Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2006, 11:09
Verwijderd
een film die ik jaaaren geleden op tv heb gezien, en zelfs nog nachtmerries over heb gehad.. Het is iets met een vrouw die 'behekst' wordt door een man, ze begint te veranderen enzo en in de akeligste scene krijgt ze een diepe stem (van die man dus..)
Advertentie
Oud 05-06-2006, 18:36
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 10-05-2006 @ 22:06 :
neeee het is dus een engelse highschool tekenfilm en je hebt een paar meisjes in de hoofdrol; een chinese, een blanke en een dik negerinnetje die op missy elliot lijkt. verhaal en humor lijkt klein beetje op south park, ze schelden ook aan een stuk door
jaa dat is supergrappig, Bromwell High heet dat geloof ik!
Oud 06-06-2006, 22:44
Verwijderd
Citaat:
kiek schreef op 04-06-2006 @ 18:37 :
Face Value!
Geweldig, dat is hem inderdaad. Bedankt!
Oud 18-06-2006, 14:57
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Ik zoek een film.. die nieuw is.. is al eens op TMF movie facts geweest.. Hij gaat ongeveer hier over:

Een vrouw besluit niet te gaan trouwen met haar verloofde wanneer ze een vriendin tegen komt van hem, met wie ze besluit verder mee te gaan..

Verder weet ik het niet meer zo goed hij schijnt iig erg goed te zijn. Wie weet welke film ik bedoel?
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 19-06-2006, 13:40
style_chick
style_chick is offline
Imagine me and you, is in de bios
Oud 19-06-2006, 19:33
Verwijderd
Ik heb ooit een film, ofzo, gezien, op Nederland 3 geloof ik. Dat ging over vijf kinderen die alleen elkaar nog hadden (ze waren broers en zusjes). De oudste, een jongen, had een auto maar volgens mij geen rijbewijs en zo gingen ze op pad. Daarna kwam een meisje die een beetje de moeder speelde, zeg maar. Ik herinner me alleen nog één specifieke scene waarin ze bijna een ongeluk krijgen en waarin die jongen bijna in slaap viel achter het stuur, als zijn zuster hem dat vraagt ontkent ie dat geloof ik.

Het klinkt heel vaag, maar ik hoop dat iemand iets herkent. Het was trouwens een engelstalige film, en het zou best Brits kunnen zijn geweest, maar dat weet ik niet. Het is echt al minstens zes jaar geleden dat ik m gezien heb.
Oud 26-06-2006, 18:09
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 19-06-2006 @ 20:33 :
Ik heb ooit een film, ofzo, gezien, op Nederland 3 geloof ik. Dat ging over vijf kinderen die alleen elkaar nog hadden (ze waren broers en zusjes). De oudste, een jongen, had een auto maar volgens mij geen rijbewijs en zo gingen ze op pad. Daarna kwam een meisje die een beetje de moeder speelde, zeg maar. Ik herinner me alleen nog één specifieke scene waarin ze bijna een ongeluk krijgen en waarin die jongen bijna in slaap viel achter het stuur, als zijn zuster hem dat vraagt ontkent ie dat geloof ik.

Het klinkt heel vaag, maar ik hoop dat iemand iets herkent. Het was trouwens een engelstalige film, en het zou best Brits kunnen zijn geweest, maar dat weet ik niet. Het is echt al minstens zes jaar geleden dat ik m gezien heb.
Dat komt me bekend voor. Volgens mij was het gebaseerd op een boek, maar weet helaas de naam niet meer, ik ga er nog eens over nadenken.
Oud 28-06-2006, 08:48
Verwijderd
Nou, ik hoop dat je erop komt, want bij mij is het zo lang blijven hangen dat ik toch wel benieuwd ben wat het was.

