Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2007, 16:12
Gevederde
Gevederde is offline
Al een paar jaar vind ik een van mijn huisgenoten erg leuk. Hij lijkt qua karakter sprekend op mij, komt uit hetzelfde soort milieu, we doen dezelfde studie (hij zit wel in een ander jaar) en we kunnen overal over praten (en dat heb ik maar met 2 jongens in mijn leven ooit echt gehad). Ik weet vrijwel zeker dat hij mij ook leuk vindt. Maar het grote probleem is dat hij al vier a vijf jaar een vriendin heeft. Ik voel me altijd heel ongemakkelijk als zijn vriendin er is. Mijn huisgenoot doet dan heel anders tegen me, zelfs licht vijandig. Ik probeer altijd aardig te zijn tegen zijn vriendin, maar het voelt niet relaxed. Een tijdje terug ben ik een paar keer uit geweest met mijn huisgenoot en z'n vrienden en gisteren had ik een housewarming van een van zijn vrienden. Mijn huisgenoot en ik gingen daar gisteren allebei heen en daarna gingen we met z'n allen naar een groot feest. Dat was heel gezellig. Ik had die test van wat voor single ben jij? op onze online kooklijst gezet en we hadden het erover wat voor soort type we zochten. Hij vroeg mij op wat voor soort type jongens ik viel. Toen zei ik, lichtelijk aangeschoten, dat ik op iemand als hem viel, maar dat die dan wel vrijgezel moest zijn. Hij reageerde niet heel verbaasd, wss had ie dat al een heel klein beetje verwacht oid en hij leek zelfs er blij om (de vorige keer dat hij mij dat vroeg, deed ik alsof ik dat niet wist). Maar ja.. De vrienden waarmee ik was deden al voor de grap, dat wij een mooi koppel waren. Begrijp me niet verkeerd.. ik weet ook wel dat daar absoluut geen sprake van is als hij nog een vriendin heeft. Toen we thuis waren hebben we nog een tijdje gepraat en toen we richting onze eigen slaapkamers liepen sloeg hij zijn arm half om me heen en gaf me onverwachts een zoen op mijn wang. Dat had ik niet echt zien aankomen. Ik voelde me eventjes licht verward, maar toch voelde het heel vertrouwd. Nu is mijn vraag aan jullie. Vinden jullie het normaal dat mijn huisgenoot mij zoent op mijn wang. Oke, ik geef toe het klinkt niet heel erg en het stelt ook niet heel veel voor verder maar deze jongen zou zoiets echt niet zomaar doen. Maar goed. Ik heb even advies nodig. Is er nog hoop voor mij of is het een verloren zaak? Ik weet niet hoe het met zijn relatie met zijn vriendin gaat. Is het aan te raden om daar eens slinks naar de vragen? Heeft iemand nog tips om hiermee om te gaan? Een vriendin raadde mij al aan, om dan eens te kijken of er in zijn vriendengroep geen leuke jongens zijn die op hem lijken, maar zo werkt dat niet bij mij helaas
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2007, 16:24
Verwijderd
Nou als je 'm wil, gewoon stoken in zijn relatie. Voornaamste nadeel is dat als hij vreemd wil gaan met jou, de kans groot is dat hij dat weer zal doen als hij bij jou is.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 18:08
mara18
mara18 is offline
Welke signalen geeft hij verder nog waardoor je vrijwel zeker bent dat hij je leuk vindt?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 19:41
Anaïs
Avatar van Anaïs
Anaïs is offline
Niet doen... Als hij gelukkig is met zijn vriendin, mja dan heb jij pech vrees ik. Hij vindt je vast wel leuk, maar misschien enkel vrienschappelijk? Wanneer hij single is, zou het een andere zaak zijn natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 13:27
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
[1
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..

Laatst gewijzigd op 15-11-2011 om 22:08.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 16:13
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
tsja lastig, maar ik denk dat ie jou wel ziet zitten maar zn vriendin toch vertrouwder is etc. Dus dat hij het maar zo laat. en die kus kan gewoon een domme actie zijn geweest in een opwelling, op dat moment betenkde het dat ie jouw leuk vind, mar de volgende dag heb je er al weer spijt van.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 19:12
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
en stel nou dat hij zijn vriendin verlaat, gaat hij zich echt niet binden hoor! dan gaat ie eerst rondneuken dacht ik zo,
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 21:45
Safraan
Safraan is offline
vergeet het

ga nooit voor een jongen die al in een relatie zit. Verlaat hij haar voor jou, zit de kans er dik in dat hij jou even later ook verlaat voor een ander, of gewoon omdat hij even vrijgezel wil zijn.
Blijft hij wel bij je, dan moet je de eerste tijd rekening houden met een verwerkingsproces.

