Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2010, 12:31
Trouble_maker
Trouble_maker is offline
Jah, ik wil vertellen over mijn ervaaring met blowen.
Ik wist namelijk niet dat je er zoo van bad kon gaan.

Het was vrijdag avond. Ik en een vriendin zouden bij een vriendin wat gaan blowen, allemaal heel relext toen nog.
Ik moets wel om 12 uur me vader bellen. om te laten weten hoelaat ik naar huis zou komen. Daar was ik al lichtelijk over aan het stressen.
Een paar vrienden die ik niet kende kwamen en zij draaide hele sterke joinds.
Ik heb al een paar keer eerder geblowd, ging toen allemaal wel chill.met een eenorme lachkick, al kan ik die ook wel krijgen zonder drugs.
En mijn eerste stonede ervaring was al op me'n 5e toen ik perongelijk space cake had gegeten. (al heeft dat er niets mee te maken.)

Nougoed, zitten we daar dus met ze alle aan het tafel een bak Tum Tum's leeg te eten. Ooh wat was dat lekker! Me vriendin zat naast me op de stoel en die vond het allemaal welgrappig enzo. Maa ik werd ineens bang, het was nogmaar 11 uur, alleen ik voelde me wel heel sloom.
Toen begon ik te denken, dat dit hele leven zo nep over komt, dat alles niet echt is., zo raar, Dat ik altijd een keuzee moet maken,
Ik heb dit weleens eerder gehad, al vanaf me 6, zover ik kan herinneren, maar nu sloeg ik er in door.
Ik dacht dat ik door de drugs naar het echt leven was gestapt en dat ik het vreemd vond dat al die mensne om me heen niet zagen dat ze maar het spelletje mee speelde, Het was toch maar allemaal volgens het lot.
Ik zag alles in een waas. en ik stond op en liep naar de keuken, met de gedachte: "ik heb teveel boeken gelezen, over psygose en doorgedraaie persoonen. en nu gebeurd het mij"

toen raakte ik echt in paniek en ik zakte inelkaar voor de koelkast.
Het voelde allemaal zo cliché. Ik zat daar zo en ik dacht: ik moet gewoon hier gaan zitten, doen alsof ik ga slapen, dan komt het goed."
Maar toen kwam een vriendin naar me toe, die ook heel cliche vroeg: ooh gaat het goed met je. wat is er? voel je je niet goed?
En ik daht: gewoon de gewenste andwoorden geven. om water vragen.
En het water proefde zoooooo lekker en vervrissend!
Daarna kwam de andere vriendin, heemaal in een lachkick, ze vond het wel grappig dat ik zo serieus zei dat ik een bad trip had.
Ben toen even op het balkon gaan staan en allen werd weer een beetje normaal met het moment. (dus nietmeer zo vertraagt)
Gepraat met de vriendin en ik kwam weer langzaam in normaal dus kwam weer aan tafel zitten.
Toen meteen weer een paniekaanval. Ik moets me vader nog bellen. 't was half 12 dus ik besloot maar naar huis te gaan.
Fietsen ging prima, als ik er maar niet teveel over na moets genken ging het wel.
Ooh ik heb geweldige, fasineerende dingen gezien onderweg. niet te beschijven..

Thuis aangekomen kwam me vader met vervelende vragen. hij zag het meteen aan me dat ik iets gebruikt had en begon gewoon heel saai tegen me te praten en liet me de was ophangen zodat ik iets te doen had en niet weer bedon door te denken.

Toen ik in bed lag met knaaaalende koppijn viel ik zo in slaap.
en vanmorgen was het weer normaal. en kwam alles weer terug. Zometeen krijg ik vast een preek van me vader.
Maargoed, ik kan hem eerlijk vertellen; Dit was eens, en waarsijnlijk nooit meer.



Euhm, ja dit moets ik even vertellen, Heeft iemand van jullie weleens zoiets gehad?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2010, 09:34
Verwijderd
ja sommige dingen herken ik wel een beetje, wel van een lsdtrip maar komt op het zelfde neer. maar ik ben nu echt te gaar om dat duidelijk hier te typen dus ik post later wel
Met citaat reageren
Oud 24-01-2010, 11:52
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Je gedachten klinken vrij bekend en die heb ik ook wel eens gehad hoewel ik het zelf nooit als vervelend heb ervaren. Bij mij helpt het altijd vrij goed om er met iemand over te praten zodat ik ze kwijtraakt hoewel ik het alleen in de begintijd gehad heb. Later ben ik aan het gevoel en alles gewend geraakt en het gaat eigenlijk nooit meer fout. Het zou kunnen dat het door het stressen vooraf heeft kunnen gebeuren. Als je je al niet goed voelt voordat je er aan begint is de kans dat het fout gaat ook alleen maar groter.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2010, 09:39
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Je kan angstig/paniekerig worden van (teveel) blowen. Toen ik net begonnen was heb ik dat ook wel eens gehad, ben zelf ook wel eens in elkaar gezakt en een half uur later weer wakker geworden. Ik denk toch getriggert doordat je niet helemaal op je gemak was, misschien door de mensen die erbij waren en je niet kende.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2010, 17:06
Toneless
Avatar van Toneless
Toneless is offline
Ik denk dat je als je het nog een keer gaat proberen beter rustig aan kan doen en alleen met mensen die je kent. Denk ook gewoon chill en denk er niet te moeilijk. Ik zeg ALS je het nog een keer gaat proberen. Snap dat het na zo een ervaring ophoud .

Ik ben nog nooit bad gegaan, alleen een beetje misselijk. Kan me dus ook niet echt inleven in jou verhaal.

En s'nachts de was doen?
__________________
Good times we can't repeat.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Algemeen tripreport topic
Verwijderd
413 09-02-2017 23:04
Drugs & Alcohol welke drugs veranderen je stemming
naam ingebruik
32 03-07-2011 13:16
Drugs & Alcohol Is dit een bad trip?
Prepagata
14 17-02-2010 13:59
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Duits spreekbeurt
tommyboy5
7 03-06-2009 21:35
Drugs & Alcohol bad trips
!KiTTiE!
26 29-12-2004 19:47
Drugs & Alcohol drugs are bad!!!
sb666
24 08-02-2002 17:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:14.