Oh, en die auto waar ze in reden, dat was een hele oude auto en vrij klein geloof ik.
Oud 05-07-2006, 19:21
Tjaan
Avatar van Tjaan
Tjaan is offline
Citaat:
Menahem schreef op 22-04-2006 @ 13:20 :
Dat is natuurlijk Fort Boyard waar jullie het over hebben! (of hoe je het ook schrijft )

[afbeelding]
Ik zag dat vandaag op de Franse zender TV5, ze hebben daar Nederlandse ondertiteling sinds kort
__________________
"De toekomst is zwanger van hoopgevende mogelijkheden."
Oud 31-07-2006, 14:19
ItsSuuS
Avatar van ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Citaat:
Laen schreef op 05-01-2006 @ 13:19 :
Ik zoek een serie uit Scandinavië waarin een meisje/jongetje (?) onzichtbaar kon worden als hij/zij over haar navel wreef.
Hoe heet ie ook al weer??
Oeleboeloe, Lotte lotte wer bist du?!!
__________________
*Oi With the poodle allready!*
Oud 31-07-2006, 14:22
ItsSuuS
Avatar van ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 18-06-2006 @ 15:57 :
Ik zoek een film.. die nieuw is.. is al eens op TMF movie facts geweest.. Hij gaat ongeveer hier over:

Een vrouw besluit niet te gaan trouwen met haar verloofde wanneer ze een vriendin tegen komt van hem, met wie ze besluit verder mee te gaan..

Verder weet ik het niet meer zo goed hij schijnt iig erg goed te zijn. Wie weet welke film ik bedoel?
misschien dat je op de TMF website kunt kijken, en dan bij moviefacts. Misschien dat je daar wat bekends ziet.

good luck
__________________
*Oi With the poodle allready!*
Oud 05-08-2006, 13:15
nienie
Avatar van nienie
nienie is offline
Een tijdje geleden heb ik op tv een film gezien over een schoolmeisje dat depressief wordt en zichzelf begint te snijden. Haar 'vriend' misbruikt haar en ze heeft geen vriendinnen. Weet iemand misschien hoe die heet? Ik vond hem erg aangrijpend en wil hem graag nog een keer zien.
Oud 10-08-2006, 16:38
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Misschien bedoel je deze: Secret Cutting.
Op deze site staat iets over het plot, en het volgende komt van deze site:
De 16-jarige Dawn is een gevoelig en artistiek meisje, dat gewaardeerd wordt door haar leraren, maar weinig contact heeft met haar medeleerlingen. Thuis voelt zij zich onbegrepen door haar ouders en broer. Op een dag wordt Dawn opgenomen in het ziekenhuis met brandwonden, die ze zelf heeft veroorzaakt...
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 11-08-2006, 00:44
Verwijderd
Hoi,

Ik zoek eigelijk wat titels in het algemeen, ik ben opzoek naar films zoals; Bourne Identity, Bourne Supremesy, Enemy of the state's ... In die genre, iemand tips??

Dank u!
Oud 13-08-2006, 12:52
moon
Avatar van moon
moon is offline
Eeen paar jaar geleden heb ik op school bij nederlands een soort documentaire-achtige film gezien zover ik me kan herinneren. Ik kan me er helaas niet heel veel van herinneren, alleen dat ik het een goede film vond. Het ging over een man die drugs gebruikt iniedergeval. Hij spuit heroïne. Hij leest dan ergens aan het einde van de film ook een verhaaltje voor aan een kleuterklas over een wonderspuit ofzoiets.
Verder zingt hij in die film het liedje "Still haven't foun what I'm looking for" (van u2) mee.
Iemand enig idee?
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 13-08-2006, 16:49
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik ben op zoek naar de titel van een Britse film over een jonge priester/dominee die worstel met zijn homoseksualiteit. Hij heeft in de film ook een goede vriend/collega, die hem in alles steunt.

Het betreft hier een arthouse film van hoog niveau. Ik zag op een van de publieke kanalen.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 14-08-2006, 17:16
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Die film heet volgens mij gewoon Priest

edit: deze dus http://www.imdb.com/title/tt0110889/
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 15-08-2006, 12:28
Dmnq
Dmnq is offline
Citaat:
Fortune Faded schreef op 11-08-2006 @ 01:44 :
Hoi,

Ik zoek eigelijk wat titels in het algemeen, ik ben opzoek naar films zoals; Bourne Identity, Bourne Supremesy, Enemy of the state's ... In die genre, iemand tips??

