Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2012, 16:43
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Hey allemaal,

ik heb behoorlijk last van menstruatiepijnen, vooral erg zeurende buikpijn onderin m'n buik..
ik heb het wel maar 1 of 2 dagen in de maand maar ik vroeg me toch af of iemand iets weet waardoor het minder wordt?

groetjes Daisy
Met citaat reageren
Oud 04-07-2012, 16:46
Verwijderd
Een warme kruik tegen je onderbuik aan is altijd wel fijn . Verder kun je er ook wel gewoon pijnstillers voor nemen.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2012, 16:51
Verwijderd
Sporten is altijd goed bij mij! Fietsen En warme kruik inderdaad, en bij mij baten paracetamols niet, ibuprofen echter wel!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2012, 16:55
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
bij mij werken paracetamols ook echt niet.. maar een warm bad helpt bij mij wel heel goed, maar ik kan niet altijd in bad
maar dan probeer ik de warme kruik wel, dankjewel ^^
Met citaat reageren
Oud 04-07-2012, 17:00
Verwijderd
Tsja, als de ene pijnstiller niet helpt, dan kun je het beste gewoon een andere proberen.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2012, 17:31
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
bij mij werken paracetamols ook echt niet.. maar een warm bad helpt bij mij wel heel goed, maar ik kan niet altijd in bad
maar dan probeer ik de warme kruik wel, dankjewel ^^
Ik zou Aleve Feminax eens proberen. Paracetamol doet bij mij ook niets. Aleve Feminax is heilig
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 04-07-2012, 17:57
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
bij mij werken paracetamols ook echt niet.. maar een warm bad helpt bij mij wel heel goed, maar ik kan niet altijd in bad
maar dan probeer ik de warme kruik wel, dankjewel ^^
Hoeveel paracetamol neem je per keer?
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 04-07-2012, 18:02
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Een warme douche vind ik ook fijn en een kersenpitkussentje of kruik op je buik idd
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 04-07-2012, 18:36
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Hoeveel paracetamol neem je per keer?
2 meestal, maar kben dr mee gestopt wantet helpt gewoon niet..
Met citaat reageren
Oud 04-07-2012, 18:42
Verwijderd
Aleve Feminax.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2012, 19:03
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ok ga ik eens proberen ^-^
Met citaat reageren
Oud 05-07-2012, 09:11
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline
In Ibuprofen zit dezelfde werkzame stof als in Aleve Feminax. Aleve is alleen veel duurder!
__________________
Als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind
Met citaat reageren
Oud 05-07-2012, 13:41
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
In Ibuprofen zit dezelfde werkzame stof als in Aleve Feminax. Aleve is alleen veel duurder!
niet helemaal waar, dat feminax spul is naproxen, een broertje van ibuprofen. Maar het is inderdaad gewoon hele dure zooi dus ik zou lekker een ibu nemen en kijken hoe ver je ermee komt.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 05-07-2012, 15:45
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
In Ibuprofen zit dezelfde werkzame stof als in Aleve Feminax. Aleve is alleen veel duurder!
Het werkt bij mij niet hetzelfde hoor. Ibu werkt veel minder goed en heb ik veel meer last van bij-effecten. Maar het is geen slecht idee om eerst ibu te proberen.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 05-07-2012, 16:04
xxaerxx
xxaerxx is offline
Kruik voor snachts en pijnstiller
Met citaat reageren
Oud 05-07-2012, 16:04
Verwijderd
Aleve Feminax kost een keer acht euro. Daar wil je niet elke maand pijn voor lijden. Bij mij werkt ook niks, ook ibuprofen niet. Ik heb ook ongelooflijk veel buikpijn, word er snachts altijd wakker van en vroeger (voor de aleve feminax tijd) lag ik dan bijna twee uur te janken van de pijn en te trappen met mijn benen enzo. Maar toen ontdekte ik Feminax en dat is nu heilig in mijn leven. Kan gewoon niet zonder
Met citaat reageren
Oud 05-07-2012, 16:48
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Aleve Feminax kost een keer acht euro. Daar wil je niet elke maand pijn voor lijden. Bij mij werkt ook niks, ook ibuprofen niet. Ik heb ook ongelooflijk veel buikpijn, word er snachts altijd wakker van en vroeger (voor de aleve feminax tijd) lag ik dan bijna twee uur te janken van de pijn en te trappen met mijn benen enzo. Maar toen ontdekte ik Feminax en dat is nu heilig in mijn leven. Kan gewoon niet zonder
Mja, ik kan vaak met 1 of 2 feminax-pilletjes m'n menstruatie door, terwijl ik bij paracetamol al rond een uur of 2 's middags op de maximale dosis zat Maar dat neemt niet weg dat het nog steeds handig is om eerst ibu te proberen want als dat goed werkt is het waarschijnlijk wel goedkoper
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 06-07-2012, 17:44
Greenscarfed
Avatar van Greenscarfed
Greenscarfed is offline
Neurofen, helpt super goed bij mij.
raar genoeg als ik bvb dafalgan neem (met paracetamol, neurofen is met ibuprofen) helpt het langs geen kanten
Met citaat reageren
Oud 06-07-2012, 18:40
Verwijderd
Ja, paracetamol werkt goed voor hoofdpijn en voor pijn aan wonden, maar niet zo voor pijn die komt door krampen en ontstekingen. Maar als neurofen werkt zou ik dan weer gewoon lekker merkloze ibuprofen nemen, anders ben je alleen het merk aan het sponsoren
Met citaat reageren
Oud 07-07-2012, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Ja, paracetamol werkt goed voor hoofdpijn en voor pijn aan wonden, maar niet zo voor pijn die komt door krampen en ontstekingen. Maar als neurofen werkt zou ik dan weer gewoon lekker merkloze ibuprofen nemen, anders ben je alleen het merk aan het sponsoren
Nou, dat is echt niet altijd zo hoor, ik had laatst het huismerk van Aleve en dat was echt waardeloos spul. Terwijl de 'echte' Aleve wel helpt.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 09:44
Verwijderd
Citaat:
Nou, dat is echt niet altijd zo hoor, ik had laatst het huismerk van Aleve en dat was echt waardeloos spul. Terwijl de 'echte' Aleve wel helpt.
dan heb jij bij 'echte' Aleve een beter placebo effect .

