Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2011, 11:35
Verwijderd
Ik droomde dat ik op bezoek was bij Snoopy. Sarah was er ook, maar het was nogal stom, want ik mocht niet met haar spelen of haar op schoot ofzo, want ze wilde Sarah per se bij zich houden. Julia heb ik helemaal niet gezien, en dat vond ik wel jammer!
Ze had ook een heel rare vloer, waarop het leek alsof er allemaal spinnen zaten. Er zaten ook een aantal echte spinnen, en toen durfde ik niet meer naar binnen.
Advertentie
Oud 11-05-2011, 14:38
Verwijderd
In een soort oude kerk was een open podium. Ik zou ook meedoen, maar wat ik dan precies deed werd me tijdens de hele droom niet duidelijk. Ik was dan ook vooral met andere dingen bezig, want de andere deelnemers waren verschrikkelijke klapmongolen die alles in de soep lieten lopen. Ze lieten brandslangen aanstaan en reden met vrachtwagens de kerk in en zo. De rest van de organisatie bleek ook niet te bestaan uit organisatorische talenten, dus het kwam op mij neer om alles een beetje in goede banen te laten lopen. Op een gegeven moment ging iemand een verhaal vertellen over kraanvogels (ik droom heel vaak dingen met kraanvogels, wat is dat?) waar zoveel plotgaten inzaten dat ik op een gegeven moment het podium opliep en alles rechtbreide door personages in te voegen en zo. Het verhaal zelf kan ik me niet herinneren. Daarna riep iemand me, want er was een brandslang opengedraaid en niemand kreeg hem dicht. Ik had hem net bijna dicht toen Phoebe me belde. - Kat, zei ze, ik heb lang nagedacht en ik weet het niet meer in het leven, maar ik houd van je, wil je met me trouwen, alsjeblieft. - Wacht even, antwoordde ik, ik bel je zo terug want ik ben even een brandslang aan het repareren. Later belde ze me terug en toen had iemand anders (een klasgenoot) een telefoon uitgevonden waarbij het leek of degene die je belde naast je stond. Daarmee belde ik Phoebe. Toen leek het of ze naast me stond. Dat was wel gezellig en toen gingen we samen die brandslang repareren. Op het trouwen zijn we helemaal niet meer teruggekomen. :')
Oud 11-05-2011, 14:43
Verwijderd
O en nu hoop ik stiekem dat Phoebe heeft gedroomd dat ze met me wou trouwen, of dat ze een brandslang repareerde, of dat ze me belde, of allemaal. LP Little Phoebe naamzoek.
Oud 11-05-2011, 15:32
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
wat een van eikelenstein was ik in jouw droom
Ik herinnerde me later nog dat ik in mijn droom ook heel moeilijk praatte, en ik wist maar niet waarom. Ik ging toen ook naar de wc en keek in de spiegel, en toen bleek dat ik op mijn lip had gebeten, en het bloed gutste eruit

Vandaar dat iedereen zo raar deed!
Oud 11-05-2011, 15:35
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik droomde dat ik op bezoek was bij Snoopy. Sarah was er ook, maar het was nogal stom, want ik mocht niet met haar spelen of haar op schoot ofzo, want ze wilde Sarah per se bij zich houden. Julia heb ik helemaal niet gezien, en dat vond ik wel jammer!
Ze had ook een heel rare vloer, waarop het leek alsof er allemaal spinnen zaten. Er zaten ook een aantal echte spinnen, en toen durfde ik niet meer naar binnen.
Het heeft echt geduurd tot je het over Julia had voor ik doorhad dat je het niet over de forumer Sarah had maar over mijn dochter

Geweldige droom trouwens!
__________________
Tsja
Oud 11-05-2011, 18:41
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik weet het eigenlijk niet echt meer, maar ik schrok wakker op een heel Belangrijk moment, iets in de trend van dat ik zwanger was of voor kinderen moest zorgen en dat ze me echt nodig hadden. En rood/roze tinten, niet van bloed oid, maar vredig.
Oud 11-05-2011, 18:47
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
-hele rare droom over brandslangen en kraanvogels-
Stiekem moest ik best gniffelen om je droom. En op de één of andere manier past jouw manier van denken imo heel goed bij je manier van dromen. maar dat is op zich ook niet raar misschien.