Dank u!
Munich, Collateral, Miami vice, Spy game
Oud 24-08-2006, 16:21
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Jaren geleden keek ik naar een kinderprogramma dat over konijntjes ging. Het was zoals Beestenbos enzo. De konijntjes waren licht van kleur en het "hoofdkonijntje" was wit en had een roze parelkettingkje rond haar oortje (er waren er dacht ik meerdere die dat hadden). Meer weet ik er niet meer van, maar ik vond het als kind echt geweldig! Iemand de naam?

En in hetzelfde genre (kinderen): een tekenfilmreeks over een blauwe hond met een scooter denk ik. Of hij kon vliegen...
Oud 24-08-2006, 16:30
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
@Muchacha: met de eerste bedoel je volgens mij Maple Town. Link.
Ik ken wel een tekenfilm met een blauwe hond erin, maar denk niet dat je deze (Foofur) bedoelt.
Op deze site kan je trouwens wel veel tekenfilms terugvinden.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 24-08-2006, 16:34
CoalChamber
Avatar van CoalChamber
CoalChamber is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 24-08-2006 @ 17:21 :
Jaren geleden keek ik naar een kinderprogramma dat over konijntjes ging. Het was zoals Beestenbos enzo. De konijntjes waren licht van kleur en het "hoofdkonijntje" was wit en had een roze parelkettingkje rond haar oortje (er waren er dacht ik meerdere die dat hadden). Meer weet ik er niet meer van, maar ik vond het als kind echt geweldig! Iemand de naam?

En in hetzelfde genre (kinderen): een tekenfilmreeks over een blauwe hond met een scooter denk ik. Of hij kon vliegen...
Ik denk dat je Maple Town bedoeld...

http://mapletown.tripod.com/characters.html
__________________
Let's Rock!
Oud 24-08-2006, 16:35
CoalChamber
Avatar van CoalChamber
CoalChamber is offline
Ow ik zie al dat het gepost was
__________________
Let's Rock!
Oud 24-08-2006, 16:45
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Dan zal het iig wel de goede zijn, en jouw link is leuker
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 24-08-2006, 16:46
CoalChamber
Avatar van CoalChamber
CoalChamber is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 24-08-2006 @ 17:45 :
Dan zal het iig wel de goede zijn, en jouw link is leuker
Dankje...
__________________
Let's Rock!
Oud 24-08-2006, 17:02
Verwijderd
Maple Town wist ik ook meteen, was mijn favo tekenfilm vroeger

die site is leuk!
Oud 24-08-2006, 17:41
moon
Avatar van moon
moon is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 24-08-2006 @ 18:02 :
Maple Town wist ik ook meteen, was mijn favo tekenfilm vroeger

__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 24-08-2006, 17:56
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Ja, dat zijn ze! Cool, Foofur
Al denk ik dat Maple Town wel anders heette in België want de naam zegt me niks.
Oud 25-08-2006, 23:47
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 19-06-2006 @ 20:33 :
Ik heb ooit een film, ofzo, gezien, op Nederland 3 geloof ik. Dat ging over vijf kinderen die alleen elkaar nog hadden (ze waren broers en zusjes). De oudste, een jongen, had een auto maar volgens mij geen rijbewijs en zo gingen ze op pad. Daarna kwam een meisje die een beetje de moeder speelde, zeg maar. Ik herinner me alleen nog één specifieke scene waarin ze bijna een ongeluk krijgen en waarin die jongen bijna in slaap viel achter het stuur, als zijn zuster hem dat vraagt ontkent ie dat geloof ik.

Het klinkt heel vaag, maar ik hoop dat iemand iets herkent. Het was trouwens een engelstalige film, en het zou best Brits kunnen zijn geweest, maar dat weet ik niet. Het is echt al minstens zes jaar geleden dat ik m gezien heb.
Ik dacht eerst aan de Tillerman-serie van Cynthia Voigt, dat is ook verfilmd, film heet Homecoming, maar ik ontdek net dat dat maar 4 kinderen zijn en de oudste is een meisje.
Oud 01-09-2006, 18:46
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
zoef de haas schreef op 14-08-2006 @ 18:16 :
Die film heet volgens mij gewoon Priest

