Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2007, 10:41
Verwijderd
Hoi,

Even een snel vraagje: ik heb net een nieuwe laptop (et Windows Vista) en nu moet ik dus nog Word enzo. Via SURFSPOT kan ik nu goedkoop een Office pakket kopen.
Deze twee hebben ze in de aanbieding als ik het goed heb gezien:

MS Office 2003 Professional NL (SL)

Platform: MS Windows
Medium: CD € 49,50

Bevat:
Word 2003, Excel 2003, PowerPoint 2003, Access 2003, Publisher 2003, Outlook 2003.

--------------------------------------------------------------------------------
MS Office XP Professional NL (SL)

Platform: MS Windows
Medium: CD € 50,25

Bevat:
MS Word 2002, Excel 2002, Outlook 2002, Access 2002, PowerPoint 2002 op CD 1, Media Content op CD 2 en Office XP Step by Step Interactive op CD 3.


Wat is nou precies het verschil tussen deze twee? Dat XP Professional dus ouder is en ook nog twee programma's minder bevat? Dan vraag ik me af waarom die dan toch duurder is dan 2003 Professional.

Ik heb begrepen dat ze bij SURFSPOT in april MS Office 2007 krijgen. Zal ik daar anders op wachten en tot zo lang iets anders zoeken?
Nou goed, voor ik dit bericht wilde schrijven zag ik op de Microsoft site dat je MS Office 2007 gratis kan uitproberen. http://benelux.trymicrosoftoffice.com/default.aspx
Alleen ik weet dan bij god niet welke..

Wat zal ik doen? Heb niet bepaald veel verstand van dit soort zaken maar wil graag nu gewoon meteen voor alles m'n nieuwe laptop gebruiken ipv dat ik voor school nog steeds mn oude nodig heb omdat ik geen Word en andere programma's heb.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-03-2007, 10:46
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Office XP is inderdaad ouder dan Office 2003. Maar als ik jou was zou ik zeker Office 2007 Professional even uitproberen, grote kans dat die je een stuk beter bevalt dan XP of 2003
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 10:49
Verwijderd
Ok, bedankt. Weet jij misschien dan ook of ik daarme niet troep op m'n laptop gooi? Omdat het niet het echte pakket is.


Oja, ander vraagje: moet je Frontpage los kopen, ja toch?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 10:59
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Je kan ook voor gratis kantoorpakket openoffice.org gaan, maar dan is de vraag wat je precies ermee wil gaan doen.
Met Oo.org kan je alle bestanden, die men maakt met ms office ook openen, bewerken en weer opslaan.
Ook zijn er wel een paar nadelen: zo kan het nog niet met ms-macro's werken.
En voor frontpage bestaan er tig andere (gratis) alternatieve programma's zoals Nvu
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 11:09
Verwijderd
Ik weet niet waarom, maar ik heb liever MS Office, waarschijnlijk omdat ik daar het bekendst mee ben..
Dus misschien dat je me nog even over mijn opties kunt informeren/aanraden?

En over Frontpage: heb een website voor m'n studie gemaakt in Frontpage dus wil zeker weten weer Frontpage op m'n laptop anders heb ik een probleem.
De versie die ik nu gebruik is overigens toch wel illegaal, maar vraag me af hoeveel Frontpage los kost. Dacht dat er wel een Office pakket was met Frontpage, maar dat weet ik niet zeker.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 11:09
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Nubis schreef op 04-03-2007 @ 11:49 :
Ok, bedankt. Weet jij misschien dan ook of ik daarme niet troep op m'n laptop gooi? Omdat het niet het echte pakket is.


Oja, ander vraagje: moet je Frontpage los kopen, ja toch?
Nee hoor, is gewoon een probeerversie, dus het "normale" pakket alleen stopt het ermee na 60 dagen.