En:

Citaat:
Kraanvogel: Intelligentie, discipline, magie, astrale projectie, diepere mysteries en waarheden bereiken.
Van één of andere paarse wiccapagina.
Oud 11-05-2011, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Het heeft echt geduurd tot je het over Julia had voor ik doorhad dat je het niet over de forumer Sarah had maar over mijn dochter

Geweldige droom trouwens!
Ja, had die verwarring al verwacht, maar ik denk dat forumster Sarah niet per se op schoot wil
Oud 12-05-2011, 14:04
Verwijderd
Ik droom echt teveel over forummers

Ik was met Noedelhap in Thailand ( hoe kom ik erop, waarschijnlijk omdat ik gisteren nog tegen hem zei dat ik niet dood gevonden wil worden in die regio).
Nou ja, allemaal Thaise dingen, en op een gegeven moment vroeg hij of ik een of ander gefrituurd ding wilde dat ze daar verkochten, dus ik zei, ja is goed.
Bleek het na een paar happen een gefrituurde sprinkhaan te zijn Leuk grapje van mijn droom he?

Verder nog wat dingen met auto's en ongelukken.
Oud 12-05-2011, 14:51
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik droom echt teveel over forummers

Ik was met Noedelhap in Thailand ( hoe kom ik erop, waarschijnlijk omdat ik gisteren nog tegen hem zei dat ik niet dood gevonden wil worden in die regio).
Nou ja, allemaal Thaise dingen, en op een gegeven moment vroeg hij of ik een of ander gefrituurd ding wilde dat ze daar verkochten, dus ik zei, ja is goed.
Bleek het na een paar happen een gefrituurde sprinkhaan te zijn Leuk grapje van mijn droom he?

Verder nog wat dingen met auto's en ongelukken.
Hahaha.

Ik zou zoiets in werkelijkheid ook nog wel vragen, denk ik
Oud 12-05-2011, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Hahaha.

Ik zou zoiets in werkelijkheid ook nog wel vragen, denk ik
Ja, en in werkelijkheid zou je me waarschijnlijk ook nakken met een gefrituurde sprinkhaan
M'n droom kende je heel goed
Oud 12-05-2011, 15:11
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja, en in werkelijkheid zou je me waarschijnlijk ook nakken met een gefrituurde sprinkhaan
M'n droom kende je heel goed
Oud 12-05-2011, 18:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
O en nu hoop ik stiekem dat Phoebe heeft gedroomd dat ze met me wou trouwen, of dat ze een brandslang repareerde, of dat ze me belde, of allemaal. LP Little Phoebe naamzoek.
Sorry, ik was te druk bezig met debiele testen van """""mijn schoonvader""""" uitvoeren, zodat ik zijn zoon maar aan zijn huiswerk zou laten
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-05-2011, 19:40
Gary Brown
Avatar van Gary Brown
Gary Brown is offline
Dat ik een heel leuk meisje tegen kwam, ze heette Shelly, en we hadden het heel leuk samen, en toen werd ik wakker. En het creepy gedeelte is: Ik dacht dat ik een visioen had, en ging haar op Hyves opzoeken XD
Heel vaag
__________________
''A gun isn't deadly without someone firing it.''
Oud 16-05-2011, 09:52
Verwijderd
Ik had luizen. Ze waren echt huge, zo groot als bromvliegen. Mijn haar was ook een soort strobaal geworden met alleen maar klitten.
Ik was bij dat pleintje bij de Mient, ik zocht een kapper. Mijn moeder liep daar over straat, ze zei dat ze nog een goed spul wist tegen luizen en sprong de auto in om het te halen. In de kapperszaak keek de kapper heel hulpeloos naar me, ze wist niet wat ze met mijn haar aanmoest.
Later kwam mijn moeder terug maar ze had het spul niet kunnen vinden.
Oud 26-05-2011, 10:38
Verwijderd
Ik was met A. in het huis van haar zus. Het was een heel raar, onlogisch gebouwd huis. Als ze naar haar slaapkamer moest dan moest ze eerst een stuk over straat naar een soort schuurtje.
Er was daar ook een dikke kat en er was een bewoner een stukje verder in een kamer, die was dingen op de grond aan het gooien en zei rare dingen.
Oud 27-05-2011, 11:21
Verwijderd
Noedelhap kwam in mijn droom voor! Ik weet het niet meer precies, maar we deden mee aan eoa larpachtig spel er waren kastelen en opdrachten en picknicks. Op een gegeven moment ging ons team een grouphug doen, maar ze vergaten mij, en toen dacht ik: nu ben ik echt de forever alone guy :')
Verder had iemand een cocktail gemaakt met om het glas heen wietplanten en het rietje was een joint haha. Maar je proefde er niks van. Ik was ook weer eens verdwaald in een gebouw. Ik zocht naar de uitgang. Een deur was naar het kantoortje van een van de verloskundigen, dus ik nam een andere deur. Die kwam helaas uit op een afgrond waar ik inviel. Ik kon me nog vastgrijpen aan de drempel. Ik vond het niet bepaald praktisch, zo'n afgrond achter een deur, zonder waarschuwing en overwoog me te laten vallen. Toen zag ik dat het twee verdiepingen waren dus toch maar niet. Naast de deur waren spijlen, die kon ik vastpakken en uiteindelijk lukte het om me daaraan op te trekken.
Oud 27-05-2011, 11:38
Verwijderd
Heel ingewikkeld. Ik heb geen zin om het helemaal op te schrijven, maar één stukje was heel eng. Ik zat in een auto met mijn ouders en Geschwister. We reden over een industrieterrein. Op een gegeven moment kwam ergens een vrachtwagen achteruit rijden, heel groot en oranje. Zo groot zelfs, dat we gewoon tussen de wielen door konden rijden. Toen hield hij stil. Mijn vader zei dat we er wel langs konden, dus dat deed hij, maar de vrachtwagen kantelde en mijn moeder schreeuwde en de auto werd helemaal verbrijzeld en gegil en bloed en alles.
Oud 27-05-2011, 11:39
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Er wordt echt vaak over mij gedroomd! Ik kom ook al in mijn eigen dromen voor
Oud 27-05-2011, 13:08
Verwijderd
Iets superengs.

