Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2002, 17:18
The Crash Bash
Avatar van The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Een paar moppen.

De zeepmachine.
-----------------------
Een man is een avondje uit geweest en is zo zat dat hij niet meer weet waar hij wooont. Dus gaat hij maar een kant op. Op een bepaald moment ziet hij een poort en belt daar aan. Het blijkt een klooster te zijn want er doet een non open. De non vraagt wat er is en de man vraagt of hij kan blijven slapen en de non stemt in. Maar hij heeft geen pyjama bij zich dus gaat hij maar in zijn blootje in bed liggen. 's Nachts moet hij heel nodig naar het toilet, dus gaat hij heel voorzichtig naar de gang, kijkt of er nergens een nonnetje loopt en gaat snel naar de wc. Hij pist en wast zijn handen. Opeens ziet hij twee stukken zeep liggen en denkt dat hij die nog wel eens kan gebruiken. Dan gaat hij terug naar de gang. Maar hij heeft niet gekeken of er een nonnetje is, want hij is zo blij dat hij twee stukken zeep heeft. Dan blijkt dat er toch wel een non op de gang is! De man blijft stilstaan met zijn handen in de lucht. Denkt dat nonnetje: "Wat is dat nou?" En gaat recht naar de man, trekt aan zijn lul en meteen laat de man een stuk zeep vallen. "We hebben een zeepmachine, we hebben een zeepmachine," roept het nonnetje door de gangen.
Meteen komt er een andere non aangelopen en vraagt: "Waar?"
"Daar, daar," zegt de eerste non, "trek maar aan dat dingetje."
En weer wordt er aan de man zijn lul getrokken en laat hij het laatste stuk zeep vallen. Dan roepen alletwee de nonnetjes: "We hebben een zeepmachine, we hebben een zeepmachine!"
Er komt nog een non aanlopen en vraagt ook waar de zeepmachine dan wel is. Dan zeggen de andere twee nonnetjes: "Daar trek maar aan dat dingetje."
En dus doet de non dat, maar de man heeft geen zeep meer en blijft stil staan. "Er komt niets uit," zegt de derde non.
"Gewoon blijven trekken," zegt de tweede.
Dus blijft de non trekken. Op een gegeven moment roept de non het uit en laat haar handen zien die een kommetje vormen. "Kijk, kijk, ik heb shampoo!"


Peggy, een dom blondje
---------------------------------
Op een kille dag middin de winter stopt een vrachtwagen voor een rood verkeerslicht. Achter deze wagen rijdt een dom blondje. Zij stopt achter de vrachtwagen, stapt uit, klopt op de deur van de vrachtwagen en roept: "Meneer, ik ben Peggy en u verliest uw lading!" De vrachtwagenbestuurder wil wel antwoorden, maar net op dat moment wordt het licht groen en rijdt hij door. Bij het volgende licht begint het blondje opnieuw met het hele gedoe. Maar ook deze keer vertrekt de vrachwagenchauffeur, zonder zelfs maar te letten op het domme blondje. Hij heeft echter geen geluk, want ook de volgende lichten staan op rood. Het blondje, ondertussen behoorlijk op haar tenen getrapt, stapt opnieuw uit, gaat voor de vrachtwagen staan en roept heel luid: "Meneer, ik ben Peggy en u verliest uw lading!"
Waarop de man geïrriteerd zijn raampje opent en tegen het blondje roept: "Mevrouw, ik ben Eric en ik strooi zout!"

Tien adviezen voor TV kijkende domme blondjes
Schuine strepen op het beeldscherm?
-----------------------------------------------------------------
- Uw zoon scheert zich, verbiedt het hem!
De beelden zijn dubbel.
- Minder alcohol en meer melk drinken.
Wel beeld, maar geen geluid.
- Er wordt een stomme film uit 1921 uitgezonden.
U heeft geen ontvangst.
- Nakijken of u eigenlijk wel een TV heeft staan en geen magnetron.
Geen beeld, maar wel geluid.
- U zit voor de achterkant van het toestel.
Geen beeld en ook geen geluid.
- De stekker is uit het stopcontact gevallen.
Geen beeld, maar zeer goed geluid.
- U hoort de radio.
Het beeld tuimelt, maar geen muziek.
- U kijkt in het venster van de wasmachine.
U ziet alleen sneeuw.
- Het is winter.
U kijkt naar een slecht programma.
- Uw toestel is in orde

