Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2001, 13:31
DaRealEvE
Avatar van DaRealEvE
DaRealEvE is offline
Misschien is deze al wel vaak geweest maaruuhh..

wat kun je doen tegen haar dat snel vet wordt? Jah speciale shampoo kopen, maar weten jullie niet een makkelijk middeltje wat je in je haar spuit/smeert of zo? Of een ander trucje? Bedankt!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2001, 13:52
lieveknuf
lieveknuf is offline
hoevaak was jij je haar?
heb jij heel dik haar,gewoon of dun haar
__________________
Mi HouDT HeeL VeeL VaN Joe... I STiLL LoF Joe RuTGeR...
Met citaat reageren
Oud 11-11-2001, 13:55
DaRealEvE
Avatar van DaRealEvE
DaRealEvE is offline
Citaat:
lieveknuf schreef:
hoevaak was jij je haar?
heb jij heel dik haar,gewoon of dun haar
Was het om de dag.. de ene dag kan ik het gewoon los laten hangen, volgende dag toch beter staart want dan zit het niet fijn. Heb vrij dik haar.. niet extreem dik maar zeker niet dun
Met citaat reageren
Oud 11-11-2001, 14:23
Verwijderd
Er is ook speciale droogshampoo te koop.. maar of die nou echt makkelijk is.. ik geloof dat die meer bedoelt is voor noodgevallen. Hij is te koop bij de drogist, moet je in je haar spuiten en dan goed uitborstelen. Dan kam je het overtollige vet ermee uit. Maar ik geloof dat je er niet zoveel aan kan doen, behalve gewoon vaak wassen en inderdaad met speciale shampoo voor vet haar. Zeker niet vaak je haren borstelen, want dat stimuleert alleen maar de talgproductie.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2001, 17:09
miep
Avatar van miep
miep is offline
hee ik heb het zelfde
het liefst zou ik het elke dag wassen, maar daar kan je haar ook juist nog weer vetter van worden. ik was het ook om de dag, en de tweede dag is het dan niet SUPER vet ofzo, maar het is toch echt niet lekker droog, wat ik lekker vind. maar clearasil werkt heel goed tegen vet haar, vind ik, alleen dat moet je ook weer niet te vaak gebruiken, omdat die zo sterk is ofzo.
je kunt ook permanent of verf in je haar doenb, daar droogt 't ook van uit.
__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Met citaat reageren
Oud 11-11-2001, 17:34
Vos
Vos is offline
Citaat:
miep schreef:
maar clearasil werkt heel goed tegen vet haar, vind ik, alleen dat moet je ook weer niet te vaak gebruiken, omdat die zo sterk is ofzo.
Offtopic: Het kan aan mij liggen hoor, maar was clearasil niet voor de jeugdpuistjes???
je wilt toch niet zeggen dat je jeugdpuistjes op je achterhoofd hebt he


Fohnen kan volgens mij wel helpen...
Met citaat reageren
Oud 11-11-2001, 17:42
DaRealEvE
Avatar van DaRealEvE
DaRealEvE is offline
Citaat:
Vos schreef:


Fohnen kan volgens mij wel helpen...
Ik fohn het elke keer als ik het gewassen heb, haar wordt er niet mooier op..droge punten
Met citaat reageren
Oud 11-11-2001, 19:57
X-je
X-je is offline
Ik heb ook lang en veel haar, fijn haar maar veel. Ik was het zo'n 2 à 3 keer in de week, maar ik heb ook snel vet haar. Je haar elke dag wassen zorgt ervoor dat het sneller vet wordt. Je kan best es je haar goed vet laten worden en dan wassen en zeker niet meer elke dag wassen. Het kan vies zijn, maar tis wel es goed voor je haar.