Naja, het klinkt niet zo eng als ik het hier beschrijf, maar het gevoel wat ik erbij had was echt supernaar.

Ik had een of ander iets gekocht/besteld/geboekt (weet niet meer) van 500 euro. Maar dit kreeg ik maar niet, terwijl die 500 euro wel van mn rekening was.
Dus ik bellen naar die gast, maar dat bleek een oplichter te zijn. Dus ik smeken of ik mijn geld terug mocht. Vroeg hij mijn rekeningnummer. En in m'n droom dacht ik: mwehh, kan dat wel, kan hij dan geen dingen doen met mijn rekening.
Dus ik toch maar gegeven, maar dat ging allemaal een beetje mis. Hoorde ik hem, toen hij dacht dat ik al opgehangen had zeggen, met een heel enge stem, zoiets als; 'ha, ik kan haar nu ''een of ander woord'', dan staat er straks geen cent meer op haar rekening.'

En toen werd ik wakker
Oud 27-05-2011, 13:31
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik droomde dat ik met een panty op mijn kop naar buiten was gegaan en dat niemand vertelde dat ik een panty op mijn hoofd had. En toen kwam ik thuis en zag ik het in de spiegel en schaamde ik me kapot. Vervolgens kwam ik er achter dat het al half 7 was, terwijl ik om 15.45 bij het theater moest zijn voor generale repetitie van mijn dansoptreden. Nu had ik de generale gemist en daardoor wist ik niet waar ik moest staan tijdens de uitvoering.
Toen werd ik wakker.

Voor de duidelijkheid: ik moet dus vandaag optreden, moet er inderdaad om 15.45 uur zijn en tijdens de dans hebben we een panty op ons hoofd met daar overheen een pruik
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 02-06-2011, 17:02
Verwijderd
iets over S. (van K.) die allemaal dingen tegen me zei over het forum. Ik was nerveus in haar buurt, ze deed kortaf en afstandelijk.
Oud 02-06-2011, 18:59
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik droomde dat ik mijn haar weer liet groeien tot normale lengte en toen als een soort Head&Shoulders-geek door mijn haar streelde.
Oud 03-06-2011, 12:00
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Neee Noedel, niet doen hoor! Dit haar is veeeeel leuker
__________________
Tsja
Oud 03-06-2011, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Ik droomde dat ik mijn haar weer liet groeien tot normale lengte en toen als een soort Head&Shoulders-geek door mijn haar streelde.
Oud 03-06-2011, 13:47
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Neee Noedel, niet doen hoor! Dit haar is veeeeel leuker
Nou vooruit, omdat jij het zegt

