Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2003, 09:33
Magdalena
Magdalena is offline
Een beetje naar aanleiding van het open relatie topic.

Dit komt weer eens voort uit een gesprek met vriendllief.
Ik ben zelf bi, maar dan in de zin van dat ik verliefd wordt op beide geslachten, me seksueel aangetrokken kan voelen tot beide, maar voor de rest zo monogaam ben als de pest (leg het maar even uit, want ik heb al genoeg vooroordelen gehoord).

Nu hadden mijn vriend en ik een gesprek waarin hij wilde weten hoe ik seks vond met mensen van mijn eigen geslacht vergeleken met seks van het andere geslacht, waarbij hij het afsloot door te zeggen dat als ik ooit seks zou willen hebben met meisjes tijdens onze relatie, hij daar open voor zou staan en dat toe zou laten (trio zou hij nog beter vinden haha).

Ook ken ik een stel waarbij de jongen naast zijn vriendin geen seskuele relaties heeft gehad en zich op zich wel afvraagt hoe seks met een jongen zou zijn.

mijn vraag:
hoe zou jij reageren als jou partner je zou laten weten ook behoefte te hebben aan seks met mensen van zijn/haar geslacht. Dit zou puur seksueel zijn en volgens hem/haar los staan van het feit dat hij/zij heel erg van jou houdt en je nooit meer kwijtwil.
Zou je het verbieden, het eenmalig toestaan, of je partner daar volledig vrij in laten omdat het toch maar seks is, en dat nooit zo bijzonder kan zijn als wat jullie samen hebben.

Het gaat dus hier alleen over seks met iemand van jouw partner's zelfde geslacht. Zou je daar anders tegenover staan dan tegenover jouw partner die seks wil met mensen van jouw geslacht (even van een heterorelatie uitgaande. voor homo/lesbische relaties dus precies andersom; jouw partner met iemand van het andere geslacht) en in hoeverre laat je het toe?
__________________
One day the world will be ready for you and wonder how they didn't see
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 09:58
Jouw_Duiveltje
Avatar van Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
een trio zou ik nog wel goed vinden maar zonder mij? no way..
__________________
Earth could be a wonderful place... But it almost never is...
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 10:11
Verwijderd
Nee. A heb ik niet met Jan en alleman seks en B levert dat volgens mij alleen maar problemen op.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 10:13
maffemartin
Avatar van maffemartin
maffemartin is offline
trio zou ik niet zo erg vinden. Mijn vriendin met een andere vrouw alleen zou ik wat meer problemen mee hebben.
__________________
hoi ik ben martin
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 10:15
Woman Of Steel
Avatar van Woman Of Steel
Woman Of Steel is offline
Ik vind seks puur om de seks niet goed. Seks heb je omdat je liefde voor elkaar voelt. Het is of hij, of mij. Mn vriend kan het best uitproberen, maar dat is het wel uit.
__________________
Woorden die gevallen zijn, kun je niet meer oprapen.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 10:17
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef op 12-07-2003 @ 09:58:
een trio zou ik nog wel goed vinden maar zonder mij? no way..
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 10:17
Verwijderd
Ik zou niet willen dat hij iets doet, behalve als hij echt niet bi is en het alleen wil proberen. Als hij verliefd kan worden op een jongen - nuhuh, jammer dan. Dat risico wil ik niet lopen. Er zijn weinig dingen die ik eis van een relatie, maar als ik trouw blijf, moet hij dat ook.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 10:18
Woman Of Steel
Avatar van Woman Of Steel
Woman Of Steel is offline
Citaat:
Magdalena schreef op 12-07-2003 @ 10:33:
omdat het toch maar seks is, en dat nooit zo bijzonder kan zijn als wat jullie samen hebben.
Waarom is er dan een verlangen naar?
__________________
Woorden die gevallen zijn, kun je niet meer oprapen.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 10:46
Magdalena
Magdalena is offline
Citaat:
No Dice schreef op 12-07-2003 @ 11:18:
Waarom is er dan een verlangen naar?
goeie vraag, heb ik zelf ook niet echt, maar sommige mensen hebben blijkbaar wel een verlangen om seks met meerdere personen te hebben, of een keer seks met iemand van hun eigen geslacht uit te proberen.

toch grappig trouwens dat mensen een trio wel eventueel zouden accepteren, maar hun partner alleen met een ander niet. blijkbaar willen we (ik ook namelijk) er toch bijzijn als onze partner eventueel seks met iemand anders heeft.
__________________
One day the world will be ready for you and wonder how they didn't see
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 11:02
)Vampje(
)Vampje( is offline
Als hij er echt heel erg nieuwsgierig naar is, zou ik het hem gunnen. Zonder mij. Ik wil niet dat hij zowat genoodzaakt is het stiekem te doen, of voor altijd met dat onbevredigde verlangen blijft zitten.

