Oud 14-03-2005, 11:47
Trinity
Trinity is offline
Ik vroeg me af of er zoiets bestaat als vaginal creme of spray die ervoor zorgt dat je daar beneden wat lekerder ruikt. Het vocht wat ik heb als ik opgewonden ben ruikt op zich wel oke, het is alleen de afscheiding die uit mijn baarmoeder komt die n beetje zurig ruimt, en daar wil ik vanaf.
__________________
0001010100010101010101111010110101010101011010101011110101101011110101 001010101001010101101010101010101010101111101001000101010101010101111100101
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 12:52
Verwijderd
ja en dan liefst iets als biefstukgeur, of meloen....
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 12:54
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 14-03-2005 @ 12:52 :
ja en dan liefst iets als biefstukgeur, of meloen....
Neen, ik eis aardbei
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 13:08
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Vochtige toiletdoekjes?
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 13:12
juno
Avatar van juno
juno is offline
Nee, het bestaat niet en het is ook nog ongezond. Er komt nauwelijks iets uit je baarmoeder, alleen als je ongesteld bent. Die zurige afscheiding komt uit de vagina en is het natuurlijk afweermechanisme tegen vieze bacterien van buiten, die zo worden afgemaakt en afgevoerd. Net als het snot uit je neus, dus.

Verstoor dat evenwicht met luchtjes, zeepsop of sprays en je zal eens zien hoe erg het daar echt kan stinken!

Gewoon twee maal daags wassen met water en een beetje Lactacyd ofzo. En je moet af van het idee dat wat je nu ruikt stinkt. Niks wat gewoon gewassen is stinkt. Sperma ruikt ook niet altijd even lekker, toch? Ken jij één jongen die zich daar zorgen over maakt?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 14:00
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
juno schreef op 14-03-2005 @ 13:12 :
Nee, het bestaat niet en het is ook nog ongezond.
Iets wat niet bestaat kan moeilijk ongezond zijn he.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 14:35
MarMaar
MarMaar is offline
Door je eetpatroon aan te passen kun je nare geurtjes ook tegengaan.
Klinkt misschien heel stom, maar bij mijn ex vriendin werkte het wel.
Die ging veel gezonder eten en de geur werd toen ook minder.

Bij jongens schijnt zoiets ook te werken, hoe meer fruit ie eet hoe beter het sperma smaakt en ruikt. (nog niet ondervonden, maar zou een kern van waarheid in kunnen zitten)

groetjes Maartje
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Sade schreef op 14-03-2005 @ 13:08 :
Vochtige toiletdoekjes?
Precies. Babydoekjes zijn alleen fijner...
Heel wat fijner als 'vrouw' om te gebruiken, neemt sowieso veel meer af dan kaal wcpapier.

De (non alcoholische) parfum die de doekjes bevatten ruikt niet vies, en als je het een tijdje gebruikt heb je nergens meer last van. Voor de rest kun je er weinig aan veranderen.
Citaat:
Briseïs schreef op 14-03-2005 @ 14:00 :
Iets wat niet bestaat kan moeilijk ongezond zijn he.
ze bedoelt natuurlijk dat de dingen die je er wél voor zou kunnen gebruiken (zeep, shampoo, andere shit) schadelijk is.
Het gaat, zoals Juno al zei, 3x zo hard stinken.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 14:50
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
oh, kvind het juist lekker ruiken
__________________
ChIcHiNg!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 14:56
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Je hebt wel van die doekjes speciaal daarvoor... van lactacyd.
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 17:09
Verwijderd
Het enige wat je zou kunnen doen, zonder je "lichamelijk milieu" aan te tasten, is gezond eten. Fruit en dergelijke. Als je veel vlees en vet eet gaat het er minder fris ruiken. Verder dus geen zeep, die Ph waarde is goed voor de rest van je huid, maar de zuurgraad van je privé delen ligt hoger, tegen bacteriën, en die tast je aan met zeep.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 10:23
saartjeh
Avatar van saartjeh
saartjeh is offline
^^ word dus vegetarier
maar dan nog ken ik mensen (nouja, gehoord hoor) die vegetarier zijn en waar het nog niet aangenaam is..