X-je
__________________
mijn kipje, mijn leven...
Met citaat reageren
Oud 11-11-2001, 23:41
miep
Avatar van miep
miep is offline
Citaat:
Vos schreef:
Offtopic: Het kan aan mij liggen hoor, maar was clearasil niet voor de jeugdpuistjes???
je wilt toch niet zeggen dat je jeugdpuistjes op je achterhoofd hebt he


Fohnen kan volgens mij wel helpen...

oops... head and shoulders bedoel ik! , ik weet niet wat mij bezielt vandaag!!!
__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Met citaat reageren
Oud 13-11-2001, 17:18
Sophietje12
Sophietje12 is offline
Citaat:
X-je schreef:
Ik heb ook lang en veel haar, fijn haar maar veel. Ik was het zo'n 2 à 3 keer in de week, maar ik heb ook snel vet haar. Je haar elke dag wassen zorgt ervoor dat het sneller vet wordt. Je kan best es je haar goed vet laten worden en dan wassen en zeker niet meer elke dag wassen. Het kan vies zijn, maar tis wel es goed voor je haar.

Ik ehb precies hetzelfde als jij, ik kan mijn haar gewoon een keer per dag en was het zodra het vet begint te worden. Ik vind vet haar echt heel vervelend, maar mij zie je dat gelijk.

X-je
__________________
*And on that fateful day/when she was crucified/she wore Shiseido red/and we drank tea by her side
Met citaat reageren
Oud 13-11-2001, 19:03
tush
tush is offline
ik heb ooit ergens iets gelezen wat jennifer aniston als tip voor vet haar gaf:
je kamt al je haar naar voren, en schudt er talkpoeder in. dat talkpoeder zou dan het vet absorberen, en daarna kam je dat er dan gewoon uit.
ik heb het nooit geprobeerd, dus ik heb ook geen flauw idee of dit wel helpt, maar ja.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2001, 21:06
Verwijderd
Citaat:
tush schreef:
ik heb ooit ergens iets gelezen wat jennifer aniston als tip voor vet haar gaf:
je kamt al je haar naar voren, en schudt er talkpoeder in. dat talkpoeder zou dan het vet absorberen, en daarna kam je dat er dan gewoon uit.
ik heb het nooit geprobeerd, dus ik heb ook geen flauw idee of dit wel helpt, maar ja.
das hetzelfde principe als die droogshampoo, alleen zit er aan talkpoeder zo'n typisch luchtje wat je er niet echt snel uit krijgt gekamt...

Met citaat reageren
Oud 14-11-2001, 14:17
a girl
a girl is offline
het heeft niets te maken met hoeveel keer je je haar wast. en door je haar om de dag te wassen wordt het niet vetter, als je het met n zachte shampoo wast, een shampoo voor vet haar mag je maar 1 a 2 keer per week gebruiken.

er bestaan geen wondermiddeltjes voor

ik heb al veel shampoos voor vet haar geprobeerd, en tot nu toe werkt die van nivea het best.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2001, 14:43
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
a girl schreef:
het heeft niets te maken met hoeveel keer je je haar wast. en door je haar om de dag te wassen wordt het niet vetter, als je het met n zachte shampoo wast, een shampoo voor vet haar mag je maar 1 a 2 keer per week gebruiken.

er bestaan geen wondermiddeltjes voor

ik heb al veel shampoos voor vet haar geprobeerd, en tot nu toe werkt die van nivea het best.
mijn kapper zegt dat ik m'n haar niet vaker dan twee keer per week mag wassen, omdat het anders te vet wordt... Verschilt het ook per haar-soort, ofzow?
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 14-11-2001, 17:24
X-je
X-je is offline
Citaat:
a girl schreef:
het heeft niets te maken met hoeveel keer je je haar wast. en door je haar om de dag te wassen wordt het niet vetter, als je het met n zachte shampoo wast, een shampoo voor vet haar mag je maar 1 a 2 keer per week gebruiken.

er bestaan geen wondermiddeltjes voor

ik heb al veel shampoos voor vet haar geprobeerd, en tot nu toe werkt die van nivea het best.
Nja als je je haar elke dag wast, kan je idd geen vet haar krijgen, op 1 dag wordt het niet vet.
Ik heb die van nivea ook en vind die ook best. Maar mn haar wordt er even snel vet van als van andere shampoo's

