Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2005, 09:43
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Waar is jouw nickname op gebaseerd en waarom?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2005, 09:51
freud
Avatar van freud
freud is offline
Freud, psychoanalyst. Omdat ik voor m'n studie veel van dit soort types moet kennen en Freud me het meest intrigeert. Jung ook, maar dat klonk niet zo goed.
__________________
Als als als. Als mijn oma wieltjes had, was ze het mooiste trammetje van heel de kust.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 09:54
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Mijn nickname is een combinatie van vier wooren uit een engelse woordenlijst, namelijk: dynamic, profit, consumer en application. Gewoon willekeurig wat woorden door mekaar gegooid dus.
Ik heb het gekozen omdat ik echt niks beters wist maar wel graag wou forummen.(dit is ook niet mijn eerste nickname)
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 09:54
Verwijderd
Mijn echte voornaam in een heel oude taal vertaald. Omdat ik dat al jaren als internet-nick gebruik
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 09:55
freud
Avatar van freud
freud is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 29-03-2005 @ 10:54 :
Mijn nickname is een combinatie van vier wooren uit een engelse woordenlijst, namelijk: dynamic, profit, consumer en application. Gewoon willekeurig wat woorden door mekaar gegooid dus.
Ik heb het gekozen omdat ik echt niks beters wist maar wel graag wou forummen.(dit is ook niet mijn eerste nickname)
Goed door elkaar gegooid dan, want ik zie het niet.
__________________
Als als als. Als mijn oma wieltjes had, was ze het mooiste trammetje van heel de kust.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 10:04
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
k zag troy en ik dagt wow wat een cewle fillum dusz toen wilduh ik un naam eruit
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 10:06
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Ik moest iets verzinnen.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 10:12
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
freud schreef op 29-03-2005 @ 10:55 :
Goed door elkaar gegooid dan, want ik zie het niet.
Ik heb gewoon een paar letters van elk woord gebruikt.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 10:17
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ooooooit heel erg lang geleden bedacht, een vreemde variatie van mijn naam die door iedereen verkeerd wordt uitgesproken
Anyway, ik heb um maar gehouden.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 10:19
Verwijderd
Afgeleid van mijn echte voornaam.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 10:24
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
ooit ergens gehoord. Maar nu is het een variant op kutjong
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 10:43
niña
Avatar van niña
niña is offline
urrr.. eigenlijk vind ik het wel een kutnick maar ja.. ik had Spaans?
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 11:07
fractuur
fractuur is offline
Ik wilde iets met een f, maar niet mijn voornaam, en omdat ik meeschreef aan de ER-forum versie wilde ik iets medisch. Toen had ik dit als inval.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 11:29
Verwijderd
Muziek van Cowboys die veel bier drinken en een grote portie okselhaar hebben.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 11:50
Verwijderd
S. = Sandra = m'n naam
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 13:42
L1
Avatar van L1
L1 is offline
L1 = Leen = mijn voornaam
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 13:53
freud
Avatar van freud
freud is offline
Citaat:
L1 schreef op 29-03-2005 @ 14:42 :
L1 = Leen = mijn voornaam
dus je bent eigenlijk een meisje?
__________________
Als als als. Als mijn oma wieltjes had, was ze het mooiste trammetje van heel de kust.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 13:53
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
freud schreef op 29-03-2005 @ 14:53 :
dus je bent eigenlijk een meisje?
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-03-2005, 14:01
Verwijderd
Citaat:
freud schreef op 29-03-2005 @ 14:53 :
dus je bent eigenlijk een meisje?
Nee, een urker
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 14:13
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 29-03-2005 @ 11:12 :
Ik heb gewoon een paar letters van elk woord gebruikt.
De woorden zijn idd niet meer herkenbaar Ik vind jouw nick echt zo'n woord wat net een echt woord lijkt maar het toch niet is. Hmm niet zo'n duidelijk uitleg geloof ik Maar het lijkt net of het een woord is dat ik zou moeten kennen, zeg maar

Isiyanka is een combinatie van Isis en Anyanka, ooit eens bedacht toen ik veertien jaar oud was, toe aan een nieuwe nick en fan van allerlei dingen waar ik nu geen fan meer van ben. Duidelijk
__________________
Reina de la Calle
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 14:16
Verwijderd
Detonator komt uit de tijd dat ik Doom (1995) en later Quake speelde. Tijdens die spellen blies ik mezelf vaak onbedoeld op.

Dc is een toevoeging daaraan, afkomstig van de Battlefield 1942 modificatie "Desert Combat". Daar was ik actief in het mod-circuit.

Detonator betekent ontsteker (van een explosief) en het is best wel een lauwe naam. Hij is niet origineel want er zijn miljoenen nicknamegenoten te vinden in de gameswereld.

Eigenlijk past hij totaal niet bij me, maar hij gaat al aardig lang mee. Soort traditie.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 14:35
Verwijderd


of



of

Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 14:48
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Isiyanka schreef op 29-03-2005 @ 15:13 :
Isiyanka is een combinatie van Isis en Anyanka, ooit eens bedacht toen ik veertien jaar oud was, toe aan een nieuwe nick en fan van allerlei dingen waar ik nu geen fan meer van ben. Duidelijk
Buffy ?