edit: deze dus http://www.imdb.com/title/tt0110889/
Ha! Top, bedankt
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 10-09-2006, 13:53
DxpZ
Avatar van DxpZ
DxpZ is offline
Op welke DVD van Jiskefet staan de sketches van Henk Flits?!
__________________
_DxpZ_
Oud 10-09-2006, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Nonaj schreef op 26-08-2006 @ 00:47 :
Ik dacht eerst aan de Tillerman-serie van Cynthia Voigt, dat is ook verfilmd, film heet Homecoming, maar ik ontdek net dat dat maar 4 kinderen zijn en de oudste is een meisje.
Dat heb ik al eerder gehoord inderdaad. Maar hoe heet dat dan?
Oud 17-09-2006, 12:45
Verwijderd
Ik zoek een komische film met Steve Martin, waarin hij opgroeit in een gezin als enige blanke. Hij denkt dan wanneer hij groter is, nog steeds dat hij zelf ook een neger is.

Weet iemand hier de titel van?
Oud 17-09-2006, 12:49
Verwijderd
www.imdb.com en dan zoeken op steve martin. Misschien herken je een van de titels
Oud 17-09-2006, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 17-09-2006 @ 13:49 :
www.imdb.com en dan zoeken op steve martin. Misschien herken je een van de titels
Eigenlijk heb ik de film zelf niet gezien. Mijn broer wel, en die had net de titels bekeken maar herkende er geen.
Oud 17-09-2006, 19:00
Heaven_Leigh
Avatar van Heaven_Leigh
Heaven_Leigh is offline
Ik heb vroeger (al wel 8 jaar geleden ofzo) een fantasy serie gezien op rtl 4. Volgens mij kwam dat altijd op zondag.
In de hoofdrol was een vrouw en haar man werd later ontvoerd door de tegenpartij (een heks ofzo) en zag er echt uit als een gedrocht.
Klinkt vaag maar ik kan me er ook niet veel meer van herinneren. Volgens mij ging het om een goede heks en een slechte heks en hun strijd tegen elkaar.
Kan iemand me vertellen welke serie dit is???
__________________
Carpe diem
Oud 18-09-2006, 21:22
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
12Trix schreef op 17-09-2006 @ 13:45 :
Ik zoek een komische film met Steve Martin, waarin hij opgroeit in een gezin als enige blanke. Hij denkt dan wanneer hij groter is, nog steeds dat hij zelf ook een neger is.

