Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2004, 10:14
Bottler
Bottler is offline
Ik ben al de hele tijd aan het zoeken naar een xvid codec. Die kan ik nu wel vinden maar als ik het heb geinstalleerd heb ik nog geen idee wat ik er mee moet of hoe ik mijn XViD films ermee af kan spelen. Ik heb divx 5.0 wel geinstalleerd. Kan iemand me vertellen welke codec het best te downloade en waar ? en ook hoe ik het daarna moet installeren zodat ik het eindelijk aan het spelen krijg ? Dank
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2004, 10:49
Verwijderd
Gewoon, codec installeren en afspelen met van mij part Media Player..

Wat is daar het probleem nou van?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 10:50
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
Bottler schreef op 18-02-2004 @ 11:14:
Ik ben al de hele tijd aan het zoeken naar een xvid codec. Die kan ik nu wel vinden maar als ik het heb geinstalleerd heb ik nog geen idee wat ik er mee moet of hoe ik mijn XViD films ermee af kan spelen.
Je hoeft nu geen speciale spelers ervoor te downloaden om een films te kunnen bekijken. Een codec downloaden en instaleren is genoeg.

Citaat:
Bottler schreef op 18-02-2004 @ 11:14:
Ik heb divx 5.0 wel geinstalleerd. Kan iemand me vertellen welke codec het best te downloade en waar ?
Welke codec het beste is, om iets af te kunnen spelen?
Een codec is eigenlijk een "inpakprogramma" voor films. Hiermee kan je films kleiner maken.
Je hebt dus ook een codecs nodig om verkleinde films af te kunnen spelen.

Ik raad je aan om gewoon om gewoon iedere codec appart te downloaden die je films nodig hebben.
Je kan ook zo'n codecpack (met verschillende codecs) instaleren, maar dat raad ik je liever niet aan.

Om uit te zoeken welke codec je nodig heb voor een film te kunnen bekijken, kan je al beste GSpot gebruiken.

Laatst gewijzigd op 18-02-2004 om 10:53.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 11:08
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
http://www.roeder.goe.net/~koepi/xvid.shtml

Koepi's XViD builds voor windows, deze moet je installeren. Op de XViD site zelf staat code die je zelf moet compileren, die moet je dus niet hebben. De rest is simpel, gewoon installeren. Dan kan je filmjes die gecodeerd zijn met XViD afspelen, en je kan ze zelf ook maken. XViD heeft betere compressie dan DivX geloof ik, en het is open source.
__________________
Politiek is interessant, want het gaat over het bestuur van het land :D | Voorheen bekend als 'S@nder'.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 11:13
Bottler
Bottler is offline
bedankt voor de reacties.. ik had even verder gezocht en toen kwam ik bij kazaa lite codec pack. Toen ik die geinstalleerd had werkte het :-)
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Bottler schreef op 18-02-2004 @ 12:13:
bedankt voor de reacties.. ik had even verder gezocht en toen kwam ik bij kazaa lite codec pack. Toen ik die geinstalleerd had werkte het :-)
Dat is er idd een die erg prettig is..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware xVid---->Dvd'tje
raad es
1 13-07-2007 22:57
Games [Xbox360] Divx & Xvid ondersteuning
Pufsnuivert
7 12-10-2006 19:24
Software & Hardware [Codec] XVid afspelen probleem
Retinite
3 07-05-2005 09:37
Software & Hardware Divx/Xvid naar DVD
Verwijderd
3 27-01-2004 14:02
Software & Hardware xvid
CrazY G
8 18-06-2003 07:39
Software & Hardware XVID codec doet vaag
Maradinus
1 26-03-2003 14:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:12.