Oud 07-09-2007, 11:44
F.Nightingale
F.Nightingale is offline
Hey iedereen,
Ik had een 3 jaar durende relatie gehad met mijn ex, en het is nu ongeveer iets langer dan een half jaar uit tussen ons. Ik heb het uit gemaakt voor tal van redenen, en ondanks dat ik hem natuurlijk bij momenten mis, weet ik dat het ergens toch wel het beste was.
De breuk heeft natuurlijk veel pijn gedaan, maar ik dacht dat het toch beter ging en ik er over aan het geraken was.
Ik heb zelfs iemand anders leren kennen die ik echt wel interessant enzo vind, en waar ik nu ook regelmatig mee afspreek.
Nu heb ik elke nacht praktisch (sinds ik die andere persoon heb leren kennen) dromen over mijn ex, dat we tesamen terug zijn en ons amuseren enzo. Dit had ik daarvoor niet... En wil ik ook niet, maar wilt dit iets zeggen misschien? Dat ik toch nog niet over hem heen ben?
Vind het gewoon zeer raar dat het nu plots iedere nacht zo is...
Herkent iemand dit zo'n beetje? En zou dit iets betekenen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2007, 11:56
Verwijderd
Volgens mij werken dromen gewoon zo. Je hebt nu weer iemand met wie je het leuk hebt, wat je onderbewustzijn combineert met de herinneringen aan je ex ofzo. Je onderbewustzijn is volgens mij altijd stukken trager met veranderingen in je leven oppakken

Ik heb ook nog periodes vele dromen gehad over mijn ex.. eerst kwam mijn nieuwe vriend er niet in voor (heel in het begin), later zat hij ook in de droom en schepte dat in mijn droomwereld enorme verwarring over wie nu mijn vriend was en wie niet. (Ik droomde dat mijn ex dat was, maar vocht daar in mijn droom tegen omdat ik wilde dat het mijn vriend was o.i.d.) en uiteindelijk is mijn ex helemaal verdwenen

Het heeft in mn onderbewustzijn ook jaren langer geduurd voor mn ouders in mn dromen ook uit elkaar waren.. Ik zou me er niet te druk om maken! Het gaat vanzelf weer over.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 16:09
Verwijderd
heyhey..

Misschien was je onderbewust nog niet helemaal over hem heen.
Ik droom niet over mn ex, maar we zijn nu 3/4 jaar uit elkaar en denk de laatste tijd vaak aan hem. Ik heb al n tijdje een relatie met een andere jongen, maar ik denk dat ik het nu pas begin te verwerken van mn vorige relatie.

En verder: i agree with Dusjcrib
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 13:43
Verwijderd
Droom != werkelijkheid.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 10:30
Ireth69
Ireth69 is offline
Dat je over hem droomt betekent dat je je de laatste tijd bewust of onbewust veel met hem bezighoudt.
Je mist de band die jullie samen hadden, op relationeel gebied. Laat het even bezinken, en laat die dromen maar lekker komen en gaan. Heb je nog contact met je ex? Want als je geen contact meer met je ex hebt kan het zijn dat je dat contact mist en dat het je daarom zo bezig houdt.
__________________
Questions of science, science and progress
Do not speak as loud as my heart
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 17:20
Kommunist
Avatar van Kommunist
Kommunist is offline
mss associeer je onbewust de leuke tijd die je met deze nieuwe gozer hebt, met je ex, omdat je mss dit gevoel alleen nog maar bij je ex hebt gevoeld ofzo
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 21:09
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Zolang je niet over hem dagdroomt is er niets aan de hand.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 21:15
wup
wup is offline
Heb het ook wel eens gehad, juist op een moment dat ik er totaal niet mee bezig was. Hoop alleen heel hard dat het niet weer gebeurt als ik toevallig naast mijn vriend slaap. Ik praat geloof ik niet echt in mijn slaap, maar je zal net zien
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 21:15
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik droom over iedereen die ooit indruk heeft gemaakt. Zo lang je er in wakkere toestand nog steeds van overtuigd bent dat uitmaken een goede keuze was, is er niks aan de hand.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Verhaal + illustraties] De machtige dagen van Jerzy Narovski
®Observer
3 05-07-2005 00:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:11.