OT:
Ik droomde dat Stefenootje mijn collega werd en dat we op de werkvloer aan het ouwehoeren waren, en op een gegeven moment was ze heel druk aan het praten en gingen zeker 10 collega's in een kringetje om haar heen staan om aandachtig haar verhaal te volgen.
Oud 03-06-2011, 13:58
Verwijderd
Ik droomde dat ik een vogel was en ergens op een hekje zat, ik vond het super gaaf en ontdekte ook dat ik mega veel zin had in een worm. Maar toen ik wilde vliegen, kreeg ik mijn vleugels helemaal niet bewogen, dat was super frustrerend. Ik kon wel heen en weer lopen op dat hekje, maar meer ook niet. Ik bedacht me nog dat ik het idee van armen met handen echt los moest laten, want vleugels zijn geen armen. Maar ik kreeg ze gewoon niet van mijn lijf af, laat staan dat ik met ze kon flapperen En mijn snavel voelde heel gek, ik kon 'm wel open en dicht doen, maar het kostte erg veel moeite en het voelde niet erg prettig.
Oud 03-06-2011, 21:07
-Richard-
-Richard- is offline
Ik droomde dat ik op een feest was met wat kameraden, het meisje dat ik leuk vind/verlieft op ben kwam bij mij zitten, het was een bank en naast mij was er plek. En ik deed mijn arm om haar heen, vervolgens keek ze me diep in mijn ogen aan en ik haar ook, en vervolgens zoende we elkaar.
Het was een droom, maar het is ook nog eens echt iets waarvan ik hoop, dat het echt zal gebeuren <3!