Of als je Aleve feminax gebruikt, dan ligt het misschien aan de dosering; aleve feminax is 275 mg,generieke naproxen is ook verkrijgbaar als 275 mg, maar ook als 220 mg.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 15:17
robbie14
robbie14 is offline
ga eens bij de huisarts langs, misschien weet hij wat?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 15:18
Verwijderd
Of je gaat aan de pil.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 17:14
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Ik wil wel graag aan de pil, maar mn moeder vindt het onzin alleen voor ongesteldheid, ze vindt datik het alleen moet doen als ik een vriendje heb waarmee ik sex heb, maar dan weetze dus datik sex met iemand dan heb endat wil ik niet ><
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 17:50
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
voor 1 of 2 dagen zeurende buikpijn hoef je toch ook helemaal niet de pil te gaan slikken? Probeer eerst eens de pijnstillers die hier genoemd worden, daar zit vast iets bij dat helpt Daar komt nog bij dat de pil geen wondermiddel is en dat je tijdens de stopweek nog steeds buikpijn kan hebben.

En als je een vriend hebt waar je seks mee wil, kun je maar beter wel de pil (of ander anticonceptiemiddel) gaan gebruiken. Wat maakt het uit dat je moeder weet dat je seks hebt? Ze is niet gek hoor, ze zal echt niet denken dat je voor altijd maagd blijft
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 18:12
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Ja, dat is wel zo
Ik koop de volgende keer wel pijnstillers dan xP
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Menstruatie pijn..
mirthefrissen
7 30-09-2016 06:40
Lichaam & Gezondheid Hevige Menstruatie pijn
Yora
7 29-12-2011 15:42
Lichaam & Gezondheid Het Grote Zwangerschapstopic
Bloem
500 05-11-2006 19:54
Lichaam & Gezondheid Hele erge menstruatie pijn!! help!
Komkommertje
36 28-06-2003 19:05
Seksualiteit een pil tegen menstruatie pijn
BMCLTC
2 20-06-2002 09:48
Lichaam & Gezondheid Wat doen jullie tegen menstruatiepijn?
Somebody Special
24 14-03-2002 12:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:43.