daarentegen heeft een fris nieuw ongebonden vriendje geen bagage. veel leuker dus.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 22:48
bamboocha
Avatar van bamboocha
bamboocha is offline
Die kus kan natuurlijk van alles betekenen.. Waar ik zelf gelijk aan dacht toen ik het las, was een vriendschappelijke kus.. Gewoon zo van 'wat ben je toch ook een lieverd' als een gewone vriendin.. zeg maar.. Snap je? Zo'n soort kus die iemand je kan geven na bijvoorbeeld een goed gesprek.. of als je net als vader/dochter, broer/zus of uiteraard als vrienden aan elkaar geeft.
Maar goed.. Ik zeg al.. het kan van alles zijn.. Het ligt er ook maar net aan hóe die kus overkwam.. en hoe hij er bij keek etc. etc.
Dat weten we allemaal niet natuurlijk.. dat is aan jou.
Maar ik zou in ieder geval niet gaan stoken.. Net als de rest zegt, heb je dikke kans dat als hij haar verlaat voor jou, hij ooit hetzelfde kan gaan doen bij jou voor een ander..

Veel succes er verder mee!
__________________
only dead fish go with the flow
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 09:00
Verwijderd
Citaat:
Die kus kan natuurlijk van alles betekenen.. Waar ik zelf gelijk aan dacht toen ik het las, was een vriendschappelijke kus.. Gewoon zo van 'wat ben je toch ook een lieverd' als een gewone vriendin.. zeg maar.. Snap je? Zo'n soort kus die iemand je kan geven na bijvoorbeeld een goed gesprek.. of als je net als vader/dochter, broer/zus of uiteraard als vrienden aan elkaar geeft.
Dat denk ik ook.

En nouja, als je gaat stoken in je relatie is er sowieso een dikke kans dat hij een grafhekel aan je krijgt, dus dat moet je niet gaan doen. Je kunt hopen dat het vanzelf uitgaat. Of proberen om hem uit je hoofd te zetten.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 12:11
Smokin'
Smokin' is offline
Ja hij vind het helemaal het einde. Daarom heeft hij een relatie met een ander.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 15:49
bamboocha
Avatar van bamboocha
bamboocha is offline
En als je een keer een gesprek met hem aangaat waarin je hem verteld wat je voor hem voelt, en dat je niet precies weet hoe je er mee om moet gaan ivm zijn relatie enzo?.. Het is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.. Maar het is wel de beste manier om aan je antwoorden te komen.. En hij kan er natuurlijk gelijk op reageren.
__________________
only dead fish go with the flow
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 16:14
bingomassacre
bingomassacre is offline
Citaat:
vergeet het

ga nooit voor een jongen die al in een relatie zit. Verlaat hij haar voor jou, zit de kans er dik in dat hij jou even later ook verlaat voor een ander, of gewoon omdat hij even vrijgezel wil zijn.
Als iemand zijn/haar huidige vriend(in) verlaat, omdat er een ander in het spel is, maakt dat hem nog geen ontrouwe hond. Mensen gaan heel vaak uit elkaar omdat er een ander in het spel is gekomen Daar kun je niks aan doen, dat kan gebeuren. Kijk als die dude nu al een tijdje met haar vreemdging, dan zou het een ander verhaal zijn.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 16:40
Verwijderd
Ik zou als ik jou was voor de leesbaarheid eens alinea's aanbrengen in je tekst. Nu heb ik je relaas niet gelezen en kan ik je ook geen advies geven.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 17:49
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
En als je een keer een gesprek met hem aangaat waarin je hem verteld wat je voor hem voelt, en dat je niet precies weet hoe je er mee om moet gaan ivm zijn relatie enzo?.. Het is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.. Maar het is wel de beste manier om aan je antwoorden te komen.. En hij kan er natuurlijk gelijk op reageren.
uuuh dat zou ik dus nooit doen, dan ben je echt een dikke kneus. Je vraagt toch ook geen verkering meer!?
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 18:34
madelief21
madelief21 is offline
Je moet voor jezelf heel goed bepalen wat je wilt! Wil je zoenen en verder niets met hem dan maakt het niet veel uit dat hij bezet is. Immers is het zijn verantwoordelijkheid. Wil je wel iets met hem zou ik me zeker niet voor een eenmalige kus uitlenen. Ga ook zeker niet stoken, dat heeft totaal geen klasse.