X-je
__________________
mijn kipje, mijn leven...
Met citaat reageren
Oud 14-11-2001, 18:06
Verwijderd
Citaat:
a girl schreef:
het heeft niets te maken met hoeveel keer je je haar wast. en door je haar om de dag te wassen wordt het niet vetter, als je het met n zachte shampoo wast, een shampoo voor vet haar mag je maar 1 a 2 keer per week gebruiken.
Volgens mij heeft het daar echt wel mee te maken. Bij mij en iedereen die ik ken iig wel. Als je het vaak wast dan raakt je haar daar aan gewend, als je het dan een keertje overslaat ofzo dan wordt het vet.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2001, 20:48
a girl
a girl is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Volgens mij heeft het daar echt wel mee te maken. Bij mij en iedereen die ik ken iig wel. Als je het vaak wast dan raakt je haar daar aan gewend, als je het dan een keertje overslaat ofzo dan wordt het vet.
ken n huid en haar arts die zegt van niet...
Met citaat reageren
Oud 15-11-2001, 17:36
sweet girl
sweet girl is offline
mja, ik HAD heel erg vet haar en toen ben ik me haar met babyshampoo gaan wassen (zo die gele potjes van zwitsal denk ik) en das heel erg gebeterd. maar ik weet 1 ding: als je je jaar met al die speciale shampoos gaat wassen, wordt het erger!!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2001, 19:22
Spila
Spila is offline
Uhm... Als je lang haar hebt moet je het vaak kammen.. Het haar probeert als het waren de puntjes van je haar een beetje vettig te maken, omdat het haar anders geen weerstand heeft ofzo... Als je het vaak kamt zal het minder snel vettig worden..


En fohnen is zeer slecht voor je haar... Bij de kapsalon gebruiken ze het alleen om het in model te zetten...
__________________
When I realized that I 'm God? Well I was praying and I suddenly noticed that I was talking to myself.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2001, 19:47
DaRealEvE
Avatar van DaRealEvE
DaRealEvE is offline
Citaat:
Spila schreef:
Uhm... Als je lang haar hebt moet je het vaak kammen.. Het haar probeert als het waren de puntjes van je haar een beetje vettig te maken, omdat het haar anders geen weerstand heeft ofzo... Als je het vaak kamt zal het minder snel vettig worden..



Je moet het toch juist niet vaak kammen want dan activeer je de talkaanmaakproductie van de hoofdhuid!!
Citaat:

En fohnen is zeer slecht voor je haar... Bij de kapsalon gebruiken ze het alleen om het in model te zetten...
Jah fohnen is slecht... mijn kapper fohnt trouwens m'n haar altijd gewoon om het te drogen hoor..

Shampoo van de Hema, gewoon normale shampoo werkt bij mij ook altijd goed tegen vet haar, het wordt er minder snel vet van. De shampoo is bij mij thuis alweer een tijdje op duz kamp weer met het vet haar probleem .. en al helemaal nu in deze tijd van het jaar