En even serieus: mijn nick komt van Troje ja, vooral van het boek 'Lied van Troje' van Colleen McCullough, wat ik las toen ik 12 was ofzo en dat ik echt geweldig vond, vooral Briseïs. En Troje is gewoon cool. En het past wel bij me, als voormalig gymnasiast..
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 14:50
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 29-03-2005 @ 15:48 :
Buffy ?

En even serieus: mijn nick komt van Troje ja, vooral van het boek 'Lied van Troje' van Colleen McCullough, wat ik las toen ik 12 was ofzo en dat ik echt geweldig vond, vooral Briseïs. En Troje is gewoon cool. En het past wel bij me, als voormalig gymnasiast..
Tien paaseitjes voor jou

Wie is Briseis (sorry, ik ben te lui voor trema's ) dan in Troje? Heb het al een tijd niet meer gelezen
__________________
Reina de la Calle
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 14:52
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Isiyanka schreef op 29-03-2005 @ 15:50 :
Tien paaseitjes voor jou

Wie is Briseis (sorry, ik ben te lui voor trema's ) dan in Troje? Heb het al een tijd niet meer gelezen
Iig de favoriete slavin/geliefde van Achilles. En misschien ook wel een Trojaanse prinses, familie van Aeneas. Of de dochter van een Trojaanse priester, Brises. Of allebei. Of iets heel anders. Daar zijn de meningen over verdeeld.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2005, 14:56
Verwijderd
Ik kon niks beter bedenken. Eigenlijk wou ik woezel, dat klinkt namelijk beter, maar zo is er al iemand
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 15:21
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Sjoerd - m'n naam.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 15:26
freud
Avatar van freud
freud is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 29-03-2005 @ 15:52 :
Iig de favoriete slavin/geliefde van Achilles. En misschien ook wel een Trojaanse prinses, familie van Aeneas. Of de dochter van een Trojaanse priester, Brises. Of allebei. Of iets heel anders. Daar zijn de meningen over verdeeld.

Hm. Bizar. Ik ben nochtans ook een voormalig Latinist. Onze leraar vertelde altijd dat Briseïs het favoriete slavinnetje was van Achilles, en dat ze werd 'afgenomen' in de oorlog. Waarop hij kinderachtig stelde niet meer mee te doen, etc. In de film is dat geromantiseerd (geliefde), ok, dat wist ik, maar de rest heb ik nog nooit gehoord.
__________________
Als als als. Als mijn oma wieltjes had, was ze het mooiste trammetje van heel de kust.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 29-03-2005 @ 12:29 :
Muziek van Cowboys die veel bier drinken en een grote portie okselhaar hebben.
Het is ook een merk van Brie.

Lilith was de eerste vrouw van Adam. Zij waren geschapen uit dezelfde aarde. Maar Adam vond zichzelf als man, beter dan de vrouw, Lilith. Dat pikte zij niet. Eigenlijk was Lilith dus de eerste feministe. Lilith probeerde de onuitspreekbare naam van God te roepen, en zij kreeg toen vleugels van Het Eeuwige. Daarmee vloog ze ver weg van Adam.

Adam wilde Lilith weer terug. Daarom werden door de Heer Gabriel, Michael en Rafael gestuurd als bemiddelaars. Lilith was cool en ondering liever de straf van De Heer dan terug naar Adam te gaan.

Maar omdat Lilith zo;n lekker ding was, kwam Samael, de Engels des Doods, om haar te neuken en zij baarde vele duivels.

Adam was een beetje allenig in het paradijs en daarom maakte God Eva uit een rib van hem.

En omdat Lilith ontrouw was geweest aan haar man, strafte God haar door elke dag 10 kinderen van haar dood te maken, maar ach.. ze kreeg er toch 100 per dag.

Toch wilde ze wraak nemen en op een dag nam ze de gedaante aan van een slang en verleidde zowel Adam als Eva tot het eten van een appel van de Boom der Kennis. Daardoor werden Adam en Eva uit t paradijs geflikkerd.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 16:14
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Me ene waterschildpad heet Skilly. Dus vandaar die naam.
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 16:25
Mara
Mara is offline
MeelFriek = MailFreak = Email-gek ofzo.

Vind 'm nu stom, maar ik weet niks anders te verzinnen.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 17:00
Verwijderd
uhm.. ik wilde mezelf eerst Aphrodite noemen , maar die was al bezet, dus ging ik iets anders zoeken. Bleek dat Cytherea een andere benaming voor Aphrodite is, dus tadaaa..

Suggesties voor een andere nick zijn welkom.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 17:01
Lalala1111
Lalala1111 is offline
Limaon.