Dit was een slaapdroom, voor de duidelijkheid.
__________________
'Jammer dat er geen IMG tekens in deze handtekeningen werken..'
Oud 05-06-2011, 10:32
Verwijderd
Ik ging met een groep mensen in een bus (schoolreisjesbus) naar een winkelcentrum. Petra V. was er ook en nam steeds het voortouw in de groep. Er gebeurde heel veel, ik weet niet alles meer.
De weg naar het WC was heel raar, overal waren viaducten en rare bochten. Ik was heel bang dat we zouden botsen want de chauffeur reed als een gek.
Later waren we op een grasveld, iedereen was aan het rennen. Ik wou ook wel maar ik was weer te slap om fatsoenlijk mijn benen op te kunnen tillen. Verderop hadden 2 kinderen ruzie om een sleutelbos. Hun moeder kwam aanlopen met een mand vol met sleutels en kieperde deze leeg. De kinderen gingen hier mee spelen.
Toen gingen we weer naar het winkelcentrum. Tony sterretje was daar ook, hij had geen zin gehad in het grasveld en stond op ons te wachten. Hij maakte een erg onzekere indruk.
Oud 06-06-2011, 10:49
Verwijderd
ik was ergens op een lange brug, meerdere verdiepingen (he! gister ook al zoiets met viaducten). Mooi weer was het, zomer.
Ik was er met anne. we gingen er liggen bekken met elkaar, maar ze zoende heel vreemd. We deden een kleedje over ons heen en ze liet me haar lul zien ( ) en daarmee deed ik dingen. Om ons heen zaten ineens allemaal arabieren en bejaarden die we er schande van hoorde spreken.
Een bejaarde vrouw sprak me aan dat ik haar pen had geleend en nog niet had teruggegeven. Hij was tussen een brugrichel doorgevallen. Ik ging hem halen, de vrouw zei dat het een belangrijke pen voor de duiters was.
Later was ik in het huis van W., alleen was het huis heel anders. Ze had de computer aanstaan met daarop een filmpje van een springerig mokkel in een strak pakje die allerlei oefeningen deed. Ze zei 'sorry hoor, ik ben net bevallen, ik moet even mijn oefeningen doen'. Het viel me op dat ze erg mager was.
Oud 06-06-2011, 12:14
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
iets met zombies.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 06-06-2011, 12:15
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Dat ik m'n werk moest opzeggen maar dat dat maar niet lukte
Oh, en iets met dat mijn ex zijn sleutels kwijt was en vroeg of ik wilde helpen zoeken.
__________________
Tsja
Oud 06-06-2011, 13:42
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Mijn moeder zette me af bij de bushalte, maar mijn buskaart had er nog maar 2 strippen op, terwijl ik er 3 nodig had. Maar ik wist niet of ik nog genoeg contant geld had om een los kaartje te kopen en dat kon ik om welke reden dan ook niet controleren. Tegenover de bushalte was een winkel waar ik er één kon kopen, maar ik vond dat ik het niet kon maken tegenover mijn moeder om er snel één te gaan halen, omdat ik dan misschien de bus ging missen, en zij stond te wachten tot ik veilig en wel in de bus zat. En het goot.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 06-06-2011, 19:09
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik weet niet meer wat ik gisternacht droomde, maar zaterdagnacht droomde dat ik The Human Torch van de Fantastic Four was (ik riep zelfs "flame on" ) en ik samen met Storm van de X-men door station 's-Hertogenbosch liep.
__________________
you're not my demographic
Oud 08-06-2011, 15:31
Verwijderd
Ik droomde dat ik met Geel naar Nijmegen zou gaan. Hij zat al in de trein en ik zou bij mijn huis instappen. Op een of andere reden lukte het me steeds niet om een kaartje te kopen (dat kan er natuurlijk mee te maken hebben gehad dat ik probeerde te betalen met mijn identiteitskaart, maar in dromen kom ik dan weer niet op dat soort dingen), maar gelukkig had de trein vertraging, dus ik was nog net op tijd. In de trein was het heel groot. Er liepen allemaal schapen en Geel vroeg: "Wie is mijn schaap? Wie is mijn schaap?" Tsja.
In Nijmegen woonde ik (blijkbaar, terwijl ik toch eerst bij mijn huis instapte, ja), en daar gingen we met mijn zusje pastasaus maken. Mijn keuken was bijna dezelfde keuken als die mijn oma had vroeger, met zelfgetimmerde kastjes en alles. Mijn vader kwam ook even langs om stokbrood te brengen en mij te vertellen dat ik dyslectisch was. (Geels schaap was hier helemaal uit beeld.) Daarna gingen we (=zusje, Geel en ik) naar een of ander strand, want daar moest Geel heen en hij mocht zeker niet te laat komen, ofzo. Dat was achteraf vreemd, want op het strand deden we helemaal niks, alleen maar op strandstoelen naar de zee kijken. Op een gegeven moment leek het net of we tegelijk op het strand lagen en een trap afrenden. Het was heel licht overal. Toen dat weg was, zaten we weer gewoon helemaal op het strand, maar nu waren het schaap en de pastasaus bij ons. Geel gaf zijn schaap aan mijn zusje (ze zegt altijd dat ze een schaap als huisdier wil) en daarom werd mijn zusje verliefd op hem.
Oud 13-06-2011, 14:38
Verwijderd
Ik was knetter en knettertjestoned en ging naar het uitzendbureau. Het was veranderd, want ze zaten nu in het randstadkantoor.
Mijn intercedente S. zei dat ze zag dat in onder invloed was, ik schaamde me. Ze zei dat ik ook al aan mijn dienst in huis o. had moeten beginnen. Ik ontkende dat ik onder invloed was.
Ze pakte een lijst erbij met diensten waarin ik allemaal te laat was gekomen. Het was een lange lijst en overal stonden rode vlakken met uitroeptekens. Ik zei dat dat niet kon, omdat ik altijd op tijd kom.
S. geloofde me niet en zei 'dit is nu eenmaal waar wij ons aan vasthouden'.
Ik moest om half 4 beginnen met werken, maar toen ik later op de klok keek was het al 6 uur.
Ik kwam aan in het huis, alles zag er anders uit. Mijn collega's zeiden niks over dat ik te laat was.
Oud 16-06-2011, 00:16
Verwijderd
Weer es iets seksueels. Heb denk ik bij een stuk of 10 mensen gegraaid.
Oud 16-06-2011, 11:08
Verwijderd
over W., we waren in een soort doe-het-zelf winkel maar ze hadden er alles non-food wat je maar kon bedenken. Collega C. was er ook en nog meer mensen maar die kende ik niet.
Er was een schap met schoolspullen. W. haalde een groene schoudertas met een vlinder tevoorschijn en ze vroeg wat ik er van vond. Ik zei dat ik die te gek vond en ze knikte en nam hem onder haar arm. Ik voelde me enigszins bezwaard om van haar een cadeau aan te nemen.
Toen ik door de winkel liep kwam ik bij een soort mega huge hal uit, daar stond een hoogwerker. De vloer waar de hoogwerker stond was een beetje ingezakt, ik voelde me niet prettig om er te lopen, maar ik ging er per ongeluk toch langs. Er gebeurde niks en ik vroeg me af waarom de vloer niet doorzakte en wat er onder zou zitten. Er stonden heel veel lelijke dingen, rare vazen met nepbloemen enzo.
De man van W., T. kwam ook langs, met een auto (een paarse VW golf, met erg veel vuil). Ik geloof dat ie samen met R. kwam. Ze reageerde heel enthousiast toen ze hem zag, maar T. kwam alleen een kusje brengen en ging weer weg.
Ze vertelde dingen over haar kind.
Oud 02-07-2011, 09:52
Verwijderd
ik veranderde mijn manier van werken met de eerste ronde (werk rb).
en er was nog iets met collega E.
Oud 03-07-2011, 12:44
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Er was van de week iets met mijn ouders en dat ik niet mocht rijden.
Mijn moeder lag in bed (haar slaapkamer was in de badkamer) en we hadden een discussie over dat ik niet in de auto mocht rijden die voor de deur stond. Toen kwam mijn vader thuis en met haar praten, en toen sneakte ik heel stiekem met mijn jas en tas naar het sleutelrekje, pakte mijn sleutels en toen rende ik met de trap naar beneden. En mijn vader rende achter me aan en verbazend genoeg was hij sneller dan ik en toen ik de deur in mijn handen had, had hij mij vast.
Maar toen werd ik wakker.

