 20:24
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Niet eens mijn best gedaan
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 02-04-2012, 20:24
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
15 posts! oei!
__________________
you're not my demographic
Oud 02-04-2012, 21:10
Verwijderd
saaie boel hier!
Oud 02-04-2012, 21:20
Verwijderd
Saaaaai allemaal!
Oud 02-04-2012, 21:20
Verwijderd
Het is tenslotte saai, hè Maargoed, ik ga maar weer eens vroeg naar bed, al heb ik dat de afgelopen dagen ook al gedaan zonder dat het veel hielp, maar ach, je moet iets. Welterusten!
Oud 02-04-2012, 21:21
Verwijderd
Oh, en drop is wel een beetje goede tip, want dat kun je tenminste steeds eten als het nodig is ipv 1 keer in de zoveel uur.
Oud 02-04-2012, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Het is tenslotte saai, hè Maargoed, ik ga maar weer eens vroeg naar bed, al heb ik dat de afgelopen dagen ook al gedaan zonder dat het veel hielp, maar ach, je moet iets. Welterusten!
Saai Uomi.
Oud 02-04-2012, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Saai Uomi.
Als jij ziek bent en je ogen overdag regelmatig dichtvallen zou je ook op tijd naar bed gaan. En nu ga ik echt.
Oud 02-04-2012, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Als jij ziek bent en je ogen overdag regelmatig dichtvallen zou je ook op tijd naar bed gaan. En nu ga ik echt.
Met saai bedoel ik welterusten
Oud 02-04-2012, 21:42
Verwijderd
Hoi. Heb fijn gewerkt
Oud 02-04-2012, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Hoi. Heb fijn gewerkt
Waar werk jij?
Oud 02-04-2012, 21:46
Verwijderd
Sorry, heb geen zin om het weer uit te leggen, ik heb het al zo vaak gepost.

No offence, kusjes!
Oud 02-04-2012, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Sorry, heb geen zin om het weer uit te leggen, ik heb het al zo vaak gepost.

No offence, kusjes!
Snap ik dan *zoekt op*
Oud 02-04-2012, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Wat is de intro van Friends toch tergend. Ik weet steeds niet hoe snel ik naar de pc moet schieten om dat helse ding te skippen.
Je hebt nog een disc van seizoen 8 van me!
Oud 02-04-2012, 21:53
mollerator
Avatar van mollerator
mollerator is offline
Zo gisteren verhuist en het internet werkt nu al, had ik niet verwacht. Mooi werk van KPN.
__________________
Ik wil graag weten wie er op mijn kop heeft gepoept!
Oud 02-04-2012, 21:53
Verwijderd
Hier valt het telkens uit tussen 21:30 en 23:00

Dus ik zit nu op bonustijd te internetten, ben benieuwd wanneer hij het weer begeeft.
Oud 02-04-2012, 21:57
mollerator
Avatar van mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Hier valt het telkens uit tussen 21:30 en 23:00

Dus ik zit nu op bonustijd te internetten, ben benieuwd wanneer hij het weer begeeft.
Misschien zijn er een paar Roemenen die het internet willen downloaden bij jou in de buurt. Ik zou ze aangeven op http://www.meldpuntmiddenenoosteuropeanen.nl/ als ik jou was.
__________________
Ik wil graag weten wie er op mijn kop heeft gepoept!
Ads door Google
Oud 02-04-2012, 21:58
Verwijderd
Altijd lachen met jou joh.
Oud 02-04-2012, 22:00
mollerator
Avatar van mollerator
mollerator is offline
Ik heb een lavalamp, die had ik de afgelopen 5 jaar in de hoek staan, maar het is toch best wel leuk. /2002
__________________
Ik wil graag weten wie er op mijn kop heeft gepoept!
Oud 02-04-2012, 22:04
Verwijderd
Oh die
Oud 02-04-2012, 22:10
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik heb die website nog nooit gelezen, maar

"Of bent u uw baan kwijtgeraakt aan een Pool, Bulgaar, Roemeen of andere Midden- of Oost Europeaan? Wij willen het graag horen. De Partij voor de Vrijheid biedt u op deze website een platform om uw klachten te melden."