Succes.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 18:36
Verwijderd
Poepkind: NeeÉ Ik vindt dat eigenlijk nog wel schattig, iemand om verkering vragen. Ligt er ook aan hoe.

Ontopic, mischien kun je hem vertellen dat je hem wel leuk vindt maar er verder niks mee doen.... en als hij er dan wat mee doen wil, allee.

Andermans waren blijf je af. Dat is wel zo fatsoenlijk, voor de rest zou ik niet te veel lezen in die kus op je wang, ik heb zelf een aantal goede vriendschappen waarin zoeits af en toe wel voorkomt, en dat betekend verder niets dan dat wij omelkaar geven als vrienden.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Je moet voor jezelf heel goed bepalen wat je wilt! Wil je zoenen en verder niets met hem dan maakt het niet veel uit dat hij bezet is. Immers is het zijn verantwoordelijkheid. Wil je wel iets met hem zou ik me zeker niet voor een eenmalige kus uitlenen. Ga ook zeker niet stoken, dat heeft totaal geen klasse.

Succes.

Met jongens zoenen die al jaren een vriendin hebben heeft ook geen klasse dus dat maakt wel iets uit. (En ja, de pot zegt de ketel... ik doe soms ook stomme dingen)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-09-2007, 20:27
Gevederde
Gevederde is offline
Citaat:
Nou als je 'm wil, gewoon stoken in zijn relatie. Voornaamste nadeel is dat als hij vreemd wil gaan met jou, de kans groot is dat hij dat weer zal doen als hij bij jou is.
Hmm ja. Daar heb je gelijk in. Maar ik zou nooit iets met hem willen hebben zolang hij nog een vriendin heeft. Dus vreemdgaan wordt 'm iig niet..
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 20:41
Gevederde
Gevederde is offline
Citaat:
Misschien maak je er meer van dan het is. Twee mogelijke scenario's:
1) hij heeft oprecht interesse in je en die kus was een teken van liefde
2) hij heeft medelijden met je en die kus was meer een troostkus

Mijn advies: vraag erna. Ga niet eindeloos lopen gissen maar spreek hem er terloops op aan "die kus van toen, moet ik daar meer van denken?". En breng het niet al te dramatisch maar luchtig.

Verder: ga niet lopen stoken in de relatie. As ik erachter zou komen dat er een meisje loopt te stoken zou ik haar zeer hardhandig aanpakken. Nee, als hij je echt wil, hoef jij daar niet eerst zijn relatie voor kapot te gaan maken, die gaat dan vanzelf stuk, en dan hou jij een gevoel van eigenwaarde over en de bevestiging dat hij je écht wil om jou.

Maar, begin maar eens met vragen.
Er naar vragen lijkt me eigenlijk niet echt een tof plan. Ik bedoel, het was maar een kus op m'n wang en geen echte kus. Volgens mij sla je dan echt een flater als je zoiets vraagt.. misschien is het anders als je geen huisgenoten bent. Waarschijnlijk hebben jullie gelijk en is het alleen maar een vriendschappelijk kus geweest en kan ik hem maar beter vergeten.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 20:46
Gevederde
Gevederde is offline
Citaat:
En als je een keer een gesprek met hem aangaat waarin je hem verteld wat je voor hem voelt, en dat je niet precies weet hoe je er mee om moet gaan ivm zijn relatie enzo?.. Het is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.. Maar het is wel de beste manier om aan je antwoorden te komen.. En hij kan er natuurlijk gelijk op reageren.
Ja dat is wel heel direct idd. Maar ik zei op dat feest al dat ik op iemand als hem viel, maar dat die dan wel vrijgezel moest zijn. Na zo'n opmerking lijkt het me toch redelijk duidelijk dat ik hem leuk vind. Of hij moet echt met een bord voor z'n kop lopen
Wat ik wel nog even ga doen, is zeggen dat ik het niet leuk vind dat hij vaak zo onaardig doet tegen mij als zijn vriendin erbij is en dat ik dat toch niet verdien.. dat doet ie vast niet bewust (mss dat ik me daarna ook minder ongemakkelijk voel als z'n vriendin op bezoek is).
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 00:13
Verwijderd
Citaat:
Ja dat is wel heel direct idd. Maar ik zei op dat feest al dat ik op iemand als hem viel, maar dat die dan wel vrijgezel moest zijn. Na zo'n opmerking lijkt het me toch redelijk duidelijk dat ik hem leuk vind. Of hij moet echt met een bord voor z'n kop lopen
Het blijft een man he
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 10:22
Verwijderd
Citaat:
vergeet het

ga nooit voor een jongen die al in een relatie zit. Verlaat hij haar voor jou, zit de kans er dik in dat hij jou even later ook verlaat voor een ander, of gewoon omdat hij even vrijgezel wil zijn.
Blijft hij wel bij je, dan moet je de eerste tijd rekening houden met een verwerkingsproces.