En gister was er iets met een baby waar ik een pak hopjesvla in leeggoot, en toen vond ik het awesome dat die baby dat lustte
Oud 04-07-2011, 12:01
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zat bij de kapper. De kapster knipte m'n haar in een veel te korte bob, dus daar zei ik iets van. Blijkbaar waardeerde ze dat niet want ze zei tegen me dat ik eens wat minder naar de Burger King zou moeten gaan, want (.. de rest verstond ik niet). Dus ik vraag haar wat ze verder zei, wat ze bedoelde. Na heel veel heen en weer gepraat vroeg ik 'Vind je me dik??!', waarop zij 'ja' antwoordde. Ik was behoorlijk woest en overstuur en voelde me hondslelijk en ik ben heel hard weggerend.

Bah .
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-07-2011, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Ik zat bij de kapper. De kapster knipte m'n haar in een veel te korte bob, dus daar zei ik iets van. Blijkbaar waardeerde ze dat niet want ze zei tegen me dat ik eens wat minder naar de Burger King zou moeten gaan, want (.. de rest verstond ik niet). Dus ik vraag haar wat ze verder zei, wat ze bedoelde. Na heel veel heen en weer gepraat vroeg ik 'Vind je me dik??!', waarop zij 'ja' antwoordde. Ik was behoorlijk woest en overstuur en voelde me hondslelijk en ik ben heel hard weggerend.

Bah .
WTF Ik dacht dat dit het wat kun je niet waarderen topic was en ik zat echt van
Oud 04-07-2011, 12:20
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-07-2011, 12:57
Verwijderd
Citaat:
WTF Ik dacht dat dit het wat kun je niet waarderen topic was en ik zat echt van
Ik had precies hetzelfde en ging helemaal aaaahhw-en.
Oud 07-07-2011, 23:59
rmvdt
Avatar van rmvdt
rmvdt is offline
Citaat:
vertel.

Ik belde 112 maar ik kreeg een clown aan de telefoon die zei dat mijn zaak geen enkele prioriteit had, terwijl hij steeds domme grappen maakte.
Realistische droom, dat irl ook zo.
Oud 08-07-2011, 06:19
Verwijderd
niet de keren dat ik heb gebeld. Kan me ook niet voorstellen dat een medewerker van 112 domme grappen gaan maken, die gesprekken worden woord voor woord gerapporteerd.
Oud 08-07-2011, 10:18
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik droomde dat ik mijn wiskunde ging herkansen. En tijdens het eerste deel van de droom ging het helemaal niet, ik was véél te langzaam en afgeleid. En ik zat schuin aan mijn tafel, zegmaar met een rechte hoek ten opzichte van waar normale mensen aan hun tafel zitten. En daarom dacht ik 'o jee, dit is vast niet goed, zo kun je véél te makkelijk afkijken en dan word ik daar straks onterecht van verdacht' maar toen ik naar de leraar keek maakte hij zo'n knikje van 'kijk eens hoe de rest zit'. En toen bleek dat de éne helft van de klas naar het bord keek en de andere helft precies andersom zat. Dus toen ben ik maar zo blijven zitten.