En ja, als ik dit moet geloven dan is Frontpage tegenwoordig een apart programma dat met geen enkele Office-suite meer wordt meegeleverd.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 11:13
Verwijderd
Ah, fijn dat tabelletje, bedankt! Kan ik meteen kijken welk pakket ik ga proberen.
Ga binnenkort wel weer op zoek naar Frontpage, komt wel goed.

Ik denk dat dit topic wel gesloten mag worden, tenzij iemand nog iets interessants te melden heeft natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 15:10
ILUsion
Avatar van ILUsion
ILUsion is offline
Ik heb toch nog iets interessants te vertellen, gok ik.

Met OpenOffice.org kan je inderdaad de meeste bestanden goed bewerken die je normaal binnenkrijgt (spijtiggenoeg loopt het soms mis, maar dat is in de meeste gevallen de fout van Microsoft). Als je dus gratis Office-software wilt, kun je voor OpenOffice.org gaan.

Wat de verschillen betreft tusen de verschillende Office-versies;

Tussen XP(2002) en 2003 zijn er niet zo'n denderende verschillen; uit de keuwe die je nu krijgt, zou ik dus aanraden om die 2003 te nemen omdat je daar ook Publisher bijkrijgt (Publisher is een zogenaamde DTP, een DeskTop Publishing-applicatie, waarmee je posters, flyers, ... kan ontwerpen, en dat veel beter dan met Word (vreselijk om daar opmaak mee te doen), of je dat ooit nodig gaat hebben, weet ik natuurlijk niet, maar op zich is het altijd wel handig om dat op zak te hebben, geloof me).

Office 2007 is daarentegen een hele andere verschijning; de gelijkenis met oudere versies is minimaal, en daarmee overdrijf ik niet. De menustructuren zijn dusdanig gewijzigd dat je met Office 2007 toch de eerste 1 of 2 weken wat verloren gaat lopen. Maar, en dit is een hele grote en belangrijke maar; Office 2007 is zo veel beter dan de oudere versies van Office. Je moet je bij Office 2007 maar laten meeslepen door de workflow die de programma's opdringen; waarschijnlijk had je diezelfde werkwijze niet bij oude Office-versies (zoals de meeste mensen), maar de werkwijze die Office 2007 aanbrengt is zo veel beter dan de werkwijze die de meeste mensen momenteel hebben. Laat me een voorbeeld geven in Word: stel je gaat een handleiding schrijven over het een of ander product, je begint te typen en dan moet je een titeltje invoegen (logisch toch? lettergrootte 16 pt, onderlijnen, vet, in Arial bijvoorbeeld. Fout! Hiervoor bestaan opmaakstijlen). Misschien gebruik je dat wel voor titeltjes (nog redelijk veel mensen doen dat, een geluk maar), het probleem met die verkeerde werkwijze is dat stel dat je bijvoorbeeld een bepaald stukje tekst meer aandacht wilt geven, de oplossing lijkt ook logisch "vet" en je klikt op de B-knop (in de Engelse Word); ook dat is fout, want stel dat de uiteindelijke redacteur voor die handleiding zegt "nee, sorry, ik wil geen vette tekst om nadruk te leggen, dat moet ... opgemaakt worden", dan mag jij al die stukjes gaan zoeken en vervangen. Met opmaakstijlen maak je een opmaakstijl "Nadruk" of iets dergelijks aan, en je stelt die in op "Vet" (of op enige andere mogelijke opmaak). Als je dan iets moet veranderen, verander je die opmaakstijl en je hele document is volledig aangepast!

In Word 2007 ligt de nadruk meer op die opmaakstijlen dan op dat manueel kiezen van een lettertype, plus heb je veel meer opmaakmogelijkheden die ervoor zorgen dat je document er professioneler uitziet (nieuwe lettertypes, geen gedoe meer met dat lelijke Times New Roman of die Arial; ook hele opmaakverzamelingen met kleurpaletten (enkele kleuren die voor bepaalde stukken van je document gebruikt worden, en die je ook op 1 seconde voor je hele document kan veranderen)).

