Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2002, 10:26
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Wie heeft er gekeken? Wat vonden jullie ervan?

Ik vroeg me gister echt af waarom ik nog kijk. Linkin Park wint de Best Group Award. Echt zwaar en zwaar belachelijk. Hun DJ zei het zelf ook "ik vind niet dat we hem verdienen want de andere bands zijn allemaal beter". Kylie wint Best Dance. Best Pop okay, maar best Dance? Wat is dan het verschil tussen Mtv Pop en Mtv Dance? P. Diddy was ontzettend niet komisch als host. Royksopp was leuk, Foo Fighters waren cool, Coldplay heb ik gemist. Verder zat er geloof ik niet veel waardevols in het programma.
__________________
.
Advertentie
Oud 15-11-2002, 10:50
scala
scala is offline
Ik heb het ook gekeken, vooral omdat ik me altijd zit te bedenken hoe ik het zou doen
Het decor vond ik erg koel, zowel het podium als waar ze de awards uitreiken. Die poppetjes en waaiers waren wel grappig verzonnen..Sommige awards vond ik idd ook raar, zoals kylie minogue en inderdaad linkin park wint best group?? komt ie die award ook nog in z'n eentje ophalen!! en later wonnen ze nog een award maar liep ie heel onbeschoft weg na een snelle thank you....
Alicia Keys vond ik bv wel weer verdiend

Ik vond er verder een paar domme fouten bij zitten bv ronan keating met een of ander model, zij is 2 koppen groter! dat zag er echt dom uit Puff daddy wist een aantal z'n tekst geeneens, zag er erg onproffesioneel uit...Het geluid was soms erg slecht, bv bij Christina Aguilera. Bij Pink werd er nauwelijk gebruik gemaakt van het licht waardoor het er heel saai&leeg uitzag...

Ik vond Moby wel erg koel, foo fighters was gaaf het optreden van enrique iglesias verbaasde mij, was erg goed. Robbie williams z'n nieuwe liedje is erg mooi, helaas vond ie zelf dat ie het ook niet helemaal geweldig zong en Royksopp gedroegen zich wel als een stel idioten bij hun award..

ow en de MTV award dutch act was echt het dieptepunt wahah lachwekkend gewoon...gaat brainpower helemaal een engelse speech houden terwijl het toch echt alleen in ned wordt uitgezonden en het knopje 'juichend publiek' wordt toch wat te laat ingedrukt haha

en dan te bedenken dat ik nog niet eens alles gezien heb...was ondertussen shawshank redemption aan et kijken
Oud 15-11-2002, 10:57
Rebirth Of Cool
Rebirth Of Cool is offline
Het nadeel is dat je zo verschrikkelijk lang moet wachten voordat je weer eens een leuke band ziet.
__________________
-<[roest rust, arbeid adelt]>-
Oud 15-11-2002, 10:57
hairsprayqueen
Avatar van hairsprayqueen
hairsprayqueen is offline
Live optreden van pink was sleeeccchhhtt Gewoon echt geen noot zuiver. Ik wist dat ze live niet zo goed kon zingen, maar dat het zó erg was! Otreden van de foo's was wel heel cool en linkin park: best group vond ik ook zeer dubieus.
Oud 15-11-2002, 11:04
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=279222
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Lekker
Verwijderd
79 20-05-2004 23:04
Lifestyle Post foto's van hippe celebs!
Booby James
206 08-05-2004 20:46
ARTistiek Young Creative Award 2002
Oddef
9 02-10-2002 15:49
Verhalen & Gedichten Young Creative Award 2002 voor schrijverstalent
Oddef
1 01-10-2002 10:04
Films, TV & Radio MTV Movie Awards 2002
Verwijderd
40 01-07-2002 12:23
Films, TV & Radio stopt jackass
tiktoktak
37 02-03-2002 15:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:44.