Als je je baan kwijtraakt aan een Pool of Bulgaar doe je iets heel erg verkeerd, of dan ben je sowieso al een loser eerste klas
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 02-04-2012, 22:43
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Als je je baan kwijtraakt aan een Pool of Bulgaar doe je iets heel erg verkeerd, of dan ben je sowieso al een loser eerste klas
Ja idd, dan ga je toch gewoon voor de helft van je zorgvuldig 20 jaar lang opgebouwde vrachtwagenchauffeurs-salaris werken, laat die hypotheek maar zitten en op vakantie gaan is voor sukkels ;d
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 02-04-2012, 23:12
Verwijderd
mijn huisgenoot stuurde mij net foto's van mijn ratjes ze worden nu llief vertroeteld
Oud 02-04-2012, 23:20
Verwijderd
goed...Mijn buurman is een man.. en mannen kunnen niet lang zonder seks... Ook niet als ze heul ziek zijn... Dus meneer vermaakt zich nu met zichzelf op de badkamer... Die een beetje gehorig is...
Advertentie
Oud 02-04-2012, 23:20
Verwijderd
hmpffff
Oud 02-04-2012, 23:26
Verwijderd
Dat lijkt me... vervelend om aan te horen
Oud 02-04-2012, 23:35
Verwijderd
juh, mjuh. Hij ligtnu weer blij in bed. Ik hoop datik dit morgen weer vergeten ben
Oud 02-04-2012, 23:37
Verwijderd
Ik zou hopen dat die gast snel weggaat (of jij natuurlijk ) en dat je hem nooit meer tegenkomt
Oud 02-04-2012, 23:39
Verwijderd
he bah, 'savonds krijg ik altijd van die emotionele pieker dingen en moet ik stiekem een beetje huilen Ik wil naar huis,naar mijn eigen kamer, metmijn ratjes en mijn lieve huisgenoten en zelf weten wat ik doe en spelletjesavonden en stage lopen en trots zijn op wat ik bereikt heb.. Maar voorlopig kan ik weinig.
Oud 02-04-2012, 23:41
Verwijderd
hij gaat donderdag. Heb hem eigenlijk vandaag voor het eerst gesproken . Wel een aardige gast verder.
Oud 02-04-2012, 23:42
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zit die docu over de wallen te kijken en nu vraag ik me af wat die mensen in live shows betaald krijgen. Vet awkward dat er een hele zaal zit te kijken hoe je ligt te neuken.
En ik vraag me ook af wat het kost om een kamertje te huren en of de tarieven per uur/dag/dagdeel gaan. En hoeveel je kunt vragen voor wat en dus hoeveel je moet doen voor je überhaupt je kamertje hebt betaald. En of je mensen mag weigeren waar je geen seks mee wil hebben. En of je fooi aan mag nemen.

Vragen waar ik misschien nooit antwoord op krijg, tenzij ik een hoer en/of live show persoon tegen kom!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 02-04-2012, 23:44
Verwijderd
En ik mag op zich wel snel weg uit het ziekenhuis, maar dan kan ik nog niet naar huis. Dus moet ik msschien naar mijn ouders, maar dat wil ik eigenlijk niet want mijn moeder ziet het niet zitten en dan zit ik in de middle of nowhere, of misschien ga ik naar eenrevalidatie-afdeling ofzo... mja. Of heul misschien naar de afdeling waar ik altijd mijn psychische hulp krijg, maarja... ik weet niet of ze dat willen.Daar zijn ze eigenijk niet voor. Hoewel ze vorig jaarook wel iemand verpleegd hebben, maar dat was weer een andere situatie
Oud 02-04-2012, 23:48
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Overigens vind ik het idioot dat ze massaal shops en ramen sluiten, hallo, weet je hoeveel toeristen daarop afkomen. En die moeten toch ook eten en drinken en uit 's avonds en sommige willen gewoon ook een hoertje neuken en een blowtje roken.

Heel dom om die bron van inkomsten weg te halen. Maar goed, met die wietpas heb je sowieso geen drugstoerisme meer en dat gaan ze ook heus wel in de portemonnee voelen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 02-04-2012, 23:49
Verwijderd
Jullie lullen mooi langs elkaar heen