Als hij een trio zou willen met een andere jongen erbij, zou ik het waarschijnlijk ook goed vinden. Ik sta voor veel open, zolang het onze relatie maar niet in gevaar brengt.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 13:31
sinsere
Avatar van sinsere
sinsere is offline
Ik zou verbaasd zijn, maar ik zou hem die vrijheid wel willen gunnen. Van mij zou het best het een en ander uit mogen proberen. Hij heeft de behoefte er niet aan. Zelf heb ik die wel en dat weet hij. We hebben het er meerdere keren over gehad en hij vindt het niet erg. Ik denk dat als ik serieus eens iets zou willen ontdekken, dat ik van hem die mogelijkheid met een meisje wel krijg. Omdat het je eigen geslacht betreft ligt het voor ons allebei wat makkelijker. Zo lang het de spuigaten niet uitloopt ..
__________________
You look into her angel eyes
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 14:40
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
ik denk dat ik t wel toe zou staan, maar zonder zo'n situatie meegemaakt te hebben is daar moeilijk over te oordelen..
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 14:45
Verwijderd
euhm eerlijk gezegt zou ik het niet toelaten met een jongen, doet ie dat wordt ie afgedankt, met een meisje zou ik nog wel van alles toe kunnen laten maat met een jongen niet.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 14:49
poesiefox
poesiefox is offline
Of het nou een ander meisje is of een andere jongen, het is en blijft iemand anders! Nee dus.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 15:08
Magdalena
Magdalena is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 12-07-2003 @ 15:45:
euhm eerlijk gezegt zou ik het niet toelaten met een jongen, doet ie dat wordt ie afgedankt, met een meisje zou ik nog wel van alles toe kunnen laten maat met een jongen niet.
hmmm, op verbaasd me dat wel omdat ik zelf minder "concurrentiestrijd" zou voelen tussen een jongen en mij dan tussen een meisje en mij. grappig
__________________
One day the world will be ready for you and wonder how they didn't see
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Magdalena schreef op 12-07-2003 @ 16:08:
hmmm, op verbaasd me dat wel omdat ik zelf minder "concurrentiestrijd" zou voelen tussen een jongen en mij dan tussen een meisje en mij. grappig
ik ehb juist helemaal geen gevoel van concurentie als ik een vriend heb, dan heeft ie voor mij gekozen, dat ie nieuwsgierig is, is wat anders
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 16:05
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
k moet er niet aan denken om met mijn vriend in bed te liggen nadat hij zn lul in t achterwerk van een jongen (of meisje) heeft gestoken... dat gaat er voor mij nie in.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 16:28
Verwijderd
Als hij zeker weet dat hij echt niet biseksueel was, en dat hij dus echt niet verliefd gaat worden, dan zou ik het na lang nadenken en moeilijk doen misschien wel toestaan... bij echt uitgebreid sexueel experimenteren dan. Als hij een keer met een jongen wil zoenen dan mag-ie, wat mij betreft (maar dan moet-ie dat wel eerst vragen).
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 16:32
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 12-07-2003 @ 17:28:
Als hij zeker weet dat hij echt niet biseksueel was, en dat hij dus echt niet verliefd gaat worden, dan zou ik het na lang nadenken en moeilijk doen misschien wel toestaan... bij echt uitgebreid sexueel experimenteren dan. Als hij een keer met een jongen wil zoenen dan mag-ie, wat mij betreft (maar dan moet-ie dat wel eerst vragen).
zou je erbij willen zijn ?
__________________
ik heb geen signature
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 16:34
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Tja, trio zou ik niet echt problemen mee hebben. En zelfs als ze echt heel graag met een ander meisje wil, dan mag ze, maar dan moet er echt wel ff goed gepraat worden.