Ik geef je dus de raad om te wachten op Office 2007; het gebruik zal in het begin wennen zijn, maar je documenten worden er enerzijds op technisch vlak en anderzijds op esthetisch vlak veel beter op (je moet je ook realiseren dat slechts weinig mensen momenteel Office 2007 hebben, die produceren dus in de meeste gevallen lelijk opgemaakte documenten; bij Office 2007 moet je al actief je best gaan doen om je document er slecht te laten uitzien).

(Ik moet hierbij wel toegeven dat ik momenteel nog vooral Office 2003 gebruik, de reden hiervoor is dat ik de menu's van de oude versies te veel gewoon ben en met die oude versies toch redelijk goed opgemaakte documenten kan produceren (voor de paar keer dat ik Word gebruik, voor Excel/Powerpoint maakt het verschil niet zo veel uit (die gebruik ik al vaker dan Word), ik heb wel in de betaperiode met Office 2007 gewerkt, en de mening die je hierboven ziet, is afkomstig van die beta; en de final is even goed of zelfs beter). Een andere reden voor het niet permanent overschakelen op Office 2007 is een van minder legale aard, als je begrijpt wat ik bedoel).

Maar voor de meeste gebruikers kan ik het enkel aanraden: overstappen. De laatste tijd heeft Microsoft heel degelijke software op de markt gebracht: IE7, Office 2007.

De enige bijkomstige raad die ik meegeef: blijf van FrontPage af; die bouwt (net zoals de rest van Office) geen schitterende webpagina's. Er bestaan veel betere programma's: DreamWeaver (wel vrij duur, maar daar valt ook op minder legale manieren aan te geraken; en waarschijnlijk kan je dat ook wel via SurfSpot verkrijgen voor een redelijke prijs), Nvu (gratis, iets minder toeters en bellen dan FrontPage) en er zullen er vast nog wel vele anderen zijn die gratis of zo goed als gratis zijn).
__________________
vaknar staden långsamt och jag är full igen (Kent - Columbus)
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 15:46
Verwijderd
Heb toen straks Oo.org geinstaleerd. Tekstverwerkingsprogramma daarvan lijkt erg op Word. Ga vanavond denk ik de Office 2007 probeerversie installeren. Ben benieuwd, hoop niet dat het veel tijd kost om het een beetje te snappen want ben al het hele weekend bezig met documenten en muziek enzo overzetten van m'n oude pc naar de nieuwe laptop.. Moet nodig voor school weer aan de slag zo.
Maar als ik Office 2007 fijn vind, koop ik die in april via SURFSPOT. Als ik het vervelend vind kies ik denk ik wel voor Oo.org en anders maar de oude Office 2003.

En over Frontpage had ik al wat gezegd: die moet ik hebben voor m'n studie en ik weet heus dat het geen super programma is.

Citaat:
Ik geef je dus de raad om te wachten op Office 2007; het gebruik zal in het begin wennen zijn, maar je documenten worden er enerzijds op technisch vlak en anderzijds op esthetisch vlak veel beter op (je moet je ook realiseren dat slechts weinig mensen momenteel Office 2007 hebben, die produceren dus in de meeste gevallen lelijk opgemaakte documenten; bij Office 2007 moet je al actief je best gaan doen om je document er slecht te laten uitzien).
Bedoel je hiermee dat Word-documenten van Office 2007 er op computers met oudere Office pakketten er lelijk uitzien (omdat de nieuwe lettertypes bijvoorbeel niet worden gepakt)?
Het zou wel mooi balen zijn als dat zo is.


Edit: wat je zegt over Times New Roman (dat het lelijk is), kan mij toch niet zo veel schelen want ik moet voor al m'n opdrachten op de uni dat lettertype gebruiken.
Dus in dat geval heb ik niks aan Office 2007, behalve voor m'n lol dan.

