Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2004, 09:05
Giovanna
Avatar van Giovanna
Giovanna is offline
Hoi alllemaal,
Ik heb een tijd in het ziekenhuis gelegen, omdat ik een grote operatie gehad hebt. Ik ben nu aan het revalideren, en het gaat allemaal steeds beter. Tijdens mijn ziekenhuisperiode, (en nu ook nog een beetje) viel mijn haar (zoals bij de meeste mensen) heel erg uit. Ook had ik eerst heel blond haar, nu is het oranje-achtig met grijze plukken. Ik kan nog niet naar de kapper gaan (fysiek te inspannend), dus ik vroeg me af of er misschien een soort shampoo of conditioner is die mijn haar kan herstellen?
__________________
Weer terug van weggeweest.... | Alleen, eenzaam, waarom verlaat iedereen mij?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 10:28
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Misschien helpt het om je haar te wassen met speciale shampoo voor blond haar zodat dat oranje en grijzige er een beetje uitgaat. Je hebt van die shampoo's die blond haar een beetje oppeppen, oa die van Andrelon Zomerblond, misschien is dat wat. Haaruitval heeft trouwens heel vaak als oorzaak stress en dat lijkt me niet zo gek rond een operatie dus daar zou ik me niet zo'n zorgen om maken.

Leuk dat je weer terug bent trouwens!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 12:56
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
die andrelonshampoo werkt bij veel mensen niet. lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk dat je haar er blonder van wordt

als je je haar echt blonder wilt laten worden, zou je eigenlijk of blondspray of citroensap in je haar moeten doen.
deze 2 werken allebei ongeveer hetzelfde alleen is de citroensap goedkoper
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 13:33
Verwijderd
Ik weet niet of het bij jou helpt en ik ben bang dat dat het grijze alleen maar zal versterker, maar ik gebruik zelf een of andere blauwe cremespoeling die de 'zilver' tint in je haar wat meer accentueert. Door dat spul ben ik zelf een stuk minder rossig [geel/oranje] geworden.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 14:10
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Ik dnek dat je eerst geheel (of voor zover mogelijk) moet herstellen eer dat je kunt zeggen of je dit haar houdt of dat je je oude haar weer terug krijgt.

Wat je er nú van kan maken weet ik niet, verven lijkt me nu niet zo'n goed idee.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 14:44
kimberley
Avatar van kimberley
kimberley is offline
mijn haar valt op dit moment ook uit door een operatie van een maand geleden... Ik heb nu zelfs amper wenkbrauwen en wimpers. Mijn hoofdhaar is drastisch verminderd, en elke dag zit mijn hele borstel onder de haren.
Ik heb mn kapster gevraagd wat ik er tegen kon doen, en die zei dat ik het beste mijn haar niet meer kon gaan wassen (maximaal 1x per week).
Tegen die grijze plukken denk ik inderdaad dat je dat het beste kan wassen met andrelon zomerblond of iets dergelijks.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 14:45
Sawna
Avatar van Sawna
Sawna is offline
waarom valt haar eigenlijk uit na een (zware) operatie?
__________________
Neen.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 14:58
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Sawna schreef op 10-05-2004 @ 15:45 :
waarom valt haar eigenlijk uit na een (zware) operatie?
Ik weet het niet, maar ik denk dat je het kunt vergelijken met een boom in de herfst. De boom laat zijn bladeren vallen omdat de stam alle stoffen nodig heeft. Een lichaam heeft alle energie nodig om te herstellen en laat dan de wat minder belangrijke onderdelen los.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:58
Giovanna
Avatar van Giovanna
Giovanna is offline
Het komt ook door het vele liggen.. en idd door weinig energie en verminderde weerstand. Of door medicijnen.
__________________
Weer terug van weggeweest.... | Alleen, eenzaam, waarom verlaat iedereen mij?
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie beste vriendin is verandert
JNL
21 30-06-2011 09:49
Psychologie Vraaaag
Verwijderd
8 24-02-2009 21:06
Liefde & Relatie met z'n allen op vakantie
colors
25 09-02-2004 18:48
Liefde & Relatie al had je je ex terug genomen zou ie dan verandert zijn, die van mij wel *snik* lees.
**~yvie~**
6 08-08-2003 10:16
Liefde & Relatie Ik voel echt totaal niks meer voor haar/hem
Sithan
33 25-06-2003 13:35
Liefde & Relatie m'n vriendin heeft me "gedumpt" voor haar vriendje
Blackened
8 11-06-2003 12:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42.