En later in mijn droom zat ik ergens anders en herkanste ik wiskunde nog steeds, maar volgens mij was het een andere toets oid. In ieder geval ging die wel heel goed en ik kon allemaal dingen opschrijven en ik had wel elf blaadjes. En toen ik het in ging leveren bleek dat je het op kleine gekleurde papiertjes in moest leveren, en met mijn papiertjes gebeurde er *iets* en toen werd het een hele grote stapel gekleurde papiertjes met op sommige papiertjes helemaal niets en op andere papiertjes vage tekeningen en berekeningen. En ik bedacht dat dat vast heel onhandig nakeek.
Oud 08-07-2011, 11:26
Verwijderd
ik was met anne in een winkelcentrum. Het leeek op mega stores maar dan kleiner. Ze had allerlei dingen gejat en vroeg of ik wat in mijn tas wilde bewaren. Ik deed dat. Ik werd echt bang toen voor de politie.
De politie was blijkbaar naar ons op zoek want het hele winkelcentrum zag blauw (huhu). Er was een bewoner van het werk die mij de ganse tijd achterna liep, mij in de maling nam en 100 vragen tergelijkertijd stelde. Ik werd erg nerveus van haar en snauwde haar af, want ik wilde niet gepakt worden. Anne en ik wilde de aldi in gaan, maar bij de ingang stonden heel veel agenten. We gingen ieder onze eigen weg in het winkelcentrum. Ik liep ergens boven en verandere steeds van haardracht en muts om onherkenbaar te blijven. Ik was echt zo para. Ik liep ergens boven op een etage. Plots kwam er een vette dikzak achter me aan gerend. Ik zei dat hij moest oprotten. Hij rende verder. Beneden zag ik anne rennen en gillen. Ze werd gepakt. Toen werd ik ook door een vrouwelijke agent in de kraag gevat. Ik vroeg of ik mijn handboeien voor mocht ipv op mijn rug, omdat ik anders helemaal gek zou worden. Het mocht niet van de agent want ze zei dat wij landsgevaarlijk waren.
Oud 08-07-2011, 15:52
Verwijderd
Pip, jij hebt altijd van die rare dromen.

Ik onthoud bijna nooit dromen. En de dromen die ik wel onthoud ga ik hier beter niet posten.
Oud 09-07-2011, 07:53
Verwijderd
Ik droomde dat ik stewardess was, of eigenlijk niet, maar we gingen een proefvlucht maken en daarvoor hoefde je geen echte stewardess te zijn. We gingen met twee vliegtuigen en we stortten allebei neer in de achtertuin van het oude huis van vrienden. Maar zij hebben een heel grote achtertuin en in mijn droom was die nog groener, en overal zaten beesten en ik haalde me overal open. Heel veel mensen waren dood. Toen ik de luchthaven weer bereikte, vertelden ze me wie er allemaal dood waren. Dat waren allemaal niet-forumers en fizzles vriendje. Ik moest daar allemaal heel erg om huilen.
Daarna ging ik met de trein naar Den Bosch, maar die miste ik, want hij kwam veel te vroeg. Dat vond de NS ook zielig en toen gingen ze aparte treinen laten rijden voor iedereen. Dan kwam je naam op zo'n schermpje met daarachter een afteltijd en als die bij nul was kwam je privétrein. Alleen hadden ze mijn naam verkeerd geschreven.
In Den Bosch ging ik brood met aardbeienjam eten met mijn moeder.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Little Phoebe
500 28-10-2013 16:07
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 26-02-2011 13:10
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 15-01-2010 13:41
De Kantine Wat heb jij vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 17-08-2008 08:54
De Kantine Wat heb je vannacht gedroomd?
Verwijderd
2 11-08-2007 09:20
Verhalen & Gedichten Zondag, Je Vertrek [Part 1[?]]
moenbase
5 30-06-2002 16:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:48.