Maar eigenlijk vind ik toch, dat als je van elkaar houdt je niet iemand anders nodig hebt om je sexleven op te waarderen. Als je echt naar iemand anders verlangt dan stelt de relatie wat mij betreft niet zoveel voor.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 16:38
Verwijderd
Citaat:
LaY-D NiCoLe schreef op 12-07-2003 @ 17:32:
zou je erbij willen zijn ?
*denkt na* bij sex niet, bij een zoen wel denk ik
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 05:18
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Magdalena schreef op 12-07-2003 @ 10:33:
Het gaat dus hier alleen over seks met iemand van jouw partner's zelfde geslacht. Zou je daar anders tegenover staan dan tegenover jouw partner die seks wil met mensen van jouw geslacht (even van een heterorelatie uitgaande. voor homo/lesbische relaties dus precies andersom; jouw partner met iemand van het andere geslacht) en in hoeverre laat je het toe?
Niet.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 10:43
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
kzou het niet toelaten, trio misschien wel..

off topic: kep gister toevallig n film gezien (sex monster heet ie) en daarbij drong de man aan dat de vrouw met een andere vrouw ging experimenteren die dit eigenlijk nie zo zag zitten. tot ze het probeerde, waarbij de man tijdens het triootje overbodig werd. dit herhaalde ze vervolgens erg vaak zonder hem

kzou dus ook bang zijn dat de derde persoon beter in de smaak valt dan ikzelf en ik denk dat mn vriend dat ook zou hebbe daarom doen we t maar niet (althans voorlopig in elk geval)
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 11:12
Violence Fetishist
Avatar van Violence Fetishist
Violence Fetishist is offline
bah, gay
__________________
- the vøøðøø who do what you don't dare do people -
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 12:38
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Nee dat zou ik absoluut niet toestaan.

Sex met een ander is hoe dan ook vreemdgaan, met
welk geslacht het is maakt weinig uit.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 14:57
Ilsje
Avatar van Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 16-07-2003 @ 11:43:

off topic: kep gister toevallig n film gezien (sex monster heet ie) en daarbij drong de man aan dat de vrouw met een andere vrouw ging experimenteren die dit eigenlijk nie zo zag zitten. tot ze het probeerde, waarbij de man tijdens het triootje overbodig werd. dit herhaalde ze vervolgens erg vaak zonder hem

kzou dus ook bang zijn dat de derde persoon beter in de smaak valt dan ikzelf en ik denk dat mn vriend dat ook zou hebbe daarom doen we t maar niet (althans voorlopig in elk geval)
daar ben ik dus ook bang voor misschien moeten wij 2 maar nie zo twijfellen aan onszelf en er op vertrouwen dat wij gewoon de beste in bed zijn
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 16:47
Verwijderd
Als hij biseksueel is, best... Maar wanneer hij gaat testen met eigen geslacht... mja, dan zie ik dat als vreemd gaan. We hebben een serieuze relatie en ik vind niet dat een relatie erg serieus is wanneer hij met een jongen (of meisje wat dat betreft) naar bed gaat. Voor mij geldt hetzelfde.

Ik ben zelf ook biseksueel, maar ben nu samen met mijn vriend en niet met iemand anders. Dus iets doen met iemand anders is voor mij uit den boze.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 18:15
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Ilsje schreef op 16-07-2003 @ 15:57:
daar ben ik dus ook bang voor misschien moeten wij 2 maar nie zo twijfellen aan onszelf en er op vertrouwen dat wij gewoon de beste in bed zijn
jep
*stelt evt triootje toch maar ff uit*
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 19:25
Mindfields
Mindfields is offline
Hmm..zie ik dus niet zo snel (lees: nooit) gebeuren. Mij maakt het weinig uit, hij was ook niet boos toen ik op een avondje 2 meisjes had gezoend.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 19:54
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Moet ie lekker zelf weten. Maar zolang mijn vent bij mij hoort, hoort hij bij mij en niet bij een andere vent dus gebeurt dat niet (trio nog tot daaraantoe, daar sta ik open voor, lijkt me zelf gaaf!), maar als ie homo blijkt te zijn, ja dan houdt het snel op natuurlijk.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55.