@ Lentekriebel; begrijp heel goed dat je je nu drukmaakt om dat soort dingen, maar probeer dat niet te doen (ook al is dat makkelijk gezegd), want je kan er nu toch niks aan doen. Je zal heus wel ergens terecht komen waar ze goed voor je zorgen
Oud 02-04-2012, 23:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
En ik mag op zich wel snel weg uit het ziekenhuis, maar dan kan ik nog niet naar huis. Dus moet ik msschien naar mijn ouders, maar dat wil ik eigenlijk niet want mijn moeder ziet het niet zitten en dan zit ik in de middle of nowhere, of misschien ga ik naar eenrevalidatie-afdeling ofzo... mja. Of heul misschien naar de afdeling waar ik altijd mijn psychische hulp krijg, maarja... ik weet niet of ze dat willen.Daar zijn ze eigenijk niet voor. Hoewel ze vorig jaarook wel iemand verpleegd hebben, maar dat was weer een andere situatie
Je moeder moet niet zo janken, want het is niet zo dat je voor de lol in het ziekenhuis ligt en moet revalideren..
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Ads door Google
Oud 02-04-2012, 23:56
Verwijderd
ooh daar gaathet helemaalnietom LP. Mijn mamma kan mij niet tillen en ze is heel bang dat ikdan val of wat dan ook en dat ze niets kan doen. Dat ze me ook niet kan ondersteunen met lopen. En dat ik ver weg van alle dokters en ook mijn ' psychische hulpverleners' ben, vindt ze ook maar niets.
Oud 02-04-2012, 23:58
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ooh daar gaathet helemaalnietom LP. Mijn mamma kan mij niet tillen en ze is heel bang dat ikdan val of wat dan ook en dat ze niets kan doen. Dat ze me ook niet kan ondersteunen met lopen. En dat ik ver weg van alle dokters en ook mijn ' psychische hulpverleners' ben, vindt ze ook maar niets.
Krijg je niet iets van thuishulp vergoed ofzo?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-04-2012, 00:00
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik zit die docu over de wallen te kijken en nu vraag ik me af wat die mensen in live shows betaald krijgen. Vet awkward dat er een hele zaal zit te kijken hoe je ligt te neuken.
En ik vraag me ook af wat het kost om een kamertje te huren en of de tarieven per uur/dag/dagdeel gaan. En hoeveel je kunt vragen voor wat en dus hoeveel je moet doen voor je überhaupt je kamertje hebt betaald. En of je mensen mag weigeren waar je geen seks mee wil hebben. En of je fooi aan mag nemen.

Vragen waar ik misschien nooit antwoord op krijg, tenzij ik een hoer en/of live show persoon tegen kom!
Paranoide naamzoek, waarom ben jij de eerste persoon waar ik aan denk die dit misschien wel zou weten?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-04-2012, 00:02
Verwijderd
ja, daar gaan we welnaar kijken ja. Maar ik kan nu niets zelf,dus opmijn kamer kan sowieso niet. En tja, bij mijn ouders... dan nog moet er 24/7 iemand thuis zijn en dan nog kan er van alles zijn en is de thuiszorg er niet 1, 2, 3. Ik zou echt vereenzamen daar volgens mij. Ik ken niemand daar..
Oud 03-04-2012, 00:04
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ja, daar gaan we welnaar kijken ja. Maar ik kan nu niets zelf,dus opmijn kamer kan sowieso niet. En tja, bij mijn ouders... dan nog moet er 24/7 iemand thuis zijn en dan nog kan er van alles zijn en is de thuiszorg er niet 1, 2, 3. Ik zou echt vereenzamen daar volgens mij. Ik ken niemand daar..
Hm ja lastig. Ik denk dat een revalidatie afdeling ofzo beter is.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-04-2012, 00:07
Verwijderd
Goed, genoeg gezeikt. Ik had vandaag weer tof bezoek, ik heb 2 x een stukje gelopen en ik voelde me best goed (op vanochtend na). Oh en een verpleegkundige van de psychische afdeling (omhet zo maar te noemen) die nu in het buitenland zit had bijna kenissen ingeschakeld om een latte machiato bij me laten bezorgen, maar ik lust geen melk-koffie dingen . Eigenlijk best bijzonder!
Oud 03-04-2012, 00:10
Verwijderd
En met deze vrolijke gedachtes ga ikmaar weer proberen te slapen! Dadag
Oud 03-04-2012, 00:10
Verwijderd
Zo. Tijd om te slapen.
Oud 03-04-2012, 04:52
Verwijderd
ik werd wakker precies op 4:44
Oud 03-04-2012, 05:32
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik werd wakker om 10 voor 5, omdat de klok van mijn telefoon 10 minuten voor loopt.

Uuuuurgh, doet pijn zo vroeg opstaan, maar er moeten centjes verdiend worden. En daarna een college over Hitchcock/The Birds, dus ik hoop dat ik dan nog niet ingekakt ben.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-04-2012, 06:52
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Woei. Wakkerrrr. Vandaag wordt mijn mamma 60!
__________________
you're not my demographic
Oud 03-04-2012, 08:00
Verwijderd
Citaat:
Woei. Wakkerrrr. Vandaag wordt mijn mamma 60!
Gefeliciteerd!
Oud 03-04-2012, 08:03
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Gefeliciteerd! Vandaag ga ik naar college! Daaag
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 03-04-2012, 08:07
Verwijderd
Veel plezier! Daaaag
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11.