daarentegen heeft een fris nieuw ongebonden vriendje geen bagage. veel leuker dus.
I most strongly disagree.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 10:48
Ireth69
Ireth69 is offline
Om duidelijkheid vragen. Hij kan dit niet continu blijven doen, dan speelt hij met jouw gevoelens en zijn vriendin weet niet wat er zich tussen jullie 2 afspeelt. Straks zoent ie je op je mond... En dan? Jij bent gek op 'm, dus je zal terugzoenen. Maarja, what about his girlfriend?
Duidelijkheid!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Nou als je 'm wil, gewoon stoken in zijn relatie. Voornaamste nadeel is dat als hij vreemd wil gaan met jou, de kans groot is dat hij dat weer zal doen als hij bij jou is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-09-2007, 12:27
Gevederde
Gevederde is offline
Citaat:
Om duidelijkheid vragen. Hij kan dit niet continu blijven doen, dan speelt hij met jouw gevoelens en zijn vriendin weet niet wat er zich tussen jullie 2 afspeelt. Straks zoent ie je op je mond... En dan? Jij bent gek op 'm, dus je zal terugzoenen. Maarja, what about his girlfriend?
Duidelijkheid!
Hmm ik denk niet dat het in zo'n vaart zal gaan.. Hij weet ook pas net (als hij de hint begreep) dat ik hem leuk vind. Eigenlijk weet ik niet of hij vaker zo doet na het uitgaan. Hij keek er wel bij, alsof hij wel wist dat het niet zo hoorde. Het beste lijkt het me om gewoon normaal tegen heb te doen. Over iets meer dan een maand ga ik weer met hem en nog wat vrienden uit, dan let ik er wel op hoe hij zich dan gedraagt.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 13:12
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Je zegt eerst dat je zeker weet dat hij je leuk vind maar even later ben je daar dan weer niet zo zeker van. Tegenstrijdig hoor.

Stoken is wel het domste wat je kunt doen, als je geen gewetensproblemen hebt en het niet al te erg vind om vijanden te maken, moet je dat vooral doen

Ik denk dat je gewoon wat meer moet uitgaan en niet meer zoveel contact met hem moet hebben zodat je aandacht van hem word afgeleid. Hij heeft al jaren een vriendin dus hij is niet echt een optie. Tenzij je van vreemdgangers houdt maar dan moet je later niet klagen als jou hetzelfde overkomt.
__________________
Speak softly and carry a big stick
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 13:17
Gevederde
Gevederde is offline
Citaat:
Je zegt eerst dat je zeker weet dat hij je leuk vind maar even later ben je daar dan weer niet zo zeker van. Tegenstrijdig hoor.
Ik ben er wel vrijwel zeker van dat hij mij leuk vindt. Maar hij weet pas net dat ik hem ook leuk vind Dat is net wat anders..
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 13:19
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Ja hoor, jij vindt die gast al jaren leuk en je weet dat hij je dus ook wel ziet zitten. Waarom is er dan nog niets gebeurd?
__________________
Speak softly and carry a big stick
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 13:30
Gevederde
Gevederde is offline
Citaat:
Ja hoor, jij vindt die gast al jaren leuk en je weet dat hij je dus ook wel ziet zitten. Waarom is er dan nog niets gebeurd?
Omdat ie een vriendin heeft natuurlijk. Anders had ik wel eerder actie ondernomen he
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 13:34
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Misschien dat hij je wel ziet zitten als in''lekker ding en wel aardig'' maar niet in als relatiemateriaal. Want anders had hij zijn vriendin toch al gedumpt en was hij voor jou gegaan? Denk ik dan.

Maar wat voor actie ga je dan ondernemen want zo'n hint begrijpen mannen echt niet hoor
__________________
Speak softly and carry a big stick
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 14:18
bingomassacre
bingomassacre is offline
he's just not that into you.
een kus op je wang betekent geen drol. hij geniet waarschijnlijk van de aandacht die jij hem geeft, hij is niet blind natuurlijk weet hij dat jij hem leuk vindt en een beetje egostreling/geflirt vindt menig mens erg fijn. Om daar nou een relatie voor op te geven..
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 17:50
Verwijderd
niks mis met oerhollandse verzuiling

maar kus op de wang means shit en hij heeft een relatie en geeft die niet op, dan weet je genoeg
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 20:31
Gevederde
Gevederde is offline
Citaat:
niks mis met oerhollandse verzuiling

maar kus op de wang means shit en hij heeft een relatie en geeft die niet op, dan weet je genoeg
Ja, het is een vrij kansloze zaak. Ik had even wat advies nodig, maar dat heb ik nu goed gekregen Als je er zelf midden in zit, ben je niet echt objectief. Ik zal hem proberen te vergeten en naar een ander uitkijken.. (zonder wanhopig te zijn natuurlijk )
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 17:37
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Als je er zelf midden in zit, ben je niet echt objectief.
Op die manier mag je er gerust vanuit gaan dat hij je hint niet begrepen heeft.