Laatst gewijzigd op 04-03-2007 om 15:50.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 15:58
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Documenten die je in Office 2007 maakt zijn inderdaad standaard niet compatible met eerdere versies, omdat er gebruik wordt gemaakt van een nieuw bestandsformaat. Maar geen nood: je kunt het document ook gewoon opslaan als Office 97-2003 document zodat mensen met oudere versies van Office het ook kunnen openen.

(En voor oudere versies van Office is er ook nog eens een update beschikbaar zodat ze Office 2007 bestanden kunnen openen.)
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 16:00
ILUsion
Avatar van ILUsion
ILUsion is offline
Citaat:
Nubis schreef op 04-03-2007 @ 16:46 :
Heb toen straks Oo.org geinstaleerd. Tekstverwerkingsprogramma daarvan lijkt erg op Word. Ga vanavond denk ik de Office 2007 probeerversie installeren. Ben benieuwd, hoop niet dat het veel tijd kost om het een beetje te snappen want ben al het hele weekend bezig met documenten en muziek enzo overzetten van m'n oude pc naar de nieuwe laptop.. Moet nodig voor school weer aan de slag zo.
Maar als ik Office 2007 fijn vind, koop ik die in april via SURFSPOT. Als ik het vervelend vind kies ik denk ik wel voor Oo.org en anders maar de oude Office 2003.

En over Frontpage had ik al wat gezegd: die moet ik hebben voor m'n studie en ik weet heus dat het geen super programma is.


Bedoel je hiermee dat Word-documenten van Office 2007 er op computers met oudere Office pakketten er lelijk uitzien (omdat de nieuwe lettertypes bijvoorbeel niet worden gepakt)?
Het zou wel mooi balen zijn als dat zo is.
Die nieuwe documenten hoeven er niet slechts uit te zien op oudere versies van Word; maar je moet wel enkele voorzorgen nemen daarvoor (net zoals je dat bij OpenOffice moet doen). Dit houdt in dat je het lettertype in het Word-bestand moet laten insluiten en dan je het bestand moet opslaan in Word2003-indeling (Office 2007 gebruikt andere bestandsformaten dat de oude Office-versies; maar ook bij die oudere versies was dat soms het geval: een Access2003-bestand kan je niet zomaar in Access 97 openen; bij Office 2007 is dat echter voor al die programma's het geval; maar je kan ze wel makkelijk overzetten, hoor; daar moet je niet bang voor zijn: die conversie verloopt beter dan OpenOffice).

Hoe je dat precies doet kan ik je voor Word 2007 niet zeggen omdat ik zopas merk dat mijn versie verlopen is (bij de oude Word stond dat in Tools (Extra) > Options > Edit (ofwel Save) een optie om gebruikte lettertypes in het bestand mee te sturen (maar misschien is MS zo slim geweest om dat automatisch te doen als je opslaat in oud formaat). Je documenten worden er iets groter van, maar niet onhandelbaar groot hoor (meestal worden ze ongeveer 300 kb groot, dus vergelijkbaar met een document waar een foto of 2 inzit, in feite).

En als je FrontPage voor je opleiding nodig hebt, tja, dan kan je daar inderdaad niet buiten.

Op zich geef ik echt de tip, ook al staat Office 2007 niet van in het begin aan; blijf er een week of 2 (of de voledige 30 dagen liefst) mee werken; het brengt echt op, geloof me. In vergelijking met de oude versies is het een grote verandering maar in de positieve manier; je gaat de eerste uurtjes hard moeten zoeken naar sommige functies (omdat ze op andere plaatsen staan), maar op zich is alles logischer geordend, en als je (zoals de meeste mensen) veel met de muis werkt, moet je daar geen probleem van ondervinden (en zelfs volledig met het toetsenbord werken de meeste dingen wel).