Weet iemand hier de titel van?
The Jerk . Die film is echt te dom.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 19-09-2006, 08:56
just_me16
Avatar van just_me16
just_me16 is offline
ik zoek eigenlijk meer een persoon, gisteren avond in de serie providence zat een psychologe dat ik ergens van heken weet alleen niet waar van weet iemand hier het toevallig??
Oud 19-09-2006, 09:34
Mizz X
Mizz X is offline
Citaat:
just_me16 schreef op 19-09-2006 @ 09:56 :
ik zoek eigenlijk meer een persoon, gisteren avond in de serie providence zat een psychologe dat ik ergens van heken weet alleen niet waar van weet iemand hier het toevallig??
Speelt zij niet in die andere ziekenhuisserie die daarvoor komt? Als zuster van Lu of hoe die ook heet?
__________________
ik heb een signature
Oud 19-09-2006, 19:20
Verwijderd
als je weet welke ep het was, kan je het vast op imdb vinden
Oud 27-09-2006, 06:47
Verwijderd
Met dank aan Ino-chan: www.retrojunk.com
Voor het opzoeken van oude films of series
Oud 02-10-2006, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 18-09-2006 @ 22:22 :
The Jerk . Die film is echt te dom.
Dank je.
Oud 03-10-2006, 17:51
sharkkkie
Avatar van sharkkkie
sharkkkie is offline
Ik zoek al een tijdje naar de naam van een kinderserie. Het werd altijd uitgezonden op Nederland 3 en het ging over een gemene man (met bril) die zoveel mogelijk mensen in zijn macht wilde krijgen. Hij kon via een soort hypnotiserend filmpje met een octopus mensen in zijn macht krijgen en een aantal scholieren probeerden hem altijd te stoppen. Zo probeerde hij ooit via een quizshow op tv mensen te bereiken en via computerspelletjes of iets dergelijks. En de beste spelers van dat spel mochten dan naar zijn basis ofzo. Hoe dan ook het was iets met hallucinerend/hypnotiserend filmpje met een octopus en tentakels wat mensen hypnotiseerde (soort privé leger voor die man ontwikkelde), maar ik heb geen idee meer hoe de serie heette.
__________________
Oh, im sorry. Did I break your concentration?
Oud 05-10-2006, 12:51
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 09-01-2006 @ 17:52 :
Ja, ik geloof dat ik dat wel eens gezien heb. Ik herinner me een aflevering met een computersysteem dat handen en stemmen herkende... en toen was er iemand die binnen probeerde te komen met een nagemaakte hand en toen zei de computer 'dat is jouw stem niet' en toen zei ze: "Ja, maar ik ben verkouden"
jajaja! die heb ik ook gezien! 100 jaar geleden ofzo... maar hoe dat dat nou heet
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Oud 05-10-2006, 14:19
melissa10
melissa10 is offline
Citaat:
Saarah schreef op 05-01-2006 @ 13:05 :
Hey,
Ik zoek een film waar ik als kind verzot op was . Het was een film die geloof ik ging over 4 kinderen of tieners, ik denk 3 jongens en een meisje. Er is één dikkere jongen bij die heel graag eet.
Het begint bij één van hen thuis, waarvan de ouders weg zijn. Daar vinden ze op de zolder een schatkaart en oude munten, geloof ik. Ze gaan dus op zoek naar die schat en ze beginnen in een louche restaurant in de buurt. De buitenkant van dat restaurant staat vol met kogelgaten enzo, en in de kelder van dat restaurant zit een soort gedrocht verborgen. Het wordt opengehouden door een rare vrouw, samen met twee mannen (haar zonen ofzo?)
Dan gaan ze via een waterput onder de grond ofzo? En moeten ze geloof ik door ondergrondse grotten en gangen enzo. Ze vinden daar ook allerlei gouden munten en doen een wens.
Dan komen ze uit bij een piratenschip.
Een jongen en een meisje worden dan ook een koppel (of waren ze dat al ) en kussen dan terwijl ze in het water rond het schip zwemmen geloof ik.

Mja, de rest weet ik echt niet meer
Is er iemand die weet/vermoed over welke film ik het heb? Als kind heb ik hem echt duizenden keren gezien

Heila,

Die film heet STAND BY ME

groetjes

Melissa
__________________
http://melissa69.movies01.hop.clickbank.net
Oud 05-10-2006, 14:49
sharkkkie
Avatar van sharkkkie
sharkkkie is offline
Citaat:
melissa10 schreef op 05-10-2006 @ 15:19 :
Heila,

Die film heet STAND BY ME

groetjes

Melissa
Nope, die film heet volgens mij the gooneys
__________________
Oh, im sorry. Did I break your concentration?
Oud 05-10-2006, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Encefalopathie schreef op 05-10-2006 @ 13:51 :
jajaja! die heb ik ook gezien! 100 jaar geleden ofzo... maar hoe dat dat nou heet
klik
Oud 05-10-2006, 18:11
Verwijderd
Stand by me zal het niet zijn denk ik, want de film met die titel die ik ken gaat toch wel anders.
Oud 05-10-2006, 18:30
Dmnq
Dmnq is offline
Het is The goonies, met ie.
Oud 06-10-2006, 15:09
sharkkkie
Avatar van sharkkkie
sharkkkie is offline
Citaat:
Dmnq schreef op 05-10-2006 @ 19:30 :
Het is The goonies, met ie.
En nog zondag op tv ook zie ik net.
__________________
Oh, im sorry. Did I break your concentration?
Oud 16-10-2006, 16:58
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
en bovendien al lang beantwoord.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Ik zoek een film/serie maar weet niet wat de titel is!
Uice
500 21-12-2012 17:29
Levensbeschouwing & Filosofie [Enquête] christenen, want denken jullie over hekserij?
Flijn
38 21-05-2009 14:34
Films, TV & Radio Help: naam tekenfilm
Dinheru
6 27-07-2007 13:36
Films, TV & Radio Kan iemand mij helpen aan de titel van die film????
lso
12 29-12-2003 21:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:54.