Vrinden noemen me weleens 'Noa' en tja, da's het einde van LimAON
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 17:03
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mr.Oizo = Flat Eric = dat beestje dat in 1998 of zo een hitje had en in Levi's reclames te zien was.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 17:10
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
freud schreef op 29-03-2005 @ 16:26 :
Hm. Bizar. Ik ben nochtans ook een voormalig Latinist. Onze leraar vertelde altijd dat Briseïs het favoriete slavinnetje was van Achilles, en dat ze werd 'afgenomen' in de oorlog. Waarop hij kinderachtig stelde niet meer mee te doen, etc. In de film is dat geromantiseerd (geliefde), ok, dat wist ik, maar de rest heb ik nog nooit gehoord.
Ze is ook niet echt een belangrijk figuur, dus tja. Ik heb er op school ook nooit wat over gehoord.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 17:18
Dizzee Rascal
Avatar van Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 29-03-2005 @ 18:00 :
uhm.. ik wilde mezelf eerst Aphrodite noemen , maar die was al bezet, dus ging ik iets anders zoeken. Bleek dat Cytherea een andere benaming voor Aphrodite is, dus tadaaa..

Suggesties voor een andere nick zijn welkom.
Bloempje?


Mijn nick heb ik verworven uit respect voor de engelse rapper 'Dizzee Rascal'.
__________________
The teenage guide to popularity
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-03-2005, 17:21
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Ik wilde een kort woord met daarin de lettercombinatie fl.
En het moest lijken op 'fijn'.
__________________
Dear enemy, may your head fall off at an akward moment.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 17:47
Chronocide
Chronocide is offline
Chroom, omdat chroom boemtakkielauw is!
__________________
(onderschrift)
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 18:31
Paris
Avatar van Paris
Paris is offline
Tja, het komt van Parijs natuurlijk. Omdat ik het zo'n mooie stad vind, met zo'n mooie sfeer.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Paris schreef op 29-03-2005 @ 19:31 :
Tja, het komt van Parijs natuurlijk.
Evenzo kon je best een groupie zijn van Hilton.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 19:33
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Zij die het weten, weten het, de anderen hebben pech.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 19:48
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Roosieh.

Afgeleid van mijn echte naam (Roos, duh) en zo noemen mijn zusjes me altijd.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 20:02
Cheops
Avatar van Cheops
Cheops is offline
Koning Chufu (, Gr. Cheops) (ca. 2589 - 2566 v. Chr.) was de tweede koning van de IVe dynastie van het Oude Egypte.

Hij is vooral bekend van de piramide die hij liet bouwen. De Piramide van Cheops is de grootste van de drie grote piramides van Gizeh en een van de zeven wereldwonderen..
__________________
"I feel I'm stone, not cause I bop or wear my cap cocked/The more emotion I put into it, the harder I rock"
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 20:08
Cheops
Avatar van Cheops
Cheops is offline
Citaat:
Lilith schreef op 29-03-2005 @ 16:38 :
Het is ook een merk van Brie.

Lilith was de eerste vrouw van Adam. Zij waren geschapen uit dezelfde aarde. Maar Adam vond zichzelf als man, beter dan de vrouw, Lilith. Dat pikte zij niet. Eigenlijk was Lilith dus de eerste feministe. Lilith probeerde de onuitspreekbare naam van God te roepen, en zij kreeg toen vleugels van Het Eeuwige. Daarmee vloog ze ver weg van Adam.

Adam wilde Lilith weer terug. Daarom werden door de Heer Gabriel, Michael en Rafael gestuurd als bemiddelaars. Lilith was cool en ondering liever de straf van De Heer dan terug naar Adam te gaan.

Maar omdat Lilith zo;n lekker ding was, kwam Samael, de Engels des Doods, om haar te neuken en zij baarde vele duivels.

Adam was een beetje allenig in het paradijs en daarom maakte God Eva uit een rib van hem.

En omdat Lilith ontrouw was geweest aan haar man, strafte God haar door elke dag 10 kinderen van haar dood te maken, maar ach.. ze kreeg er toch 100 per dag.

Toch wilde ze wraak nemen en op een dag nam ze de gedaante aan van een slang en verleidde zowel Adam als Eva tot het eten van een appel van de Boom der Kennis. Daardoor werden Adam en Eva uit t paradijs geflikkerd.
maw, feministen zijn zondaars die voor eeuwig gestraft moeten worden in de hel
__________________
"I feel I'm stone, not cause I bop or wear my cap cocked/The more emotion I put into it, the harder I rock"
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 20:27
Saarah
Saarah is offline
Omdat m'n naam Sarah is, en vriendinnen dikwijls Saar zeggen.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 20:36
Rodion
Rodion is offline
Citaat:
perfectme schreef op 29-03-2005 @ 20:33 :
Zij die het weten, weten het, de anderen hebben pech.
Hoewel pech een groot woord is.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 20:44
Verwijderd
per piacere, het is eigenlijk nergens op gebaseerd en betekent 'alstublieft' in het italiaans
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 20:49
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Mijn naam
betekent 'Het Geloof'
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 23:11
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Het zijn de eerste letters van mijn namen. Waarom ooit begonnen ben om die letter als nick te gebruikt weet ik niet. Maar ik gebruik deze nick op alle fora die ik bezoek want niemand gebruikt hem. En hoogst waarschijnlijk als je een jcg op een andere forum tegen kom ben ik het
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 23:17
Verwijderd
Op Sarah, forumster en geneeskundestudent uit Groningen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:36.