Te lange penis.
-----------------------
Een man komt bij de dokter en zegt: "Mijn penis is 50 centimeter en dat vind ik eigenlijk te lang, kunt u daar wat aan doen?"
"Nee," zegt de dokter, "maar ik weet wel iemand die er wel wat aan kan doen."
"Wie dan en wat moet ik doen?" vraagt de man.
"Nou, je moet naar het bos gaan en de kabouter opzoeken en als je de kabouter vindt, moet je vragen of hij met je wil trouwen. Hij zegt waarschijnlijk nee en dan is je penis 10 centimeter korter."
Dus de man gaat naar het bos, vindt de kabouter en zegt: "Wil je met me trouwen?"
De kabouter kijkt de man verbaast aan en zegt: "Nee!"
En inderdaad, zijn penis wordt maar zo 10 centimeter korter. Maar 40 centimeter vindt de man nog steeds te lang. En hij denkt: "Ik zoek die kabouter gewoon nog een keer op, dan is hij perfect." En hup, weer naar het bos en de kabouter zoeken. De man vraagt weer of de kabouter met hem wil trouwen.
De kabouter, ondertussen boos geworden, zegt weer: "Nee!"
En dus wordt de penis van de man weer 10 centimeter korter. Maar na wat uitproberen vindt de man hem toch nog te lang en rent snel weer naar het bos, zoekt de kabouter op en vraagt: "Wil je met me trouwen?"
De kabouter is ondertussen witheet van woede en schreeuwt: "Nee, nee en nog eens nee!"

Stier in Wedden Dat.
------------------------------
Boer Krelis komt met zijn stier Nelis in "Wedden Dat" en trots vertelt hij de quizmaster dat de stier moeiteloos tien koeien achter elkaar kan dekken en dat binnen drie minuten. De weddenschappen worden afgesloten en Nelis gaat aan de slagDe eerste vijf gaan prima, maar dan gaat het wat moeizamer en bij de negende koe gaat Nelis definitief door zijn hoeven. "Hoe kan dat nou?" roept de olijke spelleider verbaasd.
"Ik snap er ook niets van," antwoordt de diep teleurgestelde boer, "bij de generale repetitie, tien minuten geleden, ging het nog best."

Werken in Amsterdam.
--------------------------------
Een man komt van zijn werk thuis en ziet in de huiskamer een paar koffers staan. "Waar denk jij dat je heengaat," vraagt hij zijn vrouw.
"Ik ga naar Amsterdam. Als vrouw krijg je daar 75 euro per keer als je een man pijpt. Nou, en toen dacht ik bij mezelf: 'als ik het voor jou gratis doe, kan ik me er ook voor laten betalen.'" De man bedenkt zich geen moment, rent naar boven en komt binnen 5 minuten met een gepakte koffer terug.
"Wat is hier de bedoeling van?" vraagt de vrouw.
"Nou, zegt de man, "ik ga met je mee. Ik wil wel eens zien hoe jij rondkomt met 150 euro per jaar."
__________________
What if tomorrow the war could be over? Isn't that worth fighting for? Isn't that worth dying for?Friends: Denise 01, Lionheart.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-10-2002, 17:24
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 17:26
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Moeten wij nu ook moppen
gaan vertellen ofzo?
*gaat alvast denken*
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 17:28
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Betamethason schreef:
Moeten wij nu ook moppen
gaan vertellen ofzo?
*gaat alvast denken*
neuh, die kan je gewoon knippen-plakken van andere sites
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 17:29
Feestbeest nummer 1
Avatar van Feestbeest nummer 1
Feestbeest nummer 1 is offline
__________________
Please...refrain from the taking of flash photography, as the lesbians may attack you!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 18:00
The Crash Bash
Avatar van The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Je moet geen moppen insturen ik wil jullie gewoon wat humor laten beleven.
__________________
What if tomorrow the war could be over? Isn't that worth fighting for? Isn't that worth dying for?Friends: Denise 01, Lionheart.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 18:18
the tourist
the tourist is offline
Leuk
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 17:52
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Lees ze vanavond of morgenavond wel.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 12:14
The Crash Bash
Avatar van The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:
Lees ze vanavond of morgenavond wel.
ok
__________________
What if tomorrow the war could be over? Isn't that worth fighting for? Isn't that worth dying for?Friends: Denise 01, Lionheart.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 20:15
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Whahahahahahahahahaaaaa ze zijn goed joh!!!!!!!!!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 20:23
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Die Zeepmachine is echt heel er gslehct
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 12:08
skyscraper
Avatar van skyscraper
skyscraper is offline
lopen 2 tamponnen over de noordpool, zegt de ene tegen de andere, koud he, zonder muts...
__________________
je freakt niet
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 16:19
Verwijderd
het is geel en lacht je uit:

Bananananananaaa
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Moppen
Mr.Oizo
8 10-02-2004 08:11
Beleidszaken racisme op de kantine?
Joostje
246 13-01-2004 22:34
Beleidszaken forum \o/
Violence Fetishist
109 22-07-2003 16:22
Lifestyle gothics
Verwijderd
102 16-04-2003 23:30
Seksualiteit Mop
lamer82
4 15-08-2002 12:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:29.