Als je trouwens nog een extra gratis alternatief voor Word zou willen uitproberen: AbiWord; dat is minder zwaar dan Word of OpenOffice.org maar biedt dezelfde functies (en hij zet de bestanden soms beter om dan OpenOffice). In ieder geval geef ik je ook de algemene raad dat je, ook al beslis je om Office 2003 of Office 2007 te gebruiken, je kan OpenOffice even goed op je schijf laten staan: als er ooit documenten niet willen openen in MS Office (wat soms wel eens gebeurt), dan kun je nog altijd in die andere programma's proberen (die geven vaak beter resultaat bij het openen van beschadigde documenten).

edit:

@Marco: ik wist niet dat er voor oude Office-versie een convertor bestond voor het nieuwe bestandstype, weeral iets geleerd.

En wat Times New Roman betreft (klote dat ze dat lettertype opleggen, maar het is nog altijd beter dan Comic Sans MS ), maar in Office 2007 kan je nog even goed Times New Roman gebruiken hoor (volgens mij bestaat er zelfs een opmaakverzameling (niet de juiste naam; maar in Word 2007 heb je naast Opmaakstijlen ook die kleurprofielen enerzijds maar ook een gelijkaardig begrip voor lettertypes (waarmee je dus met 1 klik het gehele uitzicht van je document verandert, niet enkel hoe je woorden benadrukt, maar direct alle titels en broodtekst in speciaal geselecteerde lettertypes; ik gok dus dat ze ook nog de oude Word-standaard daarbij ergens gelaten hebben), dus daarvoor moet je het in feite niet laten (maar ik herhaal het voor de zoveelste keer: met Office 2007 wordt je bijna geforceerd met opmaakstijlen te werken, wat de structuur van je document ten goede komt, zodat je makkelijk een index of inhoudsopgave kunt laten genereren (als je dat momenteel al door Word laat doen, ben je goed bezig, zo niet dan leert Office 2007 je dat wel )
__________________
vaknar staden långsamt och jag är full igen (Kent - Columbus)

Laatst gewijzigd op 04-03-2007 om 16:06.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 16:56
Verwijderd
Ach ja, ik was vergeten dat als ik Oo.org hou, ik natuurlijk altijd het probleem heb dat de meeste mensen wel gewoon MS Office hebben dus da's helemaal niet handig met documenten naar elkaar sturen enzo.
Kies sowieso wel voor MS Office denk ik maar.

Ben nu Oo.org weer aan het verwijderen en ga daarna MS Office 2007 installeren. Ben super benieuwd!

Trouwens, ik moet ook regelmatig opdrachten opsturen naar docenten, maar als ik straks MS Office 2007 heb en de docenten waarschijnlijk niet, is dat wel een beetje onhandig.. maar ja, niet mijn probleem eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 17:42
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Ja ik zei dus, je kunt ook gewoon kiezen voor Opslaan als > Word 97 - 2003 bestand. Dan kunnen je docenten het ook openen

(Of opslaan als PDF, nog mooier.)
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 17:45
Verwijderd
Oh ja sorry. Had het wel gelezen maar snapte het niet omdat ik geloof ik op m'n oude computer de oudste versie heb en dus niet begreep wat je bedoelde. Heb nooit iets kunnen opslaan in mijn herinnering als iets anders dan .doc.

Ga nu MS Office 2007 downloaden, en dan zal ik meteen even kijken of het me lukt.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 20:26
ILUsion
Avatar van ILUsion
ILUsion is offline
Je hoeft het niet direct te verwijderen hoor (tenzij bij plaatsgebrek), onderaan mijn vorige lange post staat de reden daarvoor (OpenOffice kan beter omgaan met beschadigde documenten dan Ms Office).

En je kan je docenten gewoon makkelijk een PDF sturen (als ze daarmee op voorhand akkoord gaan) ofwel het document door OpenOffice of Office 2007 laten converteren naar DOC. Op zich is het niet slim om te maar te zeggen dat het niet jouw probleem is; theoretisch en principieel gezien is het jouw probleem inderdaad niet dat zijn niet de recente versie van Office hebben (moeten ze maar leren om met een open formaat te werken), maar anderzijds hebben heel wat proffen (en ook in het bedrijfsleven denkt de meerderheid op die manier) de mening dat als ze het niet open krijgen, dat ook dat hun probleem niet is en voila, daar krijg je mooie ronde getallen van (meestal zijn ze wel zo vriendelijk om terug te sturen als ze het niet open krijgen, hoor).