[Dit bericht is aangepast door DaRealEvE (15-11-2001).]
Met citaat reageren
Oud 18-11-2001, 15:57
lieveknuf
lieveknuf is offline
Citaat:
DaRealEvE schreef:
Was het om de dag.. de ene dag kan ik het gewoon los laten hangen, volgende dag toch beter staart want dan zit het niet fijn. Heb vrij dik haar.. niet extreem dik maar zeker niet dun
okeeejzz ik heb ok dik haar was het ok om de dag en de 2e dag zit het nog goei mar je moet niet elke dag je haar wassen word het haar nog vetter sorry dan weet ik het nie
__________________
Mi HouDT HeeL VeeL VaN Joe... I STiLL LoF Joe RuTGeR...
Met citaat reageren
Oud 18-11-2001, 16:18
dreadje
Avatar van dreadje
dreadje is offline
Je moet je haar niet elke dag wassen met shampoo want daardoor gaat je 'hoofdhuidvet' weg en wordt dan weer aangemaakt...dus je moet bijvoorbeeld twee keer in de week met shampoo wassen en de rest van de dagen alleen met water, dat helpt echt.
__________________
Open your eyes and look within, are you satisfied with the life you're living?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2001, 18:12
lieveknuf
lieveknuf is offline
Citaat:
dreadje schreef:
Je moet je haar niet elke dag wassen met shampoo want daardoor gaat je 'hoofdhuidvet' weg en wordt dan weer aangemaakt...dus je moet bijvoorbeeld twee keer in de week met shampoo wassen en de rest van de dagen alleen met water, dat helpt echt.
maar als je je haren maar 2x in de week met shampoo wast dat is te weinig want van alleen water op je haar word je haar ook vet dus 2x in de week is te weinig en als je gat douche en je hoeft je haren niet te wassen moet je je haren juist niet nat maken worden ze nog alleen maar sneller vet
__________________
Mi HouDT HeeL VeeL VaN Joe... I STiLL LoF Joe RuTGeR...
Met citaat reageren
Oud 21-11-2001, 20:33
de wijze jodokus
Avatar van de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
ik was het iedere dag want bij mij wordt het echt HEEL snel vet als ik het een dag niet doe valt het gelijk op, en waarom zou ik het dan niet elke dag doen, omdat het dan sneller vet wrdt? ja maar ik was het toch weer, xit nu toch al in dat cirkeltjuh
__________________
Lees de Sp!ts en denk niet na/ loop de massa achterna/stel geen vragen geen gemaar/het staat gedrukt dus is het waar
Met citaat reageren
Oud 22-11-2001, 17:13
lieveknuf
lieveknuf is offline
Citaat:
de wijze jodokus schreef:
ik was het iedere dag want bij mij wordt het echt HEEL snel vet als ik het een dag niet doe valt het gelijk op, en waarom zou ik het dan niet elke dag doen, omdat het dan sneller vet wrdt? ja maar ik was het toch weer, xit nu toch al in dat cirkeltjuh
je hebt volkomen gelijk jah als je het elke dag wast mar vergeet je het een x dan zit je er wel mee
__________________
Mi HouDT HeeL VeeL VaN Joe... I STiLL LoF Joe RuTGeR...
Met citaat reageren
Oud 22-11-2001, 18:47
My$Te®yG!®L
My$Te®yG!®L is offline
Citaat:
DaRealEvE schreef:
Was het om de dag.. de ene dag kan ik het gewoon los laten hangen, volgende dag toch beter staart want dan zit het niet fijn. Heb vrij dik haar.. niet extreem dik maar zeker niet dun

IS de reden van je vet haar. Haar WORDT gewoon vettig als je het zoveel wast! Normaal moet je je haar om de 2-3 dagen wassen, (moeder is kapster,hoor het vaak genoeg ) Ik heb dan wel heel veel én dik haar... Dunner haar is veel vlugger vettig wel


------------------
~Voor je liefhebt moet je leren door de sneeuw te lopen zonder voetsporen achter te laten~ ][Me/ >DEADLY< in love with my babeh

[Dit bericht is aangepast door My$Te®yG!®L (22-11-2001).]
__________________
~Voor je liefhebt moet je leren door de sneeuw te lopen zonder voetsporen achter te laten~ ][/Me >DEADLY< in love with my babeh ;)] O_o
Met citaat reageren
Oud 22-11-2001, 18:47
feline
feline is offline
Ik was t iedere dag...of t nou slecht is of niet..ik weet t inmiddels ook niet meer.
Ik dacht wel dat je haar van heel heet water vetter wordt. Dus met lauw water wassen.
__________________
I'm a good girl, I am...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Heel vettig haar
Isaac Newton
13 03-12-2011 10:22
Lichaam & Gezondheid Vet haar
Hartje
48 04-09-2006 19:24
Lichaam & Gezondheid Vet haar
zoemzoem
13 09-05-2006 16:21
Lichaam & Gezondheid vet haar
flanke
14 23-11-2005 13:38
Lichaam & Gezondheid Vet haar
Faerie
16 31-05-2005 09:41
Lichaam & Gezondheid Vet haar en haartips
Angel Of Faith
13 18-08-2002 21:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49.