Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-12-2011, 15:28
wezzywez
wezzywez is offline
Hallo iedereen! Ben vrij nieuw op het forum dus ik dacht dan maar te openen met een knaller Ik heb namelijk een manier gevonden waarmee je op het internet ECHT geld kan verdienen. Zonder dat je eerst geld moet uitgeven om een zogenaamd "startpakket" te kopen. Ik ben namelijk zelf al talloze keren het slachtoffer geweest van zo'n oplichters!!! (ben soms nogal naïef)

Maar dus... Onlangs kreeg ik van iemand een link over een nieuwe zoekmachine, ... genaamd. Die zoekmachine staat bijna op punt maar om hun product te promoten hebben de makers een systeem opgestart waarbij ze zelf maar ook wij, de gebruikers, iets kunnen verdienen. Hoe werkt het? Wel, als je je registreert krijg je een unieke link waarop jij andere ook kunt laten registreren. Voor elk nieuw lid dat je aanbrengt krijg je 1 dollar. Niet veel maar het goede is dat voor elk lid dat jouw aangebrachte leden aanbrengen je ook 1 dollar krijgt. Dus eens je een paar leden hebt aangebracht en zij doen hetzelfde gaat alles automatisch.

Ik dacht "Ach waarom ook niet. Ik heb toch niets te verliezen." Dus ik heb me gisteren geregistreerd en meteen daarna heb ik mijn link op Facebook gezet. Een halve dag daarna had ik al 36 leden aangebracht (=> 36 dollar dus). Deze morgen ging ik kijken en stond de teller al op 68 leden.

Natuurlijk heb ik het geld nog niet want deze actie loopt tot eind april. Je hebt dus 4 maanden om zoveel mogelijk mensen aan te brengen. Hopelijk loopt alles goed en zie ik het geld. Let op! Ik probeer hier geen reclame voor te maken want ik weet dat dit tegen de regels is maar ik dacht gewoon dit te delen met iedereen omdat ik heb gemerkt dat velen een manier zoeken om wat extra geld te verdienen online.


Tip: Vraag eerst aan familie en vrienden om hun te registreren. Eens de lont is aangestoken kan je ze niet meer stoppen

Laatst gewijzigd op 29-12-2011 om 15:50. Reden: Reclame verwijderd.
Advertentie
Oud 29-12-2011, 15:49
Verwijderd
Dit is dus niet de bedoeling.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Geld verdienen met je eigen website
Jumpstart21
15 27-06-2010 21:07
Werk, Geld & Recht Geld verdienen op het net
rilozzo
1 26-02-2008 15:36
Werk, Geld & Recht de makkelijkste manier om snel geld te verdienen.
derbipower
4 02-09-2006 17:04
Werk, Geld & Recht Geld verdienen
WM.
2 15-08-2005 21:32
Werk, Geld & Recht Geld verdienen!!!! VEEL GELD in 4 - 6 WEKEN $$$$$
yosji
1 14-05-2005 11:37
Werk, Geld & Recht geld verdienen op het internet!
petit
12 29-03-2004 18:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:53.