Op zich, ikzelf heb nog geen problemen gehad met de conversie OOo > MSO; maar ik ken wel gevallen waarbij het zo goed als onmogelijk was een OpenOffice Impress-presentatie om te zetten naar PowerPoint. Maar je kan vanuit OpenOffice inderdaad makkelijk naar PDF omzetten en voor de meeste doeleinden is dat voldoende (een prof moet toch niet je tekst kunnen aanpassen; plus mag je wel verwachten dat iedereen tegenwoordig Adobe Reader heeft staan).
__________________
vaknar staden långsamt och jag är full igen (Kent - Columbus)
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 22:07
Verwijderd
De reden dat ik het weer meteen verwijderde, was dat ik geen zin heb in ongebruikte software als ik net een schone en nieuwe laptop heb.

Heb nu MS Office 2007, ziet er erg mooi uit. Word is inderdaad nogal onduidelijk (in het begin), maar dat komt binnen een paar daagjes vast goed.
Ik heb nu trouwens ook bij 'Opslaan als' dat je verschillende opties hebt, vet leuk, had ik eerst nooit. Maar PDF staat er niet bij? Of ik kijk niet goed.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 23:08
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Nee klopt, daar moet je een plugin voor installeren:

http://www.microsoft.com/downloads/d...9-A2E79ED87041
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2007, 07:59
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
of je kan ook een pdf-printertje installeren, want dan kan je met iedere programma waarmee je kan printen, pdf'jes maken.
(met die plugin van M@rco kan je, volgends mij, alleen vanaf office applicaties printen)
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-03-2007, 18:59
ILUsion
Avatar van ILUsion
ILUsion is offline
Dat er geen PDF-convertor rechtstreeks bij Office 2007 meer zit (bij de betaversies was dat wel het geval), ligt er maar aan dat ADobe aan Microsoft gevraagd heeft die convertor eruit te halen (omdat door monopoliekwesties anders MS een monopolie op PDF zou krijgen enerzijds, en al even belangrijk voor Adobe: anders zouden ze zelf hun dure software niet meer aan de man kunnen brengen).

Als je Office 2007 blijft gebruiken kan ik je aanraden om die convertor te blijven gebruiken, zo bewaar je je Word-structuren ook in je PDF-document; wat met de meeste PDF-printerdrivers niet het geval is (die van Adobe zijn daarop een uitzondering, omdat ze ook specifiek met Office-programma's comunniceren, naast hun functie als printerdriver). In OpenOffice wordt trouwens ook je documentstructuur bewaard in je PDF-document, voor zover ik weet.

Zou je echter beslissen een ander pakket dan OOo of MSO2007 (MSO2003/2002(XP) bv.) te gebruiken, dan kan ik als PDF-printerdriver PDFCreator aanraden, vaak levert die (naar mijn mening) zelfs iets beter werk af wat figuren betreft dan de drivers van Adobe (Adobe splitst figuren soms op, wat niet altijd even goed lukt, PDFCreator doet dat niet).
__________________
vaknar staden långsamt och jag är full igen (Kent - Columbus)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Mag je commercieel werk schrijven met MS Word Home/Student Licentie?
Verwijderd
5 26-04-2010 21:40
Software & Hardware Office 2007
Verwijderd
12 11-08-2008 17:47
Software & Hardware [Open office] Probleem met instaleren
Wammus
11 08-10-2006 21:23
Software & Hardware [Linux] MS Office gebruiken?
LexCi
16 12-10-2005 23:10
Software & Hardware [SW] Office software, de mogelijkheden en de voordelen..
Verwijderd
8 11-03-2004 13:06
Software & Hardware MS office 2003
deathz0rz
3 15-05-2003 13:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:33.