Citaat:
Ik zal hem proberen te vergeten en naar een ander uitkijken..
Lijkt me het beste. Ook al denk ik dat ik in jouw situatie (als hij echt al zo lang in je hoofd speelt) toch eens zo duidelijk mogelijk al mijn kaarten op tafel smijten. Toch als je er voor jezelf heel zeker van kan zijn dat jullie een veel mooier koppel kunnen zijn dan hij en die ander nu is. Als het dan wel lukt (kans lijkt me verschrikkelijk klein): prima. Als het dan ook niet lukt wordt het voor jou wel wat gemakkelijk om er echt een punt achter te zetten. Nare vragen als "What if?" kan je zo tenminste vergeten, en dan weet je tenminste dat zijn keuze duidelijk is. Want heb je nu? Een kus op de wang van je prins op het witte paard na een leuke avond... mja, daar kom je echt niet veel verder mee.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 20:05
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
Citaat:
Misschien maak je er meer van dan het is. Twee
2) hij heeft medelijden met je en die kus was meer een troostkus
De situatie van de TS doet me denken aan iets wat een vriend ooit voorgehad heeft en ALS ik me daar op zou kunnen baseren hebben we idd te maken met geval 2).

Ik denk dat hij je leuk vindt als vriendin en goed weet dat je verliefd op hem bent, maar daar zelf niet goed weet daar mee om te gaan, en je daarom maar kust op de wang. Die gespannen sfeer waarover je het hebt klinkt ook herkenbaar, en ik vermoed dat je het risico loopt hem te verliezen als vriend als je aanstalten maakt om een relatie met hem aan te gaan.
__________________
And fall on my face on somebody's new-mown lawn
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-09-2007, 20:08
Gevederde
Gevederde is offline
Citaat:
De situatie van de TS doet me denken aan iets wat een vriend ooit voorgehad heeft en ALS ik me daar op zou kunnen baseren hebben we idd te maken met geval 2).

Ik denk dat hij je leuk vindt als vriendin en goed weet dat je verliefd op hem bent, maar daar zelf niet goed weet daar mee om te gaan, en je daarom maar kust op de wang. Die gespannen sfeer waarover je het hebt klinkt ook herkenbaar, en ik vermoed dat je het risico loopt hem te verliezen als vriend als je aanstalten maakt om een relatie met hem aan te gaan.
Ik denk dat je gelijk hebt. Of het een troostkus was weet ik niet, maar iig was het meer een vriendschapskus.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 20:21
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Hij vindt jou leuk, maar wil zijn vriendin niet kwijt. Zolang hij zijn vriendin niet kwijt wil kunnen jullie beter niet meer in 1 huis wonen, dat zal fout gaan vroeg of laat. Of hij geeft zijn vriendin op voor jou, of hij verhuist, dat is het best.

Mark.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 21:12
bamboocha
Avatar van bamboocha
bamboocha is offline
Citaat:
uuuh dat zou ik dus nooit doen, dan ben je echt een dikke kneus. Je vraagt toch ook geen verkering meer!?
Je gevoelens uitspreken is toch wel iets anders dan verkering vragen lijkt mij..
Je kan ook een beetje sneaky naar z'n relatie vragen.. hoe het zit enzo.. en dat hij gaat zeggen hoe geweldig het allemaal niet is.. en dat je je dan nog kutter voelt.. dat lijkt me nl minder leuk.
Ik denk gewoon dat je misschien beter tegen iemand kunt zeggen hoe je je voelt.. en dat je weet dat hij in een relatie zit, en dat je dus niet weet hoe je er mee om moet gaan.. Kan hij er een beetje rekening mee houden..
Ik weet niet hoe jij m'n post begrepen hebt Maar ik bedoel gewoon dat ze misschien beter eerlijk kan zeggen hoe ze zich voelt tegenover hem ipv het opkroppen en wie weet wat hij te zeggen heeft.. toch?
__________________
only dead fish go with the flow
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:53.