verschilt per persoon, is indd wel iets aan te doen qua eten en gewoon douchen hihi, neej maar bhij de een meurt het gewoon als de pest en bij de ander juist amper
en ik denk ook dat je zelf denkt dat het ranzig ruikt, er lopen genoeg mongolen rond die dat juist lekker vinden maar weinig heren storen zich eraan, tenzij het heel sterk is natuurlijk, mmwjah, kweet ook nie wat je dan tegn moet doen
__________________
IK BEN GESLAAGD!!!!!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 10:40
Verwijderd
een goed onderhouden en nette vagina stinkt niet, maar is juist erg geil.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 11:04
WelcomeHome
Avatar van WelcomeHome
WelcomeHome is offline
veel snoep eten, weinig bier drinken.. schijn je zowel als man als vrouw, een andere smaak van te krijgen...
__________________
Hoewel zowel vertrouwenskwestie als pleeborstelfobie vijf lettergrepen tellen, valt de verdere verwantschap tussen deze woorden vies tegen.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 11:06
deringmeester
Avatar van deringmeester
deringmeester is offline
Citaat:
WelcomeHome schreef op 15-03-2005 @ 11:04 :
veel snoep eten, weinig bier drinken.. schijn je zowel als man als vrouw, een andere smaak van te krijgen...
zou best kunnen. Roken en koffie beinvloeden ook de smaak van sperma.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 19:39
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
deringmeester schreef op 15-03-2005 @ 11:06 :
zou best kunnen. Roken en koffie beinvloeden ook de smaak van sperma.
Ik ben maar mat een man naar bed geweest doe rookte, maar die smaakte toevallig wel het lekkerst

btw: ik weet niet of je voedselpatroon veel uitmaakt. Je wordt er gewoon mee geboren, net zoals sommige mensen van nature wel zweetvoeten hebben en anderen niet. Het enige wat je kunt doen is gewoon goed scheren, en wassen met een warm washandje. Geen zeep, want dan kan het uitdrogen, en een man heeft denk ik liever een natte stinkende kut, dan een droger geparfumeerde
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 19:54
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 15-03-2005 @ 10:40 :
een goed onderhouden en nette vagina stinkt niet, maar is juist erg geil.
true as hell
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 23:00
Verwijderd
Ik zou je er eigenlijk niet al te druk over maken, omdat jongens het 9 van de 10 x wel opwindend vinden ruiken.

Kan opzich wel begrijpen dat je het zelf minder prettig vind en dat het je onzeker maakt.

Je zou eens producten van lactacyd kunnen proberen; die zijn wel speciaal gemaakt voor je vagina. Je hebt daarvan ook speciale ''vaginale douche voor'', maar weet niet of dat echt is om de geurtjes tegen te gaan.

Wel is het voor een groot deel gewoon aanleg hoe je ruikt, hoeveel afscheiding je hebt etc.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 10:57
deringmeester
Avatar van deringmeester
deringmeester is offline
Citaat:
Optima schreef op 15-03-2005 @ 19:39 :
Ik ben maar mat een man naar bed geweest doe rookte, maar die smaakte toevallig wel het lekkerst

btw: ik weet niet of je voedselpatroon veel uitmaakt. Je wordt er gewoon mee geboren, net zoals sommige mensen van nature wel zweetvoeten hebben en anderen niet. Het enige wat je kunt doen is gewoon goed scheren, en wassen met een warm washandje. Geen zeep, want dan kan het uitdrogen, en een man heeft denk ik liever een natte stinkende kut, dan een droger geparfumeerde
ik rook ook! en sta al veel te lang droog. sorry

voedselpatroon maakt zeker uit. Je bent wat je eet en ook wat je lekt.
en je laatste opmerking is ranzig maar waar.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 22:53
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
hebben er weleens mannen om geklaagd?? zo nee, dan ruiken ze het waarschijnlijk niet, ze ruiken het ook niet als jij een nieuw geurtje ophebt, dusse... ik denk niet dat er middeltjes tegen zijn. het is een natuurlijk proces
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 01:48
casual dreamer
casual dreamer is offline
ik ruik het en in het begin was het even wennen .
maar een afknapper was het zeker niet integendeel
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten scary story!!
Ronella
7 09-05-2004 20:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:09.